Puolustuspuhe

Pitää kirjoittaa pienoinen puolustuspuhe virkansa menettäneelle naisjohtajalle. Sanon heti alkuun, että olen kuntapuolen keskitasolla työskentelevä mieshenkilö. Olen siksi keskitasolla, ettei koulutukseni salli huippujohtajuutta, älyni ja kykyni kylläkin. Kuntapuolihan, ainakin vielä, arvostaa oppiarvoja kyvykkyyttä enemmän.

Kuten hyvin tiedetään, ei perinteinen kuva naisjohtajasta ole mairitteleva, ainakaan seksuaalisessa mielessä. Miettikääpä vaikka presidenttiämme Tarja Halosta.Kuva saattaa muistuttaa samaa, joka aikanaan koristi lysolipullon kylkeä. Tavan konttoristin ruumiinrakenne puolestaan muistuttaa eniten Olvin logoa, vaikka omasta mielestään merkonimivirkailijat ovatkin ihmisten eliittiä. Tämä korostuu yltiöpäisenä hienosteluna, vähän Jaana Metsolan tyyliin. Ilkeämielinen saattaisi puhua nirppanokkaisuudesta. Ihan samanlaista paskaa hekin vääntävät, kuin hieltä haiseva duunari.

Mutta asiaan. Kuten totesin millainen perinteinen naisjohtaja on, ei siis vedä puoleensa ainakaan seksuaalisesti. Saattaisin kuvitella, että sellaisen vittukin muistuttaa savikuppia. Nyt Kuopiossa syytetään naisjohtajaa lähentelystä ja kuuluu saaneen potkutkin vielä. Itse asiassa kyseessä on varasin vetävän näköinen tyyppi ja olisin mielissäni, jos osastoani johtaisi tuonnäköinen nainen. Miksi häntä syytetään? En ymmärrä. Tuonnäköinen nainen saattaisi joutua häirintäni kohteeksi ja olisin pelkästään otettu, jos osastopäällikköni lähentelisi minua vaikkapa näin aluksi viestitellen. Lähempikin kanssakäyminen tulisi kysymykseen.

0

432

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Herkkyydestä

Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l
        Sinkut
        301
        1075
      2. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
        Haapavesi
        63
        900
      3. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
        Ikävä
        77
        888
      4. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
        Ikävä
        71
        775
      5. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
        Ikävä
        67
        711
      6. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
        Ikävä
        40
        695
      7. Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä

Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona
        Ikävä
        34
        607
      8. Onko meillä

Kaikki hyvin? 🤨 Miehelle
        Ikävä
        44
        607
      9. Mies.. rehellisesti

Mitä haluat nyt sun elämään?
        Ikävä
        51
        559
      10. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
        Ikävä
        42
        541
      Aihe