kärpät vs jyp

ehdotus....

vähän mietittävää
tehtäiskö kerrankin sellainen herrasmiessopimus
ja näytetään muulle suomelle että näilläkin palstoilla voi keskustella ihan asiallisesti jääkiekosta tuli sitten nokkiin tai ei.
analyyseja molemmista joukkueista puolin ja toisin. mielipiteitä....ym.
jos on pakko haukkua jotakuta otetaan vaikka tuomarit hampaisiin :)arvostetaan sen verran vastustajaa, sillä on se sen verran kova saavutus kun täällä asti ollaan.
kenenkään näsäviisaan ei kannata kommentoida tätä ehdotusta niin että "onko tullut pupu pöksyyn kun alkaa sovintoa ehdottelemaan". on vain paljon kivempi lueskella näitä juttuja kun vittuilu puuttuu. t. kärpät vs jyp

17

534

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen ehdottanut.

      ..että tuohon pitäisi pyrkiä on säälittävää haukkua pelaajia,valmentajia,kannattajia ja vielä vähemmän maantieteellistä sijaintia jos kerran jääkiekosta tykkää niin silloin pitää olla asiallinen.

      Aloitan itse sillä,että kehun kumpaakin joukkuetta ja miksi he ovat päässeet näin pitkälle.

      Jyp on pelannut koko kauden todella hyvin ja tasaisesti ja välierissä näytti vielä vahvemmalta kuin koskaan ja ansaitsee ehdottomasti finaalipaikan.

      Kärpät pelasi runkosarjat paljon Jyppiä epätasaisemmin mutta näytti pudotuspeleissä voimansa ja voittamisen tahdon ja ansaitsi myös finaalipaikan kumpi tahansa voi voittaa ja minun mielestä saa myös voittaa kultaa.

      Hyvä Jyppi ja Kärpät !!!!!!!!

      • mee muualle....

        vinkumaan!


    • Nimetön

      Ensiksi haluaisin vähän näsäviisastella ja sanoa että ensimmäinen ottelu Jyp-Kärpät ei Kärpät-Jyp.... no, mutta minun veikkaukseni on kuitenkin että Jyp häviää Kärpille ottelu voitoin 1-4, koska Kärpillä on paljon parempi hyökkäys.... maalivahti ja puolustus menee minun mielestä Jypille.... itse kannatan Jyppiä

    • ehdotus

      Toivottavasti suomalainen jääkiekkoilu, eli Jyppi voittaa. Ulkomaalaispelaajien varassa oleva Kärpät voisi jäädä hopealle.

      • Harrastaja vaan

        Kannatetaan, ei lisättävää! :)


      • vaan niitä
        Harrastaja vaan kirjoitti:

        Kannatetaan, ei lisättävää! :)

        pieniä rusinan kokoisia pallejasi!


      • Harrastaja vaan
        vaan niitä kirjoitti:

        pieniä rusinan kokoisia pallejasi!

        No niin, siinä meni tämän ketjun ehdotus heti kerralla persiilleen, cheers sulle vaan.


      • vaan sinnekin!
        Harrastaja vaan kirjoitti:

        No niin, siinä meni tämän ketjun ehdotus heti kerralla persiilleen, cheers sulle vaan.

        Ai niin, sul ei taida olla vielä ikää tarpeeksi, rusinapalli!?!


      • Harrastaja vaan
        vaan sinnekin! kirjoitti:

        Ai niin, sul ei taida olla vielä ikää tarpeeksi, rusinapalli!?!

        39v, pasinarulli, kyllä sä oot hurja!

        Sun kirjoituksesta sen sijaan huomaa nopeesti, että ikää on 16, eli just karvoitus alkanut ja naisia et ole alasti nähnytkään livenä.


      • noiden...
        Harrastaja vaan kirjoitti:

        39v, pasinarulli, kyllä sä oot hurja!

        Sun kirjoituksesta sen sijaan huomaa nopeesti, että ikää on 16, eli just karvoitus alkanut ja naisia et ole alasti nähnytkään livenä.

        annetaan noiden pikkupoikien olla ja kitistä omillaan . ei puututa niiden provoihin.
        keskustellaan lätkästä asiallisesti kuin miehet ja naiset kuin naiset :)
        taitaa nuo provoilijat olla katkeria kesäloman viettäjiä. mutta varmaa on että tiukkoja pelejä tulee. kun kärpät saa puolustuksen kuntoon ja jyp hermot niin hyvä tulee. tietysti nämä ovat minun mielipiteitä. olen kärppiin kallellaan mutta en itke vaikka jyp voittaisi kullan.sillä ei kärpät silloin huonolle häviä. onnea vaan molemmille.


      • surkea veikkaaja...
        Harrastaja vaan kirjoitti:

        39v, pasinarulli, kyllä sä oot hurja!

        Sun kirjoituksesta sen sijaan huomaa nopeesti, että ikää on 16, eli just karvoitus alkanut ja naisia et ole alasti nähnytkään livenä.

        ja naisia et ole nähnyt tai saanut (edes vaatteet päällä)!


      • on 39v.
        Harrastaja vaan kirjoitti:

        39v, pasinarulli, kyllä sä oot hurja!

        Sun kirjoituksesta sen sijaan huomaa nopeesti, että ikää on 16, eli just karvoitus alkanut ja naisia et ole alasti nähnytkään livenä.

        ja vielä odottaa karvojen kasvamista ja kassien laskeutumista!


      • ole sinä...
        noiden... kirjoitti:

        annetaan noiden pikkupoikien olla ja kitistä omillaan . ei puututa niiden provoihin.
        keskustellaan lätkästä asiallisesti kuin miehet ja naiset kuin naiset :)
        taitaa nuo provoilijat olla katkeria kesäloman viettäjiä. mutta varmaa on että tiukkoja pelejä tulee. kun kärpät saa puolustuksen kuntoon ja jyp hermot niin hyvä tulee. tietysti nämä ovat minun mielipiteitä. olen kärppiin kallellaan mutta en itke vaikka jyp voittaisi kullan.sillä ei kärpät silloin huonolle häviä. onnea vaan molemmille.

        tissiposki hiljaa, äläkä puutu miesten keskusteluihin!


    • paljon kivampi,

      jos haistaisit pitkän paskan ja menisit muualle kitisemään!

      • tää aina

        menee. Aina, joka helvetin ikinen kerta löytyy joku onneton pelle jonka on pakko päästä pätemään ja pilaamaan kaikki.


      • ehkä olisi...
        tää aina kirjoitti:

        menee. Aina, joka helvetin ikinen kerta löytyy joku onneton pelle jonka on pakko päästä pätemään ja pilaamaan kaikki.

        parasta, että lähtisit jonnekin muualle pelleilemään!


    • tunnustaa

      Että JYP pääsi yllättävän pitkälle kun pelaa finaalissa Kärppiä vastaan, ei siihen moni joukkue kykene ja toivottavasti JYP pystyy antamaan kunnon vastusta ettei nyt ihan läpihuutoo juttuna tule taas Suomenmestaruus :)


      T:Kärppä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5209
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4686
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2986
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1747
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      109
      1735
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe