Nuorisotyönohjaaja ja peili

leide

Olin mennyt seurakuntani viikonloppu leirille, hiljentymään joulun alla, ne sanoivat. Mutta miksi oikeasti menin sinne? Syy oli yksinkertainen; mies. Halusin olla nuorisotyöntekijämme, Akin, lähettyvillä niin paljon kuin vain saatoin. Aki oli kaikkea mitä mieheltä haluaisin; itsevarma, avoin, ulospäinsuuntautunut, hauska, mutta myös erittäin lempeä. Akin silmät olivat ruskeat isot ja niin ihanan lempeät. Rakastin tuota pilkettä hänen silmäkulmissaan. Voi että miten rakastinkaan.
Olin huomannut, että kiinnostukseni ei ollut vain yksipuolista. Miljoonat kerrat olin yllättänyt Akin tuijottamasta minua. Aki oli erittäin hyvä ystäväni, mutta aina siinä oli ollut sellaista pientä flirttiä meneillään. Tiedätte varmaan, mitä tarkoitan.
Mutta mikä oli sitten esteenä? Miksi emme voineet olla yhdessä? Tämä johtui iästä. Olin 16, ja Aki varmasti jo 25. En ole ihan varma, en ollut ikinä kysynyt. Lisäksi Aki oli seurakuntani työntekijä, ja minä seurakunnan vapaa-ehtoinen työntekijä. Käytännössä toimin isosena rippikouluissa. Periaatteessa olin kuitenkin `asiakas`. Edellinen nuorisotyöntekijämme kuulemma saikin potkut nuorten tyttöjen koskettelusta. Taisi siellä kerran olla joku pappikin...

Leirimme pidettiin Kotkan lähettyvillä, ihan mukavassa leirikeskuksen tapaisessa paikassa. Oli jo toinen ilta meneillään ja me tyttöjen kanssa olimme juuri tulleet saunasta. Huonekaverini oli jo mennyt alas kuhertelemaan pokaystävänsä kanssa, eikä koko yläkerrassa ollut tietääkseni ketään paikalla. Hyppelin huoneessamme pyyhe kiedottuna päälleni, tehden kaikenlaisia ihon rasvaus- ja hiusten harjaushommia. Katsoin peilistä itseäni samalla kun yritin vetää harjaa takkuisista hiuksistani läpi. Lopulta mustat, puolipitkät hiukseni antoivat periksi. Kun olin laittanut huulirasvaa, katsoin kasvojani kunnolla. Olen aika ylpeä luonnonkauneudestani; suihkunkin jälkeen olen mielestäni aika nätti. Erilainen kuin meikin kanssa, mutta nätti kuitenkin. Yhtäkkiä viskasin pääni alas ja heiluttelin hiuksiani, jotta olisin saanut ne nopeammin kuivumaan. Kun nousin ylös, näin Akin ihan takanani. Hän virnisti ja laittoi kätensä ympärilleni ojentaen edestä nuudelipussia käteeni ja katsoen silmiini peilin kautta. Käsien kiertäminen kroppani ympärille ei antanut minulle mitään uusia tuntemuksia, tämä oli aika tavallista Akin kaltaiselle miehelle. Otin nuudelipussin ja katsoin Akia kysyvästi.
- Se on sun illallisesi. Tylleröt tuolla alhaalla on jo ruvennut tekemään ruokaa.
- Trangialla? minä kysyin.
- Silläpä juuri.
Aki katsoi minua se niin ihana pilke silmäkulmassaan, mutta sitten tuo pilke haalistui. Hänen kätensä olivat yhä ympärilläni ja hän katsoi minuun peilin kautta. Välillä katse lipaisi muuta vartaloanikin, mutta olin kuin en olisi huomannut sitä. Aki yritti myös selvästi peittää katseensa. Mutta hei, kyllä minä ymmärsin. Mies ja nuori tyttö hälyttävän lähellä vähäpukeisena...Ja Akihan vasta katsoi.

