Mikä on kaunein/paras laulu?

lauluntaika

Mikä sinun mielestäsi on kaunein tai muuten muistoja herättävä laulu? Jonka haluat kuunnella aina uudelleen ja uudelleen,joka soimaan mielessäsi jää.Ehkä siihen liittyy hyviä tai huonoja muistoja jotka liittyvät lauluun.Se voi olla vanha tai uusi mutta on se kaunein ja ihanin...

253

15170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainakin

      A.Aallon rytmiorkesterin esittämänä Exodus on paras versio siitä laulusta mitä on tehty.

      • Sepitini

        Tapani Kansan uuden levyn biisi " Yössä toukokuun" on huumaavan kaunis. Kuunnelkaa se. Siinä on mieletön herkkyys ja kevätyön kaunista tunnelmaa.


      • ehdottomasti
        Sepitini kirjoitti:

        Tapani Kansan uuden levyn biisi " Yössä toukokuun" on huumaavan kaunis. Kuunnelkaa se. Siinä on mieletön herkkyys ja kevätyön kaunista tunnelmaa.

        Yö-yhtyeen "Rakkaus on lumivalkoinen".Tuli mieleen kun katsoin Tartu Mikkiin ohjelman.Muistoja herättävä kaunis kappale!


      • <<<

        JUHANI MARKOLA RAKKAUDEN AAMU TAISKA SULLE AINIAAN TAISKA RANNALLA MARKKU ARO RAKKAUDEN AAMU FREDI PUHU HILJAA RAKKAUDESTA EINO GRÖN RAKKAHIN FREDERIK MITEN RAUKEAA RAKKAANI KATSEESI ON DANNY JA ARMI SILLOIN VASTA KAIKEN SAAN TAISKA LAHJAN SAIN JUHANI MARKOLA HÄN


      • Juurikin samaa mieltä.. A.AALLON RYTMIORKESTERI MAAILMAN PARAS


    • just tämä:

      Se on varmaan "Kaunis maa" Jamppa Tuomisen esittämänä.

      • monia

        Hyviä ja ihania lauluja!
        Laitanpa tänne sitten Yölinnun "Ilta-aurinko".
        Simo Silmun ääni on iki-ihana. Vaikee nimetä sitä kaikkein parasta,paljon riippuu mielialasta...Onko Esko Rahkonen myös esittänyt laulun "Kaunis maa"?


      • Rahkosellakin
        monia kirjoitti:

        Hyviä ja ihania lauluja!
        Laitanpa tänne sitten Yölinnun "Ilta-aurinko".
        Simo Silmun ääni on iki-ihana. Vaikee nimetä sitä kaikkein parasta,paljon riippuu mielialasta...Onko Esko Rahkonen myös esittänyt laulun "Kaunis maa"?

        Kyllä näköjään Esko on levyttänyt kappaleen ihan ensimmäisenä! Enpä tiennytkään.


      • esko-fani
        Rahkosellakin kirjoitti:

        Kyllä näköjään Esko on levyttänyt kappaleen ihan ensimmäisenä! Enpä tiennytkään.

        Eikö ollutkin ihana? Rahkosella on pehmeä ääni joka sopii juuri kauniille ja herkille lauluille!


      • mutta...
        esko-fani kirjoitti:

        Eikö ollutkin ihana? Rahkosella on pehmeä ääni joka sopii juuri kauniille ja herkille lauluille!

        Kieltämättä ihan hyvä, mutta Jampan äänessä on se jokin persoonallinen kaihoisa surusävy, jota ei ole kenelläkään muulla. Ja kyseisessä kappaleessa se tulee erikoisen hyvin esille. Joten valitettavasti tästä kappaleesta minun pisteet Jampalle. ;)


      • niin hyviä
        mutta... kirjoitti:

        Kieltämättä ihan hyvä, mutta Jampan äänessä on se jokin persoonallinen kaihoisa surusävy, jota ei ole kenelläkään muulla. Ja kyseisessä kappaleessa se tulee erikoisen hyvin esille. Joten valitettavasti tästä kappaleesta minun pisteet Jampalle. ;)

        Ettei niitä voi silleen mennä vertaileen. Minä tykkään myös kummastakin että tein tyhmän kysymyksen! Sorry!


      • hyvä!
        niin hyviä kirjoitti:

        Ettei niitä voi silleen mennä vertaileen. Minä tykkään myös kummastakin että tein tyhmän kysymyksen! Sorry!

        Kysymyksesi oli tosi mielenkiintoinen, ja sehän täällä on tarkoitus että keskustellaan ja vaihdetaan mielipiteitä. Itse kuuntelin juuri sinun viestisi innoittamanasi enemmänkin Esko Rahkosen tuotantoa ja tykästyin erityisesti Laaksojen lauluun.


      • käypä
        hyvä! kirjoitti:

        Kysymyksesi oli tosi mielenkiintoinen, ja sehän täällä on tarkoitus että keskustellaan ja vaihdetaan mielipiteitä. Itse kuuntelin juuri sinun viestisi innoittamanasi enemmänkin Esko Rahkosen tuotantoa ja tykästyin erityisesti Laaksojen lauluun.

        Googlessa etsimässä nimi Martti Koskinen. Hän on tehnyt sanat ja sävelen Laaksojen Lauluun myös Jamppa Tuominen ja Souvarit esittävät hänen sävellyksiään.Siellä löytyy muutaman laulun sanoitus mm.Laaksojen Laulun. Oli hyvä laulujen tekijä!Yksi harvoista!


    • nuoruudesta

      jäänyt kauniina muistona Markuksen esittämä Kotka lentää aurinkoon.Tämä kappale kun soi niin tulee mieleeni ihana nuoruus aika ja eräs tärkeä ihminen.(Nykyään aviomieheni;)

    • jowell1828

      Minulle yksi tunteisiin vetoava kappale on Tommi Soidinmäen -Kesäyö-! Siitä tulee toissa kesän juhannus ja häät mieleen;)!

    • Kuuleeko yö?

      Paulan biisi 'Kuuleeko yö?' on ihan paras, samoin tämä Soidinmäen uusi laulu 'Sinut'!

      • nämä

        Rainer Frimannin laulamana:
        "Kun paljon antaa" ja
        "Ruusujen maa"
        Suosittelen,kannattaa kuunnella!


      • taaksepäin
        nämä kirjoitti:

        Rainer Frimannin laulamana:
        "Kun paljon antaa" ja
        "Ruusujen maa"
        Suosittelen,kannattaa kuunnella!

        Siitä on aikaa vierinyt kun kulettiin tansseissa.
        Muistoihin jäänyt mm.
        "Sydämesi tyhjä huone"(silloin vain yksi yhtye osasi sen soittaa)
        "Kun kerran kuljin puistoon päin" jne.
        "Ei aika mennyt koskaan palaa"jne.

        Laulujen nimet ei ehkä täsmää! Siihen aikaan lauluissa oli tarina eikä pelkästään saman toistamista kuin nyt usein on.


      • nimeä

        Kuuleeko yö on tosi hyvä, kuten myös samasta kappaleesta tehty toinen versio eli Lähdetään pois. Näköjään se on levytetty myös kolmansilla suomalaisilla sanoilla, En unta saa.


      • souvareiden
        nimeä kirjoitti:

        Kuuleeko yö on tosi hyvä, kuten myös samasta kappaleesta tehty toinen versio eli Lähdetään pois. Näköjään se on levytetty myös kolmansilla suomalaisilla sanoilla, En unta saa.

        Laulu jossa sanat menee jotenkin näin..."Lähdetään lähdetään jonnekin jossa meitä ei tunne kukaan...ja vain rakkaus otetaan mukaan".Hyvä kappale!


      • Yks vaan...
        souvareiden kirjoitti:

        Laulu jossa sanat menee jotenkin näin..."Lähdetään lähdetään jonnekin jossa meitä ei tunne kukaan...ja vain rakkaus otetaan mukaan".Hyvä kappale!

        Hei! Itsekkin kuulin sen nyt viikonlopun aikana ja nyt olen yrittänyt etsiä sitä laulua, jossa sanat menee noin miten kirjoitit... Eli lähdetään lähdetään jonnekkin...


      • Soufani
        Yks vaan... kirjoitti:

        Hei! Itsekkin kuulin sen nyt viikonlopun aikana ja nyt olen yrittänyt etsiä sitä laulua, jossa sanat menee noin miten kirjoitit... Eli lähdetään lähdetään jonnekkin...

        Souvareilla niin paljon hyviä lauluja! "Lähdetään...." on nimeltä :Kadotaan


      • Anonyymi
        Soufani kirjoitti:

        Souvareilla niin paljon hyviä lauluja! "Lähdetään...." on nimeltä :Kadotaan

        Haikeus
        JUHAMATTI

        KOSKETUS JÄÄ
        JUHANATTI

        T. Leena


    • joku vaan...........

      Juha Metsäperä Pienen hetken
      Tommi Soidinmäki kesäyö
      Johanna Pakonen Sun elämää

    • Armi A.

      Armi Aavikon "Puhjennut on ruusu kukkaan". Aivan kuin laulu kertoisi Armin elämästä.

      • lauloi

        Niin söpösti murtaen Tapio Rautavaaran "Reppu ja Reissumies".

        Oli suosikkini Idollissa.Hyvä soundi vaikka välillä falskasi! Eikös ne tuomaritkin sanonut niin?


      • kuunnella

        Armi Aavikon laulavan yksin ilman Dannya! Onko hänellä muitakin lauluja? En ole koskaan kuullut soolo levystä.Kovin lyhyeksi jäi Armin elämä!


      • levyttänyt
        kuunnella kirjoitti:

        Armi Aavikon laulavan yksin ilman Dannya! Onko hänellä muitakin lauluja? En ole koskaan kuullut soolo levystä.Kovin lyhyeksi jäi Armin elämä!

        Armin levytyksiä näyttäisi vuosilta 1977-1995 löytyvän peräti 59 kappaletta:
        http://aanitearkisto.fi/firs2/nimi.php?Id=Aavikko Armi
        Olisikohan näistä ehkä kymmenkunta Dannyn kanssa yhdessä laulettuja, joten loput on Armin sooloja!


      • kiinnostaa kuunnella
        levyttänyt kirjoitti:

        Armin levytyksiä näyttäisi vuosilta 1977-1995 löytyvän peräti 59 kappaletta:
        http://aanitearkisto.fi/firs2/nimi.php?Id=Aavikko Armi
        Olisikohan näistä ehkä kymmenkunta Dannyn kanssa yhdessä laulettuja, joten loput on Armin sooloja!

        Mitään näistä you tubesta? Voisin kuunnella esityksiä.En koskaan ole kuullut yhtään Armin laulua jonka hän esittää yksin! Eikä ole näkynyt kaupoissakaan myynnissä...Jos tiedät Kiitos etukäteen, siis mistä löydän?


      • lisää..
        kiinnostaa kuunnella kirjoitti:

        Mitään näistä you tubesta? Voisin kuunnella esityksiä.En koskaan ole kuullut yhtään Armin laulua jonka hän esittää yksin! Eikä ole näkynyt kaupoissakaan myynnissä...Jos tiedät Kiitos etukäteen, siis mistä löydän?

        http://www.youtube.com/watch?v=sTSRZg28_Tw

        Itse löysin Armi Aavikko -nimisen kokoelma-cd:n paikallisesta kirjastosta. Ellei omassa kirjastossasi ole, niin ainahan voi tilata kaukolainana.


      • My boy lollipop
        lisää.. kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?v=sTSRZg28_Tw

        Itse löysin Armi Aavikko -nimisen kokoelma-cd:n paikallisesta kirjastosta. Ellei omassa kirjastossasi ole, niin ainahan voi tilata kaukolainana.

        minun mielestä Armi oli parempi ilman Dannya, toki ne ekat duetot on klassikkoja, mutta teki hyviä biisejä myös yksin, parhaita mielestän Iltaloma, Parhaat puolet, Kaksi kulkijaa, Kiitos sulle, Isä-pappa pingviini, My boy lollipop, Näin mun sydämeni muistoja kantaa, Jos muistat sen laulun, Paratiisi jne. Ainoa kappale josta en pidä on Radiotähti. Se on hirveetä kuunneltavaa.


    • se se on!

      Hieno uusi laulu Juha Metsäperän esittämänä! Jää helposti mieleen ja on sanoiltaan ja säveleltään todella upea!

      • Hyper, Hyper

        Hieno biisi Juhalta! Samoin Soidinmäen Tommin uusin "Sinut" on tosi kaunis kappale, kuullut pari kertaa! Juha ja Tommi molemmat hyviä uudenpolven laulajia!


      • Oma lapsuus tulee aina mieleen Markku Aron, Jamppa Tuomisen ja Kake Randelinin biisejä kuunnellessa. Voisi sanoa minun kasvaneen näiden artistien tahtiin :)

        Uusista kappaleista eniten tällä hetkellä koskettaa Juha Metsäperän Olen lähelläsi.


