Rutiinilla finaaleihin

TosiKärppäFani

Kärpät marssivat jälleen vakuuttavasti finaaleihin, Espoon Bluesilla ei todellisuudessa ollut minkäänlaisia mahdollisuuksia haastaa Oulun ruhtinaita.

Mitähän selityksiä tänä vuonna keksitään Beetta joukkueen kannattajien toimesta..

Tuomarit ainakin yrittivät kovin saada bluesia vielä takaisin peliin jatkoajalla 3v5 ylivoimalla, mutta jos Beettajoukkueelle ei maistu niin turha on tuomareita syyttää.

Vai oliko kenties huono jää syynä, että Rajuerkki ja kumppanit kompastelivat jäällä ja tekivät itsestään pellejä.

Seuraavaksi tulee vastaan Jyp, joka onkin ainoa joukkue mikä voi edes tarjota jonkun tasoista vastusta, Oulun suurille ruhtinaille Kärpille.

20

913

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • antikärppä

      uskalsit tulla paikalle? kyllä sulla onkin ollut pariin kertaan bluesin voittaessa löysät lahkeessa?, voi ruhtinasreppanaa.

      • TosiKärppäFani

        Milloin Blues on voittanut mitään? hahahahahhahaahahha

        Bluesilla on mestaruuksiakin 0. hahahahahahahhhahah

        Katsoppas sinuakin, uskalsit vielä kirjoittaa tänne, vaikka Beettajoukkue ottikin pataansa 100-0. Ensi vuonna uudestaan, ehkä?


      • TosiKärppäFani

        Tulihan tosiaan teille viime vuonna se hopea, sekin oli tosin hävitty mitali ja vieläpä Kärpille.

        Matikainen siirtyy taistelemaan hiekkarannoille ja Kähkönen pääsee ruskettamaan kaljuaan.


      • antikärppä
        TosiKärppäFani kirjoitti:

        Tulihan tosiaan teille viime vuonna se hopea, sekin oli tosin hävitty mitali ja vieläpä Kärpille.

        Matikainen siirtyy taistelemaan hiekkarannoille ja Kähkönen pääsee ruskettamaan kaljuaan.

        asiaan sitten kun finaalit ovat ohi, ethän kumminkaan uskalla mitään välikommentteja antaa, kun et sitä ole tehnyt tähänkään asti, kurahousu!


      • blackmagictiger
        TosiKärppäFani kirjoitti:

        Tulihan tosiaan teille viime vuonna se hopea, sekin oli tosin hävitty mitali ja vieläpä Kärpille.

        Matikainen siirtyy taistelemaan hiekkarannoille ja Kähkönen pääsee ruskettamaan kaljuaan.

        HYVÄ FINAALI < OMA SUOSIKKI KÄRPISTÄ ON AINAKIN DANIEL CORSO JOLLE SUON HOPEAMITALLIN...
        TOINEN ON TAAS OSSI-PETTERI GRÖNHOLM.KOLMAS JONAS ANDERSSON..EN PIDÄ JUHAMATTI AALTOSESTA KOSKA ON TAAS HIFK.HPK FANINA LIIAN ÄRSYTTÄVÄN TAITAVA


      • TosiKärppäFani
        antikärppä kirjoitti:

        asiaan sitten kun finaalit ovat ohi, ethän kumminkaan uskalla mitään välikommentteja antaa, kun et sitä ole tehnyt tähänkään asti, kurahousu!

        Aina joukkuetta kun siltä tuntuu? hahahahahhaha
        No sopii yrittää, sillä Kärpät voittaa silti.

        ja toisin kuin sinä olen aina pysynyt yhden joukkueen puolella.

        Muuten nauttikaa Beettajoukkueen kannattajat Espoon rannoista, vai onko sielä semmoisia? hahahahahhahahaha


      • antikärppä
        TosiKärppäFani kirjoitti:

        Aina joukkuetta kun siltä tuntuu? hahahahahhaha
        No sopii yrittää, sillä Kärpät voittaa silti.

        ja toisin kuin sinä olen aina pysynyt yhden joukkueen puolella.

        Muuten nauttikaa Beettajoukkueen kannattajat Espoon rannoista, vai onko sielä semmoisia? hahahahahhahahaha

        joukkuetta vaan olen aina kärppien vastustajan puolella, olipa ne vaikka oulunkylän martat, et taida ymmärtää tuota anti-sana merkitystä?