- No mennäänpäs nyt ruokaa tekemään! Alkaakin olla jo nälkä!
Aki puhui reippaasti ja katse siirtyi pois peilistä. Hänen kätensä läpsähtivät leikkisästi selkääni, kuin antaen lähtöluvan. Mutta ne kädet jäivät siihen. Aki katsoi taas minua peilistä.
Molempien päässä pyöri varmasti ajatus; Nosta kädet, lähde pois ja huikkaa jotain vielä perään, niin tätä ei ole ikinä tapahtunut. Ei ole tapahtunut...
Aikaraja ylittyi. Enää tätä ei voisi sivuuttaa millään. Samalla kun tuo raja ylittyi, syttyi Akin silmiin luvan oloinen heikko kiihko. En olisi varmasti huomannut sitä, ellen olisi juuri sitä osannut etsiäkin. Katseeni vaipui lattiaan. En uskaltanut tehdä mitään tilanteen etenemisen hyväksi, vaikka todellakin halusin sen etenevän. Mutta en myöskään uskaltanut tehdä mitään tilanteen estämiseksi, kuten siirtyä pois Akin käsien alta. Tiesin, että minun pitäisi. Mutta en halunnut. Seisoin vain.
Akin ääni oli matala ja hän selvästi yritti peittää äänensä kiihkoa sanoessaan:
- Kylläpäs neiti tuoksuu hyvälle...
Akin hengitys tuoksui nyt selvästi lähempänä niskassani. Tuo hengitys lähetti kylmiä ja kuumia väreitä ympäri kehoani. Henkäisin syvään ja yritin sanoa jotain vaniljasaippuasta mutta suustani purkautui vain muminaa.
Akin kädet sivelivät selkääni hitaasti ja ne juuri ja juuri koskivat ihoani. Aki ei vieläkään uskaltanut koskea minuun kunnolla, eikä varmasti halunnut minun tietävän hänen tuntemuksiaan. Kädet sivelivät kevyesti selkääni ja siirtyivät sitten olkapäilleni. Hänen liikkeensä muuttuivat tuntuvammiksi ja hän hengitti hitaasti ja raskaasti niskaani. Minulla oli silmät kiinni ja nautin tuosta koskettelusta minkä voin, koska uskoin sen loppuvan pian, kun Aki tulisi järkiinsä. Akin kädet sivelivät pyyhereunaani ja hän katsoi peilikuvajaiseni silmiin samalla kun kevyesti ja hitaasti raotti pyyhkeen solmukohtaa takanani. Valkoinen pyyhe tipahti hitaasti jalkoihini. Näin sen kuin hidastettuna; kuin höyhen joka leijuu alas maahan. Aki henkäisi ja katsoi peili -silmiini. Seisoin vain ja seurasin Akin katsetta.

Hän näki noin 165 senttisen nuoren naisen, jolla oli tarpeeksi lihaa luiden ympärillä. Itse pidin ruumistani hyvinkin seksikkäänä, minulla oli b-kupin rinnat ja sopivasti kurveja, mutten ollut mielestäni lihava tai pullukkakaan. Varsinkin aikuisemmat miehet (kuten Aki) ihastuivat nuoreen kroppaani aina kun saivat tilaisuuden nähdä siitä vähänkään enempää, kuten kesäisin. Aki katsoi minuun peittelemättömän ihailevasti. Taitaa siitä olla aikaa, milloin Aki viimeksi on nähnyt näinkin nuoren naisen alastomana. Huoneen viileys sai nännini kovettumaan, mutta en usko että se oli pelkästään kylmyyden syytä. Akin vasen käsi tarttui lempeästi mutta tiukasti lantiostani kiinni ja oikea nousi poskelleni. Katsoin koko ajan peilin kautta Akin ruskeisiin silmiin suu hiukan raollaan. Hän siveli poskeani ja siirsi kättään siitä alemmas. Leuka, kaula...Hänen kätensä oli saapunut rintakehälleni. Hitaasti hän liúutti kätensä rintojeni välistä ja huokaisi niin hiljaa, etten meinannut kuulla sitä. Aki vei kätensä mahalleni. Maha oli muuten tasainen mutta keskellä oli pienen pieni pömppö, niin kuin äidilläni. Se oli todellakin pieni ja toivoin, ettei Aki näkisi tai tuntisi sitä. Silti nolostuneena katseeni vaipui lattiaan ja tunsin punan häivähdyksen kohoavan poskilleni. Akin käsi pysähtyi ja nosti sitten leukani hellästi niin, että näin taas itseni kokovartalopeilistä.
- Miksi nolostuit? Etkö näe, olet hyvin kaunis...todella kaunis...

Katselin itseäni siinä unelmien mieheni syleilyssä. Akin kädet lepäsivät lanteillani. Hän katsoi silmiini ja näin, että hänkin oikeasti välitti minusta. Silmissä oli kaiken sen lempeyden lisäksi vielä sellaista kiintymystä, että se rohkaisi minua kääntämään päätäni sen verran, että näin Akin ohitse oveen, joka oli kiinni. Aki nosti vielä päätäni niin, että katsoimme toisiamme suoraan silmiin. Ensimmäisen kerran näin Akin oikeasti, en kuvajaisena.
Aki raotti huuliaan ja nosti sormillaan lempeästi päätäni. Huulemme kohtasivat. Ajattelin, vihdoinkin... Akin suudelmassa oli sama lempeyttä, mitä silmissäänkin, mutta aistin pienen pienen ujouden kurkistavan jostain olemuksen raosta. Tämä uusi piirre veti minua vielä enemmänkin, jos mahdollista, puoleensa. Vastasin suudelmaan vähän vaativammin ja kielemme kohtasivat. Aki kiersi kätensä edestä päin lantioni ympärille ja tiukensi otettaan. Niskassani alkoi tuntua pientä kivistystä pääni asennosta johtuen, joten kohta, aivan liian pian jouduin lopettamaan suudelman. Käänsin katseeni taas peiliin ja siellä Aki katsoikin minua. Katsoi minua niin ihanasti, päätä pidempänä kuin minä.
Tatuin Akin käteen ja vedin sen lantioltani ihoa pitkin taas rintojeni väliin. Aki seurasi kätensä liikettä, jota minä ohjasin. Vein toisenkin käden lantioltani rintojeni väliin ja puristin niitä siihen, kuin en olisi ikinä halunnut päästää irti. Liikautin käsiä sivuille, ja Aki veikin kätensä hitaasti molempien rintojeni päälle. Hänen lämpimät kätensä lepäsivät rintojeni päällä. Painoin silmäni kiinni. Tunsin Akin huulten antavan pieniä suudelmia niskaani samalla kun alkoi hyväilemään rintojani. Huokaisin. Juuri tätä olen kaivannutkin. En hiljentymistä joulun takia, vaan rentoutumista.

Aki puristeli hellästi mutta vaativasti rintojani ja nännejäni. Pääni lepäsi Akin rintakehää vasten ja suustani pääsi taas tahaton huokaus. Aki suuteli kaulaani ja olkapäitäni. Hän siveli rintojeni kaarta ja painoi peukalonsa vasten nännejäni. Nostin käteni Akin niskan taakse ja vedin tämän syvään suudelmaan. Hän ei lopettanut hetkeksikään minun hyvänä pitämistäni.
Sitten tunsin kuinka toinen käsistä alkoi vaipua. Se saavutti lantioni kaaren, pysähtyi hetkeksi kuin miettien vielä, mitä tässä ollaankaan oikein tekemässä, mutta jatkoi sitten matkaa. Se oli nivusillani, sitten se saapui häpykummulleni, jossa sitä tervehti vain pieni ruskea karvatupsu. Häpyhuuleni ja häpykumpuni olin ajellut paljaaksi, lukuun ottamatta juuri tuota karvatuppoa. Aki hengähti korvaani tuntiessaan pilluni karvattomuuden ja varsinkin tuntiessaan mahlan, jota sai sormilleen vetäessään sen häpyhuulteni välissä.
-Ooh...Akiih...
Minua alkoi yhtäkkiä nolostuttaa kiimainen mutta hento ääntelyni, mutta Aki vain virnisti pikaisesti ajatellen varmasti sitä hetkeä, kun olin niin ujona kaksi vuotta sitten hänet ensi kerran tavannut.
Sitten hän henkäisi korvaani karheasti:
- Rentoudu vain, mä pidän susta huolen...
Aki siveli pilluani ulkopuolelta kahdella, jo märällä sormellaan. Toisella kädellään hän kosketteli rintaani, josta ei näköjään saanut tarpeekseen. Hengitin raskaasti silmät raollaan Akin parransänkeen, jota sivelin samalla. Kun Akin ihanan iso ja vahva käsi painui koko mitallaan emättimeeni, taisin vetäistä jonkun ihokarvan epähuomiossa pois, koska mies hätkähti ja näin tämän suupielin nytkähtävän hiukan ylöspäin.
Antauduin tuolle noille ihanille käsille kokonaan ja kiersin omat käteni Akin niskan taakse. Katsahdin peiliin ja näin kuinka Aki katsoi minua silmiin lempeästi samalla kun hieroi minua. Suljin silmäni, luotin häneen.
Yhtäkkiä Akin sormi osui suoraan klitorikselleni ja se oli liikaa. Orgasmi vyöryi ylitseni ja huokaisin äänekkäästi. Se ei ollut sellainen kunnon orgasmi, vähän niin kuin esimakua tulevasta... Polveni notkahtivat ja jalkani olivat pettää. Aki sai minut kuitenkin kiinni ennen kuin olisin kaatunut. Hän nosti minut syliinsä kepeästi ja katseli, kun värisin orgasmin jälkimainingeissa. Hän siveli kasvojani ja huulieni kaarta, suuteli minua. Suutelin häntä takaisin. Aki piti minua vielä hetken sylissään kuin varmistaen, että jaksaisin seistä. Minua alkoi naurattaa tämä turhanpäiväinen huolestuminen, mutta samalla se oli erittäin suloista Akilta. Vaadin jo päästä alas.

