Puolustusvoimat pyrkii etsimään nuorista tykinruokaa naurettavalla Miesten koulu -propagandallaan. Armeijan päätehtävä on sen omassa propagandassa olla joku kiva kuntokoulu. Mutta kun se ei ole urheilukeskus, vaan sotakoneisto. Tämän tosiasian sivuuttaa Puolustusvoimain johto järjestelmällisesti.
Yhä useampi nuori valitseekin siviilipalveluksen. Itsenäiseen ajatteluun heräämisen syyksi Puolustusvoimat väittää propagandassaan nuorten heikentynyttä kuntoa ja maanpuolustustahtoa. Todellisuudessa Puolustusvoimat alkaa olla hädissään. Asevelvollisuus on tullut tiensä päähän. Nuoret ovat älykkäitä ja näkevät järjestelmän moraalittomuuden.
Valitse siis siviilipalvelus ja levitä sanaa.
Puolustusvoimain moraalista, sivarista
Militanttipasifisti
0
747
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329