LUE TÄMÄ! tyhjä veroilmoitus

mistä voisin saada

Minulla olisi pyyntö jos joku haluaisi auttaa miestä mäessä :) tarvitsisin pari kappaletta tyhjiä esitäytettyjä vuoden 2008 veroilmoituslomakkeita, niitä 4 sivuisia. Olen niitä aina aikaisemmin verotoimistosta saanut, mutta nyt en pääse niitä hakemaan, ja eivät kuulema postita niitä.
Olisiko täällä jotain ystävällismielistä hlöä joka voisi hakea ne ja postittaa minulle? Maksan tietenkin vaivannäöstä ruhtinaallisesti :)
Tämä ei todellakaan ole mikää feikkijuttu, asia on minulle tärkeä...
Lisätieto saat jos mailaat minulle:
[email protected]

36

1501

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Verohallinnon sivuilta saat tulostettua blankoja A4 kokoisia sivuja- kelvannee?

http://www.vero.fi/
      lomakkeet ja julkaisut > lomakkeet > veroilmoituslomakkeet

• mistähän saisin

vaan ne pitäisi olla originaaleja, ja niitä 4-sivuisia lomakketia :)

• orginaali
        mistähän saisin kirjoitti:

vaan ne pitäisi olla originaaleja, ja niitä 4-sivuisia lomakketia :)

tyhjiä esitäytettyjä?

Se pahvinen neliosainen arkkiko joka tulee kotiin ja josta 1 sivu lähetetään toimistoon takasin?

Miten niin et saa sitä himaan?

Vai mitä lomaketta tarkoitat?Ja missä korvessa asustat? Sehän lähetetään sinulle? Siis mikä on ongelma?

• orginaali
        orginaali kirjoitti:

tyhjiä esitäytettyjä?

Se pahvinen neliosainen arkkiko joka tulee kotiin ja josta 1 sivu lähetetään toimistoon takasin?

Miten niin et saa sitä himaan?

Vai mitä lomaketta tarkoitat?Ja missä korvessa asustat? Sehän lähetetään sinulle? Siis mikä on ongelma?

esitäytetyn?

Muuten etkö voi soittaa sinne ja pyytää lähettämään postiennakolla tms?

Periaatteessa voin auttaa huom. korvauksetta, mutta selitä nyt hyvä ihminen nuo kiekurat ensin.

• tarviin
        orginaali kirjoitti:

esitäytetyn?

Muuten etkö voi soittaa sinne ja pyytää lähettämään postiennakolla tms?

Periaatteessa voin auttaa huom. korvauksetta, mutta selitä nyt hyvä ihminen nuo kiekurat ensin.

Siis syy miksi tarvitsen on että tarkistan/teen parin vanhemman ihmisen veroilmoitukset. Tarkoitus olisi että saisin parit niitä tyhjiä lomakkeita etukäteen, jotta voisin heille tehdä ne valmiiksi, ja saisivat itse sitten tarkistaa veroilmoituksensa. Siksi koko 4 sivuinen planketti, että merkkaan jokaiseen kohtaan mistä pitää katsoa mikä summa tulee ensimmäiselle sivulle. Tämä on minulle kunnia-asia, koska he luottavat minuun ja haluan että tänäkin vuonna heidän veroilmoituksensa tulee oikein. Ja he ovat sen verran vanhan kansan ihmisiä että muistelevat aikaa kun ennen tuli 2 kpl veroilmoitusta jonka toisen sai jättää itselleen muistoksi :)
        Ja tietenkin korvaan vaivannäön ruhtinaallisesti..