Seisoin siinä Akin edessä ja me suutelimme. Nostin tämän T-paidan pois ja kumarruin sitten housujen puoleen. Vetäisin housut pois ja sitten hiukan arastellen tein saman boksereille. Seisova kyrpä melkein lämähti naamalleni ja naurahdellen peräännyin. Aki katsoi minua taas se ihana pilke silmässään. Halusin tuottaa mielihyvä hänelle, halusin häntä, halusin halusin halusin. Astuin takaisin hänen lähelleen ja suutelin häntä. Tahallisesti painoin rintani hänen rintakehäänsä vasten ja tunsin, kuinka hänen munansa reagoi tähän nytkähtämällä. Katsoen Akia silmiin otin hänen kalunsa käteeni ja rupesin hitaasti vetelemään käsiäni sen vartta pitkin. Aki katsoi myös silmiini ja alkoi hengittämään nopeammin ja nopeammin. Hetken runkkailin häntä katsellen, kuinka himo kuvastui Akin silmistä. Sitten kumarruin.
Katsahdin kalua, ennen kuin nuolaisin sitä ensimmäisen kerran. Se oli aika pitkä ja paksu. Huolestuin murto-osa sekunniksi. Olin ollut vain yhden jätkän kanssa, entisen poikaystäväni, ja tällä oli ollut aika pieni. Mutta huoli väistyi. Tiesin, että Aki olisi hellä. Tiesin ettei hän haluaisi satuttaa minua. Joten nappasin tuon herkun suuhuni.
Aki murahti hyväksyvästi ja se sai minuun lisää puhtia. Nuoleskelin nautinnolla tuota patukkaa aina juuresta päähän asti. Imin terskaa ja sivelin sormillani kiveksiä. En tuntenut olevani siinä mitenkään erikoisen hyvä, mutta ainakin Aki kuulosti tyytyväiseltä. Ja sehän oli tärkeintä. Kun sitten imin kyrpää niin syvälle kun suuhuni sain, ja imin poskeni lommolle, alkoi Aki varoittelemaan minua.
- Aah...varo, kohta tulee...uuh...
Hänen lantionsa teki pientä nainti liikettä suuhuni. Tarrasin Akin ihaniin pakaroihin kiinni ja puristelin niitä nauttien tuosta herkusta suussani. Sitten muna nytkähti ja spermaa alkoi syöksymään suuhuni. En ollut varautunut tähän sittenkään niin hyvin, mutta yritin niellä kaiken, minkä sain. Vähän spermaa tippui suupieliini ja rinnoilleni. Aki huudahti nautinnosta ja puristi lujempaa hiuksiani. Olin tyytyväinen. Sain hänet laukeamaan.

