Tallissa on jo kireä yamahan tonninen kyykky mutta se on vain moottoripyörä ja siksi kiikarissa on nyt Harley.
Ennenkuin kukaan tyrkyttää japsikustomeja niin ei kiitos. Uusi Intruder on aivan sairaan siisti ja yammun midnight star todella makean oloinen mutta ei vaan kiinnosta. Harley se olla pitää.
Varmaankin asia on käsitelty moneen kertaan tällä(kin) palstalla mutta kaipaisin omakohtaisia kokemuksia dynasta matkakäytössä. Kiikarissa on sellainen 2001-2003 dyna. Oletteko pistäneet lisävarusteita matkakäyttöä varten kuten esim. tuulilasia tai jotain erikoista satulaa? Kuinka pitkiä päivätaipaleita olette tehneet?
Tietysti Road king olisi SE pyörä mutta hinnat ovat vain liian kaukana budjetista, jonne juuri ja juuri DYNA sopisi...
partaa kasvatellessa ja kesää odotellessa...
Dyna ja matkanteko
33
13538
Vastaukset
Kaikesta näkee että korkeintaan mopoa olet joskus kokeillut, ehkäpä skootteria.
Mutta kyllä se siitä maailmankuva kirkastuu ja huomaat että on olemassa oikeita moottoripyöriä ja sitten on niitä härpättimiä.
Ja tulet senkin huomaamaan että se moottoritie ei oikein ole mukava ja oikea paikka niille härpättimille.- arvostusta...
nöyrä kiitos vaivannäöstäsi, että viitsitkin tulla kesken ilta-askareittesi jakamaan tätä suurta asiantuntemustasi.
Varmasti nyt tunnet kuitenkin tyydytystä kun pääsit keventämään painolastia sydämmeltäsi.
Toivotan sinulle hyvää yötä äitisi kainalossa ja toivotan tervetulleeksi takaisin palstalle kun saat ajokortin.
Niin ja se kilonen kyykkyjammu on ollut yli viisi vuotta ja kilometrejä on tullut keskimäärin 5000km vuodessa, Suomessa ja ulkomailla.
Mielestäni moottoritie on paras paikka. Ja on olemassa moottoripyöriä kuten nykyinen pyöräni ja sitten on Harley, joka on jotain vielä enemmän. - Bemarististi
arvostusta... kirjoitti:
nöyrä kiitos vaivannäöstäsi, että viitsitkin tulla kesken ilta-askareittesi jakamaan tätä suurta asiantuntemustasi.
Varmasti nyt tunnet kuitenkin tyydytystä kun pääsit keventämään painolastia sydämmeltäsi.
Toivotan sinulle hyvää yötä äitisi kainalossa ja toivotan tervetulleeksi takaisin palstalle kun saat ajokortin.
Niin ja se kilonen kyykkyjammu on ollut yli viisi vuotta ja kilometrejä on tullut keskimäärin 5000km vuodessa, Suomessa ja ulkomailla.
Mielestäni moottoritie on paras paikka. Ja on olemassa moottoripyöriä kuten nykyinen pyöräni ja sitten on Harley, joka on jotain vielä enemmän.No eipä ole Harrikka enemmän kuin japanilainen moto. Se on vaan erilainen.
Harrikassa maksetaan fiiliksestä, joka on aika paljon markkinamiesten luomaa hypeä. Aikanaan mainostettiin Marlboro-savukkeita " the real thing". Samoin Fender -kitaroita.
Tämä " aito asia" on amerikkalaisen tapa tehdä tuotteelle lisäarvoa silloin, kun itse tuotteessa ei sitä oikeasti ole.
Itsekin saatan Harrikan vielä joku vuosi ostaa. Siitä huolimatta, että tuo mainonta ärsyttää minua. - original rules
Bemarististi kirjoitti:
No eipä ole Harrikka enemmän kuin japanilainen moto. Se on vaan erilainen.
Harrikassa maksetaan fiiliksestä, joka on aika paljon markkinamiesten luomaa hypeä. Aikanaan mainostettiin Marlboro-savukkeita " the real thing". Samoin Fender -kitaroita.
Tämä " aito asia" on amerikkalaisen tapa tehdä tuotteelle lisäarvoa silloin, kun itse tuotteessa ei sitä oikeasti ole.
