Haluan tarjota Virolaistytölle kivan kesäloma/ työpaikan. Oma huone omakotitalossa, jonka pihassa pieni puutarha.Ruoka ja asunto korvaantuisivat kukkien/taimien hoidolla kanssani ja kastelu poissa ollessani. Uimapaikka ihan lähellä. Talo lähellä Lahden kaupungin keskustaa. Olen lievästi vammautunut, perheellinen nainen, asun 25km päässä puutarhasta.Voin maksaa pientä korvausta asunnon ja ruuan lisäksi. Mahdollisuus lisätöihinkin. Ehtoina:et polta, et käytä alkoholia, hyväkäytöksinen, siisti.
Virolaistyttö kesäksi pikkupuutarhalle
8
3970
Vastaukset
- 10+6
Miksikäs ei suomalainen tyttö kelpaa?
- Lähes taivasalla
Suomalaiset eivät suostu tekemään palkatta työtä. Itse tekisin sopivasti mitoitettua työtä huonetta ja mahdollisesti ruokaa vastaan. Kaiken lisäksi kaipaan puutarhassa puuhailua. Löytyiköhän apuri viime kesälle? Jos jollain on jotain tarjolla, niin kirjoitelkaa
[email protected]
Voin tehdä kevyehköä hoivatyötä/valvontaa (vanhus/lapsi/vammainen), kotitöitä ja/tai olla apuna perheyrityksessä kattoa tai kattoa ja ruokaa vastaan. Järjestelmä olisi varmasti hyödyllinen molemmille osapuolille. Minusta on ikävä ruikuttaa sosiaalitukia, näinkin pärjää. - Viru kange
synti on.
- Haiskahtaa ja pahast
että haet huoraa ei siinä ole mitään hävettävää,tosin kun sekin tapahtuu ruokapalkalla niin se onkin jo eriasia.
Mahdoitkohan löytää ketään viime kesänä???- Elvis2010
"suomalaiset eivät suostu tekemään palkatta työtä". Omituinen ajattelumaailma :/
toi nauratti että sano suoraan vaan, että haet huoraa :D
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1518244KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4287313Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei703769Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521483452Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092924Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään502463- 1261976
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231823Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv351639Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811490