Nyt oli hurlumhei meininki kumassakin päässä taas kiekko pomppi toiselle vähän enempi. En kyllä olis uskonut tuota maali määrää mutta kaikki näyttää olevan mahdollista. Olis varmaan tänään pitänyt alkaa pelaan 2-0 johdossa kuin eilen mutta oisko auttanut en tiedä. Jään odottelemaan huomista se on ainakin varmaa että huomenna raksila KIEHUU....
Pelit vielä jatkuu
7
353
Vastaukset
- ratkaisee
Maalinteon estäminen on keskimäärin helpompaa kuin tekeminen,joten nyt tarttis tehrä jotain!
Puoli suomea toivoo Bluesin voittoa,alkaa
toi kärppäily jo v.tuttaa!- sepso
Ajatelkaa Espoolaiset, enää yksi ottelu tätä sarjaa, niin pääsette pronssiotteluun. Eiks oo kivaa.
- HIFKMAN84
TAISTELKAA BLUES..NYT TAI EI KOSKAAN..PANKAA KÄRPÄT PRONSSIPELIIN
- kärppäilyä pitää
sietää vielä mestaruudenkin jälkeen.
- Jauha....(PASKAA)
HIFKMAN84 kirjoitti:
TAISTELKAA BLUES..NYT TAI EI KOSKAAN..PANKAA KÄRPÄT PRONSSIPELIIN
Esboon Bluuserit sm-liigan värittömin joukkue pronssi matsiin vaan.
- jatku huomisen
jälkeen.
- stade 45
Elkää nyt taas kiihtykö turhaan nythän pelataan viihdyttävää jääkiekkoa. Totta kuitenkin että tänäänkin voi mennä kummin vain uskon kuitenkin että sejoka pelaa tänään paremmin viisikko pelin on voittaja. Eli maalivahdin täytyy onnistua 100% kuin myös puollustuksen ja hyökkäyksen. Vauhtia ei tänään varmaan puutu alusta asti on pelattava täysillä.Onhan kuitenkin jääkiekollinen rikkaus että peliä pelataan koko Suomessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423