Itsekin saatan Harrikan vielä joku vuosi ostaa. Siitä huolimatta, että tuo mainonta ärsyttää minua.Alkuperäinen on kuitenkin aina kova juttu. Monille koville soittajille (Clapton, Hendrix, Jeff Beck on Fenderin kitarapaja valmistanut herrojen mieltymysten mukaisia skeboja ja nyt niistä maksetaan huutokaupassa jopa satojatuhansia euroja.
Tähän joukkoon ei kuulu yhtään Aasialaisten tekemää kopiota. Niistäkin useista tosin lähtee kelpo saundi.
Entä alkuperäinen vm.59 Cadillac vai kuttaperkka japsikopio?
- Vee2
Dyna on erittäin hyvä pyörä ajaa. Itse en ole sillä ajanut enempää kuin sisäänajoa esittelypyörään ja muuten kokeillut mutta Dyna on erittäin notkea menemään mutkaisella tiellä, notkeempi kuin nuo FLH sarjan pyörät. Ne taas on tehty enemmän sinne motareille ja erittäin pitkille matkoille.
Dynasta saa ihan kelvollisen matkakaverin laittamalla siirtosarjan joka vie tapit hieman eteenpäin, mielestäni ne ovat liian keskellä.
Pleksi on mielestäni ihan pakollinen varuste jos meinaat pysyä Saksan baanalla moottoritievauhdissa. Ajoin kerran FLHR:llä Euroopan edestakas ilman pleksiä ja vauhti pysyi kuin automaattisesti siinä 100 pinnassa, tuulenvastus on senverran kova.
Kun taas pleksillä voi pitää tollasta 120-130 km/h.
Laukut. Jos meinaat lähteä Eurooppaan taas niinkuin ymmärsin kirjoituksestasi, niin jotkut laadukkaat Heldin sivulaukut on siinä 300 egen pinnassa ja kovat Dynan omat on yli 1000 euroa kiinnikkeineen.
2000 jälkeisissä Dyna Super Glidessä tulee vakiona ihan hyvä penkki matkakäyttöön mutta monessa on vaihdettu Badlanderi joten se ei ole hyvä matkakäytössä, mamma "luisuu" taaksepäin.
Partaa kasvatellessa ja kesää odotellessa.- hoodeetä hankkimaan...
ilmeisesti tuossa 2001-2002 dynan TC moottorin kaasutin muuttui ruiskuksi (?) onko tuon ruiskun luotettavuudessa ollut sanottavaa vai pelaako siinä missä kaasutinmallitkin? Vai onko jopa parempi?
Entä kantaako dynan takajousitus kahden hengen kuorman vai kannattaisiko pistää jotain jälkimarkkina jousta tilalle? on rouvan kanssa kuitenkin yhteispaino tuolla 200kg tuntumassa (josta itse kannan suurimman osan, heh) Vai pitäisikö mennä kuitenkin suosiolla Road kingiin?
On tämä pyörän valinta vaikeaa, onneksi merkki on selvillä :) - Vee2
hoodeetä hankkimaan... kirjoitti:
ilmeisesti tuossa 2001-2002 dynan TC moottorin kaasutin muuttui ruiskuksi (?) onko tuon ruiskun luotettavuudessa ollut sanottavaa vai pelaako siinä missä kaasutinmallitkin? Vai onko jopa parempi?
Entä kantaako dynan takajousitus kahden hengen kuorman vai kannattaisiko pistää jotain jälkimarkkina jousta tilalle? on rouvan kanssa kuitenkin yhteispaino tuolla 200kg tuntumassa (josta itse kannan suurimman osan, heh) Vai pitäisikö mennä kuitenkin suosiolla Road kingiin?
On tämä pyörän valinta vaikeaa, onneksi merkki on selvillä :)kysymyksesi.
Juu siis Dynaan tuli ruiskun 2004, kaikkiin. Ennensitä niitä oli satunnaisesti. Eli ei.
