Nyt ilman isompaa kiihkoilua voin sanoa, että onhan "liigakarsinnan" tuomarointi ollut outoa. Tai outoa ja outoa. Ennemminkin odotetun puolueellista. Toivoisin, että jostakin saataisiin nähtäville otteluiden videot, jotta jokainen voisi tehdä saman johtopäätöksen!
Ottelut on kuitenkin videoitu, joten videot esiin. Sen jälkeen löytyisi Tammisellekin ymmärtäjiä.
Outoa tuomarointia (VIDEOT ESIIN)
3
290
Vastaukset
- kaikkiin koteihin
pitäisi lähettää video kaikista otteluista ja sitten tulisi järjestää kansanäänestys siitä, mitä mieltä ollaan tuomareiden toiminnasta. Vähintään Vaasassa pitäisi järjestää paikallisvaalit.
- UUNOBOY
Ässät jyrää mutta vain koska vastassa on paskasakki.
- paskahousu
näköjään se tuttu tuomarointi vai tunarointi on siirtynyt kamppailulajeista jääkiekkoonkin vedetää kotiin niinpaljon ku vaan kehdataan sun pitää olla satakertaa parempi et pärjäät tässä näkee mitä ämmiä siellä on voi hyvä veli mitä touhua kyllä hävettää voittaa nyt näin jos saisin päättää niin arvotaan voittajat ainakin reilumpaa ku tommonen läpinäkyvä touhu opettelis edes tekeen sen hyvin mut sanotaan vaan et en nähny tekee oikeen hyvää lätkälle ja sen maineelle kyllä tulee yleisöö HÄVETKÄÄ KOKO PORUKKA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811255
- 827609
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon505616- 765585
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764848Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334213- 483076
- 362974
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412535- 402440