Elikkä kun 100km/h menee rikki nii alkaa ihme ulina etuoikeelta ja kuulemma laakerit olis lopussa, auto siis honda accord -94. Kuinka kauan uskallan ajaa vaihtamatta niitä?
kauanko voi ajaa kuluneilla laakereilla
4
28511
Vastaukset
- KUNNES
NE HAJOAA
- laakeri ihan
loppuun niin sitten saat tehdä remppaa vähän enemmänkin
- kokeiltu on
Tuli kokeiltua tuo käytännössä vanhalla autolla jonka takapyörän laakeri ulisi parin kuukauden ajan kun ei ollut muka aikaa korjata sitä.
Kun lopulta olin ostanut uuden laakerin piti vielä käydä kääntymässä sukulaisissa 200km päässä ja heti tämän reissun jälkeen olisi ollut aikaa laakerin vaihtoon.
Paluumatkalla laakeri leikkasi lopulta kiinni yli 100km/h nopeudessa ja auto lähti kampeamaan poikittain kapealla maantiellä. Onneksi kyseessä on raskas etuvetoinen joten sain pidettyä auton suht suorassa eikä vastaantulijoita ollut.
Laakerin korjaus olikin sitten ratkiriemukasta 100km päässä kotoa maalaistalon pihalla varsinkin kun kiinni leikannut laakeri oli pyörähtänyt ja hitsautunut kiinni pyörännapaan.
Jos kyseessä on vielä etupyörä, suosittelen lämpimästi että vaihdat laakerin niin pian kuin mahdollista. Kun etupyörän laakeri leikkaa kiinni satasen vauhdissa, accord pyörähtää kauniisti vastaantulijan kaistalle ja laakerin vaihto on ongelmistasi pienimpiä.- jumittaa
Laakerin käyttötuntien täyttymisestä ensimmäinen oire on juuri tuo ääntämisen alkaminen. Tässä kohtaa auton käyttäjälle on annettu merkki siitä että laakeri odottaa vaihtoa. Missä kohtaa hän sen tekee, on käyttäjästä kiinni. Tilanne on siinä mielessä hyvä että sen ajankohdan voi itse vielä valita, toisin käy sitten kun laakeri a) hirttää kiinni tai b) laakeri sylkäisee kuulat mäkeen, kuten itselläni on käynyt. Ei ollut mukamas aikaa vaihtaa sitä aiemmin. Jostain se aika revittiin sitten just siihen kohtaan kun autolla ei todellakaan voinut ajaa.
Aloittajan kysymykseen vastaan sen verran että kovin pitkään retkeen en lähtisi, kaupassa toki voi käydä. Laakerisi voi kestää maailman tappiin asti tai hajota lopullisesti huomenna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491516Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761345Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871006- 18997
- 86936
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187876Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20831- 82811
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi98811Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17740