Mitähän kamalaa tämä on...?

amiga

En oikein tiedä mihin osioon tämä kuuluisi, ehkä jopa syöpäosastolle.. =( Siis kun mulle on alkanut ilmestymään hirveästi luomia, suurin osa aika pieniä. Ja myös sellaisia punaisia ihan ihan pieniä luomia, tai en tiedä onko ne luomia vai mitä, vaikuttaisi luomilta mutta en ole varma. Ja niitä on jo aika paljon. Onkohan mulla jo ihosyöpä vai mitä tämä mahtaa olla, onko kenelläkään mitään ideaa. Lääkäriin pitänee mennä pian.

3

661

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aleksanda

Mahdollisesti ei mitään kamalaa. Iän myötä tulee suurelle osalle melkoinen määrä eri kokoisia luomia ja pieniä punaisia pilkkuja joiden väri aikaa myöten muuttuu luomen väriksi. Mikäli niissä ei ole mitään oireita esim. kutinaa, ne on vaarattomia. Osalle nousee jopa pieniksi ruskeiksi nyppylöiksi ja nekin voi kaikessa rauhassa ns. hirttää pois.

• suuret

ja miksi? = mene lääkäriin jos noin huolettaa ja leikkauta poies. Oikeesti lääkärit ei edes poista kuin pahimmat!

• nainen-

eikä se ole vaarallista,mutta jos vanha luomes rupee leviämään ja muuttaa väriä niin sit kandee mennä lääkärille näyttään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      71
      1093
    2. 64
      1052
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      59
      834
    4. 93
      827
    5. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      43
      687
    6. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      227
      673
    7. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      50
      598
    8. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      40
      580
    9. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      66
      575
    10. Nainen joka haluaa miehen

Näyttää sen selvästi. Hommaa minihameet, pitkät hiukset, laihduttaa ja on iloinen sekä aktiivinen.
      Ikävä
      79
      573
    Aihe