ja Skorpparimies toisilleen???
Miten sopii
5
631
Vastaukset
- sdenmo
Minä rakastin syvästi...toinen (skopu) petti ja kaikki loppui kyyneliin....mutta ei kaikkia voi yleistää. "En tiedä" on vastaus.
Horoskooppeihin ei kannata nojautua...kukin on kuitenkin yksilö.- meinasin että
jos horoskoopit ei sovi toisilleen niin en jatka juttua pidemmällä...he he ;DD
Johan sen järkikin sanoo ettei pelkkien horoskooppien mukaan eletä.
Kyselin noin suurpiirteisesti.
Itse kaksonen ja en tyypillinen sellainen. - mie&sie
meinasin että kirjoitti:
jos horoskoopit ei sovi toisilleen niin en jatka juttua pidemmällä...he he ;DD
Johan sen järkikin sanoo ettei pelkkien horoskooppien mukaan eletä.
Kyselin noin suurpiirteisesti.
Itse kaksonen ja en tyypillinen sellainen.Yleisestiottaen Kaksonen ja Skorppiooni ei ole paras mahdollinen yhdistelmä. Kaksonen on liian "kevytkenkäinen" skorpparille, näin lyhykäisyydessään. Täytynee kuitenkin muistaa, mitä itsekin tokaisit, jotta ihmisten tarttee olla suhteellisen tyypillisiä merkkinsä edustaja jotta voisi pelkästää nojautua kahden aurinkomerkin väliseen tilanteeseen tuntematta näiden kahden koko syntymäkarttaa.
- scorppari köriläs
mie&sie kirjoitti:
Yleisestiottaen Kaksonen ja Skorppiooni ei ole paras mahdollinen yhdistelmä. Kaksonen on liian "kevytkenkäinen" skorpparille, näin lyhykäisyydessään. Täytynee kuitenkin muistaa, mitä itsekin tokaisit, jotta ihmisten tarttee olla suhteellisen tyypillisiä merkkinsä edustaja jotta voisi pelkästää nojautua kahden aurinkomerkin väliseen tilanteeseen tuntematta näiden kahden koko syntymäkarttaa.
TERE!!!
joo mä olen kohta 40v scorppari köriläs!! ollu kimpassa ja naimisissa kohta 6v kaksos emon kanssa!! ja ihania skidejä saatu... mä ainakin tykkään ja rakastan tota emoo... kai meissä kaikissa on hyviä ja niitä HUONOJAKIN PUOLIA... IHMINEN scorpparin vaan on...
- sopivat
Sopii sikahyvin, kunhan skopu muistaa ettei saa pettää.. Skopu luulee, että kaksonen on kevytkenkäinen...hmm..käytännössä ei kuitenkaan osat ole niin päin. Skopu on niin pirun kevytkenkäinen...unohtaa kantaa vastuuta. Sitten se kääntää jutut, että toinen se pettää ja saa jopa sen toisen osapuolenkin uskomaan että "pirulauta, niinhän se onkin" :)))Helevetin helevetti. Muuten menee kemiat täysillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1093769Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3171970Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2471757- 1041667
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4361610Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21570Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4311473Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat431240MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar461148Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun3931107