Alkoholisti työtön perheellinen. Mikä siinä on, että kun olen selvinpäin kaikki asiat on niinkuin perheessä pitää olla. On 13.v. poika emäntä töissä ja minä ns."kotihemmo" kotona joka pitää paikat kunnossa astiosta siisteydestä pojan läksyistä huolta. Mutta sit kun se naksahtaa päässä että meenpäs "yhelle kaljalle" saatan aamulla mennä ja tulen sitten vasta kotiin kun ravintola suljetaan tottakai yksi puovipussi täynnä kaljaa yksi koskenkorva pullo aina mukana "ajatelle" huomista kankkusta. Ja näin se kierre on valmis ainakin viikoksi. Sitten kun fysiikka sanoo stopin niin se saakin krapula sitten kestää tasan niin monta päivää kun olet juonut sen päälle ne henkiset vitu...set morkkikset. Ja muutoinkin kun hävettää olla kotona ja kun ei todellakaan viitsi naamaansa näyttää naapureille pihalla sitä tutisemista yrjöämistä. Tässä tämmöisen 45 vuotiaan alkoholistin tarina lyhykäisyydessään, mutta parasta aikaa viikon selvinpäin antabuksen voimilla ja uuden autonomistajana senkin takia pitää olla selvinpäin kun pääsiäisenä pitää ajaa 1300km:riä yhteensä.Tarkoitus olisi, etten ottaisi yhtään tänäkesänä, kun maistuisi mutta todellakin tuo fysiikka ei kestä enään tuota viikon putkea kuin parikymppisenä.
IHAN uusi
muttei nuori
1
674
Vastaukset
- ei ole pakko juoda
Ota ihmeessä se antabus joka aamu niin ei lähde putki päälle.Halpa ja tehokas lääke tähän sairauteen.Mutta kun aamulla jätät pillerin ottamatta niin seuraava ryyppy onkin lähellä Ja seuraukset tiedät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418