      • <<<<<

        JUHANI MARKOLA SE MAA ON KAUNIS < TULEE VAAN MIELEEN JA SEN OMISTAN ERÄÄLLE TYTÖLLE


    • -Amanda-

      Laura Voutilainen Ennen Sua
      Neljänsuora Siipirikko
      Tommi Soidinmäki Sinut
      Anne Mattila Taivaankartta
      Anna Eriksson Sun luokses ikävä on
      Juha Vainio Kuin joutsenlaulu

      • Tiibetintähti

        noi sun mainitsemasi kappaleet on tosi kauniita ja ihania, mutta miks toi tommi soidinmäen "sinut" ei soi iskelmässä, oon ehkä kuullut kerran :((, voisko joku vastata!


      • &quot;sinut&quot;
        Tiibetintähti kirjoitti:

        noi sun mainitsemasi kappaleet on tosi kauniita ja ihania, mutta miks toi tommi soidinmäen "sinut" ei soi iskelmässä, oon ehkä kuullut kerran :((, voisko joku vastata!

        Itse kuuntelen Radio Pookia ja siellä saa hyvin toivomansa laulut kuulumaan!Olen joskus soittanut sinne ja on toiminut,toiveet huomioidaan ja ne soitetaan. Joka päivä on esim. Toiveet ja terveiset-ohjelma jossa voi toivoa mieli musiikkia myös teksiviestillä. Valitettavasti en osaa vastata miten on Iskelmä-radiossa!


      • 'ihmettelijä'
        Tiibetintähti kirjoitti:

        noi sun mainitsemasi kappaleet on tosi kauniita ja ihania, mutta miks toi tommi soidinmäen "sinut" ei soi iskelmässä, oon ehkä kuullut kerran :((, voisko joku vastata!

        Mä oon ihmetellyt ihan samaa, miksi Soidinmäen uutta kappaletta ei soiteta Iskelmässä! Ainakin Sun radio soittaa sitä, ja muutenkin Sun on paljon monipuolisempi kanava kuin iskelmä! Siellä ei soi ne samat - Teräsniska, Juha Tapio jne.


      • juuliska*
        Tiibetintähti kirjoitti:

        noi sun mainitsemasi kappaleet on tosi kauniita ja ihania, mutta miks toi tommi soidinmäen "sinut" ei soi iskelmässä, oon ehkä kuullut kerran :((, voisko joku vastata!

        mä oon kanssa toivonut monet kerrat, mutta eivät voi soittaa... No onneksi sain ostettua tuon kokoelmalevyn missä Tommin biisi oli!!!


      • dance

        Martti Innasen "Urjalan taikayö " on ehdottomasti paras.


      • variksenääni
        'ihmettelijä' kirjoitti:

        Mä oon ihmetellyt ihan samaa, miksi Soidinmäen uutta kappaletta ei soiteta Iskelmässä! Ainakin Sun radio soittaa sitä, ja muutenkin Sun on paljon monipuolisempi kanava kuin iskelmä! Siellä ei soi ne samat - Teräsniska, Juha Tapio jne.

        mä oon kanssa ihmetellyt, että miksi Tomppaa ei soiteta iskelmässä, tämän uuden kappaleen olen kuullut ehkä kerran, eikä edes ole tullut listaehdokkaaksikaan! Missä vika? Tosin Sun Fm:ltä olen sitä kuullut useita kertoja.


      • katkarapula
        Tiibetintähti kirjoitti:

        noi sun mainitsemasi kappaleet on tosi kauniita ja ihania, mutta miks toi tommi soidinmäen "sinut" ei soi iskelmässä, oon ehkä kuullut kerran :((, voisko joku vastata!

        määki oon toivonu tota soidinmäen sinut biisiä monet kerrat, mutta eivät vaan soita!!! soidinmäkihän ennen siellä soinut hyvin, mutta mitä nyt?!? sinut biisi tosi upee ja tommi on ihan parhaimpia näistä nuorista laulajista (mm. mikko mäkeläinen, janne raappana, juha metsäperä, simo silmu jne.)!!


      • SaLoMon
        katkarapula kirjoitti:

        määki oon toivonu tota soidinmäen sinut biisiä monet kerrat, mutta eivät vaan soita!!! soidinmäkihän ennen siellä soinut hyvin, mutta mitä nyt?!? sinut biisi tosi upee ja tommi on ihan parhaimpia näistä nuorista laulajista (mm. mikko mäkeläinen, janne raappana, juha metsäperä, simo silmu jne.)!!

        Pitää vaan jatkaa toivomista, kyllä se viäl soi! uskokaa mua!


      • on siinä
        variksenääni kirjoitti:

        mä oon kanssa ihmetellyt, että miksi Tomppaa ei soiteta iskelmässä, tämän uuden kappaleen olen kuullut ehkä kerran, eikä edes ole tullut listaehdokkaaksikaan! Missä vika? Tosin Sun Fm:ltä olen sitä kuullut useita kertoja.

        että ei tuo mitään outoa ole. Eivät ole ostaneet soittoaikaa tuolle biisille. Muutamaa tuhatlappusta vilauttamalla saattaisi jo joitain kertoja soida...


      • sellaistavaan
        dance kirjoitti:

        Martti Innasen "Urjalan taikayö " on ehdottomasti paras.

        Kyllä,tulee vanhat Urjalan kesälavat mieleen.


    • kaupungin kaija

      Rakkautemme kuolema - Tapani Kansa
      Juhannus - Scandinavian Music Group
      Viimeiseen pisaraan - Kari Tapio
      Takarivin pojille - Scandinavian Music Group

      • takaan sen

      • sepäse on
        takaan sen kirjoitti:

        Ässät ja "Syksy saapuu kuitenkin".Vaikka nyt kesää kohti mennäänkin!!!

        http://www.youtube.com/watch?v=WZ1QboYRgGA

        Varsinkin nämä kappaleet:
        Enemmän kuin milloinkaan
        Oikeesti(myös joulu versio)
        Hiljaiset sillat
        Vastaus

        Hyviä esiintyjiä koko poppoo!


      • sehän on
        sepäse on kirjoitti:

        Varsinkin nämä kappaleet:
        Enemmän kuin milloinkaan
        Oikeesti(myös joulu versio)
        Hiljaiset sillat
        Vastaus

        Hyviä esiintyjiä koko poppoo!

        Yö- yhtyeen:
        Rakkaus on lumivalkoinen.
        Olli Lindholm osaa laulaa!!!


      • sinnepäin ja ihan
        sehän on kirjoitti:

        Yö- yhtyeen:
        Rakkaus on lumivalkoinen.
        Olli Lindholm osaa laulaa!!!

        nuotinvierestä. Ei siis osaa laulaa ja pilaa tuon Rakkaus on lumivalkoinen - hienon kappaleen. Se on kamalaa kuunneltavaa varsinkin ylärekistereissä kun räkä ja ilma sekoittuu toisiinsa.


      • toista
        sinnepäin ja ihan kirjoitti:

        nuotinvierestä. Ei siis osaa laulaa ja pilaa tuon Rakkaus on lumivalkoinen - hienon kappaleen. Se on kamalaa kuunneltavaa varsinkin ylärekistereissä kun räkä ja ilma sekoittuu toisiinsa.

        Kuka laulaa paremmin ko. kappaleen? En ole kuullut muiden esittämänä!

        Minun surulliset muistot liittyvät tähän lauluun sen vuoksi en pääse siitä eroon!
        Enkä tarkoita nyt mitään "rakkaus suruja".


      • -tykästynyt-
        toista kirjoitti:

        Kuka laulaa paremmin ko. kappaleen? En ole kuullut muiden esittämänä!

        Minun surulliset muistot liittyvät tähän lauluun sen vuoksi en pääse siitä eroon!
        Enkä tarkoita nyt mitään "rakkaus suruja".

        Kaikki laulut Juha-Matilta on hyviä! Tykkään kuunnella,siinä on HYVÄ ääninen laulaja.Upeita kappaleita niin paljon etten voi sanoa mikä olisi se paras!

        Löytyykö ketään joka sen tietäisi?


      • nellyss.
        -tykästynyt- kirjoitti:

        Kaikki laulut Juha-Matilta on hyviä! Tykkään kuunnella,siinä on HYVÄ ääninen laulaja.Upeita kappaleita niin paljon etten voi sanoa mikä olisi se paras!

        Löytyykö ketään joka sen tietäisi?

        No tietysti Juha-Matin oliko sen nimi nyt YKSI YÖ JA RAKASTA MUA JUURI NÄIN.Olin juhiksen suuri fani 80-luvulla,käytiin kaverin kans välillä 10 hänen keikallaan peräkkäin.No alkoivat jo tunnistaa meidät yhtyeen kanssa,en ole käynnyt Juhan keikalla viimeksi,kuin joskus 2000 luvun alkupuoliskolla ehkä,näytti tuo silloinkin tunnistaneen.On kyllä symppis laulaja,harmi vaan ei enään niin suosittu.


    • joopajuupa

      Marion Hyvästi yö
      Jukka Kuoppamäki Paljon sanomatta jää
      Tommi Soidinmäki Sinut
      Janne Raappana Odota mua
      Juha Metsäperä Olen lähelläsi

      • samoin

        Jukka Kuoppamäki ilman muuta! Todella ihana laulu "Paljon sanomatta jää".
        Ahkera laulun tekijä,monet biisit myös muille laulajille tehnyt ja nostanut kuuluisuuteen!


      • -näin-
        samoin kirjoitti:

        Jukka Kuoppamäki ilman muuta! Todella ihana laulu "Paljon sanomatta jää".
        Ahkera laulun tekijä,monet biisit myös muille laulajille tehnyt ja nostanut kuuluisuuteen!

        Arja Koriseva: Avaruus

        A.Aallon rytm.: Sun nimesi on maa
        (snowman)


      • puuttuu listalta
        -näin- kirjoitti:

        Arja Koriseva: Avaruus

        A.Aallon rytm.: Sun nimesi on maa
        (snowman)

        Kaikki Elviksen laulut tai suurin osa niistä on HYVIÄ!

        Elvis is best!


    • JOKU VAAN.............

      Mitä uusiin kappaleisiin tulee, niin ehdottomasti Neljänsuoran Siipirikko ja Tommi Soidinmäen Sinut on parhaita! Soidinmäkeä vaan sais soittaa jo Iskelmässä enemmän kun muilla radiolla kyseinen laulu jo soi!

      • yksi vinkki

        Radio-Pookista tulee hyvää musiikkia!


    • Kyllähän maailmassa on paljon kauniita lauluja. Ei niitten kaikkien laulujen nimiä tule edes mieleen, vaikka sen sävelmän tietäisikin.
      Pari mun lempibiisiäni on Andrea Bocellin ja Sarah Brightmanin " Conte Partiro" ja Tapsa Kansan " Yössä toukokuun".

      • -karma-

        Justiinax ,löysit tänne,mukava kuulla sinun mielilaulusi!

        Aamulla kun heräsin tuli mieleen kysinen laulu:
        Karma: Huomenta Suomi. Siihen liittyy sellainen muisto nuoruudesta kun Fysiikka ei kiinnostanut ja koe-paperissa oli kysymys:Mikä on Desibeli?
        Minun vastaus: Se on rekoissa!
        Muistin laulusta että...sitä desibelipelle koittaa vaientaa...Opettaja kylläkin merkkasi vastaukseni vääräksi.Miksi? Olihan se ainakin osittain oikein!


    • konstaapeli koon

      Järnefeltin Kehtolaulu on ylitse muiden.Muita:Soi vienosti murheeni soitto,Vaeltaja,Olkoon näin,Äidin lämmin laulu,Leningrarin leirit ,totuus ja valhe,Ystävän laulu,Kuivalla kalliolla,Vallinkorvan laulu,soittajan kaipuu,tumma virta,elämä on kaunis,niin kaunis on maa,natalia.Näitä olisi satoja.

      • hei,taas

        Kenen esittämiä nämä laulut ovat jotka kerroit?

        Onko Totuus ja Valhe se laulu jossa Valhe pukeutuu Totuuden Vaatteisiin?
        Muista maituista tiedän Soittajan kaipuun,Ystävän laulun,Niin kaunis on maa ja Natalia!

        Natalia nimellä on kaksi kappaletta!


      • konstaapeli koon
        hei,taas kirjoitti:

        Kenen esittämiä nämä laulut ovat jotka kerroit?

        Onko Totuus ja Valhe se laulu jossa Valhe pukeutuu Totuuden Vaatteisiin?
        Muista maituista tiedän Soittajan kaipuun,Ystävän laulun,Niin kaunis on maa ja Natalia!

        Natalia nimellä on kaksi kappaletta!

