Onneksi olkoon Kärpät muuta ei voi sanoa kyllä oli taas kova nousu kahden maalin takaa tasoihin ja jatkoaika voitto. Blusin etsikko aika oli 5-3 peli jossa voittoa tarjottiin mutta jos ei kelpaa niin sitten kaveri vie.Miten yv muuten hyytyi niin tehottomaksi kiekko aivan kuin poltti lavassa.Tuomari toimintaa meidän on turha syyttää ei oltu vielä kypsiä voittamaan . Ehkä Matikaisen ois vaan pitänyt peluuttaa enempi hyökkäys peliä. No mun veikkaus meni väärin kun jo viimme keväänä olin varma että blues on tänä keväänä mestari. No hyvää onnea pronssi peliin.
vilpittömät onnittelut
stade 45
2
355
Vastaukset
- Kärppien fani.
Matikaiselta taisi tulla pieni taktinen virhe. Kolmanteen erään Blues tuli liian passiivisesti pitämään saavuttamaansa johtoasemaa. Se oli virhe.
Täysi tunnustus Bluesille. Kova oli sarja. Liian aikaisin saitte Kärpät vastaanne, kun se oli alkukauden kankeuden vuoksi vasta runkosarjan viides. Ensi vuonna finaali Kärpät-Blues! - Nordic-man
Jatkoajalla viidellä kolmea vastaan, mutta kun ei niin ei. Olin varma, että jos Kärpät selviää alivoimasta kunnialla, niin kohta verkko heiluu ja niin heilui. Hallissa oli jälleen kerran mahtava tunnelma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1392783Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2702402Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?261456- 1191157
- 991109
Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041033Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee13982Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla
Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La58886Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.291857Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.62854