Ihana mies

pr.......

parkettien partaveitsi, kohtelias gentleman, pukeutuu hyvin, hyvä kroppa, ahkera, tunnollinen, sanansa pitävä, kiittää, kannustaa, uskollinen, puhuu, pussaa, osaa rakastaa, ei mikään eilisen teeren poika, kaikki mitä nainen vain voi toivoa ja uneksia... turvalliseen kainaloon on ihana käpertyä. Kuka onkaan tuo ihana mies...Hän on tietenkin Kalat-mies. Kiitos, että olet olemassa!

17

1877

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ggnj

      >Kuka onkaan tuo ihana mies...

      ei ainakaan kalat-mies.

    • isotonttu2

      Voi kiitos ylistyksestä tunnistin kaikki hyveeni
      tästä.Sillä mulla on ollu aina niin hyvä suosio
      naisten keskuudessa ja kaikki on ylistänyt osaamistani sänkypuuhissa.kymmeniä kumppaneita ja
      on varmast saanut orgasmin.Tavalla tai toisella.

    • mutta ei kalat M

      ei todellakaan voi olla kalat mies toi:-) piti korjata sun viesti sorry:-D hyi kalat mies....

    • itsellesi

      piristävää vaihtelua toi sun viesti, vaikka en itse kalatmies olekkaan :)

      Onneksi kalatmies on omanarvontuntoinen ja fiksu, ainakin pääsääntöisesti. Eipä täällä kalojen paljoa kuule toisia morkkaavan.

      Noi provot ja muut tekstit mitä täällä on vain viime aikoina ollut, alkaa jo oleen aika tylsää luettavaa.
      Menisivät hyvät ihmiset peilin eteen ja miettisivät noiden viestien jälkeen, et mikähän on kun kalat kohtelee huonosti tai ei ota yhteyttä :D
      Kalat on hyvä ihmistuntija jos joku ja näkee pintaa syvemmälle.

      • Kalat36nainen

        piristäviä sanoja todellakin vaikka itse oon female kalat :) Masentavaa luettavaa kuinka kalaherroja haukutaan täällä melkein päivittäin..

        ehkäpä katkerien ihmisten tilitystä, kaloja kun ei oikeasti saa haaviinsa kovinkaan moni, valitettavasti.Taitolaji ;)


      • Danzigi
        Kalat36nainen kirjoitti:

        piristäviä sanoja todellakin vaikka itse oon female kalat :) Masentavaa luettavaa kuinka kalaherroja haukutaan täällä melkein päivittäin..

        ehkäpä katkerien ihmisten tilitystä, kaloja kun ei oikeasti saa haaviinsa kovinkaan moni, valitettavasti.Taitolaji ;)

        ..haukkumista täällä tosiaan. Onkohan tässäkin vaan muutama katkera ihminen joka jaksaa tällästä? Itse kun nyt mietin niin eipä tulis mieleeni yleistää mitään merkkiä.

        Tekeehän tuo selväksi sen tosiaankin ettei ainakaan tämä kalaäijä ottais minkäänlaista yhteyttä noihin haukkujiin. Eivät taida olla kovin fiksua seuraa nämä ko.ihmiset.

        Vois nyt välillä keskustella jostain järkevämmästkin aiheesta eikä aina vaan haukkua meitä Kalamiehiä.


      • ansainnu oleppa hyvää
        Danzigi kirjoitti:

        ..haukkumista täällä tosiaan. Onkohan tässäkin vaan muutama katkera ihminen joka jaksaa tällästä? Itse kun nyt mietin niin eipä tulis mieleeni yleistää mitään merkkiä.

        Tekeehän tuo selväksi sen tosiaankin ettei ainakaan tämä kalaäijä ottais minkäänlaista yhteyttä noihin haukkujiin. Eivät taida olla kovin fiksua seuraa nämä ko.ihmiset.