        Totuus ja valhe on Vysotskin lauluja ja suomeksi Malin veljesten esittämä.Soi vienosti murheeni soitto on Merikannon ja esittäjä on Tapani Kansa ja lukuisia oopperalaulajia.Vaeltaja on Lauri Viidan runoon säveltänyt Heikki Sarmanto .Esittäjä on Tapani Kansa.Olkoon näin on Slaavilainen tanssi opus 72 no 2 .Säveltänyt Antonin Dvorak ,sanat Helismaa.Esittää Tapio Rautavaara ja Tapani Kansa.KUIVALLA KALLIOLLA on kansan laulu ja sen esittää Rautavaara.Vallinkorvan laulu on Merikantoa ja siitä on monia tulkintoja.Tumma virta on Irwinin ,Vexi Salmen ja Kassu Halosen,kuten myös maailma on kaunis -kappale.Niin kaunis on maa on Kari Rydmannin esittämä ja tekemä laulu.Järnefeltin kehtolaulu tunnetaan myös nimellä BERCEUSE ,en ole kuullut siitä muita kuin soitin tulkintoja.
        Vielä Lasse Mårtenssonin ja Junnu Vainion kappale.Kaikki paitsi purjehdus on turhaa, kuuluu suosikkeihini.


      • konstaapeli koon
        konstaapeli koon kirjoitti:

        Totuus ja valhe on Vysotskin lauluja ja suomeksi Malin veljesten esittämä.Soi vienosti murheeni soitto on Merikannon ja esittäjä on Tapani Kansa ja lukuisia oopperalaulajia.Vaeltaja on Lauri Viidan runoon säveltänyt Heikki Sarmanto .Esittäjä on Tapani Kansa.Olkoon näin on Slaavilainen tanssi opus 72 no 2 .Säveltänyt Antonin Dvorak ,sanat Helismaa.Esittää Tapio Rautavaara ja Tapani Kansa.KUIVALLA KALLIOLLA on kansan laulu ja sen esittää Rautavaara.Vallinkorvan laulu on Merikantoa ja siitä on monia tulkintoja.Tumma virta on Irwinin ,Vexi Salmen ja Kassu Halosen,kuten myös maailma on kaunis -kappale.Niin kaunis on maa on Kari Rydmannin esittämä ja tekemä laulu.Järnefeltin kehtolaulu tunnetaan myös nimellä BERCEUSE ,en ole kuullut siitä muita kuin soitin tulkintoja.
        Vielä Lasse Mårtenssonin ja Junnu Vainion kappale.Kaikki paitsi purjehdus on turhaa, kuuluu suosikkeihini.

        Valtava määrä jäi vielä puuttumaan,kuten Carolan esittämä Perfidia,Lamama,Laila Kinnusen YLITÄ Jordan(nämä löytyy youtubesta)Vexi Salmen ja Kassu Halosen laulu UNELMIA, JONKA VESA-MATTI LOIRI, tulkitsee hyvin.Matti Heinivahon esittämä Unessain on myöskin erittäin kaunis ja koskettava esitys.
        Anneli Pasasen tuotanto on jäänyt liian vähälle huomiolle,kuten Jarkko Lehden,Marja Kosken ja Pirjo Lehden -laulut (NÄMÄKIN LÖYTYVÄ YOUTUBESTA)


      • -kiitän-
        konstaapeli koon kirjoitti:

        Totuus ja valhe on Vysotskin lauluja ja suomeksi Malin veljesten esittämä.Soi vienosti murheeni soitto on Merikannon ja esittäjä on Tapani Kansa ja lukuisia oopperalaulajia.Vaeltaja on Lauri Viidan runoon säveltänyt Heikki Sarmanto .Esittäjä on Tapani Kansa.Olkoon näin on Slaavilainen tanssi opus 72 no 2 .Säveltänyt Antonin Dvorak ,sanat Helismaa.Esittää Tapio Rautavaara ja Tapani Kansa.KUIVALLA KALLIOLLA on kansan laulu ja sen esittää Rautavaara.Vallinkorvan laulu on Merikantoa ja siitä on monia tulkintoja.Tumma virta on Irwinin ,Vexi Salmen ja Kassu Halosen,kuten myös maailma on kaunis -kappale.Niin kaunis on maa on Kari Rydmannin esittämä ja tekemä laulu.Järnefeltin kehtolaulu tunnetaan myös nimellä BERCEUSE ,en ole kuullut siitä muita kuin soitin tulkintoja.
        Vielä Lasse Mårtenssonin ja Junnu Vainion kappale.Kaikki paitsi purjehdus on turhaa, kuuluu suosikkeihini.

        Totuus ja Valhe on se mitä ajattelinkin,on myös minun suosikki,en ole vaan kuullut vuosiin sitä.
        Vysotskilla on muitakin hyviä...mutta kun tuo dementia iskee niin en äkkiä muista!Mika ja Turkka Mali esiintyivät siihen aikaan!
        Kari Rydman tulkitsi surullisen kuuluisan laulun pienen pojan muistoksi Niin kaunis on maa.

        Listasi on kiitettävän pitkä!


      • tuotantoa
        -kiitän- kirjoitti:

        Totuus ja Valhe on se mitä ajattelinkin,on myös minun suosikki,en ole vaan kuullut vuosiin sitä.
        Vysotskilla on muitakin hyviä...mutta kun tuo dementia iskee niin en äkkiä muista!Mika ja Turkka Mali esiintyivät siihen aikaan!
        Kari Rydman tulkitsi surullisen kuuluisan laulun pienen pojan muistoksi Niin kaunis on maa.

        Listasi on kiitettävän pitkä!

        Ainakin nämä!

        Jope Ruonansuu: Aikamiehen kyyneleet

        Suvi Teräsniska: Hento kuiskaus


      • konstaapeli koon
        -kiitän- kirjoitti:

        Totuus ja Valhe on se mitä ajattelinkin,on myös minun suosikki,en ole vaan kuullut vuosiin sitä.
        Vysotskilla on muitakin hyviä...mutta kun tuo dementia iskee niin en äkkiä muista!Mika ja Turkka Mali esiintyivät siihen aikaan!
        Kari Rydman tulkitsi surullisen kuuluisan laulun pienen pojan muistoksi Niin kaunis on maa.

        Listasi on kiitettävän pitkä!

        Samoin, poikani muistoksi hänen luokkakaverinsa esittivät kyseisen kappaleen.Siksi se on minulle erittäin koskettava ja läheinen.


      • vaikka
        konstaapeli koon kirjoitti:

        Samoin, poikani muistoksi hänen luokkakaverinsa esittivät kyseisen kappaleen.Siksi se on minulle erittäin koskettava ja läheinen.

        Se kuulostaa niin kliseeltä,mutta tiedän kuitenkin miltä tuntuu menettää lapsensa.Oma tyttäreni kuoli auto kolarissa enkä siitä pääse yli.Sen vuoksi olen kuunnellut Yö-yhtyeen "Rakkaus on lumivalkoinen" ja puolustanut sitä kynsin ja hampain,se on minulle muistoja herättävä laulu!


      • lisäys
        vaikka kirjoitti:

        Se kuulostaa niin kliseeltä,mutta tiedän kuitenkin miltä tuntuu menettää lapsensa.Oma tyttäreni kuoli auto kolarissa enkä siitä pääse yli.Sen vuoksi olen kuunnellut Yö-yhtyeen "Rakkaus on lumivalkoinen" ja puolustanut sitä kynsin ja hampain,se on minulle muistoja herättävä laulu!

        Toinen laulu joka liittyy samaan asiaan on:
        Yölinnun "Ilta aurinko"!

        Paljon parjattu Yölintu on minulle tärkeä!


      • tuntematon
        lisäys kirjoitti:

        Toinen laulu joka liittyy samaan asiaan on:
        Yölinnun "Ilta aurinko"!

        Paljon parjattu Yölintu on minulle tärkeä!

        Jussi Kiiveri on vähemmän tunnettu mutta hyvä laulaja/lauluntekijä. Siispä nämä!

        "Sun kanssa" myös nimellä "Jos luoja suo"
        "Nuku vaan"
        "Kaktukseen jos koskettaa"
        "Kulkurin kengissä"


      • konstaapeli koon
        vaikka kirjoitti:

        Se kuulostaa niin kliseeltä,mutta tiedän kuitenkin miltä tuntuu menettää lapsensa.Oma tyttäreni kuoli auto kolarissa enkä siitä pääse yli.Sen vuoksi olen kuunnellut Yö-yhtyeen "Rakkaus on lumivalkoinen" ja puolustanut sitä kynsin ja hampain,se on minulle muistoja herättävä laulu!

        Poikani kuoli moottoripyöräonnettomuudessa ,7-vuotiaana ja siitä tulee nyt 21-vuotta.Jokapäivä se käy mielessä ,mutta kyllä siitä yli pääsee ,aika armahtaa.
        Tarkoitus ei ole unohtaa ,jos unohtaisit ei hän olisi elänytkään.Kuunteleppa Tapani Kansa esittämä Lauri Viidan runo Vaeltaja.Siinä sanotaan kaikki oleellinen.Tuskan tilalle on tullut kiitollisuus siitä,että hän oli olemassa.
        Sellaisen muutoksen kuolema toi musiikkimakuuni,että esim Matin ja Tepon laulu Mä jokapäivä töitä teen, on minulle lähes pilantekoa ,en siedä sitä ollenkaan.Kaikki olemattomat jollotukset eivät minua enää kosketa.Samoin kävi elokuvien ja viihdeohjelmienkin kohdalla.
        Sanonnat ,että kaikella on tarkoituksensa ja taakkaa ei anneta enemmän kuin jaksaa kantaa ,ovat tietämättömien höpinää.Ihmisellä on oikeus vihaan ja katkeruuteen ,mutta siihen ei saa jäädä.
        Sellainen tarkoitus näillä tapahtumilla on ,että se panee oivaltamaan asioita uudella tavalla ja se on se kasvaminen ja opetus ,mikä niistä seuraa.Eikä se tarkoita mitään uskoon tulemista ja sitä ,että minusta tuli parempi ihminen.Kärsimys ei todellakaan jalosta ,sellaiseen en usko tippakaan.Voimia ja jaksamista kevään myötä.


      • konstaapeli koon
        lisäys kirjoitti:

        Toinen laulu joka liittyy samaan asiaan on:
        Yölinnun "Ilta aurinko"!

        Paljon parjattu Yölintu on minulle tärkeä!

        Miksi minkä tähden mä vielä kyselen ja tielle lähden ,kun mitään tiedä en.Mut ,ehkä minut ,kun ma
        an ja kuun oon purjehtinut syyn syntyyn saatetaan.
        Jos jotain elämästä sun suotiin oivaltaa,niin käy ohi tästä ja etsi Jumalaa.
        On mulla tyhjä käsi en muuta antaa voi tie sinun löytämäsi vain sulle jotain soi.
        Laulu löytyy Tapani Kansan levyltä Betonimylläri.Levyllä on muitakin koskettavia lauluja.


      • olet oikeassa
        konstaapeli koon kirjoitti:

        Poikani kuoli moottoripyöräonnettomuudessa ,7-vuotiaana ja siitä tulee nyt 21-vuotta.Jokapäivä se käy mielessä ,mutta kyllä siitä yli pääsee ,aika armahtaa.
        Tarkoitus ei ole unohtaa ,jos unohtaisit ei hän olisi elänytkään.Kuunteleppa Tapani Kansa esittämä Lauri Viidan runo Vaeltaja.Siinä sanotaan kaikki oleellinen.Tuskan tilalle on tullut kiitollisuus siitä,että hän oli olemassa.
        Sellaisen muutoksen kuolema toi musiikkimakuuni,että esim Matin ja Tepon laulu Mä jokapäivä töitä teen, on minulle lähes pilantekoa ,en siedä sitä ollenkaan.Kaikki olemattomat jollotukset eivät minua enää kosketa.Samoin kävi elokuvien ja viihdeohjelmienkin kohdalla.
        Sanonnat ,että kaikella on tarkoituksensa ja taakkaa ei anneta enemmän kuin jaksaa kantaa ,ovat tietämättömien höpinää.Ihmisellä on oikeus vihaan ja katkeruuteen ,mutta siihen ei saa jäädä.
        Sellainen tarkoitus näillä tapahtumilla on ,että se panee oivaltamaan asioita uudella tavalla ja se on se kasvaminen ja opetus ,mikä niistä seuraa.Eikä se tarkoita mitään uskoon tulemista ja sitä ,että minusta tuli parempi ihminen.Kärsimys ei todellakaan jalosta ,sellaiseen en usko tippakaan.Voimia ja jaksamista kevään myötä.

