Vainoni jatkui vielä pitkään, hoitokokousten jälkeen. Minut yritettiin lavastaa syylliseksi
varkausrikokseen. Olin syyttömänä syytettynä oikeudessa rikoksesta, johon minulla ei ollut osaa eikä arpaa. Tuli hoitokokoustakautumia mieleen.
Kiitos ammattitaitoisien poliisien toiminnan, oikeus tapahtui ja minut vapautettiin kaikista syytteistä.
Olisin voinut vaatia rangaistusta, minusta perättömiä lausuntoja antaneille ihmisille..
Annoin kuitenkin armon käydä oikeudesta..
Se siitä, "anteeksiantamattomasta" Devoitista.
Poliisille kiitos
5
453
Vastaukset
- on itse
saanut paljon anteeksi , se itse paljon rakastaa. Ja kun kokee, että minä olen syntisistä suurin niinkuin Paavalikin sen koki omalla kohdallaan kun oli jumalan seurakuntaa ja jumalanlapsia vainonnut, niin hän jopa meni siinä itsessään niinkin pitkälle että epäili voiko häntä edes jumalanlapseksi nimittää. Mutta hänelle sanottiin: tyydy Minun armooni sillä minun armoni on heikoissa väkevä.
- Ei ainoa
...ja jopa pakkomielteen omaisesti väittäneet jonkin henkilön syyllistyneet itse "keksimäänsä" tekoon vain siksi ettei heidän tarvitsisi itse tunnustaa itse keksimiään perättömiä puheita ja pyytää anteeksi "uhriltaan". Mieluimmin hoitajat valehtelevat valheen päälle.
Velkaantunut ei voi välttyä valehtelemasta. (Spurgeon)Itse omista kokemuksistani olen voinut päätellä, että ihmisissä on paljon sadisteja arvoasemasta huolimatta. Ulkomuotokin on yleensä lempeä, hymyä myöten.
Ei riitä, ettei tunne empatiaa, vaan moni tuntee
suorastaan seksuaalista nautintoa toisen kärsimyksestä, eli sadismia. Näitä sadisteja on niin vl-liikkeen sisällä, kuin ulkopuolellakin.
Monellako hoitokokous-sadistilla olikaan pöksyt märkinä?- katkeraa porukkaa
Devoit kirjoitti:
Itse omista kokemuksistani olen voinut päätellä, että ihmisissä on paljon sadisteja arvoasemasta huolimatta. Ulkomuotokin on yleensä lempeä, hymyä myöten.
Ei riitä, ettei tunne empatiaa, vaan moni tuntee
suorastaan seksuaalista nautintoa toisen kärsimyksestä, eli sadismia. Näitä sadisteja on niin vl-liikkeen sisällä, kuin ulkopuolellakin.
Monellako hoitokokous-sadistilla olikaan pöksyt märkinä?tääl.Suklaaporsas esim,ja sä Devoit kans aina märehdit menneitä.Hanki elämä.
- molempia
katkeraa porukkaa kirjoitti:
tääl.Suklaaporsas esim,ja sä Devoit kans aina märehdit menneitä.Hanki elämä.
sekä Devoitia, että Suklaaporsasta.Ihmisellä on henkinenkin puoli.
Ei se kuitenkaan ole lupa heille tehdä ja toimia taas väärin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 24210636
- 1276873
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h486554- 945484
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa324770- 404064
- 613404
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta253348On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na283305Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue263073