Jämsän isot seurat

teuta

Lähetys miehet ovat TN. ja V-MK. ja jälkimmäinen puhui illalla pitkän saarnan, teksti oli Matt. 10:25-42. minusta saarna oli oikea ja paljon ohjeita kuulijoille .

11

1452

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teuta

Toi TN. pitiolla TK. anteeksi

ja toi V-M.K. on Lahdesta, Juhannuksena määrättyjä uusia lähetys miehiä, hän puhuu kuin AH. sydämmellisesti, oikein.

• teuta

Vahvasti, voimakkaasti Teksti meni sivusuun ?
        voisiko joku auttaa .

• pera
        teuta kirjoitti:

Vahvasti, voimakkaasti Teksti meni sivusuun ?
        voisiko joku auttaa .

Hepr,kirjeen 13 luku

• teuta
        pera kirjoitti:

Hepr,kirjeen 13 luku

No sillälailla sieltäse tuli kun apteekin hyllystä . KIITOS!

• teuta kirjoitti:

No sillälailla sieltäse tuli kun apteekin hyllystä . KIITOS!

Kohteliaimmin pyydän, että sinäkin lopettaisit tällä palstalla ihmisistä puhumisen tunnistettavasti (esim. "puhui tk."). Sadat ellei tuhannet ihmiset tunnistavat kenestä puhut. Et sinäkään pidä että sinusta puhuttaisiin täällä siten että peitellysti kerrotaan kenestä on kyse.

• nomens
        Eslest kirjoitti:

Kohteliaimmin pyydän, että sinäkin lopettaisit tällä palstalla ihmisistä puhumisen tunnistettavasti (esim. "puhui tk."). Sadat ellei tuhannet ihmiset tunnistavat kenestä puhut. Et sinäkään pidä että sinusta puhuttaisiin täällä siten että peitellysti kerrotaan kenestä on kyse.

Jos tuntee sadat ellei tuhannet,
        niin on kyllä aika paljo enemmän
        heitä joille tk't ja kt't ei sano
        höykäsen pöläystä.
        Ja mitä väliä sillä on jos joku
        tietää mitä joku ab tarkoittaa,
        jos asian saa kuitenkin selville
        lukemalla jotain vihreää julkaisua.

• Huomautus ___
        nomens kirjoitti:

Jos tuntee sadat ellei tuhannet,
        niin on kyllä aika paljo enemmän
        heitä joille tk't ja kt't ei sano
        höykäsen pöläystä.
        Ja mitä väliä sillä on jos joku
        tietää mitä joku ab tarkoittaa,
        jos asian saa kuitenkin selville
        lukemalla jotain vihreää julkaisua.

Oletko varma että se oli ab??? Ehkä sekoitat persoonat, minun mielestäni kyseessä on eb tai hb, molemmat kalliita työntekijöitä 1900-luvun ensimmäisellä puoliskolla Wilmington NC:n seurakunnassa Amerikan itärannikolla. Edellinen kuoli 1939 ja jälkimmäinen 1957.

• teuta
        Eslest kirjoitti:

Jonkin asian , Kuinka sinä opastaisit sen minulle, joka olen aina tottunut tekemään tähdennyksen nimimereillä, voisiko hän opastaa ja neuvoa, jos halutaan kertoa Jumalan sanaa, niin kuinka se olisi väärin että tiedottaa kuka/missä milloin, sanoi siten ja siten .

• teutatess
        teuta kirjoitti:

Jonkin asian , Kuinka sinä opastaisit sen minulle, joka olen aina tottunut tekemään tähdennyksen nimimereillä, voisiko hän opastaa ja neuvoa, jos halutaan kertoa Jumalan sanaa, niin kuinka se olisi väärin että tiedottaa kuka/missä milloin, sanoi siten ja siten .

Jos meidän Raamatunpaikoista pitää käyttää tarkkaa koodia Esim. Ps. 95:3. tiedämme mistä puhutaan, kenen kirjoitus, noin suurinpiirtein milloin kirjoitettu. Miten meidän pitäisi sotkea saarnaajat keskenään tai. Onko tarvis Niin tehdä Jeesuksen Kristuksen tähden, ei varmastikaan.
        Eikä sitä vaadi kukaan muukaan, vaan turha kunnia.

• teutatess
        Eslest kirjoitti:

Mitä se vaikuttaa että koskemalla tuolla TAVALLA asioihin , voi saada pois monia viestejä jotka olisi muutoin varmasti ollut täällä, ja mistä sen etukäteen tietää kuina kauniita .

• teuta
        pera kirjoitti:

Hepr,kirjeen 13 luku

Hebr. 13:koko luku: "Jumalan tahdon mukainen elämä." 1. Pysyköön veljesrakkautenne elävänä .
        2. Älkää unohtako osoittaa vieraanvaraisuutta, sillä jotkut ovat yösijan antaessaan tulleet majoittaneensa enkeleitä .
        tästä kohdasta paljon oikeita ohjeita, en muista kuulleeni ennen kaikkia .
        Voi olla, että muistan vanhempia .
        sp sanoi kyllä nätisti täällä olemme saaneet tuntea vieraanvaraisuutta,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      65
      5430
    2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      84
      2737
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      274
      2541
    4. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2409
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      19
      1904
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      233
      1593
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      56
      1211
    8. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      13
      1123
    9. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      88
      1105
    10. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      90