Aki halasi minua ja pyyhkäisi sormillaan roiskuneet spermat rinnoiltani ja suupielistäni. Katsoin häneen ylpeänä ja hän naurahti.
- Hyvin se meni, oikein hyvin.
Katsoin hänen ihania silmiään ja hymyilin. Ravistin velttoa munaa ja virnistin. Mutta Aki alkoi näyttää epävarmalta.
- Mitä nyt? kysyin.
Aki epäröi.
- Oletko varma, että haluat jatkaa...öö, eteenpäin?
Katsoin Akia kuin puulla päähän lyötynä. Hän oli tosissaan.
- Tottakai! Aki, mä haluan sua niin helvetisti, että sä et kyllä vois edes perääntyä enää. Mä en sallisi sitä! Hymyilin puhuessani mutta Aki oli vakava.
- Ootko sä...ootko sä neitsyt?
- En, ei sun tarvi siitä huolehtia! vastasin hilpeästi.
Tästäkö Akin epävarmuus johtuikin!
Aki huokaisi, halasi minua ja suuteli hiuksiani.
- Hyvä. Koska neitsyyttä mä en olisi sulta halunnut viedä, mutta se olis kyllä ollut erittäin hankalaa lähteä sun luotas!
Puristin Akia itseäni vasten ja hymyilin. Sitten hän suuteli minua ja molempien himot syttyivät uudestaan. Käännyin taas peiliin päin. Hieroin peppuani Akin munaa vasten ja tunsin, kuinka se hiljalleen heräili taas pituuteensa. Aki puristeli rintojani takaapäin katsellen minua. Levitin hiukan haarojani, kutsuvasti, ja Akin käsi löysikin tiensä jalkoväliini takaapäin. Hän hyväili pilluani ja lopulta työnsi sormen sisääni. Huokaisin ja painoin käteni Akin rintaani hyväilevän käden päälle. Toinenkin sormi upposi pilluuni. Aki alkoi hitaasti, kuin uskoen vieläkin minun olevan neitsyt, liikuttamaan sormiaan vittuni uumenissa. Katsoin peilistä, kuinka Akin sormen sousivat minussa hipaisten aina välillä klitorista. Näköjään Aki katsoi juuri samaa. Vaikka Akin käsittely tuntui taivaalliselta, aloin olla kärsimätön. Sitä paitsi tiesin, ettei Aki itse pystyisi ilmaisemaan tahtoaan työntyä minuun, koska varmasti epäili minun reaktiotani ja pelkäsi satuttavansa. Joten tartuin pakaraani vasten seisovaan munaan ja ohjasin sen emättimeni suulle takaapäin. Katsoin ilkikurisesti ja kiimaisesti Akia, joka katsoi minuun kysyvästi. Nyökkäsin. Aki liukui sisääni.

Molemmat sulkivat silmänsä ja päästivät nautinnollisen huokauksen. Tätä oli odotettu ainakin kaksi vuotta! Akin ihana kyrpä liukui vähän sisääni, mutta sitten alkoi tekemään ahdasta. Hengähdin:
- Tunge se vaan sisään! Jookoohh...
Mutta Aki näytti epäröivän. Tartuin Akin pakaroihin ja työnsin häntä itseäni vasten. Muna liikkui vähän sisälleni, se tuotti ihanaa nautintoa mutta myös vihlaisi hiukan. Aki näkin pikaisen kivun ilmeen kasvoillani, ja alkoi jo vetää munaansa ulos.
- Aki älä. Koita uudestaan. Ei me voida nyt lopettaa...
Aki tunsi myös sen nautinnon, mitä munan liukuminen vitussani tuotti ja kuuli äänensävyni. Päättäväisesti hän alkoi työntää patukkaansa sisääni. Aki nosti hiukan jalkaani saaden vittuni venymään. Ja niin, alkuvaikeuden jälkeen Akin iso kyrpä liukui kuin liukuikin sisääni.
- Mmmmhhhhhh....pääsi Akin suusta.
Hän pysähtyi hetkeksi kun oli päässyt pohjalle. Hengittäen raskaasti hän alkoi työntelemään munaansa sisälläni. Suustani purkautui nautinnollisia äännähdyksiä. Aki katsoi peilin kautta munansa liukumista vittuuni ja kasvojani, jotka olivat nautinnon vääristämät. Hän suuteli niskaani ja sousi ihanan hitaasti ja nautinnollisesti minussa. Akin käsi eksyi klitorikselleni saaden minut vaikeroimaan. Hän painoi minuun ja murahteli ja huokaili. Peilistä näkyi nainen ja mies, jotka seisoivat ja mies työntymässä naiseen takaapäin. Muna liikkui sisään ja ulos, hitaasti. Kiersin oikean käteni Akin niskan taakse ja näin kuinka rintani kohoilivat syvän hengitykseni takia. Ei voi olla parempaa, ajattelin. Mikä nautinto. Aaaahhh....

