microsoft teki sen taas

pitomec

Mitä helvettiä? netti-tv toimii ainoastaan windows käyttöjärjestelmäällä. eikö tästä microsoftin tuputtamisesta koskaan pääse? tekisivät edes tomivan käyttöjärjestelmän.

2

490

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kun muut

pyrkii siihen että nettitv toimisi kaikilla käyttiksillä...mutta Maikkari on maikkari vaikka voissa paistais ja siten myös M$:n narussa kiinni.

Mä koitin muuten eräällä linuxjakelulla katella myytinmurtajia maikkarin nettitv:stä, aiemmin näkyi mutta nykyään ei lataudu. Että sellasta.

Yle sentään muuttamassa suuntaa ja nykyään sekä Yle Areenaa että Elävää arkistoa voi katsoa myös linuxeillakin. Maikkari taas teki toisenlaisen suunnan muutoksen..ja ilmeisesti sitten myös Sub.

• hyvin näkyy

En ymmärrä tätä valittamista, että Linuxilla ei muka näkyisi. Suomalaiset netti-tv:t sentään näkyy Linuxillakin, ja jos ei näy, niin se on omaa osaamattomuutta. Itse siis katselen niitä Linuxilla, ja hyvin näkyy. Myös mainitsemasi Myytinmurtajat MTV3:n nettitelevisiosta. Se, että streamissa on pakkauskoodekkina Windows Media ei siis tarkoita sitä, että stream näkyisi vain Windowsilla. Linux-jakelussa sopiva koodekki ei välttämättä ole oletuksena asennettuna, mutta sen ja muutkin ei-vapaat koodekit saa helposti asennettua paketinhallinnan kautta. Esimerkiksi jos käyttää Linux-jakelunaan Ubuntua, asentaa vain paketinhallinnan kautta paketin "ubuntu-restricted-extras" (tai "kubuntu-restricted-extras", jos käyttää KDE-työpöytää), niin alkaa toimia. Jos video ei näy suoraan selaimessa, niin pitää valita toimiva mediaplugin käyttöön, niitäkin on useita vaihtoehtoja. Ja jos tuon kanssa on ongelmia käyttämässäsi jakelussa, niin ainahan voi asentaa VLC playerin, joka käyttää omia koodekkejaan. Sillä ainakin näkyy, ja siitä löytyy myös plugin Firefoxiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      195
      6828
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2016
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1668
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1370
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1218
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1088
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      99
      1055
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      967
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      934
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      919
    Aihe