Millainen on rapu-mies?

kertokaa

Olen rakastunut rapu-mieheen. Ei ole ravuista aikaisempaa kokemusta. En enää haluaisi menettää, enkä varsinkaan tätä miestä.
Mitä pitää välttää? Kun kuitenkin olen oma itseni enkä voi muuksi muuttua...liian herkkis...joka pelkää menettämistä liian monen hylätyksi tulemisen jälkeen. Jaa että miksikö olen tullut hylätyksi? Kun en ole korvaamaton...

14

5623

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skoputyty

      Mun rakastaja rapumies on tunteellinen ja herkkä. Hellä kun mikä. Seksuaalinen ja haluaa tyydyttää naisen. Syvällinenkin puoli löytyy, mutta sitä pitää kaivella. Tää rapu on hitaasti lämpenevää sorttia eli ei kannata heti aivan hulluna käydä päälle ja esittää vaatimuksia. Suhde etenee omalla painollaan. Ehkä luotettavampia ja rehellisimpiä miehiä mitä olen tavannut.

      • menettämisen pelosta

        Itsekin olen menettänyt paljon. Tiedän tunteen. On vain pakko uskaltaa heittäytyä ja ottaa riski. Siinä voi sydän mennä palasiksi, mutta jos oletuksena on valmiiksi jo se, että menenrikki ja sitä pelkää niin oletukset vaikuttavat. Suhde alkaa mennä ennustusten mukaan. Sun täytyy oppia rakastamaan itseäsi ja oppia ymmärtämään miksi aiemmin on käynyt niinkuin on käynyt. Ilman katkeruutta. Nähdä myös kaikki ne hyvät asiat suhteen päättymisestä. Kun yksi portti sulkeutuu niin toinen avautuu.


      • vastauksestasi
        menettämisen pelosta kirjoitti:

        Itsekin olen menettänyt paljon. Tiedän tunteen. On vain pakko uskaltaa heittäytyä ja ottaa riski. Siinä voi sydän mennä palasiksi, mutta jos oletuksena on valmiiksi jo se, että menenrikki ja sitä pelkää niin oletukset vaikuttavat. Suhde alkaa mennä ennustusten mukaan. Sun täytyy oppia rakastamaan itseäsi ja oppia ymmärtämään miksi aiemmin on käynyt niinkuin on käynyt. Ilman katkeruutta. Nähdä myös kaikki ne hyvät asiat suhteen päättymisestä. Kun yksi portti sulkeutuu niin toinen avautuu.

        Kiitos. Olo helpottui jotenkin. Kyllähän mun ajatus on aina ollut se, että jokatapauksessa aion elää, kävi niin tai näin. Elämähän on iloa ja surua. Molempia sopivassa suhteessa...toivon.


      • yön tunteina hiippeillen sa...

        tiedän kaksi rapumiestä, jotka pettivät. Osasivat tehdä sen niin salaa ja kovasti heitä kehuttiin miten hyviä miehiä olivat.


    • ravun rakastajatar

      minä olen ollut kahden rapumihen kanssa (50v ja60v.) molemmat eronneita pettämisen takia. Toisella kolmekin naista yhtäaikaa. He saavat naisia helposti, osaavat puhua palturia sinisin silmin. Taiteellisia ja vapaita sieluja molemmat. En saanut omakseni, olin vain rakastajatar kunnes vaihtoi toiseen, joka väkisin syliin tukki, eivät osaa vastustaa kiusausta. Horoskooppi ei kerro kaikkea.

      • aloittaja

        Olen ollut monien horoskoopiltaan erilaisten miesten kanssa. Kaikki ne pettävät. En usko, että se on vain rapujen ominaisuus.

        Tää maailmahan on mennyt sellaiseksi, että luotettavaa kumppania ei kertakaikkiaan enää löydy.

        Miksi siis enää elätelläkään toiveita vaki-kumppanista,jos aina käy samoin.

        Riskejä on vaan otettava...ei voi mitään...kun elääkin pitää :)


    • ......

      Jos sydänsuruilta haluaa välttyä, ravut kannattaa kiertää kaukaa. Minäkin tavannut vain petollisia ja kieroja miesrapuja. Ja hallitsevat tarinankerronnan sujuvasti ja rakastuneena kun haluat uskoa, että toinen on luotettava ja asiat ovat niinkuin ne kerrotaan.