Hetken kuluttua Aki tarttui minua lantiosta kiinni ja painoi ylävartaloani isoilla käsillään alaspäin. Vaistomaisesti nojauduin peiliin ja levitin jalkojani vielä enemmän. Aki läpsytteli kyrpäänsä samettisille pakaroilleni, varmaan vain pitääkseen taukoa ja pitkittääkseen nautintoa. Hieroin pilluani, huokailin ja odotin, kunnes Aki olisi valmis työntymään uudestaan sisääni. Aki katseli minua peilin takaapäin ja näki käteni pilluni kimpussa.
Sitten hän yhtäkkiä työntyi rajusti sisääni saaden minut huudahtamaan. Hän tarttui pakaroihini ja rupesi rynkyttämään oikein kunnolla. Aluksi olin hämmästynyt tästä muutoksesta, mutta luulen, että Aki tajusi, etten mene rikki vaikka vähän pantaisiinkin. Hyvä vain, ajattelin. Antauduin nautinnolle. Huone täyttyi litinästä ja voihkinnasta.
Aki puski kaluaan sisääni yhä uudestaan ja uudestaan tuottaen minulle sellaista mielihyvää, etten muista toisen laista kokeneeni. Huohotin ja lopulta en voinut enää pysyä hiljaa vaan tajusin melkein huutavani kaikenlaisia nautinnollisia ja erittäin kiimaisia ääntelyjä. Kuulin takaani litinää ja voihkinaa, peilistä näin Akin kasvot joilta tippui hikeä pakaroilleni. Katsoin peiliin ja näin edes takaisin hytkyvät rintani. Se kiihotti minua aivan valtavasti ja kun aloin hieromaan toisella kädellä rintaani, ajattelin sen olevan jonkun kolmannen osapuolen käsi. Vaikkapa ystäväni jätkäfrendin... Peilistä näkyi mahtava näkymä; joku hieroi heiluvia rintojani, suuri kalu upposi pilluuni aina uudestaan ja uudestaan ja sitten Aki.
-Aahh...Aki.
Niin, Aki. Hän sousi vitussani aina lujempaa ja lujempaa, murahdellen ja huokaillen. Toivottavasti kukaan ei kuule meitä, ajattelin. Mutta samassa unohdin nuo mietteet, kun Akin kyrpä löysi G-pisteeni. Alkoi ennennäkemätön pano. Aki työntyi sisääni lujaa ja nopeasti, niin syvälle kuin pääsi, ja huohottaen vetäytyi, vain päästääkseen taas hyökkäämään vittuni uumeniin. Huusin jo suoraa huutoa kiimassani. Lantioni vispasi Akin kalua vasten, tunsin orgasmin tulevan. Se räjähti ja minä lämähdin peiliä vasten Akin työntäessä lujan työnnön pilluuni. Hän huomasi, että aloin väsyä tuohon asentoon ja vielä kun minä tärisin orgasmin kourissa hän nosti minut pöydälle istumaan. Pöytä oli ikkunan edessä mutta siitä ei kukaan jaksanut nyt välittää.
Pilluni supisteli vielä orgasmin jälkiä mutta Aki työntyi kiimoissaan silti sisääni. Hän levitti jalkani äärimmilleen ja työntyi sisääni härän raivolla. Nopeasti ja liukkaasti hän pani minua siinä pöydällä. Otin hänen hartioistaan kiinni, etten olisi kaatunut taaksepäin. Hän katseli minua, ummessa olevia silmiäni ja huohottavaa suuta. Hän näki höllyvät rinnat ja kumartui puraisemaan toista. Hän näykki ja imi rintaani naidessaan minua lujaa, lujaa, lujaa. Sitten hän yritti suudella minua, mutta ei siitä mitään tullut kun kummallakaan ei riittänyt happea. Joten hän tyytyi panemaan minua kasvot melkein kiinni omissani.
Luulen että hän kesti niin kauan, koska kerran olin jo laukaissut hänet. Kurotin käteni sivelemään Akin kiveksiä. Välillä hieroin myös omaa klitoristani. Aki katseli touhujani ja huohotti kuin viimeistä päivää kalunsa liukuessa sisään ja ulos. Kun rupesin hieromaan rintojani, Aki katsoi silmiini ja minä hänen. Sitten hän katsoi vuorostaan rintoihini ja laukesi aivan yhtäkkiä karjahdellen kuin urosleijona. Tunsin kuuman sperman ryöppyävän sisääni ja nautin niin kauan kuin sitä kesti. Aki lysähti minua vasten ja minä kaaduin selälleni pöydälle. Huohotin mutten ollut saanut sitä viimeistä orgasmia. Tahdoin lisää.

Pelkäsin Akin nukahtavan siihen joten tönäisin häntä hiukan. Hän nousikin ylös pyydellen anteeksi, mutta sanoin ettei mitään väliä.
- Kunhan et ihan vielä ole kokonaan loppuun kulutettu, sanoin ja iskin silmää.
Aki katsoi minua ihailevasti.
- Sä et taidakaan olla ihan niin pieni tyttö? hän virnisti.
En viitsinyt pilata tunnelmaa sanomalla, että Aki oli vasta toiseni. Joten istutin vain hänet tuolille.

Otin toisen tuolin Akin eteen, laitoin sen väärinpäin ja istuin sille. Tuoli oli tavallinen keittiön tuoli, jonka selkänoja koostui kolmesta palikasta jotka yhtyivät tuolin yläreunassa. Istuin tuoliin jalat molemmin puolin haaralleen ja nojasin selkänojaan. Aki katsoi auki levittäytyvää vittuani ja nuolaisi huuliaan. Hän oli jo nousemassa mutta käskin hänen pysyä paikoillaan.
Hitaasti, Akia katsellen, asetin pilluni reunimmaisen selkänojapalikan eteen. Jalkani olivat tuolin toisilla puolin, joten minulla oli ihan hyvät liikkumismahdollisuudet tässä asennossa. Aloin hieromaan vittuani palikkaa vasten. Se oli puinen ja pyöreän muotoinen, ja liukastui nopeasti. Häpyhuuleni olivat ne, jotka saivat osakseen kiihotusta tässä asennossa. Hieroin vittuani penkkiä vasten kuin joku strippari konsanaan. Alkoi tuntua itse asiassa ihan hyvältä, mietin. Aki oli ottanut kauniin kalunsa käteensä ja veteli nyt hitaasti esinahkaa edestakaisin katsellen kiinteästi minua. Kyllä se siitä vielä nousee, ajattelin. Raotin häpyhuuliani ja asetin klitorikseni penkkiä vasten. Rupesin tekemään pientä kyhnytysliikettä ja se tuntui erittäin hyvälle. Samalla leivoin rintojani, esittelin niitä Akille.
Kun kalu oli mielestäni tarpeeksi pystyssä, asetuin Akin syliin istumaan. Ohjasin kalun pilluni suulle ja painoin sisään. Aki huokaisi, kuinka hyvältä tunnun, ja tarttui pakaroihini hellästi. En halunnut kovin kovaa rynkytystä enää, pilluni alkoi olla jo hiukan hellä. Joten aloin liikkumaan lantiotani nostellen Akin sylissä. Suutelimme samalla kun ratsastin kevyesti mutta syvään Akin munalla. Sain klitorikseni hinkkaamaan kalun vartta vasten ja katsahdin alas. Näky oli niin kiihottava, että minun piti huomauttaa siitä Akillekin.
Joten siinä katselimme, kuinka pilluni imi hänen kaluaan aina uudestaan sisäänsä, samalla kiimaisesti litisten. Lopetin lantioni nostamisen, ja aloin vain pyörittämään sitä. Tämä tuntui niin hyvältä tuon kovan rynkytyksen jälkeen. Huokailin ja suutelin Akia, pyörittäen lantiotani hänen lantiotaan vasten. Aki hyväili selkääni ja pakaroitani. Kalu upposi litisevään pilluuni nautinnollisesti. Aki hyväili rintojani käsillään ja suuteli niitä. Taivutin ylävartaloani taaksepäin, rintani tulivat näin ihanasti esille. Akin käsi nousi käteni mukaan ja hän painui vartaloani vasten. Pyöritin lantiotani suurta munaa vasten ja puristelin pillunlihaksiani. Se kiihotti Akia entisestään ja hän alkoi murahdella. Hän päätti, että laukeamme samaa aikaa, joten hän nosti minut takaisin syliinsä penkille. Aki otti lantiostani kiinni ja alkoi nostelemaan hiukan nopeammin. Hän imi rintojani ja minä huokailin niin, että uskoin sen kuuluvan alakertaan asti. Kun Aki sitten alkoi hieroa klitoristani, tunsin orgasmin tulevan. Jännitin pillunlihakseni ja sousin kalulla vielä muutaman ihanan syvän työnnön. Pilluni rupesi supistelemaan voimakkaasti. Huudahdin ja tunsin, kuinka Akikin laukesi sisälleni huokaillen. Se oli ihanaa, niin lempeää. Jäin vain siihen Akin syliin enkä olisi ikinä halunnut päästää hänen kaluaan pillustani pois. Istuimme siinä varmaan minuutteja vain hyväillen toisiamme. Yhtäkkiä kuulimme molemmat askelia portaista. Äkkiä nousin Akin päältä joka taas hyppäsi oven taakse piiloon. Keräsin Akin vaatteet ja heitin ne hänelle juuri kun pappimme Leena astui sisään.
- Missä sä oikeen viivyt, me ollaan...
Leena huomasi minun seisovan alasti keskellä huonetta ja rykäisi.
- Luulis sun jo olleen valmiina tulemaan ulos, tehän tulitte saunasta vaikka kuinka kauan sitten! Tuu nyt äkkiä!
Leena sanoi ja häipyi.
Hetken odotimme hiljaa mutta sitten Aki tyrskäisi. Hän tuli oven takaa ja ryntäsi suutelemaan minua.
- Kiitos, sä olit aivan ihana, kulta!
Kulta?!? Aki sanoi minua kullaksi! Suutelin häntä kiihkeästi.
-Mitä jos nähtäis yöllä tuolla saunassa? Akin silmässä oli se ihana pilke, kun hän hipsi alasti käytävää omaan huoneeseensa.
Nauroin ja laitoin oven kiinni ja nojauduin sitä vasten.
Onneksi Leena ei ollut huomannut pillustani valunutta spermaa keskellä huoneen lattiaa. Vai oliko?