        Kärsimys ei todellakaan jalosta ja sanonta "kaikella on tarkoituksensa ja taakkaa ei anneta enempää kuin jaksaa kantaa" ei minun kohdalla pidä paikkaansa! Siitä on aikaa yli 5 vuotta mutta välillä se tuntuu kuin olisi tapahtunut äsken!
        Olen itkenyt,syyttänyt,vihannut,ollut katkera,halunnut unohtaa ja olen muistanut.Käynyt kaikki tunne skaalat läpi!
        Eihän sen niin pitänyt mennä,yleensä lapset joutuvat saattamaan vanhempansa hautaan eikä päin vastoin! Sanotaan että aika parantaa haavat...tuskin!


      • todella vaikuttaa
        olet oikeassa kirjoitti:

        Kärsimys ei todellakaan jalosta ja sanonta "kaikella on tarkoituksensa ja taakkaa ei anneta enempää kuin jaksaa kantaa" ei minun kohdalla pidä paikkaansa! Siitä on aikaa yli 5 vuotta mutta välillä se tuntuu kuin olisi tapahtunut äsken!
        Olen itkenyt,syyttänyt,vihannut,ollut katkera,halunnut unohtaa ja olen muistanut.Käynyt kaikki tunne skaalat läpi!
        Eihän sen niin pitänyt mennä,yleensä lapset joutuvat saattamaan vanhempansa hautaan eikä päin vastoin! Sanotaan että aika parantaa haavat...tuskin!

        Tutkitusti musiikilla voi olla terapeuttinen vaikutus asioden käsittelyssä! Riippuu mielialasta minkälainen musiikki sopii, ei aina surumieliset sävelet ettei vaivu masennuksen syövereihin mutta sanoitus on tärkeä!
        Välillä voi kuunnella vaikkapa Allu Tuppuraista ja Rölli- lauluja!


      • konstaapeli koon
        olet oikeassa kirjoitti:

        Kärsimys ei todellakaan jalosta ja sanonta "kaikella on tarkoituksensa ja taakkaa ei anneta enempää kuin jaksaa kantaa" ei minun kohdalla pidä paikkaansa! Siitä on aikaa yli 5 vuotta mutta välillä se tuntuu kuin olisi tapahtunut äsken!
        Olen itkenyt,syyttänyt,vihannut,ollut katkera,halunnut unohtaa ja olen muistanut.Käynyt kaikki tunne skaalat läpi!
        Eihän sen niin pitänyt mennä,yleensä lapset joutuvat saattamaan vanhempansa hautaan eikä päin vastoin! Sanotaan että aika parantaa haavat...tuskin!

        Kovinta on se ,että sitä luule olevansa jotakin ja sitten tapahtuu asioita ,joille ei mahda mitään.Nöyryyttä olen oppinut,mutten nöyristelyä.
        Suomalaisilla on ihmeellinen tapa ,että lyötyäkin pitää vielä lyödä.Levitellä juoruja ,joilla ei ole mitään todellisuuspohjaa.
        Surun keskellä oppii erottamaan todelliset ystävät.
        Ei aika haavoja paranna ,mutta ne kirvelevät vähemmän.


      • ne oikeat
        konstaapeli koon kirjoitti:

        Kovinta on se ,että sitä luule olevansa jotakin ja sitten tapahtuu asioita ,joille ei mahda mitään.Nöyryyttä olen oppinut,mutten nöyristelyä.
        Suomalaisilla on ihmeellinen tapa ,että lyötyäkin pitää vielä lyödä.Levitellä juoruja ,joilla ei ole mitään todellisuuspohjaa.
        Surun keskellä oppii erottamaan todelliset ystävät.
        Ei aika haavoja paranna ,mutta ne kirvelevät vähemmän.

        Todelliset ystävät ns.ystävät karsiutuvat pois tai tulee uusia.Ihminen toiselle on peto,armoton! Eläimistä julmin.Sitä voi kuulla mitä tahansa,keksittyä...joka on "varmaa tietoa",myös loukkaavaa.
        Kun muutenkin on shokissa ja pakko ruveta järjästämään asioita joita milloinkaan ei kuvitellut joutuvansa tekemään,surussa kuin sumun keskellä!
        Kyyneleitä riittää aina vaan...


    • ..............nimetön.........

      taikakuu hiljainen on laulu rakkauden
      juha metsäperä olen lähelläsi
      jari sillanpää valkeaa unelmaa
      tommi soidinmäki sinut
      eija kantola tuuleen

      • mainittu

        Ässät ja "Syksy saapuu kuitenkin"!


    • muhun vaikutuksen tehneet:

      Janne Raappana Odota mua
      Katriina Honkaniemi Silta
      Tommi Soidinmäki Kesäyö
      Jukka Kuoppamäki Paljon sanomatta jää
      Jari Sillanpää Valkeaa unelmaa
      Neljänsuora Juuri tänä yönä
      Annika Eklund Särkyvää
      Tapio Rautavaara Kulkuri ja Joutsen
      Kari Tapio Olen kuullut on kaupunki tuolla
      Jne...

      Hyviä, kauniita kappaleita on niin paljon, että vois luetella tähän vaikka kuinka paljon, mitkä on koskettaneet!

      • -tietysti

        Kokonaisuudessaan hyviä lauluja vain esittävät!

        Luonto on heille monissa kappaleissa aiheena,arvostan sitä!


      • tähti on löytö
        -tietysti kirjoitti:

        Kokonaisuudessaan hyviä lauluja vain esittävät!

        Luonto on heille monissa kappaleissa aiheena,arvostan sitä!

        Skotlantilainen Susan Boyle! Aivan upea,miten ihmeessä hän pystynyt pitämään laulu taitonsa piilossa?


      • &quot;Lapinhullu&quot;
        -tietysti kirjoitti:

        Kokonaisuudessaan hyviä lauluja vain esittävät!

        Luonto on heille monissa kappaleissa aiheena,arvostan sitä!

        Kaipuu Lappiin, Rakkaus Lappiin, Kuukkeli, Lapin tango, ...


      • sinulla
        &quot;Lapinhullu&quot; kirjoitti:

        Kaipuu Lappiin, Rakkaus Lappiin, Kuukkeli, Lapin tango, ...

        On hyvä nimimerkki ja varmaankin tarkoitit Souvareita! Aivan yliveto ja paras yhtye myös minun mielestäni.Heidän lauluissaan kuvastuu rakkaus luontoon! Lasse Hoikan ääni on aivan upea,herkkä ja rauhallinen juuri sopiva jne... Minä tykkään myös heidän,no,kaikista lauluista mutta mainitsen esim. Lumiperhonen ja Seitsemän päivää ym. muut!


      • -'----'

        Jari Sillanpää - Taivas tietää

        Finlanders - Enemmäin kuin milloinkaan


    • Savannah-

      juha metsäperä, olen lähelläsi yö, pettävällä jäällä anna eriksson, kun katsoit minuun tommi soidinmäki, sinut finlanders, oikeesti tauski, sinä vain paula koivuniemi, en kadu mitään anne mattila, taivaankartta

      • ...lauluja...

        "Vihreät niityt" mutta ei Fredin esittämänä "Ruusuja hopeamaljassa" ja "Keinumorsian" Erkki Junkkarisen esityksinä Lisäksi Yö ja "Pettävällä jäällä" Souvarit "Lumiperhonen" Ässät "Syksy saapuu kuitenkin"


      • on ykkönen
        ...lauluja... kirjoitti:

        "Vihreät niityt" mutta ei Fredin esittämänä "Ruusuja hopeamaljassa" ja "Keinumorsian" Erkki Junkkarisen esityksinä Lisäksi Yö ja "Pettävällä jäällä" Souvarit "Lumiperhonen" Ässät "Syksy saapuu kuitenkin"

        Kauniita ja sydämestä ottavia lauluja paljon! -Paljon sanomatta jää -Sininen hetki mm. Mies satojen laulujen tai tuhansien tekijänä ja hyvä eiintyjä,laulaa tunteella!


      • hitsari
        ...lauluja... kirjoitti:

        "Vihreät niityt" mutta ei Fredin esittämänä "Ruusuja hopeamaljassa" ja "Keinumorsian" Erkki Junkkarisen esityksinä Lisäksi Yö ja "Pettävällä jäällä" Souvarit "Lumiperhonen" Ässät "Syksy saapuu kuitenkin"

        Vihreät niityt. Kuka laulaa parhaiten,tietenkin meidän Tangokuningas OLAVI VIRTA.Monihan sitä yrittää laulaa, mutta se on ,ainoa OLAVI VIRTA. OLENKO OIKEASSA.


    • rs kuuntelijat

      radio suomesta kuultu juha metsäperän olen lähelläsi ja tommi soidinmäen sinut, aivan tosi nättejä molemmat kappaleet!

    • -JJDKOTK-

      PARAS KAPPALE IKINÄ ON TAIKAKUUN HILJAINEN ON LAULU RAKKAUDEN! UUSISTA SITTEN TAAS JUHA METSÄPERÄ OLEN LÄHELLÄSI JA TOMMI SOIDINMÄKI SINUT!

      • -laulu-

        Se sitten oli kun tänään kuulin Radiosta! Hiljainen on laulu rakkauden mutta en kerennyt kuulla esittäjää enkä laulun nimeä. Hyvä laulu oli!


      • jowell1828

        Soidinmäen uusi single on kyllä huomattavasti parempi kuin yksikään edellisen "Ota minut" levyn kappaleista!!!


      • Hyper, Hyper
        jowell1828 kirjoitti:

        Soidinmäen uusi single on kyllä huomattavasti parempi kuin yksikään edellisen "Ota minut" levyn kappaleista!!!

        tämä uusikin kappale Sinut, mutta kyllä ainakin minun mielestäni Soidinmäen edelliselläkin levyllä oli hyviä ja kauniita biisejä mm. Rakkautemme, Tiet, Kuvas seuraa maailman ääriin jne.


      • kunniaksi
        Hyper, Hyper kirjoitti:

        tämä uusikin kappale Sinut, mutta kyllä ainakin minun mielestäni Soidinmäen edelliselläkin levyllä oli hyviä ja kauniita biisejä mm. Rakkautemme, Tiet, Kuvas seuraa maailman ääriin jne.

        Veteraanien Ilta-huuto!


      • NAURAVA KULKURI

        JUHANI MARKOLA SE MAA ON KAUNIS
        DANNY JA ARMI ME VAIN
        MARKKU ARO DANIELA
        TAPIO RAUTAVAARA EN PÄIVÄÄKÄÄN VAIHTAISI POIS
        DANNY JA ARMI LÖYSIN VIIMEIN PAIKAN KAIVATUN


    • Juhy

      Tähän en kyl yhtä ja ainutta kappaletta osaa laittaa, mutta ekana mieleen tuli Matti Korkialan Kallein aarre. Mun mielestä ihania mutta liian vähän soitettuja biisejä on esim. Niina Päivänurmella, Matti Eskolla, Eija Korisevalla...

      • on yes

        Matti Esko lauloi 70-luvulla laulun "Nadja" en ole sen jälkeen sitä kuullut! Juhanpojat:Kaik on niin hiljaa mun vierelläin,kaik on niin hellää ja hyvää...Jotenkin noin ne laulun sanat menee. Oliko kappaleen nimi "Hiljaisuus"? Taikakuu:Hiljainen on laulu rakkauden Tietysti Exodus ja Kaunis maa ja Ilta-Aurinko!!!!


    • NELJÄ LEMPPARIA

      TAIKAKUU HILJAINEN ON LAULU RAKKAUDEN JORMA KÄÄRIÄINEN MOSKOVAN VALOT TOMMI SOIDINMÄKI SINUT JUHA METSÄPERÄ OPITKO RAKASTAMAAN

      • takuu varmasti

        Aina ja ikuisesti hyviä lauluja! Yö Yölintu Souvarit Jamppa Tuominen Esko Rahkonen Jukka Raitanen TT Purontaka Jorma Kääriäinen Elvis Roy Orbison


      • kaikille!!!
        takuu varmasti kirjoitti:

        Aina ja ikuisesti hyviä lauluja! Yö Yölintu Souvarit Jamppa Tuominen Esko Rahkonen Jukka Raitanen TT Purontaka Jorma Kääriäinen Elvis Roy Orbison

        Hyvää Vappua! Kaikkien näiden ihanien esiintyjien ja laulujen kera! Kiitos myös siitä miten paljon on löytynyt näitä iki-ihania lauluja ja uusia "löytöjä" tulee varmasti aina olemaan! Terveisin: Lauluntaika


      • Vappu- aatto
        kaikille!!! kirjoitti:

        Hyvää Vappua! Kaikkien näiden ihanien esiintyjien ja laulujen kera! Kiitos myös siitä miten paljon on löytynyt näitä iki-ihania lauluja ja uusia "löytöjä" tulee varmasti aina olemaan! Terveisin: Lauluntaika

        Meni kuunnellessa ja katsellessa...siman ja munkin kera! Lauri Tähkää ja Elonkerjuuta! Konsertti- taltiointi Ruisrokista ja hyvältä näytti ja kuulosti!


      • varmaa tietoa
        Vappu- aatto kirjoitti:

        Meni kuunnellessa ja katsellessa...siman ja munkin kera! Lauri Tähkää ja Elonkerjuuta! Konsertti- taltiointi Ruisrokista ja hyvältä näytti ja kuulosti!

        Souvarit aina ja ikuisesti! Heistä en luopuisi...koskaan!


      • Paras orkesteri!
        varmaa tietoa kirjoitti:

        Souvarit aina ja ikuisesti! Heistä en luopuisi...koskaan!

        Parempaa orkesteria upeine kappaleineen ei löydy koko maailmasta!


      • &lt;&lt;&lt;&lt;

        FREDI PUMP PUMP MARKKU ARO LOIT ELÄMÄLLE POHJAA DANNY REBECCA MARKKU ARO OO-MIKÄ NAINEN MARKKU ARO OMA KULTASEIN FREDERIK RAKAS STELLA


    • CaroLine

      Neljänsuora Siipirikko: Kerrassaan loistokas kappale... ihanat sanat ja aina niin valoisa Antti! Yö Rakkautta Vain: Olen AINA ollut todella kova Yö- fani, tääkin hyvä, mutta vanhempi tuotanto kaikista parasta! Taikakuu Hiljainen on laulu rakkauden: Janne ja Taikakuu on ehdottomasti yksi parhaimmista kokoonpanoista mitä Suomen maa päällä kantaa! Tää on heidän ehdottomasti kaunein laulu! Laura Rakkautta ei piiloon saa: Tätä aina haluan jorata, kun tän kuulen! laura on paras naisartisti Suomessa! Olin häntä tässä taanoin Baltic Princesillä katsomassa, ja vau mikä lavashow! Tommi Soidinmäki Sinut: Tangokuninkaallisista en muuten perusta, mutta poikkeuksen tekee myöskin mielestäni todella loistava Tommi Soidinmäki! Näin hänet viime vuonna Särkässä, ja sen jälkeen ole häntäkin fanittanut! Tää uusi biisi tosi kaunis! Tänä kesänä pakko päästä katsomaan häntä Ikaalisiin!!

      • on hyviä

        Eija-Sinikka: Kanssasi sun Merja Rantamäki: Mä mistä löytäisin sen laulun ja Jossain Hector: Lumi teki enkelin eteiseen


      • jep,jep,jep

        Taikakuu ja neljänsuora bändeistä ihan parhaimmat, samoin Yö!!! Tangokuninkaallisista myöskään en hirveesti pidä, mutta Soidinmäki on kyllä hyvä laulaja, samoin kuin kuningattarista Saija Tuupanen ja Eija Kantola. Taikuulla, Soidinmäellä ja Neljänsuoralla on myös tosi hyviä biisejä..


      • ???
        jep,jep,jep kirjoitti:

        Taikakuu ja neljänsuora bändeistä ihan parhaimmat, samoin Yö!!! Tangokuninkaallisista myöskään en hirveesti pidä, mutta Soidinmäki on kyllä hyvä laulaja, samoin kuin kuningattarista Saija Tuupanen ja Eija Kantola. Taikuulla, Soidinmäellä ja Neljänsuoralla on myös tosi hyviä biisejä..

        Mä mistä löytäisin sen laulun...


      • kauneutta
        ??? kirjoitti:

        Mä mistä löytäisin sen laulun...

        Pan-huilu musiikia esittää Stefan! Herkkää ja kaunista!


      • äidilleni
        kauneutta kirjoitti:

        Pan-huilu musiikia esittää Stefan! Herkkää ja kaunista!

        Jari Huhtasalo ja Äideistä parhain!


      • tämänhetkinen
        äidilleni kirjoitti:

        Jari Huhtasalo ja Äideistä parhain!

        Jukka Raitasen kaunis kappale! "Mua hyväilee Toukokuu"


      • edelleenkin
        tämänhetkinen kirjoitti:

        Jukka Raitasen kaunis kappale! "Mua hyväilee Toukokuu"

        Parhaat ovat Jamppa Tuominen,Esko Rahkonen,Jukka Raitanen,Souvarit,Ässät,Jukka Kuoppamäki...


      • Duo
        edelleenkin kirjoitti:

        Parhaat ovat Jamppa Tuominen,Esko Rahkonen,Jukka Raitanen,Souvarit,Ässät,Jukka Kuoppamäki...

        On tehnyt pitkän uran laulajina ja heillä onkin paljon hyviä kappaleita!

        Matti&Teppo Ruohonen,heitä ei saa unohtaa!


      • Duo kirjoitti:

        On tehnyt pitkän uran laulajina ja heillä onkin paljon hyviä kappaleita!

        Matti&Teppo Ruohonen,heitä ei saa unohtaa!

        Juha Metsäperän Olen Lähelläsi (antaa toivoa elämään)

        Neljänsuora Siipirikko (on kuin minusta kirjoitettu)

        Yö Rakkaus on lumivalkoinen

        Kari Rydman Niin kaunis on maa

        Jukka Kuoppamäki Sininen ja valkoinen

        Finlanders Oikeesti

        YMS YMS....


      • hyvijä
        Tepi-74 kirjoitti:

        Juha Metsäperän Olen Lähelläsi (antaa toivoa elämään)

        Neljänsuora Siipirikko (on kuin minusta kirjoitettu)

        Yö Rakkaus on lumivalkoinen

        Kari Rydman Niin kaunis on maa

        Jukka Kuoppamäki Sininen ja valkoinen

        Finlanders Oikeesti

        YMS YMS....

        Lumikki-jenkka

        Kuinka paljon mahtuu pieneen hiaceen(sydämeen)

        Aikamiehen kyyneleet

        Vihreät niityt

        On lupa toisesta huolta kantaa...

        Yön syliin


      • hukassa!
        hyvijä kirjoitti:

        Lumikki-jenkka

        Kuinka paljon mahtuu pieneen hiaceen(sydämeen)

        Aikamiehen kyyneleet

        Vihreät niityt

        On lupa toisesta huolta kantaa...

        Yön syliin

        Sanat menee näin:
        "kanssasi on niin hyvä olla,syliisi helppo tulla,vain sinut tahdon mukaani..."
        Oisiko toinen laulaja Hector?

        Tässä toinen:
        "tahdon tanssia kanssasi aamuun...salissa..."

        Ketkä laulaa ja mitkä on laulujen nimet?

        Kauniita ovat molemmat!


      • Päivi treelta
        jep,jep,jep kirjoitti:

        Taikakuu ja neljänsuora bändeistä ihan parhaimmat, samoin Yö!!! Tangokuninkaallisista myöskään en hirveesti pidä, mutta Soidinmäki on kyllä hyvä laulaja, samoin kuin kuningattarista Saija Tuupanen ja Eija Kantola. Taikuulla, Soidinmäellä ja Neljänsuoralla on myös tosi hyviä biisejä..

        Itse olen tykästynyt Kasevan tuotantoon mahdottomasti. Tekivät vain 3 levyä uransa aikana, mutta silti lista on pitkä:

        Tyhjää (myös jonna tervomaan versio kaunis, löytyy you tubesta. Vesa matti Loirin versiosta voi olla montaa mieltä! :S verratkaa ihmiset ihmeessä näitä kolmea tulkintaa!)

        Kun maailma elää - riipaisevan kauniit sanat

        Monen vuoden jälkeen

        Vanha mies

        En päivällä sua nää

        VOI EI SIIS EI RIITÄ ADJEKTIIVIT KUVAAMAAN NÄIN KAUNIITA KAPPALEITA, NE PITÄÄ KUULLA.

        kuuntele myös Ikävä, Mä vaikenin, Meeri, Joku jota rakastan..

        Ovat tänään tampereella keikalla, siksikin olen kuunnellut kyyneleet silmissä musiikkiaan, illalla menen Tulliklubille ja yritän olla itkemättä :)


      • Kaseva
        Päivi treelta kirjoitti:

        Itse olen tykästynyt Kasevan tuotantoon mahdottomasti. Tekivät vain 3 levyä uransa aikana, mutta silti lista on pitkä:

        Tyhjää (myös jonna tervomaan versio kaunis, löytyy you tubesta. Vesa matti Loirin versiosta voi olla montaa mieltä! :S verratkaa ihmiset ihmeessä näitä kolmea tulkintaa!)

        Kun maailma elää - riipaisevan kauniit sanat

        Monen vuoden jälkeen

        Vanha mies

        En päivällä sua nää

        VOI EI SIIS EI RIITÄ ADJEKTIIVIT KUVAAMAAN NÄIN KAUNIITA KAPPALEITA, NE PITÄÄ KUULLA.

        kuuntele myös Ikävä, Mä vaikenin, Meeri, Joku jota rakastan..

        Ovat tänään tampereella keikalla, siksikin olen kuunnellut kyyneleet silmissä musiikkiaan, illalla menen Tulliklubille ja yritän olla itkemättä :)

        Ne sanat on niin riipaisevat ja monelle totta!

        Surullista kun hukkui Asko Raivio.Hän osasi TULKITA oikein hyvin kaihoiset sävelet.

        Enpä voi lisätä mitään sinun kirjoitukseesi. Sinä kirjoitit samalla minunkin tunteeni.

        Toivotan nautinnollista iltaa sinulle hyvän musiikin seurassa!

        Ps. Saa itkeä jos itkettäää.


      • ja ainiaan
        Kaseva kirjoitti:

        Ne sanat on niin riipaisevat ja monelle totta!

        Surullista kun hukkui Asko Raivio.Hän osasi TULKITA oikein hyvin kaihoiset sävelet.

        Enpä voi lisätä mitään sinun kirjoitukseesi. Sinä kirjoitit samalla minunkin tunteeni.

        Toivotan nautinnollista iltaa sinulle hyvän musiikin seurassa!

        Ps. Saa itkeä jos itkettäää.

        Esko Rahkonen oli vailla vertaansa oleva laulujen tulkitsija!
        Ei tule olemaan toista samanlaista. Se pehmeä ääni ja tunteella esitetyt laulut esim.

        Kaunis maa

        Laaksojen laulu

        yms. kaikki


      • ykkönen!!
        ja ainiaan kirjoitti:

        Esko Rahkonen oli vailla vertaansa oleva laulujen tulkitsija!
        Ei tule olemaan toista samanlaista. Se pehmeä ääni ja tunteella esitetyt laulut esim.

        Kaunis maa

        Laaksojen laulu

        yms. kaikki

        "Ensirakkaus on kauneinta aikaa..."

        Laulaja vaan on hukassa!


      • aamuna
        ykkönen!! kirjoitti:

        "Ensirakkaus on kauneinta aikaa..."

        Laulaja vaan on hukassa!

        Heräsin niin kipeänä että tuli mieleen laulu!

        "Ystäväin en itke kuitenkaan"

        Mutta itken kuitenkin...


      • -se,on-
        aamuna kirjoitti:

        Heräsin niin kipeänä että tuli mieleen laulu!

        "Ystäväin en itke kuitenkaan"

        Mutta itken kuitenkin...

        Finlanders ja "Hiljaiset Sillat"!

        Penti Kumpulainen ja "Rentukkaojan Aatu"! Sitä olen itse suolla karpalossa hoilannut kun ketään ei ole ollut kuulemassa,varsinkin säettä "...Kerran äitini tullessa karpalosuolta, sanoi olkoon sun nimesi vaikkapa Aatu..."


      • mievuan
        hukassa! kirjoitti:

        Sanat menee näin:
        "kanssasi on niin hyvä olla,syliisi helppo tulla,vain sinut tahdon mukaani..."
        Oisiko toinen laulaja Hector?

        Tässä toinen:
        "tahdon tanssia kanssasi aamuun...salissa..."

        Ketkä laulaa ja mitkä on laulujen nimet?

        Kauniita ovat molemmat!

        Taitaapi toi eka olla Hectorin ja Susanna Haaviston vetämä Kanssasi on niin hyvä olla ja oisko toinen Tomi Metsäkedon ja Johanna Kurkelan Tahdon tanssia kanssasi


      • ja niiaan!
        mievuan kirjoitti:

        Taitaapi toi eka olla Hectorin ja Susanna Haaviston vetämä Kanssasi on niin hyvä olla ja oisko toinen Tomi Metsäkedon ja Johanna Kurkelan Tahdon tanssia kanssasi

        Nehän ne laulajat onkin!

        Ps. Muisti välillä pätkii...kiitos sinulle tiedosta!


      • Tänä Aamuna?
        -se,on- kirjoitti:

        Finlanders ja "Hiljaiset Sillat"!

        Penti Kumpulainen ja "Rentukkaojan Aatu"! Sitä olen itse suolla karpalossa hoilannut kun ketään ei ole ollut kuulemassa,varsinkin säettä "...Kerran äitini tullessa karpalosuolta, sanoi olkoon sun nimesi vaikkapa Aatu..."

        Pookissa!

        "Rakkaani tule lähellein vielä kerran,hellästi
        rakkaani lähellein niin pysyn luonasi..."

        ?????


      • numero 1!
        Tänä Aamuna? kirjoitti:

        Pookissa!

        "Rakkaani tule lähellein vielä kerran,hellästi
        rakkaani lähellein niin pysyn luonasi..."

        ?????

        On Juha Tapion herkkä laulu:
        Kelpaat kelle vaan

        Siinä on hyvät sanat ja sävel!!!


      • "Tintti"
        Tänä Aamuna? kirjoitti:

        Pookissa!

        "Rakkaani tule lähellein vielä kerran,hellästi
        rakkaani lähellein niin pysyn luonasi..."

        ?????

        T.T.Purontakahan laulaa "Rakkaani".


      • -se on!
        "Tintti" kirjoitti:

        T.T.Purontakahan laulaa "Rakkaani".

        Minun kuulemani laulu Pookista! Täytyypä nyt pitää mielessä nimi.

        Kiitos sinulle Tintti!


      • ne liene
        -se on! kirjoitti:

        Minun kuulemani laulu Pookista! Täytyypä nyt pitää mielessä nimi.

        Kiitos sinulle Tintti!

        -Souvarit
        -Yö-lintu
        -Rainer Friman
        -Jamppa Tuominen
        -Matti&Teppo
        -Juha-Matti
        -Esko Rahkonen


      • tän,
        ne liene kirjoitti:

        -Souvarit
        -Yö-lintu
        -Rainer Friman
        -Jamppa Tuominen
        -Matti&Teppo
        -Juha-Matti
        -Esko Rahkonen

        Janna Hurmeella on useita hyviä Esim. "Kirje" ja
        "Tinasormus"


      • tän,
        ne liene kirjoitti:

        -Souvarit
        -Yö-lintu
        -Rainer Friman
        -Jamppa Tuominen
        -Matti&Teppo
        -Juha-Matti
        -Esko Rahkonen

        Janne Hurmeella on paljon hyviä kappaleita kuten:
        -Kirje

        -Tinasormus


      • ihana:)
        tän, kirjoitti:

        Janne Hurmeella on paljon hyviä kappaleita kuten:
        -Kirje

        -Tinasormus

        Mäkeläisen Mikon itse säveltämä Myrskylyhty-biisi on ihana,tulee niin kauniita muistoja mieleen siitä.


      • Agents
        ihana:) kirjoitti:

        Mäkeläisen Mikon itse säveltämä Myrskylyhty-biisi on ihana,tulee niin kauniita muistoja mieleen siitä.

        Nämä on hyvijä!
        -Pieni Sana
        -Päivin öin
        -Sanoit liian paljon
        -Moskovan valot
        ym.


      • JJM
        ykkönen!! kirjoitti:

        "Ensirakkaus on kauneinta aikaa..."

        Laulaja vaan on hukassa!

        Laulun on levyttänyt Esko Rahkonen.


      • ????
        JJM kirjoitti:

        Laulun on levyttänyt Esko Rahkonen.

        Minkä laulun on Esko Rahkonen levyttänyt?

        Hänellä on hirveän paljon nii-in HYVIÄ lauluja!!!

        Terveisin: ikuinen ihailija


      • Esko Rahkosen fani
        ykkönen!! kirjoitti:

        "Ensirakkaus on kauneinta aikaa..."

        Laulaja vaan on hukassa!

        Laulu on Esko Rahkosen levyttämä kappale kaunein aika vuodelta 1978


      • sävelkorva
        ykkönen!! kirjoitti:

        "Ensirakkaus on kauneinta aikaa..."

        Laulaja vaan on hukassa!

        Esittää Esko Rahkonen. Ja muistaakseni Jukka Kuoppamäen sävellys.


      • kauan aikaa
        sävelkorva kirjoitti:

        Esittää Esko Rahkonen. Ja muistaakseni Jukka Kuoppamäen sävellys.

        Kun minä kuulin sen laulun,yli 30 vuotta! Oli kaunis kesä aamu kun Radiossa soi tämä Esko Rahkosen mieleen jäänyt kaunis laulu! Silloin olin vielä nuori ja elämä edessä:)
        Aurinko paistoi ja linnut lauloivat,hyvin elävästi on jäänyt mieleen se Kaunein Aika!


      • alkur
        ???? kirjoitti:

        Minkä laulun on Esko Rahkonen levyttänyt?

        Hänellä on hirveän paljon nii-in HYVIÄ lauluja!!!

        Terveisin: ikuinen ihailija

        Syvä kuin meri, Unto Monosen kappale. PRKL, joka kerta, kun kuuntelee nousee karvat pystyyn hyvässä mielessä.


      • Pena 82
        ykkönen!! kirjoitti:

        "Ensirakkaus on kauneinta aikaa..."

        Laulaja vaan on hukassa!

        Tietääkö kukaan esittäjää kappaleelle, jonka kertosäe alkaa "Ensirakkaus on kauneinta aikaa...", tai kappaleen nimen?

        En muista kappaleesta mitään muuta kuin tuon pätkän, sekä tietysti sävelen, mutta valitettavasti ei voi guuglata vislaamalla säveltä ja tuskin silti mitään löytyisi...

        Jäänyt vaan kyseinen kappale lapsuudesta mieleen ja haluaisin kuulla sen uudelleen.


      • Jake1970
        Kaseva kirjoitti:

        Ne sanat on niin riipaisevat ja monelle totta!

        Surullista kun hukkui Asko Raivio.Hän osasi TULKITA oikein hyvin kaihoiset sävelet.

        Enpä voi lisätä mitään sinun kirjoitukseesi. Sinä kirjoitit samalla minunkin tunteeni.

        Toivotan nautinnollista iltaa sinulle hyvän musiikin seurassa!

        Ps. Saa itkeä jos itkettäää.

        Yhdyn edellisiin niiin paljon!

        Asko Raivion Menehtyminen oli todellinen menetys niin läheisille kuin musiikillekin. Taas ja jälleen kerran tuossa Youtubesta kuuntelin: Tyhjää

        Niin kaunista, melankolista ja niin jotain. Kiitos Asko! Olet mielissämme ja kiitos koko Kasevalle!

        Ja kieltämättä silmät kostuu...


      • kaunein aika
        ykkönen!! kirjoitti:

        "Ensirakkaus on kauneinta aikaa..."

        Laulaja vaan on hukassa!

        Esko Rahkonen ainakin on josksu levyttänyt , ei vain löydy mistään....


      • i love it
        Jake1970 kirjoitti:

        Yhdyn edellisiin niiin paljon!

        Asko Raivion Menehtyminen oli todellinen menetys niin läheisille kuin musiikillekin. Taas ja jälleen kerran tuossa Youtubesta kuuntelin: Tyhjää

        Niin kaunista, melankolista ja niin jotain. Kiitos Asko! Olet mielissämme ja kiitos koko Kasevalle!

        Ja kieltämättä silmät kostuu...

        Muistatteko Schillerin I feel you?


    • Tiibetintähti

      Tässä ihan mielettömän puhuttelevia lauluja, ja kauniita melodeja:

      Kari Tapio: Olen kuullut on kaupuki tuolla
      Tommi Soidinmäki: Aikanaan
      Marko Lämsä: Ikuisesti sinun

    • on upea

      Laura Voutilaisen esittämä kappale "Palaa" on upea. Lauralla on upea ääni, niin lahjakas tyttö!

    • joku vaan...............

      juha tapio ohikiitävää
      tommi soidinmäki sinut
      laura voutilainen ei sydäntäni voida ostaa

    • -€€€:-

      Juha Metsäperän Olen lähelläsi ja Tommi Soidinmäen Sinut! Siinä kaksi herraa, joilla on upeita biisejä!

      • "vanhoja"

        CD-levyjä ja esim. Kurre,Joel Hallikainen,Matti&Teppo ja A.Aallon Rytmiorkesteri kuulostivat edelleen HYVILTÄ!


      • ihania biisejä....
        "vanhoja" kirjoitti:

        CD-levyjä ja esim. Kurre,Joel Hallikainen,Matti&Teppo ja A.Aallon Rytmiorkesteri kuulostivat edelleen HYVILTÄ!

        Mikko Mäkeläisen, Jos sä haluut mun huomisen
        Laura Voutilainen, Kaksi karttaa
        Jari Sillanpää, Siellä missä nyt oot


      • kesä.
        ihania biisejä.... kirjoitti:

        Mikko Mäkeläisen, Jos sä haluut mun huomisen
        Laura Voutilainen, Kaksi karttaa
        Jari Sillanpää, Siellä missä nyt oot

        Musiikkia ja Charles Plogman!
        -Pientä unelmaa
        -Tahdon syliisi nukahtaa
        -Mennyt koskettaa
        -Jalat alta


      • kuultua!
        kesä. kirjoitti:

        Musiikkia ja Charles Plogman!
        -Pientä unelmaa
        -Tahdon syliisi nukahtaa
        -Mennyt koskettaa
        -Jalat alta

        Anna Puustjärven laulu (nimeä en tiedä)

        Ilmeisesti Jussi Kiiveri ja sanat meni näin:"En,sammuta en,tätä toivon kipinää.Uuteen huomiseen vielä kanssas matkan teen."

        Hänellä on myös hyvä kappale nimeltä:Osaan rakastaa


      • koskettaa
        kuultua! kirjoitti:

        Anna Puustjärven laulu (nimeä en tiedä)

        Ilmeisesti Jussi Kiiveri ja sanat meni näin:"En,sammuta en,tätä toivon kipinää.Uuteen huomiseen vielä kanssas matkan teen."

        Hänellä on myös hyvä kappale nimeltä:Osaan rakastaa

        Anne Mattilan "Näytä mulle kartta taivaan että löydän luokses läpi varjojen maan eikä kuolemakaan meitä saa erottaa..."

        Reijo Taipaleen "Jonain aamuna hiljaisuus kohtaa..."

        Lohduttavat sanat!


      • .....
        koskettaa kirjoitti:

        Anne Mattilan "Näytä mulle kartta taivaan että löydän luokses läpi varjojen maan eikä kuolemakaan meitä saa erottaa..."

        Reijo Taipaleen "Jonain aamuna hiljaisuus kohtaa..."

        Lohduttavat sanat!

        Purontaka ja "Rakkaani"!
        Minä tykkään ainakin!


      • vanhat tutut
        ..... kirjoitti:

        Purontaka ja "Rakkaani"!
        Minä tykkään ainakin!

        Vaikuttaa aina!
        -Ilta aurinko, Yölinnun esittämä
        -Uneen aika vaipuu, Kisun laulu
        -Rakkaus on lumivalkoinen,Yö-yhtye
        -Tuulitukka,Jukka Raitanen


      • tykkään,
        vanhat tutut kirjoitti:

        Vaikuttaa aina!
        -Ilta aurinko, Yölinnun esittämä
        -Uneen aika vaipuu, Kisun laulu
        -Rakkaus on lumivalkoinen,Yö-yhtye
        -Tuulitukka,Jukka Raitanen

        Ässät ja "Syksy saapuu kuitenkin"!


      • lapsena
        tykkään, kirjoitti:

        Ässät ja "Syksy saapuu kuitenkin"!

        Laulamat kappaleet mahtavan kuuloista!

        -Kiiltokuvaenkeli

        -Leirinuotio "...tuli räiskyy nuotiosta..."


    • kuningas.

      Amadeus Lundbergin esittämät laulut!
      -Onnemme kyyneleet
      -Tuuli pyyhi kyyneleeni pois

      • Vartiaisen

        Prahan kevät soimaan jää...


    • ***************

      Laulajista parhaimamn eli Tapani Kansan nämä biisit :

      -Anna mun jäädä sun luo
      -Elämäni laulukirja
      -Yössä toukokuun
      -Tänäpän´ iltana

    • migelinho

      Markku Aron Daniela.Sen kuullessani mieleeni tulee ihana tyttöystäväni, jonka kanssa tuota yhdessä tanssimme ja kuuntelemme ja laulamme:)

      Te jotka ette tuota laulua tiedä,menkää youtubeen ja kuunnelkaa sieltä:)

      • hurahtanut*

        Horttokaaloihin ja varsinkin kappaleeseen "Pyyhi tuuli kyyneleeni"!
        Odotan milloin Amadeus laulaa sen!

        Markku Aron laulu "Keskiyön aikaan" on myös hyvä!

        Antti Huovila ja "Rosalita" myöskin!


    • miki-66

      on mielestäni Elviksen: "Look Like A Ranger"! Meniköhän toi biisin nimi oikein?

      • haittaa:)

        Menikö oikein vai ei!

        ELVIS on BEST! Olen Elvistelijä,tunnustan!

        Ei tule koskaan toista samanlaista eikä edes lähimaillekaan yhtä hyvää laulajaa!

        Elvis on King!


    • niin paljon........