Muutama pieni ero niillä on. Kaasariversion saa käymään sillä perinteisellä potato-potato soundilla, kun kone käy 1000 tai alle kierrosta minuutissa. Se, että on tuollainen 800 kierrosta tyhjäkäyntiä minuutissa enää öljynkierrolle terveellistä on jo eri asia. Mielestäni tuo kaasari-ruisku juttu on sellainen makuasia. Ruisku käy 200-400 kierrosta enemmän eikä kuulosta siltä vanhanaikaiselta Harrikalta, kuin vielä esim. EVO moottorit kuulostavat.
Ruiskussa on muutama ylitsepääsemätön etu ja se on varma ja heti käynnistys ilman ryyppyä ja varma käynti tyhjäkäynnillä jo kylmänä. Kone ei pärski eikä yski kylmällä kelillä eikä sammu niin helposti esim liikennevaloissa. Alpeilla (korkealla) ruiskun ylivoimaisuus tulee parhaiten esille. Se jaksaa antaa soppaa koneelle eikä hyydy , siis tukehdu niin helposti kuin kaasari.
Ruisku tuli ekan kerran Harrikoihin vuonna -95 ja nimenomaan Road King-malleihin. Silloin vanha väki keksi kaikkia huonoja asioita miksi Harrikassa ei saisi/voisi olla ruiskua. Mulla oli sellanen -95 malli ja pelitti todella hyvin, kuten kaikki Harrikat.
Takajousitus kyllä kantaa mutta äärirajoilla on (varsinkin vanhemmassa pyörässä). Kannattaa miettiä vaikka Progressive Suspensionin jousia tilalle, lienevät parhaat sillä rahalla ja niitä saa 500 molemminpuolin riippuen mallista.
Nälkä kasvaa syödessä sanotaan. Mikäli tarkoituksesi on ajaa pitkää matkaa, vaikka tehdä Euroopan reissuja ja pitkiä matkoja Suomessa, niin kyllä Road Kingin vakiolaukut ovat aika ylivertaiset. Mieti pyörien hintaero ja kovien laukkujen hinta erikseen ostettuna sekä pleksi, jos sellaista haluat ja sitten ne jouset.
Sulla menee, väittäisin, 2000 euroa tuohon Dynan varusteluun. Huomaa, että Road Kingissä on ilmasäätöiset jouset, joten voit pienellä käsipumpulla (ei polkupyöränpumppu vaan siihen tarkoitettu)säätää jousitusta vaikka ajon aikana kun pidät pumpun mukana. Menee vaikka povitaskuun ja maksaa noin. 60 egee.
Twin Cam Road Kingit tietty maksaa enemmän kuin TC Dyna mutta mielestäni RK on tehty enemmän pitkiä matkoja ajatellen. Kaikintavoin. Harrikalla on juuri siksi tänä päivänä 5 eri Harrikkaperhettä, joista kuin voi etsiä omaankäyttötarkoitukseensa sopivan mallin.
Suomessa TC Road Kingit maksaa tietty paljon koska ovat niin haluttuja pyöriä mutta Saksasta saa sellaisen todella sopivasti ja veroineen jää varmasti alle 20.000 euron.
Sitten on tietty Ruotsi, ja miksei Viro. Liiketuttavani ja tavarantoimittajani osti RK Classicin Virosta ja oli todella siisti peli ja naurettavan halpa. Harrikaksi.
Mikäli haluat apua autan mielelläni uskoon tulleita motoristeja. Apua hakuasioihin saat ottamalla yhteyttä vaikka sähköpostitse. Yhteystietoni löydät profiilini kautta.
Huomaa myös, että en ole moottoripyöräkauppias, joten en ole tässä rahastamassa vaan ainoastaan auttamassa. Nämä edellämainitut asiat ovat myöskin täysin minun omia mielipiteitä, mutta kokemuksen perusteella voin väittää, että en ole kovin metsässä. Itse olen aina ajanut Harrikan "koppamopolla" ja sitä ovat hyvinkin läheiset ystäväni ja kaverini aina ihmetelleet, että miksen aja sopperilla tai kopterilla? Olen aina vastannut, siihen että mitä minä teen sellaisella vehkeellä johon en saa sitä tavaraa mukaan mikä kuukauden reissulla tarvitsen. Olen myös huomannut, että oikeastaan nyt vasta parin vuoden sisällä nämä vannoutuneet kopterimiehet ovat itse antaneet mukavuudelle sijaa ja hankkineet "pakettiauton". Pelkästään jo mammat ovat olleet hyvään penkkiin tyytyväisiä.