10

12976

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tykkäsin

      Todella hienosti kirjoitettu ja hieno tarina. Upeaa!

    • huhhuh

      kalu on aivan pystyssä, eipä kehtaa kahvitauolle lähteä...Haluaisitkkko vaihtaa sähköpostein viestejä?

    • paksuksi?

      Kannattaiskohan... ööö... tehdä toi noi niin raskaustesti.
      Olipahan melkoista siemennystä rippikouluikäiselle.

      • Fantastic

        Tää on seksinovelli, eli siis fantasiaa.Älä pilaa fantasiaa jollain ehkäisyvalistuksilla.Ei fantasiassa oo tauteja eikä pamahdella paksuks.


    • asdf

      wau.. olen sanaton. kirjoita ihmeessä lisää!

    • pitkä!

      Pitkä kun nälkävuosi, en jaksanut lukea sanasta sanaan. Hassua kun välillä sanottiin hienosti esim. sousi ja sitten taas oltiin työntelemässä kyrpiä ja vittuja - kiellellistä ristiriitaisuutta.

      Ihan ok muuten, mutta olisi saannut vielä paremmankin. Kouluarvosanoin 4-0 sanoisin että 7,5

    • ihan

      Ehkä liian pitkä mutta tosihyvä..
      taidat ite olla isosleiriä juuri vietäänyt tai jotain?
      Loppu oli mahtava...alku myös.

    • Ihminen

      Teksti oli hyvää ja mielenkiintoista. Kielikin oli sujuvaa ja tekstiä oli helppo lukea. Tarinakin oli hyvin kirjoitettu, koska siinä oli paljon yksityiskohtia ja peili oli hieno lisä. Lisäksi siinä puhuttiin myös vähän tunteista, joka oli hyvää. Vähän jäi hämäämään vain tuo Akin pelikunto, oli aika karju.
      Kouluarvosana: 9

      Itse en ole erikoisen hyvä kirjoittaja, tai en ainakaan ole kokeillut tätä laatua...

    • Lily

      loistavaa tekstiä.. parhain juttu pitkään aikaan..

    • mahtavaa

      toi oli todella hyvä...itse asiassa parhaimpia joita oon lukenu...toivottavasti on tulossa jatko-osa jossa te ootte saunassa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2525
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2203
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1897
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1651
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1615
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1606
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1558
    8. 75
      1469
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      108
      1386
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe