KPO on ostanut Oulaisista tontin Ouluntien varresta ja rakentaa siihen uuden ison S-marketin. Seuraavaksi Jussi kysyy, miten tämä liittyy Haapaveteen? Noh, siihen ei tarvita kummoistakaan matikkapäätä: Ylivieskan Prisman rakennus Oulaisten ison S-marketin rakennus = Paljon rahaa ja aikaa, joka tarkoittaa sitä että Haapaveden S-marketin rakentaminen alkaa vasta joskus 3-6 vuoden päästä. Ei KPO:lla ole resursseja vetää samaan aikaan useita suurhankkeita.
Tais KPO kypsyä kunnan riitelyyn tonttipaikasta ja nyt rahat/investoinnit valuvat naapurikuntiin jossa uskalletaan tehdä päätöksiä. Haapavedellä ei ymmärretä sanaa "yhteinen etu" ja se tarkoittaa tässä tapauksessa sitä, että jos jollekkin tulevalle yritykselle annetaan tontti jostain mistä se haluaa, niin vastalahjaksi saadaan kuntaan työpaikkoja ja investointeja. Ei ole ihme, että kylä taantuu ja väki muuttaa pois.
OULAISIIN UUSI S-MARKET
7
656
Vastaukset
SALE-market sinne tulee.
- alle 400 neliötä yleensä
SYy, miKsi Salet ovat yleensä sen alle 400 neliötä ovat siinä, että ne saa olla myös sunnuntaisin auki. TOisaalta aika torvelosääntö. Ylivieskassakin erästä k-markettia piti pienentää, että se saisi olla sunnuntaina auki! Älytöntä!
- näkyy toimivan
Rak. liike Kukkiva Tölli.
- Tyytyköön omaan pikkuS-mark...
Oulaisiin tulee tietääkseen tähän mennessä Pohjois-Suomen suurin S-Market. Reservikomppaniankadun ja 86-tien lieppeille. Tähän S-Marketiin tulee lisäksi Sale-myymälä Ylivieskan S-Marketin tyyliin. Tämä Sale palvelee myös sunnuntaisin. Oulaisten hankkeesta ei puhuttu vielä mitään, kun KPO suunnitteli Haapavedelle isoa S-Marketia. Arvelisin, että tämä Haapaveden hanke siirtyikin Oulaisiin. Tyytyköön Haapavetiset omaan pieneen S-marketiinsa.
- ihan pimennosa on tämä meij...
j.jussiW-T kirjoitti:
Oulaisiin tulee,mutta mitään uutta S-Markettia ei Oulaisiin tule.
Lehesä luki tuosta oulaisten sokkarista. Kyllä sinne vain ny tullee sokkari, eikä sille voi mittään. miks meijän pittää valittaa kaikesta. Sitte ihimetellään, ku muut pitäjät kehittyy ja tästä tulee perähikiä.
ihan pimennosa on tämä meij... kirjoitti:
Lehesä luki tuosta oulaisten sokkarista. Kyllä sinne vain ny tullee sokkari, eikä sille voi mittään. miks meijän pittää valittaa kaikesta. Sitte ihimetellään, ku muut pitäjät kehittyy ja tästä tulee perähikiä.
aprillipila.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329