      • käppyröitsijä
        antikärppä kirjoitti:

        joukkuetta vaan olen aina kärppien vastustajan puolella, olipa ne vaikka oulunkylän martat, et taida ymmärtää tuota anti-sana merkitystä?

        Taidat olla pellefani, tunnusta pois.


      • TosiKärppäFani
        antikärppä kirjoitti:

        joukkuetta vaan olen aina kärppien vastustajan puolella, olipa ne vaikka oulunkylän martat, et taida ymmärtää tuota anti-sana merkitystä?

        ja siksi noin sanoinkin.

        "joukkuetta vaan olen aina kärppien vastustajan puolella", eikö tuo lausumasi tarkoita juuri sitä, että vaihdat joukkuetta aina kun Kärpille asettuu uusi vastustaja.

        Eli toisin sanottuna, sinä vaihdat joukkuetta illasta toiseen.

        ehhehehehehehehehehehehe


      • antikärppä
        käppyröitsijä kirjoitti:

        Taidat olla pellefani, tunnusta pois.

        mikäli pelle käy taistoon käppyröitä vastaan, niin todellakin fanitan heti.


      • en vaihda
        TosiKärppäFani kirjoitti:

        ja siksi noin sanoinkin.

        "joukkuetta vaan olen aina kärppien vastustajan puolella", eikö tuo lausumasi tarkoita juuri sitä, että vaihdat joukkuetta aina kun Kärpille asettuu uusi vastustaja.

        Eli toisin sanottuna, sinä vaihdat joukkuetta illasta toiseen.

        ehhehehehehehehehehehehe

        vaan olen koko ajan muitten puolella niin kauan kuin käppyrät pelaavat, menikö jakeluun?


      • TosiKärppäFani
        antikärppä kirjoitti:

        mikäli pelle käy taistoon käppyröitä vastaan, niin todellakin fanitan heti.

        hienoa katsoa kun kärpät on jyrännyt kaikki sm-liigan tomuseurat. katkeruus, se todellakin paistaa.

        Kärpät jyrää, hahahahhahahahaha


      • TosiKärppäFani
        en vaihda kirjoitti:

        vaan olen koko ajan muitten puolella niin kauan kuin käppyrät pelaavat, menikö jakeluun?

        vaihdat, eli kannatat hetkellisesti kärppien vastustajia.

        Jos et näin tekisi niin olisit puolueeton.


      • antikärppä
        TosiKärppäFani kirjoitti:

        hienoa katsoa kun kärpät on jyrännyt kaikki sm-liigan tomuseurat. katkeruus, se todellakin paistaa.

        Kärpät jyrää, hahahahhahahahaha

        hehhehehe, hehettele sinä, hehhhehehehe, tästä kopioit ja liität, saat paljon hehettelyä, hehhehehehehehheeehhe, kuten sanoin palataan asiaan sinun kanssasi finaalien jälkeen, jatkan muitten kanssa siinä välillä.


      • TosiKärppäFani
        antikärppä kirjoitti:

        hehhehehe, hehettele sinä, hehhhehehehe, tästä kopioit ja liität, saat paljon hehettelyä, hehhehehehehehheeehhe, kuten sanoin palataan asiaan sinun kanssasi finaalien jälkeen, jatkan muitten kanssa siinä välillä.

        se aurinko paistaa sinne sinunkin risukasaasi joskus. hehehehheahhahahahhaohhohohohoh


      • opportunisti ynnä ruskeakie...
        en vaihda kirjoitti:

        vaan olen koko ajan muitten puolella niin kauan kuin käppyrät pelaavat, menikö jakeluun?

        Vaihdat siis kannatusta joukkueiden Bluuserit, Pellet, Jyväjemmarit, Kahvara, Pronssikerho, Pellekaanit ym. välillä gloryn perässä.


    • OOK

      Kärpät-Pellet 4-1

      Kärpät-Bluuserit 4-2

      Kärpät-Jyväjemmarit 4-0?

    • kysyä?

      Rutiiniako seoli että otitte 2 kertaa rumasti pataan kotihallissa?

      • otettu

        pelekkkää taktikointia koko juttu,me olemme niin hyviä,että voimme näin tehä


      • kotiyleisökin
        otettu kirjoitti:

        pelekkkää taktikointia koko juttu,me olemme niin hyviä,että voimme näin tehä

        ja kotiyleisökin tykkää poistua hävinneenä raksilan yöhön!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      448
      4795
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1712
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1448
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1349
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1306
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1181
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      990
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      875
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe