SavoRULES-Pumpattava Barbara 1000000-0 Rullen omille reisille! Bua hah hah haaaa! Säälittää äitisi, joka joutuu katselemaan tuollaista vätyspoikaansa vielä kotona. Hyi hitto mikä luuseri!
Ensikauden avaus
7
324
Vastaukset
- fågel
Taidat olla poika kyykyssä. Savorules vei taas kaikki ponat, urpo.
- 12341234
Säkin voit lopettaa mun nimimerkillä kirjoittamisen. Kiitos.
- SM-liiga...
12341234 kirjoitti:
Säkin voit lopettaa mun nimimerkillä kirjoittamisen. Kiitos.
Oi niitä aikoja, kun bykgmin lenkosääriä aletaan oikomaan ja suoristamaan. Mahtaa RAVistaa yläventtiilistä?
- Hirttomies
RAVistinen hehkuvat ja pienet herneaivot ovat surkastuneet minimaalisesti ja vihertävä palkopäå pukkaa päälaesta uutta pensasta.
- Jokkeri.
Heinolan RAVistettava jalorasva pakkaus on ollut liikaa lämmössä ja päåssyt härskiintymään jalosti, mutta ei hätää sillä kelpaat vielä äitylisi huulikiilto voiteeksi
- Jamish
Siitä todisteena postilaatikko kaatiksen tienhaarassa, banaaniverkosta tehdyt sukkahousut jalassa, kaatopaikan taqauskoneen ajokortti taskussa ja vanhasta kärpäspaperista sidottu vyö housuissa.
- On ilmoja pidelly
kirjoitit heh heh. Tiedäkö, olet helvetin säälittävä pelle bua hah hah haaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091608Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1391358- 541123
- 72995
- 52969
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764