Toivottavasti löydät himoitemasi mallin. - Olen HD-MIES!!!
"Pleksi on mielestäni ihan pakollinen varuste jos meinaat pysyä Saksan baanalla moottoritievauhdissa. Ajoin kerran FLHR:llä Euroopan edestakas ilman pleksiä ja vauhti pysyi kuin automaattisesti siinä 100 pinnassa, tuulenvastus on senverran kova.
Kun taas pleksillä voi pitää tollasta 120-130 km/h."
RUAHAHAHAHAAHAA!!!! Pleksipeelot!
Kun prätkään laitetaan pleksi, siitä tulee sohvakaluste! Tuulen viima käy selkään ja niskaan. Ei se ole mitään moottoripyöräilyä.
Kevyesti voi vedellä 160km/h matkanopeutta, vaikka avopotalla. Laukuiksi kelpaa semmoinen säkki joka pitää vettä, hämiksellä satulaan.
Muistapa katsoa peilistä, kun avaat suusi avopotta päässä 180km/h vauhdissa.
Posket tulee hauskasti ilmaa täyteen ja alkaa naurattaan.
Kyllä Dynalla voi matkaa tehdä motareillakin. Uudet TCt vääntävät kutosella parhaiten juuri 150-170km/h, ja ovat yllättävän ketteriä mutkateillä. Pillun saanti on heikompaa, kuin kunnon kopterilla. - Vee2
Olen HD-MIES!!! kirjoitti:
"Pleksi on mielestäni ihan pakollinen varuste jos meinaat pysyä Saksan baanalla moottoritievauhdissa. Ajoin kerran FLHR:llä Euroopan edestakas ilman pleksiä ja vauhti pysyi kuin automaattisesti siinä 100 pinnassa, tuulenvastus on senverran kova.
Kun taas pleksillä voi pitää tollasta 120-130 km/h."
RUAHAHAHAHAAHAA!!!! Pleksipeelot!
Kun prätkään laitetaan pleksi, siitä tulee sohvakaluste! Tuulen viima käy selkään ja niskaan. Ei se ole mitään moottoripyöräilyä.
Kevyesti voi vedellä 160km/h matkanopeutta, vaikka avopotalla. Laukuiksi kelpaa semmoinen säkki joka pitää vettä, hämiksellä satulaan.
Muistapa katsoa peilistä, kun avaat suusi avopotta päässä 180km/h vauhdissa.
Posket tulee hauskasti ilmaa täyteen ja alkaa naurattaan.
Kyllä Dynalla voi matkaa tehdä motareillakin. Uudet TCt vääntävät kutosella parhaiten juuri 150-170km/h, ja ovat yllättävän ketteriä mutkateillä. Pillun saanti on heikompaa, kuin kunnon kopterilla.Olet niin oikeassa tossa pleksiasiassa, koska me kaikki tiedetään, että jos ajaa kaivarissa putket paukkuen niin ei siinä mitään pleksiä tarvita.
Eikä varsinkaan silloin kun kaiken tekee mielikuvissa.
Oikeassa Harrikkaporukassakin on eri "kuppikuntia", siitä mikä on oikea Harrikka ja mikä malli taas ei. Mun mielestäni se Harrikka on oikea, jonka tankissa lukaa tehtaan logo.
Osa meistä ei edes suostu moikkaamaan muita Harrikkakuskeja, säkään et varmaan myöskään moikkaa ketään siellä kaivarissa kun seisot paskat housussa kadunkulmassa ja näet märkiä uniasi???
Minä ajan Touring mallilla, koska se on mun pyörä, vaikken sitten saisikaan. ; )
Kiitos mielipiteestäsi ja hyvää kesälomaa.
Haluaisin kyllä kovasti nähdä sen päivän kun ajat vaikka tuollaisen yhden päivän siivun 1500km, 170/km/h nopeutta.
Saahan mullakin olla fantasioita, vai mitä?
Jätän osaltani keskustelun tähän ja mietin, miksi edes vaivauduin vastaamaan? Toivottavasti ketjun aloittaja löytää itselleen sopivan pyörän. - ei kova
Olen HD-MIES!!! kirjoitti:
"Pleksi on mielestäni ihan pakollinen varuste jos meinaat pysyä Saksan baanalla moottoritievauhdissa. Ajoin kerran FLHR:llä Euroopan edestakas ilman pleksiä ja vauhti pysyi kuin automaattisesti siinä 100 pinnassa, tuulenvastus on senverran kova.
