Hei...muistelisin että Tanna yhtye olisi kotoisin Oulusta. Vieläkö pojat asustaa siellä suunnalla? Mitä heille mahtaa kuulua...tietääkö joku? kun ei mistää löydy mitään tietoa...Joskus tuli paljon kuunneltua Tannaa ja keikoilla kävin...mutta aikaa on kulunut jo yli 20 vuotta ja katselin vanhoja lehtileikkeitä ja tuli vaan nuoruusajat mieleen....Olisi kiva kuulla pojista jotain mitä heille kuuluu tänä päivänä....
Tanna yhtye.....
25
7899
Vastaukset
- kolukdfkdf
Pudasjärveltä olivat.
- Miinaaa
Kylläpä tais olla kotoisin Pudasjärveltä,ainakin mun muistin mukaan!!
- kun sua
laiminlöin...niin paljon lupasin ja sanani söin...mä hullu olla taisin..
Oliko tuo Tannaa?
Prkl:n hyvä gipale. Missähän ne jätkät nykyään on? Olispa mukava nähä, onko niillä makkarat vyötäröllä, mainaan meikäläisellä o. Mutta kyllä täytyy sanoo, ettei ollu sillon ku Tanna oli pinnalla. Nykyään ne o pinnanalla.- huhmitäjuntismia
makkarat ja kakkarat
samannäkösiä ku ennenki
kirveellä veistetty luinen pärstävärkki ja kotkannokka
ehkä tukkansa ovat sukineet lantatalikolla - tökeröä
ei oo kehumista tossakaan gipaleessa, höh
- hop hop
hah hah kaikille.tiiän että ne ei tuu takas harmittaa vietävästi.serkku löys just tannan levyn kirppikseltä oltiin kuolla nauruu jopa itse ville "vikke" mattinen!XD
- Tage78
Tanna on nykyyään miljonääri. Rikastui gldn bisneksillä.
- hop hop
oho väärin painotettu tarkoitin olisi nauranut hehe
- 98765
https://www.google.fi/search?num=100&newwindow=1&safe=off&client=opera&hs=Qov&channel=suggest&q=tanna yhtye&oq=tanna yhtye&gs_l=serp.3..0.9922.11834.0.11960.6.6.0.0.0.0.87.314.4.4.0.ekp,kpns=1000...0...1.1.41.serp..2.4.291.u9riyQ6XzAQ
- stuntti6
Hei.
- stuntti6
..siis.. Hei. Tanna oli tosi hyvä. Jos dingo ei ois sekoittanut päätä samaan aikaan niin olis noussu vaikka mihin. Oulussahan ainaki yksi asuu ja massia miehellä on mukavasti .
https://m.youtube.com/watch?v=dqOWQNaWI3s
Siinä on teille tanna. - stuntti6
Vega on Rovaniemeltä. Eli tannassa soitti rumpuja ja soittelee jonkinmoisessa kokoonpanossa nykyäänkin.
- stuntti6
https://www.youtube.com/watch?v=JSqimwH8ws4
tässä pojat . - maria74
hei onko nuo tanna miehet nyt missä ja varmaan ovat muuttuneen kun silloin kun itse nuorena kuuntelin
- Anonyymi
Tapani on ainakii Oulun poikia tällöhetkellä.
- ÖliseePenkinAlta
Tapani Tanna Tikkanen ei osaa laulaa ollenkaan, soittotaitoa en mene arvostelemaan.
- Anonyymi
Tulet kuitenkin tänne arvostelemaan kun et kuitenkaan mistään mitään tiedä.... ja kaikille muillekin ääliöille sama kommentti jotka haukkuu Tannaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulet kuitenkin tänne arvostelemaan kun et kuitenkaan mistään mitään tiedä.... ja kaikille muillekin ääliöille sama kommentti jotka haukkuu Tannaa
No kyllä tuo on niin vaikean kuuloista tuo laulamisen yrittäminen että jos itse olisin noilla laulajanlahjoilla suotu niin keskittyisin vain kotioloissa laulamiseen, tietenkin naapureita ja perhettä häiritsemättä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kyllä tuo on niin vaikean kuuloista tuo laulamisen yrittäminen että jos itse olisin noilla laulajanlahjoilla suotu niin keskittyisin vain kotioloissa laulamiseen, tietenkin naapureita ja perhettä häiritsemättä.
Ja itse olet mestari laulaja? Joko kansan idoli ja paras kaikista..
- Anonyymi
Mutta on Tapanilla erittäin kaunis ja muodokas nainen. Erittäin viehättävä nainen! Kyllä kelpaa laittaa pää niiden väliin.
- Anonyymi
Olen kotoisin Etelä-Rannikolta ja olen jo iäkäs päälle 70:nen.
Asiani koskee Tannan Hän- kappaletta.
Tyttäreni, joka kuoli äkillisesti 19vuotiaana, halusi jatkuvasti soittaa ja kuulla Tannaa ja etenkin Hän kappaletta.
Te, asiantuntijat, mikä teidän mielästänne Hän kappaleen sanoma on?
Olen sitä miettinyt ja aavistukseni on, että poikaystävä se ei voi olla, kuka sitten?
Kun ikävöin tytärtäni, kuuntelen Tannan kappaleita ja jotenkin ne puhuttelee mua syvästi.- Anonyymi
Oisko Hän laulun sanoma kohtalo tai tulevaisuus siis kohtalon odotusta.
Otan muuten osaa menetykseenne.
- Anonyymi
Tannan eli Tapanin tyyli sama eli pitkät liuhuvat hiukset ja sen sellaista. Hänen vaimo erittäin tyylikäs nainen edelleen, mukavaa seuraa. Tyylikäs nainen!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2083286Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391658Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971513- 921409
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461354Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601276Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121208Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89942Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55872