Nyt oli hurlumhei meininki kumassakin päässä taas kiekko pomppi toiselle vähän enempi. En kyllä olis uskonut tuota maali määrää mutta kaikki näyttää olevan mahdollista. Olis varmaan tänään pitänyt alkaa pelaan 2-0 johdossa kuin eilen mutta oisko auttanut en tiedä. Jään odottelemaan huomista se on ainakin varmaa että huomenna raksila KIEHUU....
Pelit vielä jatkuu
7
389
Vastaukset
- ratkaisee
Maalinteon estäminen on keskimäärin helpompaa kuin tekeminen,joten nyt tarttis tehrä jotain!
Puoli suomea toivoo Bluesin voittoa,alkaa
toi kärppäily jo v.tuttaa!- sepso
Ajatelkaa Espoolaiset, enää yksi ottelu tätä sarjaa, niin pääsette pronssiotteluun. Eiks oo kivaa.
- HIFKMAN84
TAISTELKAA BLUES..NYT TAI EI KOSKAAN..PANKAA KÄRPÄT PRONSSIPELIIN
- kärppäilyä pitää
sietää vielä mestaruudenkin jälkeen.
- Jauha....(PASKAA)
HIFKMAN84 kirjoitti:
TAISTELKAA BLUES..NYT TAI EI KOSKAAN..PANKAA KÄRPÄT PRONSSIPELIIN
Esboon Bluuserit sm-liigan värittömin joukkue pronssi matsiin vaan.
- jatku huomisen
jälkeen.
- stade 45
Elkää nyt taas kiihtykö turhaan nythän pelataan viihdyttävää jääkiekkoa. Totta kuitenkin että tänäänkin voi mennä kummin vain uskon kuitenkin että sejoka pelaa tänään paremmin viisikko pelin on voittaja. Eli maalivahdin täytyy onnistua 100% kuin myös puollustuksen ja hyökkäyksen. Vauhtia ei tänään varmaan puutu alusta asti on pelattava täysillä.Onhan kuitenkin jääkiekollinen rikkaus että peliä pelataan koko Suomessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli224787Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm113427Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403147IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm462629Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861268Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2651166- 561112
- 791109
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3941081Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E201977