Poliisille kiitos

Vainoni jatkui vielä pitkään, hoitokokousten jälkeen. Minut yritettiin lavastaa syylliseksi
varkausrikokseen. Olin syyttömänä syytettynä oikeudessa rikoksesta, johon minulla ei ollut osaa eikä arpaa. Tuli hoitokokoustakautumia mieleen.

Kiitos ammattitaitoisien poliisien toiminnan, oikeus tapahtui ja minut vapautettiin kaikista syytteistä.

Olisin voinut vaatia rangaistusta, minusta perättömiä lausuntoja antaneille ihmisille..
Annoin kuitenkin armon käydä oikeudesta..

Se siitä, "anteeksiantamattomasta" Devoitista.

5

453

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on itse

saanut paljon anteeksi , se itse paljon rakastaa. Ja kun kokee, että minä olen syntisistä suurin niinkuin Paavalikin sen koki omalla kohdallaan kun oli jumalan seurakuntaa ja jumalanlapsia vainonnut, niin hän jopa meni siinä itsessään niinkin pitkälle että epäili voiko häntä edes jumalanlapseksi nimittää. Mutta hänelle sanottiin: tyydy Minun armooni sillä minun armoni on heikoissa väkevä.

• Ei ainoa

...ja jopa pakkomielteen omaisesti väittäneet jonkin henkilön syyllistyneet itse "keksimäänsä" tekoon vain siksi ettei heidän tarvitsisi itse tunnustaa itse keksimiään perättömiä puheita ja pyytää anteeksi "uhriltaan". Mieluimmin hoitajat valehtelevat valheen päälle.

Velkaantunut ei voi välttyä valehtelemasta. (Spurgeon)

• Itse omista kokemuksistani olen voinut päätellä, että ihmisissä on paljon sadisteja arvoasemasta huolimatta. Ulkomuotokin on yleensä lempeä, hymyä myöten.

Ei riitä, ettei tunne empatiaa, vaan moni tuntee
        suorastaan seksuaalista nautintoa toisen kärsimyksestä, eli sadismia. Näitä sadisteja on niin vl-liikkeen sisällä, kuin ulkopuolellakin.

Monellako hoitokokous-sadistilla olikaan pöksyt märkinä?

• katkeraa porukkaa
        Devoit kirjoitti:

Itse omista kokemuksistani olen voinut päätellä, että ihmisissä on paljon sadisteja arvoasemasta huolimatta. Ulkomuotokin on yleensä lempeä, hymyä myöten.

Ei riitä, ettei tunne empatiaa, vaan moni tuntee
        suorastaan seksuaalista nautintoa toisen kärsimyksestä, eli sadismia. Näitä sadisteja on niin vl-liikkeen sisällä, kuin ulkopuolellakin.

Monellako hoitokokous-sadistilla olikaan pöksyt märkinä?

tääl.Suklaaporsas esim,ja sä Devoit kans aina märehdit menneitä.Hanki elämä.

• molempia
        katkeraa porukkaa kirjoitti:

tääl.Suklaaporsas esim,ja sä Devoit kans aina märehdit menneitä.Hanki elämä.

sekä Devoitia, että Suklaaporsasta.Ihmisellä on henkinenkin puoli.
        Ei se kuitenkaan ole lupa heille tehdä ja toimia taas väärin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      242
      10636
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      127
      6873
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      48
      6554
    4. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      94
      5484
    5. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      32
      4770
    6. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      40
      4064
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      61
      3404
    8. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      25
      3348
    9. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      28
      3305
    10. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      26
      3073
    Aihe