        Vois nyt välillä keskustella jostain järkevämmästkin aiheesta eikä aina vaan haukkua meitä Kalamiehiä.

        ne haukkumiset sopii erittäin hyvin teille, kun olette sellasia haikailjoita ja saamattomia paskoja kalat M. älä sit ihmettele:-) koska olette niiden haukkumisten arvosta:-) en yleensä kanna vihaa sydämmessäni mut, en voi vihata mikään muuta tässä elämässä kuin kalat miehiä. että mä vihaan kalamiehiä sydämeni pohjalta:-)
        terv: kala naiselta:-d


      • kiitosss
        ansainnu oleppa hyvää kirjoitti:

        ne haukkumiset sopii erittäin hyvin teille, kun olette sellasia haikailjoita ja saamattomia paskoja kalat M. älä sit ihmettele:-) koska olette niiden haukkumisten arvosta:-) en yleensä kanna vihaa sydämmessäni mut, en voi vihata mikään muuta tässä elämässä kuin kalat miehiä. että mä vihaan kalamiehiä sydämeni pohjalta:-)
        terv: kala naiselta:-d

        its a thin line... between love and hate....

        nyt pakko mennä kuuntelee se.


      • ihajljia
        ansainnu oleppa hyvää kirjoitti:

        ne haukkumiset sopii erittäin hyvin teille, kun olette sellasia haikailjoita ja saamattomia paskoja kalat M. älä sit ihmettele:-) koska olette niiden haukkumisten arvosta:-) en yleensä kanna vihaa sydämmessäni mut, en voi vihata mikään muuta tässä elämässä kuin kalat miehiä. että mä vihaan kalamiehiä sydämeni pohjalta:-)
        terv: kala naiselta:-d

        ihanasti luistaa sun sanat, puhutki paljo rehellisemmi ku muut.


      • Danzigi
        ansainnu oleppa hyvää kirjoitti:

        ne haukkumiset sopii erittäin hyvin teille, kun olette sellasia haikailjoita ja saamattomia paskoja kalat M. älä sit ihmettele:-) koska olette niiden haukkumisten arvosta:-) en yleensä kanna vihaa sydämmessäni mut, en voi vihata mikään muuta tässä elämässä kuin kalat miehiä. että mä vihaan kalamiehiä sydämeni pohjalta:-)
        terv: kala naiselta:-d

        Voi voi.. :D :D :D Eipä tuohon nyt oikein voi muuta sanoa kuin hyvää loppuelämää patoutumiesi kanssa. x) x) pitäiskö vielä pistää muutama kymmenen hymiöä perään.


        ter.kala mies.


      • Kalat36nainen
        ansainnu oleppa hyvää kirjoitti:

        ne haukkumiset sopii erittäin hyvin teille, kun olette sellasia haikailjoita ja saamattomia paskoja kalat M. älä sit ihmettele:-) koska olette niiden haukkumisten arvosta:-) en yleensä kanna vihaa sydämmessäni mut, en voi vihata mikään muuta tässä elämässä kuin kalat miehiä. että mä vihaan kalamiehiä sydämeni pohjalta:-)
        terv: kala naiselta:-d

        ja menestystä jatkossa sulle kun kierrät ne " kauheet" kalamiehet kaukaa ja koitat päästä yli tuosta megavihastas :) Toisaalta, ehkäpä kalanaisena tiedät itsekin, että kalojen kanssa saa just sitä mitä tilaa,pahimmassa tapauksessa ei mitään ja ne ui aivan muualle.... ;)


      • kalakituva
        Kalat36nainen kirjoitti:

        ja menestystä jatkossa sulle kun kierrät ne " kauheet" kalamiehet kaukaa ja koitat päästä yli tuosta megavihastas :) Toisaalta, ehkäpä kalanaisena tiedät itsekin, että kalojen kanssa saa just sitä mitä tilaa,pahimmassa tapauksessa ei mitään ja ne ui aivan muualle.... ;)

        älkää haukkuko siskoo, se on oikees.


