ja Skorpparimies toisilleen???
Miten sopii
5
670
Vastaukset
- sdenmo
Minä rakastin syvästi...toinen (skopu) petti ja kaikki loppui kyyneliin....mutta ei kaikkia voi yleistää. "En tiedä" on vastaus.
Horoskooppeihin ei kannata nojautua...kukin on kuitenkin yksilö.- meinasin että
jos horoskoopit ei sovi toisilleen niin en jatka juttua pidemmällä...he he ;DD
Johan sen järkikin sanoo ettei pelkkien horoskooppien mukaan eletä.
Kyselin noin suurpiirteisesti.
Itse kaksonen ja en tyypillinen sellainen. - mie&sie
meinasin että kirjoitti:
jos horoskoopit ei sovi toisilleen niin en jatka juttua pidemmällä...he he ;DD
Johan sen järkikin sanoo ettei pelkkien horoskooppien mukaan eletä.
Kyselin noin suurpiirteisesti.
Itse kaksonen ja en tyypillinen sellainen.Yleisestiottaen Kaksonen ja Skorppiooni ei ole paras mahdollinen yhdistelmä. Kaksonen on liian "kevytkenkäinen" skorpparille, näin lyhykäisyydessään. Täytynee kuitenkin muistaa, mitä itsekin tokaisit, jotta ihmisten tarttee olla suhteellisen tyypillisiä merkkinsä edustaja jotta voisi pelkästää nojautua kahden aurinkomerkin väliseen tilanteeseen tuntematta näiden kahden koko syntymäkarttaa.
- scorppari köriläs
mie&sie kirjoitti:
Yleisestiottaen Kaksonen ja Skorppiooni ei ole paras mahdollinen yhdistelmä. Kaksonen on liian "kevytkenkäinen" skorpparille, näin lyhykäisyydessään. Täytynee kuitenkin muistaa, mitä itsekin tokaisit, jotta ihmisten tarttee olla suhteellisen tyypillisiä merkkinsä edustaja jotta voisi pelkästää nojautua kahden aurinkomerkin väliseen tilanteeseen tuntematta näiden kahden koko syntymäkarttaa.
TERE!!!
joo mä olen kohta 40v scorppari köriläs!! ollu kimpassa ja naimisissa kohta 6v kaksos emon kanssa!! ja ihania skidejä saatu... mä ainakin tykkään ja rakastan tota emoo... kai meissä kaikissa on hyviä ja niitä HUONOJAKIN PUOLIA... IHMINEN scorpparin vaan on...
- sopivat
Sopii sikahyvin, kunhan skopu muistaa ettei saa pettää.. Skopu luulee, että kaksonen on kevytkenkäinen...hmm..käytännössä ei kuitenkaan osat ole niin päin. Skopu on niin pirun kevytkenkäinen...unohtaa kantaa vastuuta. Sitten se kääntää jutut, että toinen se pettää ja saa jopa sen toisen osapuolenkin uskomaan että "pirulauta, niinhän se onkin" :)))Helevetin helevetti. Muuten menee kemiat täysillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,1393877Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv3362792Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,12219Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k452073Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll141803No onneks ei tartte sit olla
Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....111595Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1471321- 931232
Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä
Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu901053- 541031