vilpittömät onnittelut.
:Toveri Oulusta
Pääkaupunkiseudun ykköselle
5
661
Vastaukset
- blackmagictiger
paremmin blues pelasi kaudella 2008-2009 Kun stadin jengit Hifk ja Jokerit
- olen vaikuttunut
Täytyy kyllä sanoa että oli aivan erinomainen havainto!
Ja vielä olet oppinut kirjoittamaan pienillä kirjaimilla.
Kyllä vanhemmat saa olla pojastaan taas ylpeitä!
- sanoo Bluesmimmi
Hieno mies, hieno asenne.
Tosi pelimiehet arevostavat vastustajaansa :)
Onnea Kärpille, taistelu oli hieno !
t Bluesfani- vanaha kärppä
olihan taas hieno kamppailu,ihan hetken jo luulin et, menee Espooseen ratkasu,mut sitten kävi näin ,,,,tulevat mestarit voitti,mutta kiitos Bluesille ;olitte hyvä vastus
- Toinen Kärppä
vanaha kärppä kirjoitti:
olihan taas hieno kamppailu,ihan hetken jo luulin et, menee Espooseen ratkasu,mut sitten kävi näin ,,,,tulevat mestarit voitti,mutta kiitos Bluesille ;olitte hyvä vastus
Kyllä se vaan niin on, että viimeistään tällä kaudella minun silmissäni Blues nousi suurten joukkoon ja en voi olla ihailematta Petri Matikaisen tyyliä ja Eavesin ilmiömäistä taitoa. Näissä playoffseissa toivoin Bluesia kaikkein vähiten Kärpille vastaan. Nippa nappa tästä selvittiin ja homma olisi voinut kääntyä toisinkin helposti. Sanoin jo jossain aiemmin, että jos me ei päästä finaaliin, niin ilman muuta Bluesista tulee Suomen mestari. Nyt niin ei käynyt.
Jos vähääkään helpottaa, niin tämä oli ilman muuta arvokas ja opettavainen kokemus tuleville kausille. Ehkä sitten ensikaudella saavutettua johtoasemaa ei niin vaan hukatakaan. Onnea kuitenkin pronssipeliin. Niin se vaan on, että mitalit muistetaan, vaikka se pronssi ei nyt kiinnostaiskaan. Toivon sitä vilpittömästi teille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445299Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243460Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992870Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui582686- 1732365
- 252157
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271899Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661865Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161401