• orginaali
        tarviin kirjoitti:

Siis syy miksi tarvitsen on että tarkistan/teen parin vanhemman ihmisen veroilmoitukset. Tarkoitus olisi että saisin parit niitä tyhjiä lomakkeita etukäteen, jotta voisin heille tehdä ne valmiiksi, ja saisivat itse sitten tarkistaa veroilmoituksensa. Siksi koko 4 sivuinen planketti, että merkkaan jokaiseen kohtaan mistä pitää katsoa mikä summa tulee ensimmäiselle sivulle. Tämä on minulle kunnia-asia, koska he luottavat minuun ja haluan että tänäkin vuonna heidän veroilmoituksensa tulee oikein. Ja he ovat sen verran vanhan kansan ihmisiä että muistelevat aikaa kun ennen tuli 2 kpl veroilmoitusta jonka toisen sai jättää itselleen muistoksi :)
        Ja tietenkin korvaan vaivannäön ruhtinaallisesti..

tyhjiä neliosaisia planketteja. Ei esitäytettyjä vaan tyhjiä? Niinkö?

Ja minne ne voi lähettää?Kuinka monta kpl?

En usko että verotoimisto antaa niitä vieraiden ihmisten esitäytettyjä mutta tyhiä palanketteja varmaankin.

Missä korvessa muuten elät?

• mistähän saisin
        orginaali kirjoitti:

tyhjiä neliosaisia planketteja. Ei esitäytettyjä vaan tyhjiä? Niinkö?

Ja minne ne voi lähettää?Kuinka monta kpl?

En usko että verotoimisto antaa niitä vieraiden ihmisten esitäytettyjä mutta tyhiä palanketteja varmaankin.

Missä korvessa muuten elät?

Moi, juuri näin, niitä tyhjiä lomakkeita :) ja 2 kpl riittää, en mielelläni anna osoitetietoja näin yleisesti mutta jos laitat mailia:
        [email protected]
        ja joo, asun korvessa :)

• orginaali

Moi, juuri näin, niitä tyhjiä lomakkeita :) ja 2 kpl riittää, en mielelläni anna osoitetietoja näin yleisesti mutta jos laitat mailia:
        [email protected]
        ja joo, asun korvessa :)

asian.

Otan yhteyttä sähköpostitse myöhemmin.

On hyvä jos autat muutamaa ihmistä. Teen tämän ystävänpalveluksena.

Tarttee vielä opetella anonymin sähköpostiosoitteen tekeminen mutta eiköhän sekin onnistu.

• mistähän saisin
        orginaali kirjoitti:

asian.

Tarttee vielä opetella anonymin sähköpostiosoitteen tekeminen mutta eiköhän sekin onnistu.

Suurkiitos jo etukäteen :) aneetaan hyvän kiertää :)
        suomi24 sähköposti on tosi helppo tehdä...

• että autat
        orginaali kirjoitti:

asian.

avun tarvitsijaa. Linkki webmail sähköpostiosoitteen avaamiseksi. Lopeta osoite sitten kun ei ole enää tarpeellinen.Jos keksimäsi nimi on jo käytössä niin lisää nimen perään vaikka joku numero.

http://www.luukku.com/luukku

• mistähän saisin
        että autat kirjoitti:

avun tarvitsijaa. Linkki webmail sähköpostiosoitteen avaamiseksi. Lopeta osoite sitten kun ei ole enää tarpeellinen.Jos keksimäsi nimi on jo käytössä niin lisää nimen perään vaikka joku numero.

http://www.luukku.com/luukku

Todella hienoa että noin ihania ihmisiä on olemassa :) hyvää pääsiäistä kaikille ihanille ihmisille :)

• orginaali

Todella hienoa että noin ihania ihmisiä on olemassa :) hyvää pääsiäistä kaikille ihanille ihmisille :)

ja sanoivat ettei heillä ole niitä lomakkeita siis niitä neljän sivun esitäytettyjä pohjia.

Sanoi että ehkä saa netistä mutta ettei niitä anneta ihmisille toimistosta.Koitin kyllä jankuttaa jonkin aikaa vanhoista ihmisistä jne.

Sanoi että ottakaa kopio siitä esitäytetystä!!!

Näin on. Sorry en voi taikoa niitä lomakkeita sinulle. Sinun täytyy jos ei ole kopiokonetta kirjoittaa kaikki käsin ellet sitten läydä netistä ja tulosta sieltä.

Olisin auttanut mutta ei onnistunut.:(

Hyvää pääsiäistä!

• sama orginaali

verotoimistosta saa kaikkia muita lomakkeita mutta ei sitä esitäytetyn tyhjää pohjaa.

Teen itsekin näitä ilmoituksia muille joten olen aika hyvin perilla ja olisin sellaisen saanut sinulle jos niitä jaettaisiin. Netista saa lomakkeita vero.fi osoitteesta katso jos sita kautta onnistuisi paremmin.

• mistähän saisin
        sama orginaali kirjoitti:

verotoimistosta saa kaikkia muita lomakkeita mutta ei sitä esitäytetyn tyhjää pohjaa.

Teen itsekin näitä ilmoituksia muille joten olen aika hyvin perilla ja olisin sellaisen saanut sinulle jos niitä jaettaisiin. Netista saa lomakkeita vero.fi osoitteesta katso jos sita kautta onnistuisi paremmin.

Kiitos kumminkin. Olen minä aikasempina vuosina niitä saanut Treen verotoimistosta, kait sitten ovat muuttaneet käytäntöä :(
        Hyvää pääsiäistä...
        Jos joku vielä keksisi miten niitä saisin niin tekisi 3 ihmistä onnellisiksi :)

• ota...
        orginaali kirjoitti:

ja sanoivat ettei heillä ole niitä lomakkeita siis niitä neljän sivun esitäytettyjä pohjia.

Sanoi että ehkä saa netistä mutta ettei niitä anneta ihmisille toimistosta.Koitin kyllä jankuttaa jonkin aikaa vanhoista ihmisistä jne.

Sanoi että ottakaa kopio siitä esitäytetystä!!!

Näin on. Sorry en voi taikoa niitä lomakkeita sinulle. Sinun täytyy jos ei ole kopiokonetta kirjoittaa kaikki käsin ellet sitten läydä netistä ja tulosta sieltä.

Olisin auttanut mutta ei onnistunut.:(

Hyvää pääsiäistä!

ja peitä paperilla esitäytetyt kohdat ja kopiokoneellahan se onnistuu saamaan semmoisen blankon malliksi vanhuuksille.

• vinkistä :)
        ota... kirjoitti:

ja peitä paperilla esitäytetyt kohdat ja kopiokoneellahan se onnistuu saamaan semmoisen blankon malliksi vanhuuksille.

Kiitos vinkistä, mutta oletko ollut tekemisissä jääräpäisten pohjanmaalaisten kanssa, siinä teoria ja käytäntö eroavat kuin yö ja päivä :)

• orginaali

Kiitos kumminkin. Olen minä aikasempina vuosina niitä saanut Treen verotoimistosta, kait sitten ovat muuttaneet käytäntöä :(
        Hyvää pääsiäistä...
        Jos joku vielä keksisi miten niitä saisin niin tekisi 3 ihmistä onnellisiksi :)

Soitin takianne verovirastoon. He tulostavat pari lomaketta minulle ja lähettävät postitse, koska oma koneeni ei jostain syystä avaa pdf. tiedostoja. Eli voisit itse tulostaa vero.fi esitäytetyn verolomakkeen ilmoitusosan!!!

Näitä lomakkeita siis edelleen niitä plankkoja ei ole vielä tullut toimistoihin!! Virkailija sanoi että niitä saattaa(huom. byrokratia) tulla jonkin verran parin viikon sisään. Ainakin viime vuonna tuli.

Joten a) soita verovirastoon ja pyydä heitä lähettämään niitä sinulle. Sinuna soittaisin viikon päästä.Voinhan minäkin vielä soittaa??

Jos haluat voin lähettää virkailijan tulostamat paperit sinulle kunhan ensin saan ne.

Siispä miten on osaatko hoitaa asian nyt tästä eeteenpäin itse vai jatkanko asian hoitamista.

Jos asia ei etene soita veroviraston vaihteeseen useampi kerta koska se riippuu ihan virkailijasta ja hänen ystävällisyydestään viitsiikö hän lähettää niitä papereita vai sanooko hän vain ettei niitä ole.

Minullehan sanottiin ettei nitä ole eilen verovirastossa mutta nyt kun soitin niitä mahdollisesti tulee ja aina voi tulostaa netistä!!!

Selvisikö yhtään?

• mistähän saisin
        orginaali kirjoitti:

Soitin takianne verovirastoon. He tulostavat pari lomaketta minulle ja lähettävät postitse, koska oma koneeni ei jostain syystä avaa pdf. tiedostoja. Eli voisit itse tulostaa vero.fi esitäytetyn verolomakkeen ilmoitusosan!!!

Näitä lomakkeita siis edelleen niitä plankkoja ei ole vielä tullut toimistoihin!! Virkailija sanoi että niitä saattaa(huom. byrokratia) tulla jonkin verran parin viikon sisään. Ainakin viime vuonna tuli.

Joten a) soita verovirastoon ja pyydä heitä lähettämään niitä sinulle. Sinuna soittaisin viikon päästä.Voinhan minäkin vielä soittaa??

Jos haluat voin lähettää virkailijan tulostamat paperit sinulle kunhan ensin saan ne.

Siispä miten on osaatko hoitaa asian nyt tästä eeteenpäin itse vai jatkanko asian hoitamista.

Jos asia ei etene soita veroviraston vaihteeseen useampi kerta koska se riippuu ihan virkailijasta ja hänen ystävällisyydestään viitsiikö hän lähettää niitä papereita vai sanooko hän vain ettei niitä ole.

Minullehan sanottiin ettei nitä ole eilen verovirastossa mutta nyt kun soitin niitä mahdollisesti tulee ja aina voi tulostaa netistä!!!

Selvisikö yhtään?

Olet aivan upea ihminen, kiitos sinulle! Jos mitenkään mahdollista niin voisitko Sinä niitä hommata, ja OIKEASTI haluan korvata vaivannäkösi, koska olet nähnyt paljon vaivaa vuokseni. Tiedän että tämä on hankala asia, mutta haluan jatkossakin edelleen tehdä näiden henkilöiden veroilmoituksia ja olla heidän luottamuksensa arvoinen :) tämä on aiheuttanut minullekin harmaita hiuksia, mutta kun johonkin ryhdyn sen teen :) kiitos sinulle!

• orginaali

Olet aivan upea ihminen, kiitos sinulle! Jos mitenkään mahdollista niin voisitko Sinä niitä hommata, ja OIKEASTI haluan korvata vaivannäkösi, koska olet nähnyt paljon vaivaa vuokseni. Tiedän että tämä on hankala asia, mutta haluan jatkossakin edelleen tehdä näiden henkilöiden veroilmoituksia ja olla heidän luottamuksensa arvoinen :) tämä on aiheuttanut minullekin harmaita hiuksia, mutta kun johonkin ryhdyn sen teen :) kiitos sinulle!

toimitan sinulle ainakin ne veroviraston tulostamat lomakkeet kunhan saan ne. Ja koitan hommata sinulle niitä orginaaleja plankkoja kunhan huom. verovirasto itse saa niitä kirjapainosta!?

Olen kai sellainen perussuomalainen vaan en soinilainen peräänantamaton ihminen että jos ja kun saan jotain päähäni menen läpi harmaan kiven eli tällä kertaa veroviraston byrokratian.

Kyllä täytyy muutama tyhjä lomake löytyä, ennen en poistu sieltä virastosta ellen sitten saa jotain virkailijaa maaniteltua lähettämään niitä "aitoja" minulle.

Palataan asiaan ensi viikolla.

ps.En tarvitse palkkiota nyt tämä kiinnostaa ihan vaan sen vuoksi että on kummallista, että kaikkia muita lomakkeita on kasapäin saatavilla mutta että siitä perusykköslomakkeesta joutuu lähes tappelemaan- käymään virastossa-soittamaan sinne-kääymään taas uudetaan... jne.

Kyllä se sinultakin puhelimella onnistuisi mutta miten vaan.

• mistähän saisin
        orginaali kirjoitti:

toimitan sinulle ainakin ne veroviraston tulostamat lomakkeet kunhan saan ne. Ja koitan hommata sinulle niitä orginaaleja plankkoja kunhan huom. verovirasto itse saa niitä kirjapainosta!?

Olen kai sellainen perussuomalainen vaan en soinilainen peräänantamaton ihminen että jos ja kun saan jotain päähäni menen läpi harmaan kiven eli tällä kertaa veroviraston byrokratian.

Kyllä täytyy muutama tyhjä lomake löytyä, ennen en poistu sieltä virastosta ellen sitten saa jotain virkailijaa maaniteltua lähettämään niitä "aitoja" minulle.

ps.En tarvitse palkkiota nyt tämä kiinnostaa ihan vaan sen vuoksi että on kummallista, että kaikkia muita lomakkeita on kasapäin saatavilla mutta että siitä perusykköslomakkeesta joutuu lähes tappelemaan- käymään virastossa-soittamaan sinne-kääymään taas uudetaan... jne.

Suurkiitos jo etukäteen!

• mistähän saisin
        orginaali kirjoitti:

Jään sinulle ison palveluksen velkaa... KIITOS!

• orginaali

Jään sinulle ison palveluksen velkaa... KIITOS!

ja ilmoita onko postia eli vastaa vain jos viesti tuli perille!

• mistähän saisin
        orginaali kirjoitti:

Yksi viesti oli mutten tiedä onko se sinulta?

• orginaali
        orginaali kirjoitti:

gmailista missä kysyn minne voin toimittaa nämä lomakkeet.

Lähetin kaksi viestiä koska minusta vaikutti siltä että sinun sähköpostissa on jotain ongelma, koska ne tuli minulle takaisin??

Miten on saitko mitään?

• orginaali
        orginaali kirjoitti:

pelkästään pelleile, niin anna jonkun r-kioskin tai kaupan tai kuppilan osoite siellä ja joku nimimerkki niin lähetän se sinne korpeen.

En nyt oikein usko että sitä sähköpostia tulvii gmailista sinne, [email protected] ?

• mistähän saisin

Sen verran vielä että tämä asia on minulle todella tärkeä, oikea kunnia-asia. Olen yrittänyt selittää heille aikaisemminkin että nykyään veroilmoitus on muuttunut, mutta eivät he sitä asiaa ota uskoakseen, joten olen aina aikaisemmin hakenut tyhjän veroilmoituksen ja täyttänyt sen.
      Koskä tässä on tavallaan maineeni ja kunniani kysymyksessä niin lupaan hyvän palkkion sille joka saa minulle hommattua ne veroilmoitukset - kiitos jo etukäteen :)

• orginaali

se on byrokraattinen virasto jossa virkailija sanoi ettei ykköslomakkeita eli esitäytettyjä lomakkeita ole.

Miten verovirasto voi sanoa sellaista?!

Tivasin siellä eilen kymmenisen minuuttia asiaa.

Vastasin tossa toisessa kohdassa sinulle.

Kyllä tunsin itseni tyhmäksi kun virkailija täysin ilmeettömästi ja varmana, sanoi ettei verovirastossa ole näitä n.neljälle miljoonalle ihmiselle lähettyjä lomakkeita.

No, tänään tajusin että kai siellä muutama tyhjä lomake on pakko olla jossain laatikon pohjalla.

Voi hyvä tavaton.

• mistähän saisin
        orginaali kirjoitti:

se on byrokraattinen virasto jossa virkailija sanoi ettei ykköslomakkeita eli esitäytettyjä lomakkeita ole.

Kyllä tunsin itseni tyhmäksi kun virkailija täysin ilmeettömästi ja varmana, sanoi ettei verovirastossa ole näitä n.neljälle miljoonalle ihmiselle lähettyjä lomakkeita.

No, tänään tajusin että kai siellä muutama tyhjä lomake on pakko olla jossain laatikon pohjalla.

Voi hyvä tavaton.

Valitettavasti vielä ei palvelukulttuuri ole saapunut kaikkiin verotoimistoihin, ja semminkin kun aikaisempina vuosina olen niitä saanut... Mutta on aivan uskomattoman ihanaa että on olemassa tuollaisia ihmisiä kuin sinä "originaali"!

• keskitetään
        orginaali kirjoitti:

Voi hyvä tavaton.

Ei niitä verolomakkeita siellä verotoimistossa tulosteta, vaan ihan jossain muualla, joten on täysin luonnollista ettei lomakkeitä löydy.

• ihmetyttää

ovat oikein ei veroilmoitusta tarvitse palauttaa.

Voiko jollain vahnalla ihmisellä olla edes sellaista tuloa mikä pitäisi erikseen ilmoittaa jos hän ei osaa edes tehdä veroilmoitusta?

• Mistähän saisin
      • Porin verotoimisto ilmoitti, että yhtäkään "vanhanaikaista" neljäsivuista lomaketta ei ole toimistosta saatavilla. Laitoin sinulle linkin netistä löytyvään tyhjään pohjaan http://www.vero.fi/nc/doc/download.asp?id=5972;191910.

Yritä niille ihmisille vääntää rautalangasta, että tällä on pärjättävä - vanhoja lomakkeita ei enää ole, niinkuin ei ole markkojakaan :)

• mistähän saisin
        marella kirjoitti:

Porin verotoimisto ilmoitti, että yhtäkään "vanhanaikaista" neljäsivuista lomaketta ei ole toimistosta saatavilla. Laitoin sinulle linkin netistä löytyvään tyhjään pohjaan http://www.vero.fi/nc/doc/download.asp?id=5972;191910.

Yritä niille ihmisille vääntää rautalangasta, että tällä on pärjättävä - vanhoja lomakkeita ei enää ole, niinkuin ei ole markkojakaan :)

Niinhän sitä luulisi, arvaa vaan miten paljon heillä on markkoja tallella :)

• Mistähän saisin

En todellakaan pelleile... Yritän huomenna tehdä gmail osoitteen ja kokeiletko silloin uudestaan? Kiittäen.

• orginaali

tehdä.

Kokeilin ensin tehdä osoitteen suomi24ään mutta se ei jotenkin onnistunut ja siellä luki muutenkin että uusivat systeemiä, joten johtuisko siitä, että homma takkuaa.

Koita itse laittaa ensin sinne gmailiin osoite, niin eiköhän se siitä.

Onhan se lomakkeet jo täällä kuitenkin, se on jo puoli voittoa.

Tarttetko muuten samalla muita lomakkeita?:)

• mistähän saisin
        orginaali kirjoitti:

tehdä.

Kokeilin ensin tehdä osoitteen suomi24ään mutta se ei jotenkin onnistunut ja siellä luki muutenkin että uusivat systeemiä, joten johtuisko siitä, että homma takkuaa.

Koita itse laittaa ensin sinne gmailiin osoite, niin eiköhän se siitä.

Onhan se lomakkeet jo täällä kuitenkin, se on jo puoli voittoa.

Tarttetko muuten samalla muita lomakkeita?:)

Nyt on uusi mailiosoite:
        [email protected]

Suurkiitos sinulle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      20
      2383
    2. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      238
      1746
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      310
      1305
    4. Miten tämä meidän tarina

Sitten päättyy?
      Ikävä
      65
      969
    5. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      53
      935
    6. En todellakaan halua että

Tämä päättyy näin
      Ikävä
      39
      844
    7. Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?

Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.
      Ikävä
      53
      835
    8. J miehelle viesti menneisyydestä

On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e
      Ikävä
      35
      747
    9. Valitse, kenen kanssa seurustelet

Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan
      Hindulaisuus
      273
      683
    10. Paikat tapeltu

Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh
      Ähtäri
      35
      681
    Aihe