vilpittömät onnittelut

stade 45

Onneksi olkoon Kärpät muuta ei voi sanoa kyllä oli taas kova nousu kahden maalin takaa tasoihin ja jatkoaika voitto. Blusin etsikko aika oli 5-3 peli jossa voittoa tarjottiin mutta jos ei kelpaa niin sitten kaveri vie.Miten yv muuten hyytyi niin tehottomaksi kiekko aivan kuin poltti lavassa.Tuomari toimintaa meidän on turha syyttää ei oltu vielä kypsiä voittamaan . Ehkä Matikaisen ois vaan pitänyt peluuttaa enempi hyökkäys peliä. No mun veikkaus meni väärin kun jo viimme keväänä olin varma että blues on tänä keväänä mestari. No hyvää onnea pronssi peliin.

2

347

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kärppien fani.

Matikaiselta taisi tulla pieni taktinen virhe. Kolmanteen erään Blues tuli liian passiivisesti pitämään saavuttamaansa johtoasemaa. Se oli virhe.

Täysi tunnustus Bluesille. Kova oli sarja. Liian aikaisin saitte Kärpät vastaanne, kun se oli alkukauden kankeuden vuoksi vasta runkosarjan viides. Ensi vuonna finaali Kärpät-Blues!

• Nordic-man

Jatkoajalla viidellä kolmea vastaan, mutta kun ei niin ei. Olin varma, että jos Kärpät selviää alivoimasta kunnialla, niin kohta verkko heiluu ja niin heilui. Hallissa oli jälleen kerran mahtava tunnelma.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      27
      3176
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      3
      863
    3. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      68
      770
    4. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      3
      760
    5. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      60
      694
    6. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      32
      601
    7. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      12
      580
    8. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      20
      569
    9. Mitä ajattelet

Meistä nykyään.
      Ikävä
      41
      560
    10. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      3
      549
    Aihe