Jämsän isot seurat

teuta

Lähetys miehet ovat TN. ja V-MK. ja jälkimmäinen puhui illalla pitkän saarnan, teksti oli Matt. 10:25-42. minusta saarna oli oikea ja paljon ohjeita kuulijoille .

11

1471

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teuta

      Toi TN. pitiolla TK. anteeksi

      ja toi V-M.K. on Lahdesta, Juhannuksena määrättyjä uusia lähetys miehiä, hän puhuu kuin AH. sydämmellisesti, oikein.

      • teuta

        Vahvasti, voimakkaasti Teksti meni sivusuun ?
        voisiko joku auttaa .


      • pera
        teuta kirjoitti:

        Vahvasti, voimakkaasti Teksti meni sivusuun ?
        voisiko joku auttaa .

        Hepr,kirjeen 13 luku


      • teuta
        pera kirjoitti:

        Hepr,kirjeen 13 luku

        No sillälailla sieltäse tuli kun apteekin hyllystä . KIITOS!


      • teuta kirjoitti:

        No sillälailla sieltäse tuli kun apteekin hyllystä . KIITOS!

        Kohteliaimmin pyydän, että sinäkin lopettaisit tällä palstalla ihmisistä puhumisen tunnistettavasti (esim. "puhui tk."). Sadat ellei tuhannet ihmiset tunnistavat kenestä puhut. Et sinäkään pidä että sinusta puhuttaisiin täällä siten että peitellysti kerrotaan kenestä on kyse.


      • nomens
        Eslest kirjoitti:

        Kohteliaimmin pyydän, että sinäkin lopettaisit tällä palstalla ihmisistä puhumisen tunnistettavasti (esim. "puhui tk."). Sadat ellei tuhannet ihmiset tunnistavat kenestä puhut. Et sinäkään pidä että sinusta puhuttaisiin täällä siten että peitellysti kerrotaan kenestä on kyse.

        Jos tuntee sadat ellei tuhannet,
        niin on kyllä aika paljo enemmän
        heitä joille tk't ja kt't ei sano
        höykäsen pöläystä.
        Ja mitä väliä sillä on jos joku
        tietää mitä joku ab tarkoittaa,
        jos asian saa kuitenkin selville
        lukemalla jotain vihreää julkaisua.


      • Huomautus ___
        nomens kirjoitti:

        Jos tuntee sadat ellei tuhannet,
        niin on kyllä aika paljo enemmän
        heitä joille tk't ja kt't ei sano
        höykäsen pöläystä.
        Ja mitä väliä sillä on jos joku
        tietää mitä joku ab tarkoittaa,
        jos asian saa kuitenkin selville
        lukemalla jotain vihreää julkaisua.

        Oletko varma että se oli ab??? Ehkä sekoitat persoonat, minun mielestäni kyseessä on eb tai hb, molemmat kalliita työntekijöitä 1900-luvun ensimmäisellä puoliskolla Wilmington NC:n seurakunnassa Amerikan itärannikolla. Edellinen kuoli 1939 ja jälkimmäinen 1957.


      • teuta
        Eslest kirjoitti:

        Kohteliaimmin pyydän, että sinäkin lopettaisit tällä palstalla ihmisistä puhumisen tunnistettavasti (esim. "puhui tk."). Sadat ellei tuhannet ihmiset tunnistavat kenestä puhut. Et sinäkään pidä että sinusta puhuttaisiin täällä siten että peitellysti kerrotaan kenestä on kyse.

        Jonkin asian , Kuinka sinä opastaisit sen minulle, joka olen aina tottunut tekemään tähdennyksen nimimereillä, voisiko hän opastaa ja neuvoa, jos halutaan kertoa Jumalan sanaa, niin kuinka se olisi väärin että tiedottaa kuka/missä milloin, sanoi siten ja siten .


      • teutatess
        teuta kirjoitti:

        Jonkin asian , Kuinka sinä opastaisit sen minulle, joka olen aina tottunut tekemään tähdennyksen nimimereillä, voisiko hän opastaa ja neuvoa, jos halutaan kertoa Jumalan sanaa, niin kuinka se olisi väärin että tiedottaa kuka/missä milloin, sanoi siten ja siten .

        Jos meidän Raamatunpaikoista pitää käyttää tarkkaa koodia Esim. Ps. 95:3. tiedämme mistä puhutaan, kenen kirjoitus, noin suurinpiirtein milloin kirjoitettu. Miten meidän pitäisi sotkea saarnaajat keskenään tai. Onko tarvis Niin tehdä Jeesuksen Kristuksen tähden, ei varmastikaan.
        Eikä sitä vaadi kukaan muukaan, vaan turha kunnia.


      • teutatess
        Eslest kirjoitti:

        Kohteliaimmin pyydän, että sinäkin lopettaisit tällä palstalla ihmisistä puhumisen tunnistettavasti (esim. "puhui tk."). Sadat ellei tuhannet ihmiset tunnistavat kenestä puhut. Et sinäkään pidä että sinusta puhuttaisiin täällä siten että peitellysti kerrotaan kenestä on kyse.

        Mitä se vaikuttaa että koskemalla tuolla TAVALLA asioihin , voi saada pois monia viestejä jotka olisi muutoin varmasti ollut täällä, ja mistä sen etukäteen tietää kuina kauniita .


      • teuta
        pera kirjoitti:

        Hepr,kirjeen 13 luku

        Hebr. 13:koko luku: "Jumalan tahdon mukainen elämä." 1. Pysyköön veljesrakkautenne elävänä .
        2. Älkää unohtako osoittaa vieraanvaraisuutta, sillä jotkut ovat yösijan antaessaan tulleet majoittaneensa enkeleitä .
        tästä kohdasta paljon oikeita ohjeita, en muista kuulleeni ennen kaikkia .
        Voi olla, että muistan vanhempia .
        sp sanoi kyllä nätisti täällä olemme saaneet tuntea vieraanvaraisuutta,


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      518
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe