Haluan tarjota Virolaistytölle kivan kesäloma/ työpaikan. Oma huone omakotitalossa, jonka pihassa pieni puutarha.Ruoka ja asunto korvaantuisivat kukkien/taimien hoidolla kanssani ja kastelu poissa ollessani. Uimapaikka ihan lähellä. Talo lähellä Lahden kaupungin keskustaa. Olen lievästi vammautunut, perheellinen nainen, asun 25km päässä puutarhasta.Voin maksaa pientä korvausta asunnon ja ruuan lisäksi. Mahdollisuus lisätöihinkin. Ehtoina:et polta, et käytä alkoholia, hyväkäytöksinen, siisti.
Virolaistyttö kesäksi pikkupuutarhalle
8
3957
Vastaukset
- 10+6
Miksikäs ei suomalainen tyttö kelpaa?
- Lähes taivasalla
Suomalaiset eivät suostu tekemään palkatta työtä. Itse tekisin sopivasti mitoitettua työtä huonetta ja mahdollisesti ruokaa vastaan. Kaiken lisäksi kaipaan puutarhassa puuhailua. Löytyiköhän apuri viime kesälle? Jos jollain on jotain tarjolla, niin kirjoitelkaa
[email protected]
Voin tehdä kevyehköä hoivatyötä/valvontaa (vanhus/lapsi/vammainen), kotitöitä ja/tai olla apuna perheyrityksessä kattoa tai kattoa ja ruokaa vastaan. Järjestelmä olisi varmasti hyödyllinen molemmille osapuolille. Minusta on ikävä ruikuttaa sosiaalitukia, näinkin pärjää. - Viru kange
synti on.
- Haiskahtaa ja pahast
että haet huoraa ei siinä ole mitään hävettävää,tosin kun sekin tapahtuu ruokapalkalla niin se onkin jo eriasia.
Mahdoitkohan löytää ketään viime kesänä???- Elvis2010
"suomalaiset eivät suostu tekemään palkatta työtä". Omituinen ajattelumaailma :/
toi nauratti että sano suoraan vaan, että haet huoraa :D
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923528
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442897Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742386- 612328
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512281Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162256Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212143Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202097- 1152045
- 621974