Miten Skorpioni-nainen isketään?

kysyvä mies

Skopunaisille kysymys. Millaisiin miehiin ihastutte? Miten miehen täytyy toimia, jos mielii saada itselleen naisen, jonka synttärit on loka-marraskuussa? Haluatteko ekoilla treffeillä sänkyyn miehen kanssa vai vasta toisilla? Siinä nyt jotain näin aluksi.

43

17640

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitää tuntea

      että on ainut nainen joka sinulla on tavoiteltavissa.
      Älä sorru pinnallisuuksiin tai muihin lipevyyksiin
      ja etenkin älä teeskentele vaikeasti saavutettavaa.
      Älä kysele hänen suhteistaan tai kerro omistasi.
      Älä pelaa mitään peliä tai olet auttamattomasti
      pihalla ja skorppari-n unohtaa olemassaolosi
      samantien.
      Uutta mahdollisuutta et tule saamaan.
      Skorppari-nainen on oman arvonsa tunteva
      ja erottaa naisten-naurattajat ja nynnyt oikeista
      miehistä.
      Skorppari pitää rohkeista ja romanttisista
      miehistä jotka tekevät selkeän avauksen ilman
      kommervenkkejä ja ovat valmiita näkemään hiukan
      vaivaa hänen eteensä.
      Kesoilin kahvilan voit unohtaa ensitreffipaikkana.
      Hän ei sinne ilmesty.
      Ehdota valmistamaasi illallista,päivällistä.esim.
      Käy sitten ensin parturissa.
      Leikkaa kynnet.jne

      Jos skorppari haluaa sänkyyn ekalla
      tai toisella kerralla niin olet onnenpoika.
      Skorpparinaisena voin sanoa että menen sänkyyn
      vain jos ihastun....onnea

    • skoputyty

      Ihastun miehiin, jotka ovat vahvoja. Jopa vahvempia kuin minä. Pitää olla huumorintajua, mutta myös taitoa keskustella syvällisesti. Vahvana naisena on ihana, kun mies tietää mitä tahtoo ja voi olla välillä heikkokin.

      Ihastun mieheen, joka ei pelaa peliä. On suora ja rehellinen. Epävarmuus ja soutaminen ja huopaaminen saa tunteet viilenemään alta aikayksikön. Mies haluaa minut. Haluan, että hän näkee vain minut, eikä pälyile koko ajan muita vaihtoehtoja.

      Sänkyyn menen ekoilla treffeillä jos tunnen vastustamatonta vetovoimaa seksuaalisesti tätä miestä kohtaan. Vetovoima pitää olla molemminpuolista. En mene sänkyyn jos mies on nyhverö, eikä osaa tehdä aloitetta tai jos en ole ihastunut häneen. Pitää olla vetovoiman lisäksi myös henkinen yhteys.

      Rakastelu on parhaimmillaan pieni kuolema. Ei paineita, mutta mulle ainakin täytyy olla kokenut, taitava rakastaja, joka tietää sängyssäki8n mitä tahtoo. Niin ja uskaltaa antautua myös minulle. Sekoitan joskus mahtavan seksin ja rakkauden. Ilmennän tunteitani osittain seksuaalisesti. Ihme juttu, mutta totta. Rakastelun jälkeen olen herkimmilläni.

      Rakastan hellyyttä, hyväilyä, koskettelua. Kaipaan tunteiden ilmaisua. Inhoan ylikaiken epärehellisyyttä ja minua ei tahallaan kannata tehdä mustasukkaiseksi. Olen omistushaluinen jos jostakin välitän, mutta se on myös rakkauden osoitus. Päätä ei enää käännetä, jos jutusta ei tule mitään tai mies mokaa pahemman kerran. Se on ohi sit kertalaakista. Tunnen myös oman arvoni ja tiedän, että miehiä riittäisi vaikka kuinka. Mutta minulle riittäisi vain yksi. Ja sille oikealle tai vaikka ei olisikaan oikea, mutta jos lähden suhteeseen niin olen 120% uskollinen ja sitä vaadin myös kumppanilta.

      • kysyvä mies

        haluavansa päästä Skopunaisen kanssa sänkyyn jo ekoilla treffeillä ja sitten mies alkaisi heti suutelemaan? Eikös asiat ole hyvä sanoa päin naamaa ja toimia tilanteessa nopeasti?


