Hei antikärppä

98738723

Puhuttaisko välillä Jokereiden nöyryyttämisestä? No.., miks ei?

No musta ois ainakin sikahauskaa, jos Jokerit ois Kärppien kanssa nyt finaalissa. Ois kiva vetää taas se tikkari pellen suusta siinä kalkkiviivalla, se on aina yhtä hauskaa.

Noh, muistellaanko vanhoja.. kuinka mones kerta se muuten on 2000 luvulla, kun ensi kaudella Kärpät tiputtaa Jokerit mestaruustaistelusta? Ai et muista vai? No varmasti muistat..!

4

291

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä.

..jokrut voi vielä jonkun seuran voittaakkin esim. ROKI.n(Rovaniemen kiekon) tosin ei montaa kertaa.

• antikärppä

siirtää iltapäivään/iltaan käppyröitten nöyryyttämiset, nyt en ehdi kuin hetken....tietääkseni käppyröillä ei ole yhtään SUOMEN mestaruutta, koska eivät ole suomalaisia, sen sijaan POHJOISEN mestaruuksia niillä taitaa muutama olla, kerropa montako? Tikkarin voit vetää omasta anuksestasi ja laittaa suuhusi kuten ennenkin, nauti siitä.

• Gröömintuu

vai oliko se Oulun Jokerit?Eipä noilla kahdella seuralla ole mitään eroa keskenään.Seurojen olemukset, fanien edesottamukset,muotibuumin ruokkiminen onnistuu kummaltakin.Huvittaa kun oululaiet eivät huomaa tai eivät halua huomata kuinka heidän oma seura on alkanut muistuttamaan heidän halveksimaansa joukkuetta kaikessa tekemisessä.Ai niin ,sehän ei olekaan hölmöä pelletouhua kun sen tekee oma seura.

• Iippjj

...olen miettinyt. Aika surulliseksi on kärppien touhu mennyt. Edelleenkin on pakko digata pohjoisen tuulta, mutta surullista kyllä, se hieman tuoksahtaa helsingiltä. Mutta silti en ole pahoillani vaikka poika pysyisikin oulussa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1392
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      911
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      95
      895
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      86
      815
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      737
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      602
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      591
    8. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      577
    9. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      567
    10. 48
      547
    Aihe