      Mutta ylitse muiden:

      TAIKAKUU: VIERELLESI JÄÄN,
      HILJAINEN ON LAULU RAKKAUDEN

      JANNE RAAPPANA: UNI,
      ODOTA MUA

      YÖLINTU: PREUSSINPUNAISTA
      MÄ PUTOAN

      MARKKU ARO: EI MITÄÄN KAUNIIMPAA,
      IKUISUUS AAMUUN

      • uusimmat

        Laulut on sanoitukseltaan ja säveleltään erittäin hyviä!


      • Yölinnun
        uusimmat kirjoitti:

        Laulut on sanoitukseltaan ja säveleltään erittäin hyviä!

        -Preussin punaista
        -Ilta aurinko


      • aiemmin
        Yölinnun kirjoitti:

        -Preussin punaista
        -Ilta aurinko

        Tuntematon laulaja!
        Jorma Kalevi ja "Mä kiittää sua tahdon" ! Kuulin sen eka kerran mutta varmaan hänellä on muitakin lauluja!


      • le kaunein
        aiemmin kirjoitti:

        Tuntematon laulaja!
        Jorma Kalevi ja "Mä kiittää sua tahdon" ! Kuulin sen eka kerran mutta varmaan hänellä on muitakin lauluja!

        kappale on 4suoran "kiiltävää"


      • koskettavin
        le kaunein kirjoitti:

        kappale on 4suoran "kiiltävää"

        Paljon sanomatta jää...


      • aiheiset!
        koskettavin kirjoitti:

        Paljon sanomatta jää...

        Laulut lähellä sydäntä eli varsinkin Souvareiden laulut!

        Ja Ässien "Kaukainen maa" ja "Syksy saapuu kuitenkin" joka onkin ajankohtainen!


      • näin ainakin
        aiheiset! kirjoitti:

        Laulut lähellä sydäntä eli varsinkin Souvareiden laulut!

        Ja Ässien "Kaukainen maa" ja "Syksy saapuu kuitenkin" joka onkin ajankohtainen!

        -Souvarit,vaikea nimetä parasta...

        -T.t Purontaka ja "Rakkaani"
        -


      • Maunukselan
        näin ainakin kirjoitti:

        -Souvarit,vaikea nimetä parasta...

        -T.t Purontaka ja "Rakkaani"
        -

        Laulama "Olet mulle kaikki mitä tarvitsen..." on HYVÄ!


      • Hyviä löytyy
        Maunukselan kirjoitti:

        Laulama "Olet mulle kaikki mitä tarvitsen..." on HYVÄ!

        Jani&Jettesers Musta Sulhanen, Janne Tulkki Valkoinen huntu, Juha Metsäperä Sinisen tien sillalla ja Tää rakkaus.


      • Hyviä löytyy kirjoitti:

        Jani&Jettesers Musta Sulhanen, Janne Tulkki Valkoinen huntu, Juha Metsäperä Sinisen tien sillalla ja Tää rakkaus.

        ja Pikkusisko on aivamn ihana ja koskettavat sanat! :)


    • Annu.

      Markku Suomisen Hän saa aina tipan silmäkulmaan.

      • Minä tykkään

        Jukka Raitasen äänestä! En voi laittaa niitä lauluja paremmuus järjestykseen...

        Vieläköhän tekee lauluja? Ei ole kuulunut pitkään aikaan hänestä mitään uutta tietoa!


      • Tämän hetken tunnelmia
        Minä tykkään kirjoitti:

        Jukka Raitasen äänestä! En voi laittaa niitä lauluja paremmuus järjestykseen...

        Vieläköhän tekee lauluja? Ei ole kuulunut pitkään aikaan hänestä mitään uutta tietoa!

        Tulee mieleen laulut!
        -Ystävään jos luottaa voi
        -Mistä tunnet sä ystävän
        -Ystäväin en itke kuitenkaan

        Ystävyys on tärkeää.Vaalikaa sitä sillä ystävät ovat ovat parasta elämässä!


      • 200.0000 KM AKSELILL

        MATTI JA TEPPO CARA MIA < TÄSTÄ TULEE JOKU MIA MIELEEN
        MARKKU ARO DANIELA < AIVAN IHANA KAPPALE
        TAISKA SULLE AINIAAN < MUN SUOSIKKI JO PITKÄÄN
        PÄIVI KAUTTO-NIEMI SYYSKUU < YOUTUBESTA < OLEN AINA DIGANNUT PÄIVI KAUTTO-NIEMEÄ
        FREDERIK MITEN RAUKEA RAKKAANI KATSEESI ON < EN OLE MIKÄÄN REETU-FANI < MUTTA TÄSTÄ PIDÄN


      • myöskin
        200.0000 KM AKSELILL kirjoitti:

        MATTI JA TEPPO CARA MIA < TÄSTÄ TULEE JOKU MIA MIELEEN
        MARKKU ARO DANIELA < AIVAN IHANA KAPPALE
        TAISKA SULLE AINIAAN < MUN SUOSIKKI JO PITKÄÄN
        PÄIVI KAUTTO-NIEMI SYYSKUU < YOUTUBESTA < OLEN AINA DIGANNUT PÄIVI KAUTTO-NIEMEÄ
        FREDERIK MITEN RAUKEA RAKKAANI KATSEESI ON < EN OLE MIKÄÄN REETU-FANI < MUTTA TÄSTÄ PIDÄN

        Tykkään juuri tuosta Frederikin kappaleesta: Miten raukea rakkaani katseesi on...
        Hän osaa laulaa herkkiäkin lauluja eikä vain "kovajätkä" biisejä!


      • Annu.

        Mäkeläisen Mikon Myrskylyhty on paras koskaan kuulemistani.


      • Annu.
        Annu. kirjoitti:

        Mäkeläisen Mikon Myrskylyhty on paras koskaan kuulemistani.

        Tuli kahdesti mutta ei se mitään. Se on niiiiin hyvä.


      • haittaa:)
        Annu. kirjoitti:

        Tuli kahdesti mutta ei se mitään. Se on niiiiin hyvä.

        Jos HYVÄÄ laulua ja laulajaa kehuu monestikin!


    • Annu.

      Mikko Mäkeläinen ja Myrskylyhty- Myrskylyhty! tai Toisella tähdellä on myös ihana. Ja Mikko on aina ihana lauloi mitä vain.

      • tykkään..esim.

        Finlanders ja "Hiljaiset sillat",Anne Mattila "Taivaankartta",Jukka Raitanen "Tuulitukka",Yö-lintu "Ilta aurinko" ja Suvi Teräsniska "Hento kuiskaus"!
        Paljon muitakin toki on mutta ei kaikkia pysty luettelemaan!


      • Durrrr
        tykkään..esim. kirjoitti:

        Finlanders ja "Hiljaiset sillat",Anne Mattila "Taivaankartta",Jukka Raitanen "Tuulitukka",Yö-lintu "Ilta aurinko" ja Suvi Teräsniska "Hento kuiskaus"!
        Paljon muitakin toki on mutta ei kaikkia pysty luettelemaan!

        Kauniita lauluja on niiiiin paljon, että tuskin osaa tehdä edes TOP 10 järjestystä..
        Tuo Annun laittama Mikko Mäkeläisen "Myrskylyhty" kuuluu myös minun suosikkeihin ja toinen yhtä kaunis laulu Mikolla on "Ensimmäinen Mulle".

        Muutama muu joka mieleen nyt juolahtaa on mm. Kari Rydmanin "Niin Kaunis On Maa", Lasse Hoikan "Nyt Kerron Mä Sulle Mun Lapseni", Tomi Markkolan "Oot Kauneimpain, Oot Rakkaimpain", Sebastian Ahlgrenin "Ainut Ystäväin"........Jne, tätä listaa vois kirjottaa vaikka koko loppu päivän..


      • Sehän on tietysti
        Durrrr kirjoitti:

        Kauniita lauluja on niiiiin paljon, että tuskin osaa tehdä edes TOP 10 järjestystä..
        Tuo Annun laittama Mikko Mäkeläisen "Myrskylyhty" kuuluu myös minun suosikkeihin ja toinen yhtä kaunis laulu Mikolla on "Ensimmäinen Mulle".

        Muutama muu joka mieleen nyt juolahtaa on mm. Kari Rydmanin "Niin Kaunis On Maa", Lasse Hoikan "Nyt Kerron Mä Sulle Mun Lapseni", Tomi Markkolan "Oot Kauneimpain, Oot Rakkaimpain", Sebastian Ahlgrenin "Ainut Ystäväin"........Jne, tätä listaa vois kirjottaa vaikka koko loppu päivän..

        Jari Grek! Minulle uusi "löytö"!


      • Durrrr
        Sehän on tietysti kirjoitti:

        Jari Grek! Minulle uusi "löytö"!

        Eilen kuuntelin taas Jari Grekkiä pitkästä aikaa ja pakko se on myöntää että aika hiljaseksi veti! Kyllä se on ihan ykkös laulaja minulle! "Sulle Vain" kappale on myös kaunis Jarilta..

        Leif Lindemanin "Suojelusenkeli" ja "Rakas Ystävä Kun On Pois" kappaleet on myös kauniita ja herkkiä..


      • laulu?
        Durrrr kirjoitti:

        Eilen kuuntelin taas Jari Grekkiä pitkästä aikaa ja pakko se on myöntää että aika hiljaseksi veti! Kyllä se on ihan ykkös laulaja minulle! "Sulle Vain" kappale on myös kaunis Jarilta..

        Leif Lindemanin "Suojelusenkeli" ja "Rakas Ystävä Kun On Pois" kappaleet on myös kauniita ja herkkiä..

        On kyseessä kun sanat menee jotenkin näin:...Tämä maa,tämä pohjoisen tuulien maa,toisille antaa ,toisilta vie...


      • bitchy
        laulu? kirjoitti:

        On kyseessä kun sanat menee jotenkin näin:...Tämä maa,tämä pohjoisen tuulien maa,toisille antaa ,toisilta vie...

        Paula Koivuniemi ownaa kaikki kuusnolla. Sataa kesää, tuhat yötä ftw !

        Sitä meiän luokkalaisetkin hoilaa 24/7 tunnilla :D (Ysillä oon)

        (Ja kaikki tajus mitä tarkottaa "ownata" ja "ftw", eiks joo ?


      • finkkujen
        bitchy kirjoitti:

        Paula Koivuniemi ownaa kaikki kuusnolla. Sataa kesää, tuhat yötä ftw !

        Sitä meiän luokkalaisetkin hoilaa 24/7 tunnilla :D (Ysillä oon)

        (Ja kaikki tajus mitä tarkottaa "ownata" ja "ftw", eiks joo ?

        Uusi laulu mahtaa olla kyseessä? Olen kuullut sen Radiosta mutta sanoja en muista...mutta se on älyttömän kaunis ja hyvä kappale,vain yhden kerran olen kuullut sen ja ihastuin!
        Voiskohan olla tämä sinun nimeämä laulu kyseessä?


      • Kisun
        finkkujen kirjoitti:

        Uusi laulu mahtaa olla kyseessä? Olen kuullut sen Radiosta mutta sanoja en muista...mutta se on älyttömän kaunis ja hyvä kappale,vain yhden kerran olen kuullut sen ja ihastuin!
        Voiskohan olla tämä sinun nimeämä laulu kyseessä?

        Laulamana:Kun paljon antaa


      • Annu.

        Mikon levyltä löytyy myös tuo Se maa on kaunis ja tulkinta ja ääni on upeita.
        Myös





















        Mikon levyltä löytyy myös tuo Se maa on kaunis ja tulkinta ja ääni on taas ihanat.
        Myös Jukka Kuoppamäen Paljon sanomatta jää, Mikko Alatalon Suojelusenkeli, Taikakuun Hiljainen on laulu rakkauden ja Kuuntelen, Yön Joutsenlaulu sekä Tauskin Sinä vain.
        Siinä sitä riittää tippaa linssissä ;D


      • Duopari
        Kisun kirjoitti:

        Laulamana:Kun paljon antaa

        Laulun nimi: "Jos sä tahdot niin"! Hieno sävelmä sanat.


      • puolitiessä ......
        Duopari kirjoitti:

        Laulun nimi: "Jos sä tahdot niin"! Hieno sävelmä sanat.

        Jos sä tahdot niin,olen sulle joku aivan muu.
        Jos sä tahdot niin,olen virhe,joita tapahtuu.
        Jos sä tahdot niin,tulen joukuksi kotiin.

        Upea biisi,upeat esittäjät.


    • r.moore
      • vain,

        Katri Helenan ääni on "säilynyt" läpi vuosikymmenten raikkaana:) Hän on pitkän uran tehnyt!


      • jaskan kaveri
        vain, kirjoitti:

        Katri Helenan ääni on "säilynyt" läpi vuosikymmenten raikkaana:) Hän on pitkän uran tehnyt!

        samaa mieltä ja nyt uusimmalla levyllään eri toten , näin on


      • Esim.
        jaskan kaveri kirjoitti:

        samaa mieltä ja nyt uusimmalla levyllään eri toten , näin on

        Vanhoista kappaleista "Lintu ja lapsi" on mielestäni kaunis laulu ja sopii hyvin Katri Helenan äänelle!


      • kannattaa,
        Esim. kirjoitti:

        Vanhoista kappaleista "Lintu ja lapsi" on mielestäni kaunis laulu ja sopii hyvin Katri Helenan äänelle!

        Kuunnella esim. "Suomen Kesäyö" on HYVÄ!


      • sirrrpa
        kannattaa, kirjoitti:

        Kuunnella esim. "Suomen Kesäyö" on HYVÄ!

        ja Tulet aina olemaan KATRI HELENA


    • suruista tehty

      Kauniita lauluja on paljon.
      Tässä muutama , joita en ole vielä kyllästynyt kuuntelemaan:
      -Muisto vain jää. Esittäjänä Jouko ja Kosti
      - Mustien ruusujen maa. Esittäjänä Kati Fors
      -Lumiperhonen. Esittäjänä Souvarit
      - Suru sanaton. Esittäjänä Janne Tulkki
      -Eva. Esittäjänä Olavi Virta
      -Punatukkaiselle tytölleni.Esittäjänä Olavi Virta
      - Sururjen kitara. Esittäjänä Topi Sorsakoski

      • surusilmä*

        Minun mielestä ehdoton ykkönen on "Lumiperhonen"! Se on vaan kaunis ja surullinen...


    • Junnun ikuinen fani

      on Juha Metsäperän Olen lähelläsi ja Tommi Soidinmäen Sinut kappaleet! Myös Junnu Wainiolla on paljon kauniita lauluja!

    • SALAISUUS SE ON

      IHANA UPOUUSI KATRI-HELENAN LAULU!

      • kisan

        Iina Kangasharju lauloi kauniisti laulut "Maailmaan avaraan..." ja toista en muista... mutta hyviä olivat!


      • TUOMISEN
        kisan kirjoitti:

        Iina Kangasharju lauloi kauniisti laulut "Maailmaan avaraan..." ja toista en muista... mutta hyviä olivat!

        Vesipisaroiden Laulu ja Poutapilvet!


      • ja nämä
        TUOMISEN kirjoitti:

        Vesipisaroiden Laulu ja Poutapilvet!

        Laulut!
        -Jälkeenpäin
        -Lähtöhetki
        -Et voi tulla rajan taa


      • DANNYN!
        ja nämä kirjoitti:

        Laulut!
        -Jälkeenpäin
        -Lähtöhetki
        -Et voi tulla rajan taa

        Kappale "Kuin suuri vuori elämämme on"! Hyvät sanat ja sävel...


      • ARJA.
        DANNYN! kirjoitti:

        Kappale "Kuin suuri vuori elämämme on"! Hyvät sanat ja sävel...

        Koriseva: Avaruus!


      • Se on..
        ARJA. kirjoitti:

        Koriseva: Avaruus!

        Jonka toivon kuulevani "Lähtöhetki"! Kaunis ja rauhallinen...


      • ON!!!
        Se on.. kirjoitti:

        Jonka toivon kuulevani "Lähtöhetki"! Kaunis ja rauhallinen...

        T.T Purontaan kappale: Rakkaani


    • Kostamuksentiellä

      Tämä laulu on herkkää tulkintaa. Kauniit sanat ja sävel ja hyvä ääninen artisti esittäjänä!

    • Uskon ja luotan
      Yksin
      Jos oot tosissas
      Enemmän kuin milloinkaan
      Hiljaiset sillat
      Rannalle, sannalle

      nuo ovat mielestäni niiiiiin hyviä!

      Myös Matilla ja Tepolla on tosi ihania lauluja.

      • Esim.

        Juha Alvarin "Tammikuun Tuulet" on hyvä!


    • Einin fani.

      Einin "Pienet onnen hetket".

    • morseaakkonen

      Finlandersin Hiljaiset sillat  

      • herkkää

        Se on tosi kaunis laulu tämä Hiljaiset Sillat:)


      • mintttttttu
        herkkää kirjoitti:

        Se on tosi kaunis laulu tämä Hiljaiset Sillat:)

        Minäkin pidän Hiljaiset sillat-kappaleesta :) Se on tosi kaunis ja niin ihana.


      • näin on...
        mintttttttu kirjoitti:

        Minäkin pidän Hiljaiset sillat-kappaleesta :) Se on tosi kaunis ja niin ihana.

        Mikään kyseisen bändin kappaleista ei ole hyvä.


      • on hyvä myös
        näin on... kirjoitti:

        Mikään kyseisen bändin kappaleista ei ole hyvä.

        Kyseisellä bändillä on kuule tosi paljon ihania kappaleita!


    • Tepreeni

      Kauniita biisejä sanoituksiltaan ja sovituksiltaan kuin musiikiltaan on paljonkin, mutta kaikken parhaita ovat Juha Metsäperän biisit ihan kaikki, mutta niistä voisi vielä mainita erikseen: Olen lähelläsi, Pienen hetken, Sinua ja meitä, Tuuli, Jäiset tuulet, Sinisen tien sillalla, jne... Vaikea valita kun kaikki ovat niin mahtavan upeita! Janne Tulkin kappaleista parhaita ovat: Tulvii Pohjanmaa, Sinisen taivaan sateenkaari, Sisältä kultaa, Tiellä turhuuden, jne... Vaikeaa on näistäkin valita parhaita, kun kaikki on hyviä. Juha Tapiolla on myös mahdottoman upeta kappaleita. Liisa Tuhkasen kappaleet kaikki myöskin. Tässä näitä on lueteltuna muutamia!

    • ikuinen Eini-fani

      Eini - Pienet onnen hetket

      • HiljainenÄäni

        http://www.youtube.com/watch?v=yoSCnkoByjI


    • tässä jokunen:

      MARJUT FABRITIUS - KAIPUU
      KASEVA - TYHJÄÄ
      KASEVA - SYKSY
      KASEVA - MARI
      LISA EKDAHL - IT HAD TO BE YOU
      ROXETTE - LISTEN TO YOUR HEART
      PÄIVI PAUNU - AAMULLA VARHAIN
      DAVE LINDHOLM - PIENI JA HENTO OTE
      MAARIT HURMERINTA - KELLO KÄY
      MERJA LAAKSONEN - TÄÄ ON SUN SYYS
      MERJA LAAKSONEN - FRAKINNAPIT
      MERJA LAAKSONEN - ELÄMÄSI KEVÄT
      MERJA LAAKSONEN - KASSI TÄYNNÄ KOTI-IKÄVÄÄ
      TEACH-IN - I´M ALONE
      MARJA MATTLAR - LINTU
      MARJA MATTLAR - IKÄVÄN AMMATTILAINEN

      Musiikki on antanut minulle niin paljon elämäni aikana... se on pitänyt minut elämänsyrjässä kiinni. En olisi ehkä enää olemassakaan ilman musiikkia.

    • "" "" ""

      Niin kaunis on maa: Kari Rydman
      Sinua sinua rakastan: Kaj Chydenius
      Jos rakastat: Kristiina Halkola
      Sinun kanssasi sinua ilman: Anneli Saaristo

    • tähdet,tähdet

      Anneli Saaristosta puheenollen, "Kaipauksen rannat", perustuu runoon (Ilmari Pimiä) on yksi kauneimmista.

    • iskelmänystävä

      Onhan niitä hyviä biisejä vaikka kuinka paljon, mutta esimerkkinä voisin mainita Kake Randelinin "Silti Uskon" nimisen biisin.

    • törmännyt
    • dökdek, dläääää

      Vaikea valita yhtä parhainta laulua, mutta kyllä se vaan on niin että ei näistä nykyisistä artisteista yksikään pärjää ns. vanhan koulukunnan lauluntekijöille eikä laulajille. Näistä vanhoista kunnon laulajista, tulkitsijoista mainittakoon vaikka Olavi Virta, Topi Sorsakoski, Reijo Taipale, Tapio Rautavaara ja Kari Tapio. Laulun tekijöistä ja sanoittaijista voisi mainita Kärki/Helismaa kaksikon, Juha Vainion ja Vexi Salmen.

      Tällä hetkellä henk.koht. koskettavimpia biisejä on Topin viimeiseksi jääneeltä levyltä löytyvä laulu Voi yksi päivä olla sata vuotta. Toisena esimerkkinä voisi olla Rautavaaran laulama En päivääkään vaihtaisi pois. Tosin Tapsa on levyttänyt kaksi samannimistä biisiä, mutta niistä se myöhemmin (1979) levytetty on hieman parempi.

      Nykypäivän artisteilta tuntuisi puuttuvan sellainen tietty tekemisen meininki, ja sanoitukset tuntuvat olevan jotenkin niin korkealentoisia ettei niistä tämmönen jätkäpoika saa oikeen mitään irti. Toki onhan osa uusistakin orkestereista ja laulajista ihan hyviä, mutta niiltä vaan puuttuu se jokin. Vanhassa vara parempi. Itse en ole vielä edes kolmeakymmentä. Olenko vain vanhanaikainen vai oliko musiikki todellakin ennen parempaa?

    • Mauri joensuusta

      Souvarit: Luodut toisilleen

    • "Fanittaja"

      Lasse Hoikalla ja Jukka Lampelalla molemmilla on myös hyviä soolo-lauluja mutta ehdottomasti Souvarit kuuluu kärkipäähän!!!

    • cHEEK JA pETRI

      Petri Nygard ReggaeRekka

      Cheek Syypää sun hymyyn

      Cheek Pyrkiny vährntää

      Cheek Jippikayjeijei

      Petri Nygard Märkää

      Noi on hauskoi!

      • fhjnmdkcjddxx,lkxss,

        Samaa mieltä! Kaikki noi on ihan parhaita!! Varsinki MÄRKÄÄ!!!


      • HEAHEA

        se on khyl vähentää eikä vährntää! JOO OOT JOKU 5V KAKARA JOKAKUUNTELEE MÄRKÖÄÄ!! HÄHÖÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ KAKKA KAKRA!


      • Sano samaa itelles!!
        HEAHEA kirjoitti:

        se on khyl vähentää eikä vährntää! JOO OOT JOKU 5V KAKARA JOKAKUUNTELEE MÄRKÖÄÄ!! HÄHÖÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ KAKKA KAKRA!

        Itelläs on kirjotus virheitä!!!!


    • Lady3333333333333333

      Lady Gagan Monster!!!!!!!!!!!!

    • Randelin on ja pysyy

      Kake Randelin - Kirje Kotiin

      Tartteeko sitä nyt ees mitenkää sen kummemmin perustella, Kaken muutkin kappaleet toki ovat mahtavia, mutta tämä osuu suoraan sisimpään!

    • SusaT

      kaija koo - läpinäkyvää

    • on on kesä ja yö!

      Syyslaulu - Bo Andersson, Sinua sinua rakastan - Kaj Chydenius, Mä mistä löytäisin sen laulun, Jossain, Paljon sanomatta jää, Saan olla yksin ja Kun paljon antaa nimenomaan Merja Rantamäen esittämänä. Meinasi unohtua: Lintu ja lapsi; sekä Katrin että Merja Rantamäen versiot on aivan ihastuttavia. Kasariklassikko: Kesä ja yö - Eini :)

    • meinaan vaan

      Ette te perrkele musiikista tiedä yhtään mitään. Meinaan vaan.

      • niin...

        Samaa mieltä....


    • Jukeboksi1

      Tarja Ylitalo - Meidän viimeinen valssimme

    • Olavi on Paras
      • kaikista paras

        Tässä mun suosikit:

        - Aki Sirkesalo & Lisa: Mysteriet
        - Juha Metsäperä: Äiti
        - Kari Tapio: Mun sydämeni tänne jää
        ja kaikista paras :

        - Jari Lappalainen: Kaiken kauniin rinnalla

        http://www.youtube.com/watch?v=tZ2ujifL_oQ


    • kissukka3

      mua koskettaa finlandersin oikean löytännyt oon ja oikeesti

    • meitsis

      Kummisetä elokuvassa soitettu valssi on ihana. Vielä kun sen laulaisi suomeksi joku muu kuin Markku Aro ( esim. T.Kansa) niin olisi hyvä juttu se.

    • suosikit:

      esim. Samanlainen onni Tapio Heinosen esittämänä, Jukka Takalon Vie mut aurinkoon, Tyttö ja tanssiva karhu (Anneli Saaristo/Taru Nyman/Susanna Haavisto).

    • 15+5

      Juhani Markolan:Rakkauden aamu!

    • Tässä mun
    • esim. tämä

      Soy rebelde - Kun paljon antaa.

    • Voutsr

      Biiseistä ihanin . Konemusiikin klassikko , Juha Ahlgren : Puutarha .

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      997
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      744
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe