Mitä helvettiä? netti-tv toimii ainoastaan windows käyttöjärjestelmäällä. eikö tästä microsoftin tuputtamisesta koskaan pääse? tekisivät edes tomivan käyttöjärjestelmän.
microsoft teki sen taas
2
505
Vastaukset
- kun muut
pyrkii siihen että nettitv toimisi kaikilla käyttiksillä...mutta Maikkari on maikkari vaikka voissa paistais ja siten myös M$:n narussa kiinni.
Mä koitin muuten eräällä linuxjakelulla katella myytinmurtajia maikkarin nettitv:stä, aiemmin näkyi mutta nykyään ei lataudu. Että sellasta.
Yle sentään muuttamassa suuntaa ja nykyään sekä Yle Areenaa että Elävää arkistoa voi katsoa myös linuxeillakin. Maikkari taas teki toisenlaisen suunnan muutoksen..ja ilmeisesti sitten myös Sub.- hyvin näkyy
En ymmärrä tätä valittamista, että Linuxilla ei muka näkyisi. Suomalaiset netti-tv:t sentään näkyy Linuxillakin, ja jos ei näy, niin se on omaa osaamattomuutta. Itse siis katselen niitä Linuxilla, ja hyvin näkyy. Myös mainitsemasi Myytinmurtajat MTV3:n nettitelevisiosta. Se, että streamissa on pakkauskoodekkina Windows Media ei siis tarkoita sitä, että stream näkyisi vain Windowsilla. Linux-jakelussa sopiva koodekki ei välttämättä ole oletuksena asennettuna, mutta sen ja muutkin ei-vapaat koodekit saa helposti asennettua paketinhallinnan kautta. Esimerkiksi jos käyttää Linux-jakelunaan Ubuntua, asentaa vain paketinhallinnan kautta paketin "ubuntu-restricted-extras" (tai "kubuntu-restricted-extras", jos käyttää KDE-työpöytää), niin alkaa toimia. Jos video ei näy suoraan selaimessa, niin pitää valita toimiva mediaplugin käyttöön, niitäkin on useita vaihtoehtoja. Ja jos tuon kanssa on ongelmia käyttämässäsi jakelussa, niin ainahan voi asentaa VLC playerin, joka käyttää omia koodekkejaan. Sillä ainakin näkyy, ja siitä löytyy myös plugin Firefoxiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait533308Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso31064Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3910- 20870
Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68800Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha60734Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä44694Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es27692Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve4627Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t27613