Kun taas pleksillä voi pitää tollasta 120-130 km/h."
RUAHAHAHAHAAHAA!!!! Pleksipeelot!
Kun prätkään laitetaan pleksi, siitä tulee sohvakaluste! Tuulen viima käy selkään ja niskaan. Ei se ole mitään moottoripyöräilyä.
Kevyesti voi vedellä 160km/h matkanopeutta, vaikka avopotalla. Laukuiksi kelpaa semmoinen säkki joka pitää vettä, hämiksellä satulaan.
Muistapa katsoa peilistä, kun avaat suusi avopotta päässä 180km/h vauhdissa.
Posket tulee hauskasti ilmaa täyteen ja alkaa naurattaan.
Kyllä Dynalla voi matkaa tehdä motareillakin. Uudet TCt vääntävät kutosella parhaiten juuri 150-170km/h, ja ovat yllättävän ketteriä mutkateillä. Pillun saanti on heikompaa, kuin kunnon kopterilla.mun hd ei kulje 180 km/h
se kulkee 120 kun kaasu on pohjassa.
Ei se tuuli vielä haittaa sillo - Olen HD-MIES!!!
Vee2 kirjoitti:
Olet niin oikeassa tossa pleksiasiassa, koska me kaikki tiedetään, että jos ajaa kaivarissa putket paukkuen niin ei siinä mitään pleksiä tarvita.
Eikä varsinkaan silloin kun kaiken tekee mielikuvissa.
Oikeassa Harrikkaporukassakin on eri "kuppikuntia", siitä mikä on oikea Harrikka ja mikä malli taas ei. Mun mielestäni se Harrikka on oikea, jonka tankissa lukaa tehtaan logo.
Osa meistä ei edes suostu moikkaamaan muita Harrikkakuskeja, säkään et varmaan myöskään moikkaa ketään siellä kaivarissa kun seisot paskat housussa kadunkulmassa ja näet märkiä uniasi???
Minä ajan Touring mallilla, koska se on mun pyörä, vaikken sitten saisikaan. ; )
Kiitos mielipiteestäsi ja hyvää kesälomaa.
Haluaisin kyllä kovasti nähdä sen päivän kun ajat vaikka tuollaisen yhden päivän siivun 1500km, 170/km/h nopeutta.
Saahan mullakin olla fantasioita, vai mitä?
Jätän osaltani keskustelun tähän ja mietin, miksi edes vaivauduin vastaamaan? Toivottavasti ketjun aloittaja löytää itselleen sopivan pyörän.Kun kävin hakemassa Sasksasta uutta Dynaa, ajelin Lubeckiin Saarbruckenistä kahdella tankkauksella ja koko matkan yli 150km/h. Parhaimmillaan sain alamäkeen 200km/h, joka on moiselle lehmälle hyvä vauhti.
Olo oli ajon jälkeen rento, verrattuna jäykällä pannulla tehtyihin rautapersesuorituksiin. Sillä samalla, jolla vetelen Kaivarissa pakoputket komeasti paukkuen, kuunnellen kostuvien pöksyjen litinää.
Täytyy myöntää että HD on tehnyt kunnon pyörän, joka ei vikuroi softtailin tyyliin täysillä vedellessä. Mutta eihän tuo kumikiinnitteinen moottori tärise ollenkaan 150km/h nopeudella. Ei ole oiken HD-fiiliksiä, kun tuolla työntää menemään.
Vanha pannu taitaa sittenkin vetää pidemmän korren, vaikka matkanopeutta ei voi yli 140km/h pitkään pidelläkään. - tiedoksi
hoodeetä hankkimaan... kirjoitti:
ilmeisesti tuossa 2001-2002 dynan TC moottorin kaasutin muuttui ruiskuksi (?) onko tuon ruiskun luotettavuudessa ollut sanottavaa vai pelaako siinä missä kaasutinmallitkin? Vai onko jopa parempi?