    • ainakin omalla kohallani

      mulla on rapumies. Onhan se vähän aluksi etäisenja kylmän tuntune, mut oikeest, sitte ku se syttyy ni ah! sopivan läheine, mut eiliian.
      ravuil on se, et ne haluu vaa tiettynä aikana huomioo. Sillee kunnolla. Muulloi ne ahistuu.

      Oikeestaa, paskat horoskoopista, iske ja tutustu mieheen persoonana ILMAN HOROSKOOPPII!!

      onnee matkaa!! pidän peukaloit pystys

    • entinen****

      16 vuoden kokemus rapumiehestä. Mun ainakin oli kauhean saamaton joka asiassa, mottona varmaan...älä tee tänään, minkä voit jättää seuraavalle kuukaudelle. Kiltti se oli, mut ei paljo tunteistaan turissu.

    • Ei kiitos rapumiestä

      Ei ikinä tule rapumiestä minun elämään. Epäluotettava ja naisia joka suunnassa. Osaa huijata taitavasti ja esittää luotettavaa.

    • Tosi on

      RAPU Rapu on koko luomakunnan ihmetys. Kukaan ei ymmärrä, miksi tällaisia ihmisiä on olemassa. Ravut ovat mustasukkaisia jopa omasta tietokoneestaan ja juoksuttavat mieluusti muita. Rakkaudesta ravun kanssa ei tule mitään, hän elää vain itsensä kanssa, vaikka kuinka kuvittelisi olevansa seurallinen ja sosiaalinen. Rapu haluaa kolmetoista lasta, seitsemän koiraa, viisi kissaa, marsun, kanin ja perunamaan, eikä edes hoida niitä. Usein tämä jää puolison harteille. Ravut ovat yleensä niitä, joista tulee vanhana erakoita ja he tulevat ihmettelemään lopun elämäänsä, kuinka ovat tähän joutuneet. MOTTO: "Kukaan ei pidä minusta!" TYÖPAIKKA: Mikä tahansa, sillä ravut ovat ikävä kyllä usein hyvin varakkaita, vaikka tekisivät mitä AUTO: Iso perheauto, jonka on itse ostanut, mutta suree asiaa koska haluaisi Ferrarin

    • tuimui-

      Olen kiinnostunut rapu mieheen (19v), jonka olen tuntenut jo yli vuoden olimme kavereita aikaisemmin, mutta nykyjään meillä on säätöä. Sain tietää, että tykkää minusta ja on kiinnostunut. Voinko luottaa häneen? Hän vaikuttaa ihan rehelliseltä ja kiinnostuneelta niin kuin itsekin sanoi. Tällä hetkellä hän on intissä. Emme ehdi näkemään joka viikonloppuisin, koska hänellä on paljon kavereita, joita joutuu myös näkemään välillä. Mietin välillä, että pettääkö minua samalla toisen kanssa. Noh.. Huomenna päätimme tavata, mutta nyt kun luin nämä rapu miehien ominaisuuksia, niin tuli vähän etäinen fiilis.

    • Cancancan

      Ravulla on kova kuori, ja vain harvat luottamuksen ansainneet saavat nähdä sisimmän. Rapu suojelee sisintään viimeiseen asti. Kun luottamus on saavutettu, ravun sydän on silloin sinulla.

      Epävarma rapu vetäytyy, saat tuntea kylmyyden, mutta ne ketkä on päässeet ravun sisimpään tietävät millainen rapu oikeasti on. Rapu saattaa testailla sinua, kuinka tosissasi olet. Rapu pelkää menettämistä niin paljon, ettei uskalla heti pistää kaikkea likoon. Aluksi saattaa näyttää suurimman osan tunteistaan, mutta loppu on sitten toisen tehtävä. Kunhan olet vain ja ainoastaan oma itsesi...

      • Anonyymi

        Rapu on paska petturi ja todelakin on vietävissä oleva luuseri ja vässykkä. Osaa kyllä hyvin kertoa lööperiä. Hyvä katsoa, miten seuraavan uuvatin käy - kunhan saa ensin tarinoillaan kaadettua. Ruma sekö sisältä että päältä. Erittäin epäluotettava ja raha kaikki kaikessa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1916
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe