voiko kaupan salaattiruukkuja käyttää salaatin kasvattamiseen, sain vastauksia että voi. Nyt kysyisin, kuinka monta siementä laitan ruukkuun ja koska voin laittaa ne ? Minulla on jääsalaatin siemeniä.
Vastaukset 1
- viherpeukku
Alkuperäistä kysymystä en nähnyt, mutta jos joku kysyy voiko kaupan salaattiruukkua käyttää kasvattamiseen, niin ajattelisin sen niin että voiko sen salaatin istuttaa. Salaatin kyllä voi istuttaa isompaan ruukkuun tai maahan ja satoa siitä muutamia kertoja mutta pituutta se kasvaa sellaiseksi rumaksi kepiksi.
Mitä tulee salaatin kasvattamiseen nimenomaan tuossa purkissa, niin eihän tuo ole mitenkään erilainen kuin muukaan muoviruukku. Voit siis aivan hyvin idättää jääsalaattia siinä. Yksi siemen per purkki, mutta eihän se siinä varmaan kovin hyvin kasva elleivät olosuhteet ole kuin tehokkaassa kasvihuoneessa. Se siis vaatii kyllä paljon isomman astian kasvattamiseen, mutta miksipä siinä ei voisi kasvattaa pikkutaimia.
Kaupan salaatit ja yrtit ovat tehokkaiden lamppujen alla ja saavat juuri oikeaa tasalaatuista ravinneliuosta. Lähinnä tuo tasainen kosteus ja oikea ravinnepitoisuus voi olla aika vaikeaa kotioloissa saada aikaan noin pienessä astiassa -eihän kaupan salaatitkaan viikkokaupalla tuossa kestä, vaan parissa päivässä nuukahtaa ikkunalaudalla ainakin minulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1031013Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.137784Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois197720Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47687Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!28663- 61639
- 47610
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä59545Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29531Kuinka hyvin kestäisit?
Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?102530