En oikein tiedä mihin osioon tämä kuuluisi, ehkä jopa syöpäosastolle.. =( Siis kun mulle on alkanut ilmestymään hirveästi luomia, suurin osa aika pieniä. Ja myös sellaisia punaisia ihan ihan pieniä luomia, tai en tiedä onko ne luomia vai mitä, vaikuttaisi luomilta mutta en ole varma. Ja niitä on jo aika paljon. Onkohan mulla jo ihosyöpä vai mitä tämä mahtaa olla, onko kenelläkään mitään ideaa. Lääkäriin pitänee mennä pian.
Mitähän kamalaa tämä on...?
3
611
Vastaukset
- aleksanda
Mahdollisesti ei mitään kamalaa. Iän myötä tulee suurelle osalle melkoinen määrä eri kokoisia luomia ja pieniä punaisia pilkkuja joiden väri aikaa myöten muuttuu luomen väriksi. Mikäli niissä ei ole mitään oireita esim. kutinaa, ne on vaarattomia. Osalle nousee jopa pieniksi ruskeiksi nyppylöiksi ja nekin voi kaikessa rauhassa ns. hirttää pois.
- suuret
ja miksi? = mene lääkäriin jos noin huolettaa ja leikkauta poies. Oikeesti lääkärit ei edes poista kuin pahimmat!
- nainen-
eikä se ole vaarallista,mutta jos vanha luomes rupee leviämään ja muuttaa väriä niin sit kandee mennä lääkärille näyttään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1063128Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2361959Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois591861- 1361849
Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641352- 961235
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻841164- 611155
- 591147
- 68997