Lähetys miehet ovat TN. ja V-MK. ja jälkimmäinen puhui illalla pitkän saarnan, teksti oli Matt. 10:25-42. minusta saarna oli oikea ja paljon ohjeita kuulijoille .
Jämsän isot seurat
11
1471
Vastaukset
- teuta
Toi TN. pitiolla TK. anteeksi
ja toi V-M.K. on Lahdesta, Juhannuksena määrättyjä uusia lähetys miehiä, hän puhuu kuin AH. sydämmellisesti, oikein.- teuta
Vahvasti, voimakkaasti Teksti meni sivusuun ?
voisiko joku auttaa . - pera
teuta kirjoitti:
Vahvasti, voimakkaasti Teksti meni sivusuun ?
voisiko joku auttaa .Hepr,kirjeen 13 luku
- teuta
pera kirjoitti:
Hepr,kirjeen 13 luku
No sillälailla sieltäse tuli kun apteekin hyllystä . KIITOS!
teuta kirjoitti:
No sillälailla sieltäse tuli kun apteekin hyllystä . KIITOS!
Kohteliaimmin pyydän, että sinäkin lopettaisit tällä palstalla ihmisistä puhumisen tunnistettavasti (esim. "puhui tk."). Sadat ellei tuhannet ihmiset tunnistavat kenestä puhut. Et sinäkään pidä että sinusta puhuttaisiin täällä siten että peitellysti kerrotaan kenestä on kyse.
- nomens
Eslest kirjoitti:
Kohteliaimmin pyydän, että sinäkin lopettaisit tällä palstalla ihmisistä puhumisen tunnistettavasti (esim. "puhui tk."). Sadat ellei tuhannet ihmiset tunnistavat kenestä puhut. Et sinäkään pidä että sinusta puhuttaisiin täällä siten että peitellysti kerrotaan kenestä on kyse.
Jos tuntee sadat ellei tuhannet,
niin on kyllä aika paljo enemmän
heitä joille tk't ja kt't ei sano
höykäsen pöläystä.
Ja mitä väliä sillä on jos joku
tietää mitä joku ab tarkoittaa,
jos asian saa kuitenkin selville
lukemalla jotain vihreää julkaisua. - Huomautus ___
nomens kirjoitti:
Jos tuntee sadat ellei tuhannet,
niin on kyllä aika paljo enemmän
heitä joille tk't ja kt't ei sano
höykäsen pöläystä.
Ja mitä väliä sillä on jos joku
tietää mitä joku ab tarkoittaa,
jos asian saa kuitenkin selville
lukemalla jotain vihreää julkaisua.Oletko varma että se oli ab??? Ehkä sekoitat persoonat, minun mielestäni kyseessä on eb tai hb, molemmat kalliita työntekijöitä 1900-luvun ensimmäisellä puoliskolla Wilmington NC:n seurakunnassa Amerikan itärannikolla. Edellinen kuoli 1939 ja jälkimmäinen 1957.
- teuta
Eslest kirjoitti:
Kohteliaimmin pyydän, että sinäkin lopettaisit tällä palstalla ihmisistä puhumisen tunnistettavasti (esim. "puhui tk."). Sadat ellei tuhannet ihmiset tunnistavat kenestä puhut. Et sinäkään pidä että sinusta puhuttaisiin täällä siten että peitellysti kerrotaan kenestä on kyse.
Jonkin asian , Kuinka sinä opastaisit sen minulle, joka olen aina tottunut tekemään tähdennyksen nimimereillä, voisiko hän opastaa ja neuvoa, jos halutaan kertoa Jumalan sanaa, niin kuinka se olisi väärin että tiedottaa kuka/missä milloin, sanoi siten ja siten .
- teutatess
teuta kirjoitti:
Jonkin asian , Kuinka sinä opastaisit sen minulle, joka olen aina tottunut tekemään tähdennyksen nimimereillä, voisiko hän opastaa ja neuvoa, jos halutaan kertoa Jumalan sanaa, niin kuinka se olisi väärin että tiedottaa kuka/missä milloin, sanoi siten ja siten .
Jos meidän Raamatunpaikoista pitää käyttää tarkkaa koodia Esim. Ps. 95:3. tiedämme mistä puhutaan, kenen kirjoitus, noin suurinpiirtein milloin kirjoitettu. Miten meidän pitäisi sotkea saarnaajat keskenään tai. Onko tarvis Niin tehdä Jeesuksen Kristuksen tähden, ei varmastikaan.
Eikä sitä vaadi kukaan muukaan, vaan turha kunnia. - teutatess
Eslest kirjoitti:
Kohteliaimmin pyydän, että sinäkin lopettaisit tällä palstalla ihmisistä puhumisen tunnistettavasti (esim. "puhui tk."). Sadat ellei tuhannet ihmiset tunnistavat kenestä puhut. Et sinäkään pidä että sinusta puhuttaisiin täällä siten että peitellysti kerrotaan kenestä on kyse.
Mitä se vaikuttaa että koskemalla tuolla TAVALLA asioihin , voi saada pois monia viestejä jotka olisi muutoin varmasti ollut täällä, ja mistä sen etukäteen tietää kuina kauniita .
- teuta
pera kirjoitti:
Hepr,kirjeen 13 luku
Hebr. 13:koko luku: "Jumalan tahdon mukainen elämä." 1. Pysyköön veljesrakkautenne elävänä .
2. Älkää unohtako osoittaa vieraanvaraisuutta, sillä jotkut ovat yösijan antaessaan tulleet majoittaneensa enkeleitä .
tästä kohdasta paljon oikeita ohjeita, en muista kuulleeni ennen kaikkia .
Voi olla, että muistan vanhempia .
sp sanoi kyllä nätisti täällä olemme saaneet tuntea vieraanvaraisuutta,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 92518
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 42457
- 47427