      • skoputyty
        kysyvä mies kirjoitti:

        haluavansa päästä Skopunaisen kanssa sänkyyn jo ekoilla treffeillä ja sitten mies alkaisi heti suutelemaan? Eikös asiat ole hyvä sanoa päin naamaa ja toimia tilanteessa nopeasti?

        Tää onkin hankala...Suora puhe kannattaa aina. Mutta tässä tapauksessa ne teot ratkaisee enemmän. Jos nainen haluaa suudella ja teillä on kipinä ja kiihkeys niin ehkä niitä sanoja ei tarvita vaan homma etenee luonnollisesti sinne petiin jos on edetäkseen. Näin ainakin mun kohdalla. Voisin toisaalta tyrmistyäkin, jos ehdotetaan ensin seksiä. Eka suutelut ja hyväilyt ja voi kertoa, että haluun sua tosi paljon, oot ihana ja kaikkee semmosta... Siitä se lähtee ;)

        Onnea matkaan !


      • kuulostaa siltä
        kysyvä mies kirjoitti:

        haluavansa päästä Skopunaisen kanssa sänkyyn jo ekoilla treffeillä ja sitten mies alkaisi heti suutelemaan? Eikös asiat ole hyvä sanoa päin naamaa ja toimia tilanteessa nopeasti?

        että unohda koko juttu. Jos olet niin epävarma, että pitää palstoilta kysellä "mennäänkö asiaan vai pussattaisko ensin" niin unohda skorpparinaiset ja valitse joku toinen.

        Ystävällisin terveisin
        Skorpioninainen


    • ..ekoillla treffeillä

      1.Ole huomaavainen, pienet huomaavaisuudet piristävät kummasti skorpparia

      2. kehu häntä kauniiksi

      3. Ole aidosti kiinnostunut hänen harrastuksista/mielihyvää tuottavista asioista :)
      esim jos skorppari nainen tykkää esim. pari tanssista tai ihan MITÄ vaan, vie hänet vaikka sitten sinne pari tanssiin tai mistä ikinä hän pitääkin

      4. vietä aikaa skorppiooni naisen kanssa..
      tässä esimerkki :

      -jätkä porukka pyytää sinua luokseen kaljojen kera, illalla tulee matsi telkkarista ja sen jälkeen jatkot räkälään...
      vai - skorpparin kanssa romanttiselle illalliselle? :)

    • skorpioni nainen

      Tumma, tulinen, vahva, oman arvonsa tunteva, seksuaalinen, huumorintajuinen, uusista asioista innostuva, romanttinen ja hyvän näköinen ym ym. Ei saa olla tossun alle jäävä koti hiiri joka ei koskaan tee mitään romanttista ja yllättävää eikä tee muuta kun töitä. Siinä on tämän skorpparinaisen ihanne mies. Jonka olen myös löytänyt. =) Treffeillä voi esim mennä vaikka koiravaljakko ajelulle tai laskemaan koskea.=)Tai vaikka rullaluistelemaan=) voi mennä sänkyyn jos siltä tuntuu molemmista ja tilanne sitä "vaatii"=)

    • marrasnainen

      Vinkiksi sulle: valloita skorpioninaisesi omalla charmillasi. Ole vahvasti oma itsenäinen, persoonallinen itsesi. Pidämme vahvoista miehistä. Hurmaa vähitellen, pidä tuntosarvet tarkkoina. Kun voitat luottamuken, saat kiihkeän, rakastavan kumppanin. Onnea!

      • Kalat36nainen

        Juuri näin!!! :)


    • Minä-Skorppari

      No.. Otsikko kertoo. Mä oon ite Skorppioni ja tosi tunteellinen... Ei kannata yrittää mitään älyttömiä lahjuksia, vaan viedä nainen esim. kävelylle rantaan illalla (eikä siihen mitään täysikuuta tarvita, mutta se on plussaa). Mun nykynen poika ystävä vei mut just meidän eka treffeillä rantaan illalla ja se teki vaikutuksen... :D Enkä mä ainakaan sänkyyn lähtis heti eka treffeillä...

    • 7. marraskuuta

      Tossa ylempänä on valitettavan paljon tyhjänpäivästä ja päivänselvää tekstiä. Tottakai lähes jokainen nainen haluaa kehuja, pusuja ja romantiikkaa mieheltä, ei siihen syntymäaika vaikuta.

