Kokonaispainoltaan 2000kg alukärry tähtäimessä.
Kantavuutta noin 1600kg ja lavanmitta 500cm.
Kertokaa kokemuksia myös lisälaita versiosta.
Millainen käytössä. Ongelmia alumiinin kanssa?
Alucarry
5
2466
Vastaukset
- olen alucarryä
päässyt koittamaan, eikä ongelmia ole kestävyyden puolesta löytynyt.
pinta hieman harmaantuu alumiinille ominaisella tavalla ajan myötä, koska alumiinin pintaan kehittyy suojaavaa alumiinioksidikerros.- 2000kg
Onkos niillä jälleenmyynti verkostoa, vai myykö ne suoraan tehtaalta? Onko tietoa?
- kun ostin
2000kg kirjoitti:
Onkos niillä jälleenmyynti verkostoa, vai myykö ne suoraan tehtaalta? Onko tietoa?
tuon kärryn silloin käytettynä...
kannattaa varmaan soittaa sinne, nettisivulta näyttäisi löytyvän numero.
- Pajero TDIC
Minulla on tuo korokelaidoilla ja kuomulla, mutta pari kertaa se on vienyt metsään. Paljon kyllä vedetty ja isojakin kuormia - 1500kg, ilman jarruja mutta telillä!! On kulkenut melko mukavasti, mutta kerran liukkaalla vei klapukuorman metsään ja toisella kertaa romuttui murskekuorman lähtiessä heittelemään. Syy saattoi olla jälkimmäsiellä kerralla lievä takapaino. Muuten olen ollut tyytyväinen. Ostan ehkä seuraavaksi jarrullisen kun kuitenkin sellaista aina joskus tarvitsen. Kysyisin kokemuksia heittelemisistä jarrullisissa peräkärryissä, vähentääkö jarrut miten paljon heittelemispyrkimystä?
- 2v omistanut
alucarryn kevytperävaunuversiosta (jarruttomasta) on kokemuksia sen verran, että siinä käytetyt teräsosat ruostuvat nopeasti ollessaan alumiinin kanssa kosketuksissa. aivan, käyttävät rautaosia alumiinin kanssa yhdessä! ruostetta syntyy... eikä ole alumiinin keveysominaisuuksia hyödynnetty, sillä vastaavat sinkitystä teräksestä valmistetut vaunut kantavat suunnilleen yhtä paljon.
antaisin alucarryn kouluarvosanaksi 7, koska hinta on korkea ja metallirakenneratkaisut hieman ihmetyttävät.
Pajero TDIC:
"Kysyisin kokemuksia heittelemisistä jarrullisissa peräkärryissä, vähentääkö jarrut miten paljon heittelemispyrkimystä? "
-jarrut eivät lisää sivuttaispitoa. ne helpottavat yhdistelmän pysäyttämistä ja jos 1,5 tonnin kuormia ajat niin osta jo jarrulliset... kärryn kanssa tulee ajaa aina varovaisemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2042700
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1252505En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761698Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2031221Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va561179- 471088
- 99991
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6813- 106798
- 46793