      • kalat miehen saalistanut
        ansainnu oleppa hyvää kirjoitti:

        ne haukkumiset sopii erittäin hyvin teille, kun olette sellasia haikailjoita ja saamattomia paskoja kalat M. älä sit ihmettele:-) koska olette niiden haukkumisten arvosta:-) en yleensä kanna vihaa sydämmessäni mut, en voi vihata mikään muuta tässä elämässä kuin kalat miehiä. että mä vihaan kalamiehiä sydämeni pohjalta:-)
        terv: kala naiselta:-d

        Tiedän, että ottaa varmaan koville. Ehkä löydät jonkun, vaikka luuseri neitsytmiehen lohduttamaan. Neitsyt-mieshän panee ihan ketä vaan.


      • vai jätetty?
        ansainnu oleppa hyvää kirjoitti:

        ne haukkumiset sopii erittäin hyvin teille, kun olette sellasia haikailjoita ja saamattomia paskoja kalat M. älä sit ihmettele:-) koska olette niiden haukkumisten arvosta:-) en yleensä kanna vihaa sydämmessäni mut, en voi vihata mikään muuta tässä elämässä kuin kalat miehiä. että mä vihaan kalamiehiä sydämeni pohjalta:-)
        terv: kala naiselta:-d

        Noin kitkerä elämänasenne jättää jäljet omaan naamaan.


    • kat

      oon jouskariN ja äärettömän retkussa kalamieheen. En aina tiedä missä mennään, mutta yhdessäolo on upeeta. Rakastaja vailla vertaa, laukoo joskus tylyjä totuuksia, tarkkanäkönen kun on. Huomaa pienetkin asiat, en pysty salaamaan mitään, enkä haluakaan. Tulevaisuudesta en tiedä, molemmilla aivan erilainen vaihe elämässä, rakkaani on muutamia vuosia nuorempi. Nautitaan niin kauan kuin kestää.

      • Ehkä joskus tulevaisuudessa..

        Yhdessä ei näillänäkymin voida olla, koska olen varattu. Jos saisin valita, vaihtaisin oman miehen heti tuohon niiiin minulle sopivaan kalatmieheen. "minun" kalat-mies on vanhempi minua. Saa pelkällä katseellaan minut ihan sekaisin.


    • oumaikaad

      minun mies on kalat ja hän on parasta mitä minulle on tapahtunut! Hyvä ihminen, rakastaa lähimmäisiään, ei petä lupauksiaan ja mahtava sängyssä. Vain hän saanut jotain kutkutusta jossain puolella kehoo. Kalani on kultani

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miten voi olla muun sukupuolinen?

      Ei mitenkään. Kyllä tämä Euroviisujen voittaja on selvästi poika eikä tyttö, eikä mikään muun sukupuolinen. Olen aina pi
      Maailman menoa
      466
      2853
    2. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      40
      1345
    3. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      51
      1191
    4. Kuka on Suomussalmen rikkain mies?

      Jättäkää nimi pois, mutta antakaa sen verran vinkkiä, ettei erehdystä voi tulla. Ammatti pittää mainita.
      Suomussalmi
      33
      1156
    5. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      162
      1131
    6. Olipa kärsimystä kuunnella Martinaa huomenta suomessa

      Voi hyvää päivää sitä ulostuloa ja mitä liibalaabaa päästi suustaan. Esim. Kaikki äidit tietää mitä se arki on, what, mu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      221
      1071
    7. Volkkari olkoon tunniste....

      Ajattelen sua, en ole unohtanut. Vanhemmalle miehelle...
      Suhteet
      97
      963
    8. Tunnusta pois

      Tykkäät katsella mua
      Ikävä
      60
      892
    9. Tiesitkö nainen että olen

      Tavattoman epävarma itsestäni. Pienikin takapakki tahaton tai tahallinen voi särkeä paljon ja vaikuttaa käytökseeni teh
      Ikävä
      39
      877
    10. Idän uskontojen viisaita tekstejä...

      ... luettuani tulin siihen tulokseen, että esim, sielunvaellusessa en halua syntyä satiaiseksi jonkun h...an perzeezeen.
      357
      794
    Aihe