Kuka on mahtanut sanoa näin?

kilsikka

Luin jostakin mainion sitaatin josta muistan vain ensimmäiset sanat jotka kuulivat jotenkin näin "tarvitsen jonkun joka...." välissä oli jotain että 'joka ihailee minua, arvostaa minua' ym. Ja lopuksi oli lause joka meni jotenkin änin 'onneksi minulla on sinut' tai jotenkin näin. itseäni harmittaa äärettömästi kun en muista siitä yhtään mitään ja tuosta on aika vaikea varmaan saada mitään selvää mutta oli pakko yrittää :D googlesta en löytänyt tai sitten en vain osannut etsiä.

4

311

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kilsikka

Luettu o mnen monta kertaa muttei edes mitään vihjettä ole tullut kuka olisi voinut olla. :(

• sorisorisori

"Tarvitsen jonkun joka tiskaa, vie roskat, pesee pyykit, vaihtaa lamput, sylittelee ja hellittelee iltaisin ja antaa hyvää seksiä silloin kun haluan ja laukeaa aina sopivaan aikaan, ei liian pian eikä liian myöhään, kehuu ja ihailee minua säännöllisin väliajoin ja käy kaupassa."

Voisitko hyvällä mielikuvituksella luoda tästä mieleisesi? :)

• oon joskus kuullut tuon,mutta en muista siitä mitään muuta kuin tunnelman ja loppusanat. Tuo saattaa olla niitä kiertäviä tekstareita?

• tänään runojen parissa, etsien määrätyn kirjailijan runoa. Mulla oli kirjailijan nimi ja laitoin hakusanatkin, mutta tuotto nolla. Kirjojakaan ei saa lähikirjastoista, tai jos saakin edes sinne päin niin en ole ihan varma missä näistä kirjoista runo esiintyy:(
      Sitä näin virtuaalissa liikkuessaan toivoo kaikki täältä löytyvän ainakin minä toivon.

*huoah* ihan työstä käy!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      106
      1572
    2. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      8
      1031
    3. Tiedätkö miten pahalta tuntui

Kun vetäydyit? Ei kuukausiksi vaan vuosiksi.
      Ikävä
      59
      917
    4. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      64
      758
    5. Onko Lahdessa juhannuskokkoa?

Entä vähän kauempana?
      Lahti
      1
      750
    6. J miehestä oikeaa

Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen
      Ikävä
      67
      688
    7. Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA

Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR
      Hindulaisuus
      329
      681
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      43
      660
    9. Kysyit firman bileissä..

.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta
      Ikävä
      8
      629
    10. Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin

Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta
      Maailman menoa
      58
      617
    Aihe