Hei nyt tietoa pikaisesti. Missähän on Turussa paras valikoima jalkapallokenkiä ja muita jalkapallotarvikkeita kun pitäis uusia kolmelle lapselle kengät ja tietenkin iskällekin jotain....;) Kiitos etukäteen!
Urheiluvälinekauppa
Turistit pohjosesta
2
555
Vastaukset
- Käykö Raisio
No en ole minkään sortin urheilija, mutta Hansan alakerrassa on suuri Intersport. Raision Myllyssä taitaa olla vielä parikin urheiluliikettä. Niin ikään raisiossa on Ikean vieressä on Budget, joka on Intersportin "halpaliike", itse alottaisin tästä.
- Fussbal
Taisi sulta listalta unohtua Suomen toiseksi suurin jalkapallokenkien myyjä, Länsikeskuksen Intersport
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922875
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181270
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232