sitä riittää
Televisiofobiaa
3
546
Vastaukset
- sunnyriver
No, ihan kokemuksesta voi sanoa, että meillä välillä on olluttv, välillä ei.
Nykyisin on tv, mutta ei yhteyttä valtakunnan verkkoon, eli lainaamme kirjastosta tai ostamme
sellaisia filmejä, jotka ovat rakentavia ja
hyviä. Viimeksi lapset taisivat katsella
Myrskyluodon Maijaa.
Tässä pari joulua sitten mietin, että voisimme vaikka alkaa rajoitetusti katsomaan tavallisia
tv-ohjelmia. Mies kuitenkin tuumasi, että hänen mielenmaailmansa pysyy hiljaisempana ja rauhallisempana, kun hän ei muiden kiireidensä lisäksi ala siinä tv:n ääressä kärkkymään.
Oli joulu tulossa ja juniori suunnitteli antavansa meille Cd-kokoelman lahjaksi, kyseli millaista musiikkia haluamme.
No, meni muutama yö, sitten Jumala vain kommentoi: "Miehesi ratkaisee tv-asian, sinä
levyvalinnat." Eli Jumala kunnioitti
miehen varovaisuutta, oman heikkoutensa tunnistamista. Hän kun epäili, että hänen aikansa kuluisi ainakin osittain siinä tv:n ääressä notkuessa.
Eli tilanne tilanteelta siinä varmaan mennään,
ei siinä mistään fobiasta tarvitse kyse olla.- Kiinnostaa vain
Jumalan kommunikointi kanssasi, miten hän ehdotti tuon valinnan tehtäväksi.
Hienoa että miljardien ihmisten joukosta hän valitsi juuri sinun valtaisan ongelmasi ratkaistakseen sen suit sait. Ettet nyt kuitenkin pane hiukan omiasi ja itse mietiskelit asiaan ratkaisun? - sunnyriver
Kiinnostaa vain kirjoitti:
Jumalan kommunikointi kanssasi, miten hän ehdotti tuon valinnan tehtäväksi.
Hienoa että miljardien ihmisten joukosta hän valitsi juuri sinun valtaisan ongelmasi ratkaistakseen sen suit sait. Ettet nyt kuitenkin pane hiukan omiasi ja itse mietiskelit asiaan ratkaisun?Ok, Jumalalla on vain tapana antaa joskus ohjeita.
Ei niitä välttämättä tule aina pyydettyä,
mutta avuksi ne ovat. Ei ainakaan tule niin paljon kahinaa perheenjäsenten kesken. No, onko se nyt sen pahempi, jos Jumala joskus ohjeita antaa,
kuin että esim. seurakunnan johto antaa saman
ohjeen? Mietin vain.
Ja maalainen minäkin olen, no tai
maalaiskaupungista...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821349Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661134Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2071126Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1811094Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121029Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68896Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍125840Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123768- 77745