Entä kantaako dynan takajousitus kahden hengen kuorman vai kannattaisiko pistää jotain jälkimarkkina jousta tilalle? on rouvan kanssa kuitenkin yhteispaino tuolla 200kg tuntumassa (josta itse kannan suurimman osan, heh) Vai pitäisikö mennä kuitenkin suosiolla Road kingiin?
On tämä pyörän valinta vaikeaa, onneksi merkki on selvillä :)Ehdottomasti kaasari, jos haluat joskus tankin muotoa vaihtaa on se hankalaa ruiskukoneella, kun ruiskulaiteet taitaa on tankin sisällä...
- hemuli66
Kyllähän asia on niin, että jos hakee mukavuutta on sama mennä junalla ;o). Mulla on Softail Custom ja tuulihan se on se mikä haittaa aina customissa. Jos tuulee, so what? Ohjaustehostin on rotsin hihassa jos täristää ja vatkaa. Tuulilasi on makujuttu, mutta minä en laittanut. Laukut pykälään ja baanalle! Mukavia kilometrejä sinulle ja hyvää kevättä!
- hdpuppe
itsellä nyt dyna tallissa.kyllä se kyykyn jälkeen ajo ominaisuuksiltaan parempi mutkiin.mutta softail kyllä rennompi matkapelinä.itsellä oli heritage ja hemmetin hyvä leppoinen ajettava.niitä saa jo aika edullisesti evon moottorilla.itse kannatan evoa.tämä nykyinen dyna isolla s&s moottorilla ja liian tehokas mulle,täytyy mennä takaisin noihin lussumpiin fiilistely peleihin. parta kasvaa
- tom road king
dynalla saa miehiä !
kun dynalla menet kokoontumisiin, niin sporat ja street bobit kuolaa sun perään.
Matkavarusteiksi viltti ja vaseliinia, niin ei paikat kipeydy.
Hyviä hd ruskaretkiä, pusi pusi,
fuck you later, tomppa.- taas kerran
puhuu kokemuksen ääni.
Onnea ja menestystä valitsemallasi uralla!
Ps.
Elämäsi on todella suppeaa, mutta koita kestää ja muista ottaa lääkkeet. - ...pojulla...
..ole mitään tekemistä. Pyydä vaikka äitisi istumaan naamasi päällä ja isäsi imemään sua. Pääset niihin sun hd-fiiliksiin. Voi sua pieni vemputtaja!
- hv livet
...pojulla... kirjoitti:
..ole mitään tekemistä. Pyydä vaikka äitisi istumaan naamasi päällä ja isäsi imemään sua. Pääset niihin sun hd-fiiliksiin. Voi sua pieni vemputtaja!
Här vi har bra bild av hd världen.
- kertoo
dyna on alistujien malli.
Road kingit vetää niitä raakasti hanuriin.
Viesti asemasi, hd :lla on malli joka tarpeeseen. - Kielenopettaja
hv livet kirjoitti:
Här vi har bra bild av hd världen.
"Här vi har bra bild av hd världen." Här har vi en bra bild av HDvärlden. Laitetaanpas sanat oikeaan järjestykseen, ennenkuin ruvetaan esittelemään kielitaitoja täällä, eiks´vaan?
- tähän.mutta.
kun.en.osaa.kirjoittaa.
...
ja.piste. - neitsyt boy
Tervetuloa miesten joukkoon amk neitsyt boy.
Kaulusköyhällistö on parasta materiaalia hikiseen ja pervoon hd elämään.
Työmiehen perse ei ole niin ihana, kuin amk valkoisen vetelä sulo laardi. parfymswet asss- Laardiahteri
Jos sinäkin onneton onanisti ottaisit finnisen naamasi pois äitisi tuherosta ja miehistyisit hiukan - hikisilmä.
- fxd01
Laardiahteri kirjoitti:
Jos sinäkin onneton onanisti ottaisit finnisen naamasi pois äitisi tuherosta ja miehistyisit hiukan - hikisilmä.
Dyna ajossa:
Ajoin Hki - Rovaniemi - Hki 22h eli matkaa noin 1700km, ei voi sanoa että olisi huono matkapyörä...
