HAHA, JYPILLÄ PASKAT HOUSUIS!!

......

Dufvalla valuu jo paskaa punttii..

KÄRPÄT PYYHKII JÄÄTÄ JYPILLÄ, JA VARSINKI IMMOSEN KENTÄLLÄ!!!! HAHAHAHAHAA, SITTE SAA TAAS KUNNON NAURUT SITTEN PUNAKONEEN JÄLKEEN...

8

600

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tänne vaan

      kyl se meille passaa

      ylimielisesti vaan jyräättä jypin yli niinku tosta vaan

      jep jep

    • lörppö1948

      Näinhän se menee. Tyypillinen kärppäfani saa paremman mielen vastustajan häviämisestä kuin oman joukkueen voittamisesta.Vahingonilo taitaa olla pohjoisen ihmisten kansantauti.

      • blackmagictiger

        Immonen-virtanen-Pihlman Pimentää kärppien Ykkösen


    • blackmagictiger

      JYPIN PELIÄ KATTOO MIELELLÄÄN..TOINEN JAMPPA ON KÄRPISTÄ TONI KOIVISTO < JOKA IPASSA LOISTI RAIPEN KANSSA...JARKKO IMMONEN-TUOMAS PIHLMAN-ANTTI VIRTANEN KENTTÄÄ AION SEURATA FINAALEISSA JA PITÄÄ JYPILLE PEUKKUJA < VAIKKA OLEN KERHON JA HIFKIN MIES

    • Elkää unta nähkö..

      Meinaapa Kärpät (siis fanit..hah) ottaa helpon voiton..no aina saa uneksia!!!
      Jyppi vie ja Tarkki imuroi:)terveisin
      Tyttö Kuopiosta!!!!!

    • -Jonna-

      Mä en lähtis noin uhoomaan vaikka kärppiä kannatanki ja toivon että poika jää ouluun.
      Jyp on kuitenkin runkosarjan voittaja ja en usko että tippuu yhtä helposti kuin esim. jokerit!
      Bluesinkin kanssa oli jo melkoista vääntöä..
      finaalissa voi käydä miten tahansa!!

      Olin jo kauan aikaa sitten sitä mieltä, että jos kärpät ei voita mestaruuttaa niin toivottavasti se menee sitten kuopioon tai jyväskylään.

      Kalpalle toivon täydestä sydämestäni pronssia!! :)

      Pääasia kuitenkin on, ettei finaalissa pelaa yhtäkään pääkaupunkiseudun joukkuetta! :)

      • Uleå

        Jonnan kans.. keskustella voi myös asiallisesti.

        Mitään ei ole vielä pelattu, et ei kannata henkseleitä paukutella ; )

        Jypistä oli ihan hyvä analyysi IL:ssä..

        tasaisen oloinen ja kurinalainen joukkue!!

        Itse kannatan luonnollisesti kärppiä, mutten pane pahaks vaikka Jyppikin pääsisi voitonjuhlien makuun.

        Samoin Kalpalle onnea pronssipeliin, Blues on aikas tasavahva haastaja!

        Parasta ollut mielenkiintoisen tasainen kausi loppuunasti..uusia nousijoita kaivataan lisää!


    • Erno33

      Kenellä onkaan paskat ja missä? tullaan pieneen Jyväskylän halliin isot miehet ja vielä häviämään.
      Kärpiltä loppui polttoaine. On suuret paineet Oululaisilla. Pitää parantaa melkoisesti jos aikovat Jypille pärjätä. Naurattaako vielä, tä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      360
      3599
    2. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      368
      1456
    3. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      175
      1169
    4. Miehelle naiselta

      Jos haluat anna jokin vinkki, niin saan varmuutta ottaa yhteyttä. Tai onko niin että otat yhteyttä itse, jos haluat pitä
      Ikävä
      83
      993
    5. Olisit saanut minut naisen

      Jos olisit oikeasti halunnut. Mutta et halunnut. Annoit paaaaljon epämääräisiä signaaleja, annoit jutun edetä todella hi
      Ikävä
      54
      981
    6. Kaipaan sinua...

      J-mies. Surullinen olo kaikesta.
      Ikävä
      86
      819
    7. Hei hei heinäkuu

      Näin se kesä etenee. Hyvää päivää. 😊🖤🌞🌻
      Ikävä
      187
      814
    8. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      40
      750
    9. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      90
      748
    10. Tulethan sitten

      loppukesästä katsomaan minua? Nyt sinulla on mahdollisuus ”kostaa” ja herpaannuttaa minun keskittymiseni. Jos yhtä inten
      Ikävä
      33
      734
    Aihe