Minä ja pojat

Jenna_Koo

Oli lämmin kesäilta ja olin ollut ystävieni kanssa viettämässä iltaa baarissa, jossa tapasin miehen nimeltä Janne. Hän oli tumma ja komea, ja teki huumorintajullaan minuun vaikutuksen. Muutamien drinkkejä juotuani hänen kanssaan, päätin lähteä Jannen luokse baarista jatkoille.

Janne kertoi asuvansa kahden kaverinsa kanssa soluasunnossa, mutta vakuutti, että pojat tuskin olisivat kotona ja mikäli olisivatki voisimme viettää kaikessa rauhassa aikaa Jannen huoneessa.

Saavuttuamme Jannen asunnolle kuinka ollakkaan Jannen kämppikset Miro ja Tomi olivat kotona.
Pojat istuivat olohuoneessa katselemassa jalkapalloa ja juomassa vielä olutta, kun saavuimme paikalle. Ajattelin, että no mikäs siinä, vaikka olinkin haaveillut toisenlaisesta illasta, päätimme Jannen kanssa liittyä poikien seuraan, kun kaljaakin oli vielä tarjolla.

Myöhäinen ilta kului aamuyön tunneille, ja huomasin jo pikku hiljaa humalatilan vaikutuksen. Ajattelin, että tästähän ei vielä tiedä mihinkä ilta päättyy noiden kolmen nuoren komea miehen seurassa. Miro ja Tomin mentyä parvekkeelle tupakalle jäin Jannen kanssa kahden olohuoneeseen. Olin koko illan flirttaillut Jannen kanssa melko tiheään, ja poikien poistuttua paikalta vaihdoimme kuin sanattomasta sopimuksesta muutamia suudelmia olohuoneen sohvalla.

Sitten päätimme kuitenkin liittyä poikien seuraksi tupakalle. Pojat istuivat parvekkeella tuoleilla, ja koska tilaa ei enempää ollut jäin seisomaan parvekkeen reunalle. Lämpimästä kesäsäästä johtuen en ollut ottanut mukaan baariin lähtiessäni yhtään ylimääräisiä vaatteita ja nyt parvekkeella seistessäni, aloin tuntea vilun väreitä, sillä päälläni oli ainoastaan lyhyt hame ja ohut toppi. Myös pojat taisivat huomata tämän minua katsellessaan, sillä kovettuneet nännini painautuivat toppini läpi. Tunsin pientä häpeää ja yritin peittää käsillä rintojani. Sitten Miro kysyi minulta kainosti hymyillen haluaisinko tulla istumaan hänen syliinsä, niin hän voisi lämmittää minua.Hetkeäkään miettimättä menin istumaan Miron syliin.

Sillä samalla hetkellä, kun hän kietoi kätensä olkapääni ympärille, toinen avoinaisen toppini olkaimista valahti alas paljastaen toisen rintani. Yritin jo nostaa olkainta takaisin paikalle, kun Miro laski mitään sanomatta kätensä rinnalle, ja alkoi hitaasti hieroa sitä. Muut pojat kääntyivät katsomaan meitä. Silloin Miro laski vielä toisenkin olkaimeni alas, ja kuiskasi korvaani; ”kyllä mä sut lämmitän”. Miro hieroi käsillään vuorotellen molempia rintojani ja kietoi sormensa nännieni ympärille. Aloin jo syttyä toisten poikien katsellessa vierestä. Sitten Miro käänsi selkäni hänen vartaloaan vasten ja istuin hänen sylissään jalat leväällään Tomin ja Jannen edessä. Janne asteli luoksemme lähemmässä ja tarttui rintoihini kiinni ja alkoi vuorotellen imeä ja nuolla molempia rintojani.

Sitten Miro sanoi; ”kai sä näytät meille mitä sun hameen alla on”. Hetkeäkään epäröimättä nousin Miron sylistä ja laskin toppini ja hameen alas, ja seisoin nyt poikien edessä vain pienet stringit jalassani. Nyt Tomi vuorostaan astui polvilleen eteeni ja laittoi kätensä pillulleni. Hän hyväili sormillaan pilluani stringien päältä ja siirsi sitten stringien etuosaa sormilleen sivuun paljastaen jo märkänä olevan pimpsani. Tomi alkoi hitaasti nuolla klitoristani ja samaan aikaan tunsin jonkun näykkivän paljaita pakaroitani. Miro istui polvillaan takanani ja näykki ja hyväili pyllyäni, ja sitten hän veti varovasti stringieni narua taaksepäin ja alkoi pyöritellä sormiaan hitaasti pillullani Tomin samaan aikaan nuoliessa klitoristani. Hetken päästä Miro lopetti ja sanoi; ”mitä jos mennään tonne sisällä, niin saat vielä kunnon panot”.

Siirryimme kaikki olohuoneeseen. Menin ensimmäisenä sohvalle istumaan ja Janne tuli perässäni ja vetäisi stringit jalastani. Muut pojat riisuivat jo vaatteitaan, kun Janne vielä nuoli sohvalla kosteaa pilluani. Miro ja Tomi istuutuivat sohvan molemmille puolille minua ja tartuin Miron isoon sojottavaan kyrpään, ja aloin imeä sitä. Samaan aikaan runkkasin Tomin kyrpää toisella kädelläni. Leikin poikien kulleilla hetken aikaa ottaen suihin ja runkaten molempia. Sitten Tomi kehotti minua istumaan syliinsä, ja hän painoin kyrpänsä pilluuni. Samalla Miro tuli taakseni, ja iski kyrpänsä pyllynreiälle. Ratsastin Tomin päällä, Miron samaan aikaan pannessa takaapäin. Olin väsynyt, mutta vielä en ollut saanut tarpeeksi. Poikien jo lauetessa, minä halusin vielä lisää. Janne
käänsi minut nelinkotin lattialle ja työntyi sisääni takaapäin. Ei mennyt kuin hetki, ja laukesimme molemmat yhtä aikaa. Siinä vaiheessa huomasimme jo aamun koittaneet. Kiitin poikia ihanasta yöstä ja he toivottivat minut tervetulleeksi toistekin, jos kaipaisin pientä hauskanpitoa.

3

15235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juupa juu

      ... ja sitten käräjäsalissa ja iltapäivälehtien lööpeissä hommat meni loppuun!!

    • ihan ok mut

      toi loppu oli hätäsesti tehty,sitä olis voinu parantaa. muuten hyvä story.

    • naainen

      "Samalla Miro tuli taakseni, ja iski kyrpänsä pyllynreiälle." OHOH! Tuo ei kyllä vaikuttanut ollenkaan kivalle.! Ei mitään "lämmittelyjä" ja liukastamista, jonka onnistunut peppupano vaatii!?!
      Tosiaan loppuosa tarinasta oli lupaavasta alusta huolimatta vähänkuin juosten kustu. sori

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1837
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1717
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1323
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      839
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      795
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      777
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      717
    Aihe