Ton ikäisissä saattaa joutua siirtämään takavilkkuja josa haluaa saada isot laukut kiinni, tosin ei ola paha homma. Tankkilaukku ja merimiessäkki tarakalla vetää hyvin ne kamat mitä ei sivulaukkuihin mahdu, tosin käytettävyys ei ole samalla tasolla esim Bemun systeemilaukkujen kanssa.
Tuulisuojaa en suosittele, moni on laittanut ja riipinyt äkkiä v...uun, eip ne juurikaan suojaa mutta kohina kasvaa kuulemma ihan omiin lukemiinsa. - Lätkä_60
On se oikean kokoinen pleksi aika hyvä, kun varsinkin rannikolla tuulee ja on puuskia.
Se on totta, että jos pleksi ei ole oikean korkuinen, siitä on haittaa vaan. Turbulenssi pyörittää niskat kipeäksi.
Kyllä sata km/h on ilman tuulenohjausta sopiva matkavauhti, sitten häviää leppoisuus ajamisesta, jos ei ole kiire laivalle tms.
Ajettiin kerran Via Baltica Rigaan asti kovaa, 140km/h eikä se ollut mukavaa.
Vauhti on kova avo kustomille. Stydimpää katsella välillä maisemia ja kruisailla.
Jokainen tietysti ajaa niin kuin tykkää, mutta en jaksa lähteä reissuun urakoimaan.
Harrikan toisten parjaama Bat-kate on helvetin hyvä, vielä kun on kääntyvät valot siinä. Hyvä kokokypärä, niin alkaa olla vaarallisen leppoisaa.
Vanha ketju, mutta toivotan hyvää kevättä ja turvallisia kilometrejä kaikille motoristeille ja muille tielläliikkujille näinä kovina aikoina. Tiet on suorastaan hirveässä kunnossa , kannattaa ajella maltilla ja turhat liian tiukat ohitukset pois. - HurjaHarlii
Vaseliinipellet vauhdissa. Te, siis jotkut teistä, ette oo nähneet HooDeetä kuin unissanne, ja jaksatte kai siksi kadehtia H-D -kuskeja. Ei se avo-Harrikalla matkan ajaminen mitään nautintoo ole, jos vauhti ylittää 80 km/h. Suomen kantateillä pärjää hyvin, moottoritie tuntuu jo työltä. Road Kingistä en tiedä, koskaan sillä ajanut, todennäköisesti hieno peli.
Iso matkajapsi on aina hyvä. H-D on erilaista matkantekoa, jossa tärkeintä on itse matkanteko ja liike hyvässä seurassa, ei niinkään päämäärä.
Hyvää kesää kaikille H-D -piloteille.
- PimppaLiisa
Aika positiivinen kirjoitus H-D miehistä.
- ironhorsemanxl
Isotkin japsikustomit kiljuu kierroksia niin että risoo ajella isolla tiellä , nuo-00 -06 hd:n twincamit ei innosta vikoineen ja ylläpitokustannuksineen, siksi sporsterilla tyytyväisenä ratsastan .....
- kiinamopo
Sulla mitään Porsterii oo, kiinalainen moposkootteri on sun pelis.
- Robobob
kiinamopo kirjoitti:
Sulla mitään Porsterii oo, kiinalainen moposkootteri on sun pelis.
Voi vittu mitä jengii täällä käy kirjottelemassa..ai niin...täähän on suomi24 jossa kaikki ongelmaiset voi purkaa tuntojaan.
- Sairataporukkaa
Japsicustom kiljuu!!! Naurettavaa hd miesten paskanjauhantaa. HD on jarruton tärinä kone joka viettää ajokaudesta yli puolet pajalla ja osat maksaa !!! Mutta jos olet koulukiusattu ja tahdot liittyä porukkaan joka haukkuu kaikkia muita pyörämerkkejä niin osta HARLEY DAVIDSON!
- PipoLaarinen
Tykkään poikapainista. Miulla om Porsteri.
- HyvänMielenLukemista
Tuosta voi katsella meikäläisen vanhoja vermeitä: http://mattiviikate.blogspot.com/
Tuossa vielä suorat linkit niihin juttuihin joissa on kuvia prätkistä Blogissa:
http://mattiviikate.blogspot.com/2011/02/pictures-from-suzuki-gsx-r-1000-03.html
http://mattiviikate.blogspot.com/2011/02/pictures-of-kawasaki-zx-9r-01.html
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882