      Mutta, ei ole keinoa millä skorpioninaisen saa itselleen. Skorpionin saa itselleen vain, jos mies on oikea. Ja skorpioni tiedostaa sen silloin itsekin. Jos ei miellytä skorpionia, ei sillon mitkään vippaskonstitkaan auta.

      Mutta mikä se oikea mies skorpionille on? No ei ainakaan mies joka omaa voimakkaan persoonan, älyttömästi rohkeutta ja itsevarmuutta tai itsenäisyyttä. Roskakoriin vaan nuo. Onnellisimmilaan skorpioni on silloin, kun saa olla täysin samanlaisen, mutta silti niin paljon erilaisen ihmisen kanssa. Pintapuolisesti skorpioni ja hänen kumppaninsa ovat kuin eri planeetoilta, mutta syvemmältä he ovat kuin sama ihminen.
      Pintapuolisia asioita ovat ehkä se ensivaikutelma, ihmisten kanssa toimeentulo ja asioiden käsittely ja niihin suhtautuminen. Syvällisempiä asioita ovat käsitykset rakkaudesta, kumppanuudesta, ystävyydestä, parisuhteesta... kaikista suurista ja henkilökohtaisemmista asioista.
      Skorpparinaisen kumppanin tulee olla siis hieman epävarma hurmuri, ei itsevarma hurmuri. Hellä, herkkä, kiltti, erittäin tunteellinen, empaattinen, kiinnostunut, ehdottoman uskollinen ja rehellinen, yritteliäs, sitoutunut yhden naisen mies, mutta kuitenkin itse omat vahvuutensa, heikkoutensa ja halunsa tiedostava mies.
      Tuollasen kun skorpioninainen saa rinnalleen, niin suhde on kutakuinkin täydellinen. Vastakohdat täydentävät toisiaan, mutteivät aja erilleen koska kumppanuksissa on silti niin paljon samanlaista ja suhde pysyy koossa, kun sen juuret ovat niin syvällä ja tiukasti yhdessä.

      Ja mitä skorpioninaiseen tulee... Hän on usein omistushaluinen, mustasukkainen, valikoiva, tahdonvoimainen ja yritteliäs, perfektioisti ja ehdoton. Silti kuitenkin äärimmäisen herkkä ja tunteellinen, rakastava, hellä ja uskollinen.
      En usko että kukaan oikea skorpioninainen antautuu seksiin heti ekoilla treffeillä tai tapaamisilla. Se luottamus ja toisen tunteminen on tärkeinta, ennen kuin skorpioni lähtee läheiseen fyysiseen kontaktiin, puhumattakaan henkisestä. Skorpioninainen antautuu täysin vasta silloin kun on täysin varma, ja tietää ettei ole kellekään hetken huuma tai yhdenyön pano. Skorpionainen jos kuka tietää, ettei rakkaus synny yhdessä yössä. Moni muu nainen kuvittelee näin, mutta oikeasti tilanne on vaan hurmaantumisen ja ihastumisen sekoittama tunnetila, joka hiipuu ennen kuin mikään todellinen tai merkkittävä ehtii edes alkaa.

      • Pikkulintu19

        osui naulan kantaan. Ja haluaisin painottaa vielä että skorpioninainen näkee lävitsesi ja on psykologian mestari, eli valehtelulla et pitkälle pötki. Ja jos skorpioninainen huomaa epärehellisyytesi, olet sahannut oman oksasi katki, sillä luottamusta et saa ikinä takaisin. Ja kaikenlaiset pelit voit tosiaan unohtaa, sillä nekin on skorpioninainen pelannut jo, ennen kuin ehdit sitä aloittaakaan.


      • Kalat36nainen
        Pikkulintu19 kirjoitti:

        osui naulan kantaan. Ja haluaisin painottaa vielä että skorpioninainen näkee lävitsesi ja on psykologian mestari, eli valehtelulla et pitkälle pötki. Ja jos skorpioninainen huomaa epärehellisyytesi, olet sahannut oman oksasi katki, sillä luottamusta et saa ikinä takaisin. Ja kaikenlaiset pelit voit tosiaan unohtaa, sillä nekin on skorpioninainen pelannut jo, ennen kuin ehdit sitä aloittaakaan.

        siltä että kaksi ylintä kuvausta sopisi myös skorpparimieheen... :)


      • scorpio89
        Kalat36nainen kirjoitti:

        siltä että kaksi ylintä kuvausta sopisi myös skorpparimieheen... :)

        ........... olen yhestä keskustelusta täältä lukenut kuvauksen miesscopuista mikä minuun sopi täydellisesti (miinus tietenkin kaikki miehiin viittaukset).....
        .....eiköhän samoja piirteitä nyt löydy sekä scopu naisista kuin miehistä, sama horoskooppihan tämä kumminkin on......


      • YouGetIt
        scorpio89 kirjoitti:

        ........... olen yhestä keskustelusta täältä lukenut kuvauksen miesscopuista mikä minuun sopi täydellisesti (miinus tietenkin kaikki miehiin viittaukset).....
        .....eiköhän samoja piirteitä nyt löydy sekä scopu naisista kuin miehistä, sama horoskooppihan tämä kumminkin on......

        Kulta pieni.Lue lisää.


      • .scorpio89
        YouGetIt kirjoitti:

        Kulta pieni.Lue lisää.

        ei se maailmaa kaada toi mielipde, rauhotu ihmeessä........


      • CrystalShine
        .scorpio89 kirjoitti:

        ei se maailmaa kaada toi mielipde, rauhotu ihmeessä........

        vastasitkin noin.Keskenkasvuinen ja piikki ojossa.... ;)

        Niin nähty!

        Skorppareilta, jotka on muka megamysteerisiä, olis OIKEESTI kiva nähdä jotain yllätyksellisyyttä.

        Todella ennalta-arvattavissa oleva merkki.Krooh...


      • haukion

        mie oun kalat mutta skorpioni ei olekaan ollenkaan ennalta arvattava. Kiänteitä riittää vaik muilleki jakkaa. Vesmerkit siis rapu, skorpiooni ja kalat, suattaa hieman arvata hieman toistensa tunteet ja olotilan ja välliin iliiman sanoja. Se vasta onkin mystistä ja herkkää. Ei ole ykstotista hommaa vaikka joku väittääki.


      • Anonyymi

        Joskus vaan tulee vastaan ihminen joka sekoittaa ajatukset ja se on menoa. Joidenkin kanssa kaikki tuntuu turvalliselta ja jotenkin hyvältä, eikä voi olla haluamatta seksiä.


      • Anonyymi
        haukion kirjoitti:

        mie oun kalat mutta skorpioni ei olekaan ollenkaan ennalta arvattava. Kiänteitä riittää vaik muilleki jakkaa. Vesmerkit siis rapu, skorpiooni ja kalat, suattaa hieman arvata hieman toistensa tunteet ja olotilan ja välliin iliiman sanoja. Se vasta onkin mystistä ja herkkää. Ei ole ykstotista hommaa vaikka joku väittääki.

        sama ... mutta skorppari voi olla ennalta arvattava ainakin arjessa, tosin hänellä on suunnitelmia eikä ehkä kerro niistä toisille, ei tarvita arjessa sanoja ja on mystistä, herkkää, aivan toisesta maailmasta ja silti sen tietää kalakin, pohjimmiltaan skorppari on herkkä kuten kalakin, tosin sillä erotuksella että skorpparilla on ulkoapäin katsottuna kova kuori mutta ei todellisuudessa


    • Nanett_vm58

      onhan se vaan niin että ekalla kerralla ei anneta, johan sen isoäitikin opetti =/. Skorpparinainen arvostaa huumorintajua, tilannekomiikkaa ja terävää älyä. Ruusukimppu, viinipullo ja hyvä päivällinen tunnelmallisessa sopivan hintaisessa (ei siis hese) ravintolassa auttaa asiassa eteenpäin pääsemiseksi. Siis viettelyä tarvitaan tietenkin....

    • sarita1

      Ole oma itsesi. Rehellinen, herkkä, uskollinen. Älykkyys on se mihin ainakin minä skorpioonina olen hullaantunut. Ulkonäkö on sivuseikka älyn rinnalla. Sitten täytyy olla salaperäinen ja henkinen taso on tärkeä. Vasta sitten tulee seksuaalivietin aika ja se on jo sitten menoa.

    • ei tarvitse

      iskeä, jos haluaa yhdenillan jutun. Skorpioni on aina valmis seksiin ja siksi tod.näk. helppo saalis. Tosin sinun pitää miellyttää silmää joka skorpionilla on melko vaativa :) Mutta jos haluat elämänkumppanin niin silloin vaaditaan jo päätä, järkeä, ulkonäköä, turvallisuuden tuntua,rohkeutta, loogisuutta. Ja skorpionin pitää pystyä olemaan sinusta ylpeä. Tarvitset myös oikeudentajua. Ja muista, älä koskaan tallaa skorpionin varpaille, koska kosto on skorpionille erittäin suloisen katkeraa...

    • pidän seuraavanlaisista

      asioista: romanttinen, syvällinen, suora, oma-aloitteinen, älykäs. Lisäksi tietynlainen henkinen yhteys täytyy löytyä ennen kuin voi ajatella sänkyyn menoa, ilman sitä skorppari ei hyppää sänkyyn. Itse en muutenkaan ekoilla treffeillä menisi. Lisäksi inhoa monessa suhteessa pinnallisuutta. Skorpparit pitävät vahvoista miehistä, eikä siis riitä että olisi fyysisesti vahva, ennemminkin se on kiinni siitä henkisestä vahvuudesta. Pieni epävarmuus ja ujostelu on ihan ok, sehän on söpöä, mutta perusluonne on oltava vahva, muuten suhde ei toimi vahvatahtoisen skorpparin kanssa. Ainakin tällaisia tuli mieleen.

    • gravyyri

      Mies piti olla :
      -siisti
      -ei tarvi puhuu paljon
      -esim.minä pidän suudelmat ja halaukset,
      -minulle ei saa huuda
      -rakastan kukkia
      -voin elää ilman rahoja,mutta ilman rakkauta voin kuola
      -jos osat rakastaa ja pidät seksi,nainen-skorpion voi olla sinun onni!

    • scor

      eikä missään nimessä riippuvainen tahi aneleva..... Ei seksiä ekalla kerralla, eikä varmaan tokallakaan. Pussailua ja muuta voi olla, mutta seksi vasta myöhemmin.

    • lost_one

      vaikeaa iskeä skorppari naista.. on nii leiskuva luonne.. no ite oon kanssa skorppari ja tultiin se puoltoista vuotta hyvin saman katon alla toimeen mut molemmat kun on melko menevää sorttia niin eihän se toimi..
      jos oot rauhallinen etkä mustasukkanen niin sit sul on helppoo skorpparinaisen kans.. :D

    • tiedoksi

      Jos ei nappaa niin ei nappaa sittenkään, vaikka kuinka piirittäisit. Mulla skorpparina tulee perääntymisrefleksi, jos tyyppi, jota en ole ajatellut 'sillä tavalla' alkaa osoittaa mielenkiinnon merkkejä. Älä siis juokse perässä kuola valuen, vaan piilota sydämenkuvat silmistäsi ja ole mies. ;) Eli kuten aiemmissa kommenteissa mainittiin, skorpioni ei tykkää helpoista saaliista, vaikka olisi kuinka rakkaudennälkäinen.

    • mannaa nannaa

      Ole oma itsesi,vahva,itsenäinen (sätkynuket out),älykäs (tunneäly korkea),seksuaalisesti ja muutenkin tasapainoinen ihminen ja herkkyys on piste iin päälle:)ei helmiä sioille!

    • Poju

      ONKO TYTÖT NÄIN, ETTÄ MIEHEN ON NÄYTETTÄVÄ SE MITÄ HÄN OSAA PARHAITEN, JOTTA EDES ALOITTAISITTE KIINNOSTUVANNE?

    • zimba2

      Ei saa missään nimessä esittää muuta kun on. Ja täytyy olla ehdottoman luotettava ja lojaali.

    • änimöl

      Kertokaa nyt yksimielisesti kumpi parempi, itsevarma normi jätkä vaiko epävarma komistus?

      • CrystalFish

        Tuo on helppo....Minusta epävarma komistus on se josta voi kehittyä vaikka minkälainen helmi.Epävarmuudessa on jotain ihanan herkkää.Sellainen vetoaisi minuun vaikka en skorpparinainen olekaan.


    • änimöl

      Ok.. no toinen kysymys sellainen joka on jännittävä, sillä hän elää syvässä mielikuvituksessa, vaiko tasapainoinen mies jolla ei sitä mielikuvitusta ole paljoakaan?

      • CrystalFish

        Huoh nyt pistit hankalamman kysymyksen.... Siis tasapainoinen, lähes mielikuvetukseton mies muuttuu mun mielestä hyvin nopeesti tylsäksi ja sellainen tyyppi on aika nopeesti nähty kun ei löydy mitään uutta, kaikki on tasapaksua ja yllätyksetöntä, eikö? Ja sitten mä ainakin pitkästyn ja uiskentelen pois....

        Mielikuvitusta pitää ehdottomasti olla, kyky irtautua tästä maailmasta, olla omassa "hetkessä" josta löytyy rauhaa ja rakkautta,jotakin kaunista...

        Mutta että syvä mielikuvitus? Määrittele syvä.Harhainen? Ihan poissa?


    • animol

      Mielenvikaisuus on katsomuksellista... Jos joku ihminen on henkisesti valveutunut toteuttaakseen universaaleja asioita yhteisymmarryksessa rakkauden kanssa, on ymmarrettava kuinka raakaa elama voi joskus olla. Sitten toisaalta tasapainoinen ihminen joka ei pida sisallaan mitaan yllatysta on joku, joka pystyy silti kohdentamaan hengen oppia vaikkakin on tylsa.. Noh kai kyse on kahdesta ihmisesta, miten he sopivat yhteen. Henkilokohtaisesti en pida tabuista ja konservatiivisuudesta, haluan etta elama pitaa sisallaan pienia ihmeita ja etta mina ihailen enemman "viallisia" ihmisia kuin heita joilla on pieni maailma kasissaan. Toivon, etta jonain paivana jumala esiintyy kaikille johdaten synnilliset uskoon seka synnittomat kokeilunhaluisuuteen, etta olisimme vapaita tekemaan mita tahansa joka ei satuta muita. Ma maarittelisin syvan harhaisen skitsofreenikoksi, joku joka peilaa yhteiskunnan vikoja ja vaarallisuutta. Joku harha voi olla heille totta ja toisaalta suuren massan totuus voi olla sitten toisille valhe; tassa maailmassa.
      Mina haluan olla todistajana niille ihmeille joita tapahtuu ihmisten sydammessa. En toivo etta minua palvottaisiin, mutta toivon etta ihmiset palvovat sita henkea joka ravitsee kaikkia lasnaolijoita, vaikka se henki lahtisi minusta.. Koska uskon vakaasti jumalaan tiedan etta han on henkemme juuri. Aika dorkaa et otan esiin naita clisheita, mutta en osaa sanoa muutakaan. Ihminen voi olla rakastettava vaikka han vaikuttaisikin tylsalta. Ja ihminen joka on harhautunut, ei sano sita etteiko hanen henkensa nakyisi. Olen iloinen etta tassa maailmassa loytyy pyhia ihmisia jotka voivat osoittaa jokaisen esanssin heille itsellensa. Tosiaan jos ihmiset puhuisivat jumalan nimeen, ei heilla olisi paljoakaan sanottavaa, silla pyhitetysta sydamesta loytyy seka tayttymys, etta hiljaisuus. Ehka opit tasta jotain, jotta osaat itse valita paremmin ystavasi.. monia ihmisia on olemassa, loydetaanko me meidankaltaiset ajattelijat paassamme vaiko sydammessamme.

    • oinas-6.4

      2004 Ensin kun tapasin skorpioni naisen(18.11.syntynyt) kasvotusten. (Tiesimme toistemme nimet,mutta ei sen enempää) Olimme omille kavereille kuskeina. Pelasimme baarissa rahapelikonetta.. sattumoisin. Emme juurikaan puhuneet toisillemme. Lähdimme molemmat viemään illan päätteeksi omat kaverimme pois. Matkalla autolla omaan asuntooni.. puhelin soi..skorpioni nainen soitti ja kysyi että voiko tulla yöksi minulle.koska hänellä olisi ollut yli30km pitempi matka kotiin. No sehän sopi minulle. Asunnossamme vähän juteltuamme. Laitoin hänelle vuodesohvan valmiiksi ja itse nukuin lattialla. Vaikka hän olisi halunnut minut viereen nukkumaan... Seuraavan kerran näimme jonku viikonlopun jälkeen baarissa. Juttelimme siellä jotain, mutta oltiin välillä erillämme.. taisi yksi hidas-tanssi meillä olla.. Baari illan päätyttyä nainen halusi minun asuntoon,jatkoille.. Juttelimme siellä tovin asioita. Menimme yhdessä nukkumaan,mutta mitään ei hämmennetty..(hitto miks ei)?? Sitten myöhemmin kaverin kautta tapasin hänet ja olin naiselle kuskina. Illan päätyttyä menimme hänen asunnolle. Juttelimme hänen elämän asioista.. myös katselimme albumista hänen lapsen (n.1.5vuoden ikäisen.) valokuvia.. Nukuimme jälleen yhdessä sängyssä.. Töistä tullessani menin usein hänen luokseen.. Nainen laittoi usein minulle ruokaa, ja katselimme telkkaria illalla.. tätä jatkuin noin kahden-kolmen viikon ajan.
      Vasta hänen syntymäpäivänä rohkaistuin harrastamaan seksiä hänen kanssaan. Sitten siitä se lähti..jalat alta.. henkeäsalpaava seksiä.. aivan mahtavaa.. siitä lähti ihana rakkaustarina.. joka on kestänyt 9/2017 asti. ( Ei sen erikoisempi tarinan alku. Oltu vain aitoja ja toisista kiinnostuneita. )
      Oinasmies ja Skorpioninainen (J & M)

      • Anonyymi

        Kiitos kun kerroit noin yksityiskohtsisesti koko tarinan nimikirjaimia ja muita myöten. Tästä heräsikin heti epäilys asiaa kohtaan.


    • Anonyymi

      Olen Neitsyen merkeissä syntynyt vielä nuorehko mies, ja olen ollut kiinnostunut eräästä huomattavasti vanhemmasta Skorpioni naisesta. Haluaisin hänet itselleni, olemme olleet ystäviä, mutta se ystävyys päättyi, kun kerroin naiselle olevani korviani myöten ihastunut häneen. Mahtaisikohan tuo nainen jossain vaiheessa kiinnostua minusta? Hän on todella viehättävä, iloinen, temperamenttinen, seksikäs ja luonnollisen kaunis nainen. Hän ei seurustele, eli olisi vapailla markkinoilla. Hän sanoi, ettei ole kiinnostunut minusta, mutta mietin vain, että josko jossain vaiheessa.... Minkälainen seksielämä Neitsytmiehellä ja Skorpioninaisella on? Toimiiko kemiat makkarin puolella? Haluaisin kovasti tuota elämäni naista, eihän yksipuoleisesti mikään onnistu. En ole koskaan ollut Skorpioninaisen kanssa sängyssä, mutta se olisi menoa, jos nainen syttyisi minusta. Terv. Rakastunut Neitsytmies

      • Anonyymi

        Kuinka nuorempi Neitsytmies pystyy hurmaamaan hieman vanhemman Skorpioninaisen? Hän on erittäin hyvännäköinen, seksikäs ja naiselliset muodot omaava. En ole koskaan ollut myöskään Skorpioninaisen kanssa sängyssä, mutta haluaisin kovasti tätä naista. Tunnemme hyvin, mutta Neitsytmerkkisenä olen ujompi seksiasioissa, mutta juuri hänen kanssaan haluaisin sänkyyn. Miten kannattaa asia ilmaista hänelle, ettei vaan suuttuisi/loukkaantuisi ehdotuksestani? Ovatko Skorpioninaiset vanhemmalla iällä kiinnostuneita seksistä ylipäätään?Kumpa saisin tuon Skorpioninaisen seksihalut heräämään. Toivottavasti en menetä häntä kokonaan. Terveisin toinen ihanaan naiseen rakastunut Neitsytmies.


    • Anonyymi

      Kokeile syöttää hämähäkkejä ja pian näet hymyn suuosissa.

    • Anonyymi

      Itse ainakin tykkään miehestä/poijasta ketä on hauska,lämmin. Ja vähän kaksimielinen. Niin ainakin mää jo olisin kuollu (ihastuksellisesti)

    • Anonyymi

      Minua tympii tuo "skoput panevat ketä vain" asenne. Suurin osa skopuista EI harrasta seksiä kenen kanssa vain, se kuuluu astrologia "sloteille" niin kuin oinas, jousimies:)
      Joten iholle käyminen ja ehdottelu noin aikasin kuin ekoilla/tokilla treffeillä ajaisi ainakin tämän skorpioni naisen karkuun. Ole oma rehti itsesi, me arvostamme sitä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2131
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe