Plastinside

Ade

Hello kaikki Caliberilla rullaavat!Ajattelin kysellä miten olette kokeneet muovisen sisustan talviajossa.Pari vuotta sitten kun Caliberit olivat rantautuneet Suomeen niin autolehdet epäilivät muovisen sisustan aiheuttavan pakkasella kovan kitinän ja narinan auton sisustassa,mutta,mutta ainakaan omassani en moista haittaa havainnut vaikka seurasin asiaa mielenkiinnolla koska olen monesta aiemmasta autostani yrittänyt epätoivoisesti etsiä omituisia kitinöitä useinkaan niiden aiheuttajaa löytämättä.Caliberin sinnikäs kitinättömyys kyllä yllätti sillä luulin itsekin että niitä tulee esiintymään.No niin,eikun kohti kesää!

3

727

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1.8 sxt

Omassa kitisee ainoastaan kuskinpuolen oven ovi"pahvi". Ei merkitystä, onko kesä, taikka talvi.

• mikkis?

Niin on kaksi talvea ajettu ei nirinää eikä natinaa.
      ja olen tuon muovisen sisustuksen kannalla,saa helpommin tenavien viskomat jäätelöt ja kurat, huomattavasti helpommin pyyhittyä kuin kankaasta

• diidadii

Ei ole kitinöitä. Kaksi talvea ajettu. Kumpanakin talvena on kuljettajan puolen ovi resonoinut joskus jytäävään bassoon, mutta kun vähän lämpenee, resonaatio on hävinnyt. Niin pientä, etten ole edes huollossa siitä mitään sanonut.

Toi testaajien muovin haukkuminen on ihmetyttänyt minua kanssa. Erittäin käytännöllinen ja helppo puhtaanapidossa.

Onko sitten halpa, yleensä musta nahkajäljitelmä sisutuksessa tai kojelaudassa parempi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      116
      719
    2. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      77
      673
    3. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      48
      648
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      46
      573
    5. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      39
      566
    6. Kerro jokin

👻 tarina
      Ikävä
      60
      542
    7. Luule ja ajattele minusta

mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅
      Ikävä
      44
      517
    8. Vielä hyvinvointitalosta

Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko
      Pyhäjärvi
      71
      516
    9. 26
      471
    10. Vaikea luottaa täysin

Kun et oikeasti kerro mitään. Kaikki niin ympäripyöreää ja epämääräistä.
      Ikävä
      52
      444
    Aihe