Dufvalla valuu jo paskaa punttii..
KÄRPÄT PYYHKII JÄÄTÄ JYPILLÄ, JA VARSINKI IMMOSEN KENTÄLLÄ!!!! HAHAHAHAHAA, SITTE SAA TAAS KUNNON NAURUT SITTEN PUNAKONEEN JÄLKEEN...
HAHA, JYPILLÄ PASKAT HOUSUIS!!
8
639
Vastaukset
- tänne vaan
kyl se meille passaa
ylimielisesti vaan jyräättä jypin yli niinku tosta vaan
jep jep - lörppö1948
Näinhän se menee. Tyypillinen kärppäfani saa paremman mielen vastustajan häviämisestä kuin oman joukkueen voittamisesta.Vahingonilo taitaa olla pohjoisen ihmisten kansantauti.
- blackmagictiger
Immonen-virtanen-Pihlman Pimentää kärppien Ykkösen
- blackmagictiger
JYPIN PELIÄ KATTOO MIELELLÄÄN..TOINEN JAMPPA ON KÄRPISTÄ TONI KOIVISTO < JOKA IPASSA LOISTI RAIPEN KANSSA...JARKKO IMMONEN-TUOMAS PIHLMAN-ANTTI VIRTANEN KENTTÄÄ AION SEURATA FINAALEISSA JA PITÄÄ JYPILLE PEUKKUJA < VAIKKA OLEN KERHON JA HIFKIN MIES
- Elkää unta nähkö..
Meinaapa Kärpät (siis fanit..hah) ottaa helpon voiton..no aina saa uneksia!!!
Jyppi vie ja Tarkki imuroi:)terveisin
Tyttö Kuopiosta!!!!! - -Jonna-
Mä en lähtis noin uhoomaan vaikka kärppiä kannatanki ja toivon että poika jää ouluun.
Jyp on kuitenkin runkosarjan voittaja ja en usko että tippuu yhtä helposti kuin esim. jokerit!
Bluesinkin kanssa oli jo melkoista vääntöä..
finaalissa voi käydä miten tahansa!!
Olin jo kauan aikaa sitten sitä mieltä, että jos kärpät ei voita mestaruuttaa niin toivottavasti se menee sitten kuopioon tai jyväskylään.
Kalpalle toivon täydestä sydämestäni pronssia!! :)
Pääasia kuitenkin on, ettei finaalissa pelaa yhtäkään pääkaupunkiseudun joukkuetta! :)- Uleå
Jonnan kans.. keskustella voi myös asiallisesti.
Mitään ei ole vielä pelattu, et ei kannata henkseleitä paukutella ; )
Jypistä oli ihan hyvä analyysi IL:ssä..
tasaisen oloinen ja kurinalainen joukkue!!
Itse kannatan luonnollisesti kärppiä, mutten pane pahaks vaikka Jyppikin pääsisi voitonjuhlien makuun.
Samoin Kalpalle onnea pronssipeliin, Blues on aikas tasavahva haastaja!
Parasta ollut mielenkiintoisen tasainen kausi loppuunasti..uusia nousijoita kaivataan lisää!
- Erno33
Kenellä onkaan paskat ja missä? tullaan pieneen Jyväskylän halliin isot miehet ja vielä häviämään.
Kärpiltä loppui polttoaine. On suuret paineet Oululaisilla. Pitää parantaa melkoisesti jos aikovat Jypille pärjätä. Naurattaako vielä, tä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1115099Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744331619- 1951165
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111133Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk191084Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861020Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47941- 64931
- 64886
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64836