Nosturi, Telakkakatu 8, Helsinki
Pe 17.4. ovet aukeavat klo 20:00
Liput 15€
Ikäraja -S-/K18
Helmikuussa 2008 Elmu ja Fight Club Finland järjestivät yhdessä rockia ja vapaapainia sisältävän illan, joka nimettiin Saturday Nite Rockfightiksi. Tänä vuonna perinnettä jatketaan 17. huhtikuuta Nosturissa Friday Nite Rockfight -show'lla.
Illan rock-osuudesta vastaa ruotsalainen hevijätti, vuonna 1996 perustettu Sparzanza. Painikehässä illan pääotteluna on kahden veteraanin kolmas kohtaaminen - suomalaisen wrestlingin pioneeri StarBuck iskee yhteen kansainvälisen supertähden Steve Corinon kanssa. Tämä ottelu, joka käydään "paras kolmesta" -periaatteella tulee olemaan huippuluokka, sillä StarBuck on kaksinkertainen euroopanmestari ja Sterve Corino on pitänyt hallussaan 56 eri mestaruutta uransa aikana.
Friday Nite Rockfightissä nähdään myös Stark Adderin ja Ibo Tenin viimeinen kohtaaminen. Miehet ottavat yhteen Last Man Standing -ottelussa, jossa ei sääntöjä tunneta. Miesten edellisessä kohtaamisessa helmikuussa Ibo Ten joutui häviön myötä luopumaan naamiostaan, jota hän oli kantanut vuosia ja paljastamaan kasvonsa ensimmäistä kertaa.
Lisäksi joukkueottelussa Beauty and the Beast; Häijy-Heimo Ukonselkä ja Valentine kohtaavat alokkaat El eXcentricon ja Jesse The Kiddin. Nuorukaiset joutuvat kohtaamaan paljon kokeneemman joukkueen ja Friday Nite Rockfightissa nähdään kuinka pitkälle nuoruuden into voi kantaa kokemusta vastaan.
Lisäksi tarjolla on roima annos raskasta rokkia, kun paikallinen Silver Moth -yhtye lämmittelee Sparzanzaa. Yhtyeet soittavat otteluiden välissä.
Liput myynnissä ke 25. päivä alkaen
Lisätiedot:
http://www.elmu.fi/
http://www.sparzanza.com/
Friday Nite Rock Fight 17.04.09, Nosturi, Helsinki
Nimetön
0
446
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t1581456Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️1041215Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää2551043Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞42866On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien75837- 55797
- 72752
- 47695
Mulla ei ole Suomessa enää mitään
4 vuotta joutuu asumaan henkisessä vankilassa. Sitten voi muuttaa takaisin ulkomaille.178677- 43671
Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä38660Provider miehistä..
Tietyt miehet puhuvat ilkeästi naisista, jotka haluavat elää miehen tuloilla. Eikö? Mutta miksi tietyt miehet siitä pah199628Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh30607Miksi älyllinen ponnistelu ei ole kaikille ihanaa?
Auttakaa minua, en ymmärrä. 🥵 Miten on mahdollista, että joku ei pidä pähkäilystä ja älyllisestä ponnistelusta? Minus105573Sinulle nainen
En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen62554- 201554
- 106518
- 35511
- 40496
Oulaisten kaupunki/ Honkamajan kuntolenkit
Mikä ihme riivaa Oulaisten kaupunkia,kun honkamajan kuntopolut jääneet koko kesältä heinät ja pajut niittämättä? Kenelle18492