S-pankki ja visa kortti

Miisa343

S-pankki mainostaa että liity pankkiin niin saat ilmaisen Visa kortin.

S-pankki neuvojat ovat kyllä pihalla ku .... Miten nyt hedelmätiskin vastaavasta tulisi yhtäkkiä pankkipalvelija. He eivät osaa täyttää Visa hakemusta ja se pitää täyttää netissä. Netissä ei toimi ellei ole henkilökohtaisia tunnuksia ja niitä taas haetaan s-pankista...

eli selvitä itse asiakaspalvelusta pariin kertaan ja toivo että palvelija on tietoinen yleensä edes mistään...

Mutta sitten saat päätöksen että korttia ei myönnetä...tiedon saat itse soittamalla ja ihmettelemällä missä kortti luuraa...

Heidän ei tarvitse kertoa miksi korttia ei myönnetä. Itsellä vakituinen työpaikka, ei koskaan ongelmia luottotiedoissa, omaisuuttakin on ...

Jokainen pankki tyrkyttää luottokortteja ja lainaa saa heti 200 000e mutta S-pankkin visa korttia ei saa?

Visa kortin saa kyllä kaikista muista suomen pankeista?

Eli heillä on niin ruuhkaa siellä s-pankissa että eivät vaan ehdi ja eivät haluakkaan kait kortteja antaa kun on ilmainen tämän vuoden.

tämä on tälläinen mainoskikka että siirrät rahat sinne ja sitten he saisivat asiakkaita!

Kyllä tähän pitäisi puuttua kuluttajaasiamies että saako kuka tahansa pankkia perustaa ja tarviiko siellä mitään ammattitaitoa?

kannattaa liittyä jos saa riittävät edut mutta ole itse tarkkana asioista...se ei tunnu olevan ihan oikea pankki kuitenkaan...jos tulee ongelmia onjko edes mitään takuuta säästöille.

todella pettynyt S-pankkiin ja sen asikaspalveluun!

94

11014

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • säästökassaan

      Tämä s-säästökassa on kyllä oikea osaamattomuuden tyyssija.

      olen törmännyt samoihin asioihin kuin sinä:
      lisäksi:
      -tilini saldoa on huudeltu ylt ympäriinsä todella ammattitaidottomasti
      -visa kysymyksiini ei ole osattu vastata
      -asiakaspaveluun ei pääse puhelimella koskaan alle 15 minuutin jonotuksen, muissa pankeissa vastataan lähes heti

      Olet ihan oikeassa siinä että ei hedelmätiskin myyjättärestä tai pullaosaston mötkystä voi tulla yht äkkiä pankkitoimihenkilö.

      • olemassakaan!

        Taidat olla sama kirjoittaja kuin toi aloittaja, sama yks paskanjauhaja joka säännöllisin väliajoin käy haukkumassa Suomen melkein parasta pankkia!
        Myös tietämättömyytesi kaikesta S-pankkiin liittyvästä paljastaa sen.

        "-tilini saldoa on huudeltu ylt ympäriinsä todella ammattitaidottomasti"

        Älä jauha paskaa! Ei varmasti ne huutele, ei huudelleet mullakaan vaan nätisti asiakaspalvelija KIRJOITTI PANKKITILINI SALDON PAPERILLE ja TÄYSIN PYYTÄMÄTTÄ, kun tein talletuksen!


        "-visa kysymyksiini ei ole osattu vastata"

        Varmasti osaavat vastata, tokko olet edes kysynyt mitään?

        "-asiakaspaveluun ei pääse puhelimella koskaan alle 15 minuutin jonotuksen, muissa pankeissa vastataan lähes heti"

        Just joo, varmaan oletkaan koskaan soittanut S-pankin asiakaspalveluun.


      • s-asiakas
        olemassakaan! kirjoitti:

        Taidat olla sama kirjoittaja kuin toi aloittaja, sama yks paskanjauhaja joka säännöllisin väliajoin käy haukkumassa Suomen melkein parasta pankkia!
        Myös tietämättömyytesi kaikesta S-pankkiin liittyvästä paljastaa sen.

        "-tilini saldoa on huudeltu ylt ympäriinsä todella ammattitaidottomasti"

        Älä jauha paskaa! Ei varmasti ne huutele, ei huudelleet mullakaan vaan nätisti asiakaspalvelija KIRJOITTI PANKKITILINI SALDON PAPERILLE ja TÄYSIN PYYTÄMÄTTÄ, kun tein talletuksen!


        "-visa kysymyksiini ei ole osattu vastata"

        Varmasti osaavat vastata, tokko olet edes kysynyt mitään?

        "-asiakaspaveluun ei pääse puhelimella koskaan alle 15 minuutin jonotuksen, muissa pankeissa vastataan lähes heti"

        Just joo, varmaan oletkaan koskaan soittanut S-pankin asiakaspalveluun.

        voihan se olla että sun s pankissa on ihan hyvä palvelu. itse voin allekirjoittaa ton että omassa s pankissani huutelevat saldoja miten sattuu eivät kirjoita lapuille. myös jonotus s-asiakaspaveluun on ihan helvetillinen, en tiedä onko 15 vai 30 min mutta liian kauan kestää.......

        vaihdoin s pankkiin samposta ku ei ikinä päässyt verkkopankkiin mutta taidan vaihtaa Op pankkiin tai johonkin vaan mutta en ainakaan s asiakkaana kyllä kauaa vanhene.


      • totuus paljastui
        s-asiakas kirjoitti:

        voihan se olla että sun s pankissa on ihan hyvä palvelu. itse voin allekirjoittaa ton että omassa s pankissani huutelevat saldoja miten sattuu eivät kirjoita lapuille. myös jonotus s-asiakaspaveluun on ihan helvetillinen, en tiedä onko 15 vai 30 min mutta liian kauan kestää.......

        vaihdoin s pankkiin samposta ku ei ikinä päässyt verkkopankkiin mutta taidan vaihtaa Op pankkiin tai johonkin vaan mutta en ainakaan s asiakkaana kyllä kauaa vanhene.

        olet siis juurikin osuuspankkilainen!


      • edellinen
        totuus paljastui kirjoitti:

        olet siis juurikin osuuspankkilainen!

        kuules nyt neropatti!!!!!
        minä en ole "osuuspankkilainen". ainakaan vielä, voi olla että kohta olen. riippuu siitä mistä roikkuu.


      • Hoh hoh ; D
        edellinen kirjoitti:

        kuules nyt neropatti!!!!!
        minä en ole "osuuspankkilainen". ainakaan vielä, voi olla että kohta olen. riippuu siitä mistä roikkuu.

        Voi sua mummoparkaa,oot SAMPO PANKISSAKIN ollu asiakkaana joskus,HAH HAH!Siellä mummopankissa ei asiat hoidu hyvin sitten koskaan,joka helvetin asia menee vituiks siellä!

        Palaa mummo takasi sinne mummopankkiin,siellä ne voi höynäyttää sua samalla kun sää nuolet niitten persettä ja kerrot kuinka huono pankki S-Pankki oli kun et ite jaksanu evääkää liikauttaa asioittes etee!

        Hah hah,hajoo elämääs =)


    • taas...

      liekö osuuspankin edustajat taas asialla. Vai ettei muka osata täyttää Visa-hakemusta? Täyttä bs:ää, varmasti osaavat. Itse tosin hain netin kautta mutta sitä ennen hain asiakaspalvelupisteestä toista korttia ja kyllä se mallikkaasti tuntui sujuvan.

      "Heidän ei tarvitse kertoa miksi korttia ei myönnetä. Itsellä vakituinen työpaikka, ei koskaan ongelmia luottotiedoissa, omaisuuttakin on ..."

      Ei tarvitse missään muussakaan pankissa tai luottolaitoksessa kertoa syytä miksi hylätään hakemus! Ottaisit selvää.

      "Eli heillä on niin ruuhkaa siellä s-pankissa että eivät vaan ehdi ja eivät haluakkaan kait kortteja antaa kun on ilmainen tämän vuoden. "

      S-pankissa on PYSYVÄSTI ILMAINEN Visa!

      Selvästi satuilusi paljastaa ettet tiedä yhtikäs mitään S-pankista vaan KUVITTELET asioita.

      Ei taida toisilla pankeilla mennäkään kovin hyvin!

      • miisa343

        Mutta yksi puhelinsoitto osuuspankkiin ja visa-kortin saa noutaa sieltä. S-pankille en asiakkaaksi kelvannut, mutta onneksi on luotettava osuuspankki.

        Ei mennyt pääsiäislomamatka pilalle! Mutta ikuisesti pettynyt loukatuksi tullut S-pankkiin ja kyllä laitan patarummut soimaan...!


      • eli olet
        miisa343 kirjoitti:

        Mutta yksi puhelinsoitto osuuspankkiin ja visa-kortin saa noutaa sieltä. S-pankille en asiakkaaksi kelvannut, mutta onneksi on luotettava osuuspankki.

        Ei mennyt pääsiäislomamatka pilalle! Mutta ikuisesti pettynyt loukatuksi tullut S-pankkiin ja kyllä laitan patarummut soimaan...!

        siis osuuspankin trolli!


      • aivan, totta

        tulee mieleen että nyt on tosiaankin OP:n, Nordean tai Sampo Pankin edustajat asialla..

        S-Pankin asiakkaana on hyvä olla, eivät tyrkytä ROSKAA


      • Yksi toinen luottoko
        miisa343 kirjoitti:

        Mutta yksi puhelinsoitto osuuspankkiin ja visa-kortin saa noutaa sieltä. S-pankille en asiakkaaksi kelvannut, mutta onneksi on luotettava osuuspankki.

        Ei mennyt pääsiäislomamatka pilalle! Mutta ikuisesti pettynyt loukatuksi tullut S-pankkiin ja kyllä laitan patarummut soimaan...!

        Kyllä helpotti lukea näitä .S-Visaa ei minullekkaan herunut,olin aivan hölmistynyt! Kaikki ihan ok..,
        Duunit ja luottotiedot ja yksi luottokorttikin on varulta matkoja varten!.Luin jo ettei S-visa ollut toiminut NK:ssa oli kokeillut autovuokraamossa ja hotellilla,eli ei ulkomailla ihan luotettava kortti!! Nordean visa oli onneksi mukana ja osuuspankin visa vaimolla, eli ei hätää
        Ehkä kaikille paras ettei se jakele visoja mitkä ei käy kuin kuin omassa s-kaupan ketjuissa.En ole osuuspankista mutta Nordeassa pysyn kyllä


    • on kerrottava

      Tietämyksesi on sellaista tasoa, että ei ole mikään ihme, että et ole saanut S-Pankin Visa-korttia. Tosin on niin, että asiakkuudestasi ei mikään pankki kilpaile.

      Huom! Itselläni on ollut S-Pankin Visa CD vuoden 2007 lopulta.

      • miisa343

        no eihän se tietämys mitään vaikuta vaan taloudellinen tilanne...onko asiakas riski pankille vai saako omansa tai hyödyn. et kait sä toope kuvittele että sulle siks kortti annettiin et oot niin fiksu?


    • ja asiallinen

      hyvä pankki, kun eivät tyrkytä eläkevakuutuksia, huonoja rahastoja....

    • kun elää

      "Jokainen pankki tyrkyttää luottokortteja ja lainaa saa heti 200 000e"
      -------------------

      on sinulla ainakin luottoa, kun niin tyrkyttävät,
      meille ei ole koskaan tyrkytetty mitään, kortteja.

      ainoa josta soitellaan on Op, joskus kolmekin henkilöä että talletukset erääntyy ja sopisivat uutta neuvotteluaikaa.
      Nyt kun tuli 50 t€ talletussuoja lopetettiin sieltä kaikki kun muut maksavat hieman enemmän korkoa.

      kyllä meilläkin rinnakkaiskorttien tuleminen kesti S-pankissa 6 viikkoa, mutta tulivatpa sitenkin.

      Mutta hyvä kun eivät kaikki ole tyytyväisiä S-pankkiin, sillä aina kun saavat lisää tallettajia, näyttää korkotaso laskevan,
      hyvä kun on moittijoita, kiitos aloituksestasi.

    • Nämä S-pankkikeskustelut alkavat olla niin mielenkiintoisia, että siirrynpä hakemaan sieltä Visaa hetimmiten:)

      • näinkin

        Paikallisessa Alkossa ei käynyt S-Pankin Visa Credit. Visa Debit vain hyväksyttiin. En tiedä, onko ongelma vain myymäläkohtainen.


      • spurgu-huora
        näinkin kirjoitti:

        Paikallisessa Alkossa ei käynyt S-Pankin Visa Credit. Visa Debit vain hyväksyttiin. En tiedä, onko ongelma vain myymäläkohtainen.

        Mitäs dokaat? Velaksiko?


    • tk

      Menin hakemaan sitä ilmaista visa-korttia mutten saanu,ilmeisesti kun ei ole vakituista työpaikkaa. Luottotiedoissa ei ole mitään vikaa ja rahaa on tilillä kyllä kymppitonni. Ainoastaan internet-maksamiseen olisin korttia tarvinnut. Varmaan minäkin saisin jostain samposta,op:sta sen kortin kyllä jos maksaisin 100e vuodessa. Tai sitten ainakin täältä:
      http://www.europankki.fi/?page=luottokortti
      mutta sekin kyllä tulee kalliiksi kun laskee kuluja yhteen.
      Ärsyttävää on se että s-pankki mainostaa sitä ilmaista luottokorttiaan joka paikassa muttei sitä voi saada oikeen kukaan. Muuten ei s-pankin toiminnassa ole ollut mitään vikaa, joten sitä oletti että tämäkin asia toimisi sitten niillä yhtä hyvin kun muutkin asiat.

      • nolattu

        Minua tympi aikoinaa pankkikorttia hakiessani. Sillä hetkellä olin työtön, mutta omaisuutta ja säästöjä, myös tuloja oli.

        Hain rinnakkaiskorttia mieheni kanssa yhteiseen tiliin, jolle meni mm mieheni palkka. Virkailija totesi alentuvasti: ... niin, sinähän olet työtön, mutta rinnakkaiskortti miehesi tilille (hänen luvallaan) voidaan myöntää...

        Otti päähän, olisi tehnyt mieli kävellä ulos! Ei tarkistettu varallisuutta. Miten jotkut saa pankkikortin, vaikkeivat ole ikinä töissä? esim varakkaiden kotirouvat tms?

        On kyllä kostanut pankille siirtämällä muutamia talletuksia muualle. teki mieli sanoa syy, kun ovaty soitelleet ja kyselleet syytä.


      • minulle..
        nolattu kirjoitti:

        Minua tympi aikoinaa pankkikorttia hakiessani. Sillä hetkellä olin työtön, mutta omaisuutta ja säästöjä, myös tuloja oli.

        Hain rinnakkaiskorttia mieheni kanssa yhteiseen tiliin, jolle meni mm mieheni palkka. Virkailija totesi alentuvasti: ... niin, sinähän olet työtön, mutta rinnakkaiskortti miehesi tilille (hänen luvallaan) voidaan myöntää...

        Otti päähän, olisi tehnyt mieli kävellä ulos! Ei tarkistettu varallisuutta. Miten jotkut saa pankkikortin, vaikkeivat ole ikinä töissä? esim varakkaiden kotirouvat tms?

        On kyllä kostanut pankille siirtämällä muutamia talletuksia muualle. teki mieli sanoa syy, kun ovaty soitelleet ja kyselleet syytä.

        Hain tätä muistaakseni ainakin kaksi kertaa, välissä oli monen monta kuukautta. Ensin ajattelin että ehkä ei myönnetty siksi kun ei ollut vakituista työpaikkaa. Sitten kun sama työpaikka muuttuikin vakituiseksi, hain uudestaan, ei myönnetty. Ja siis kyse oli jostain pienimmästä mahdollisesta rajasta, olisikohan nyt ollu 800 euroa. Kysyin myös syytä tälle, ei lainoja, ei velkoja, ei mitään. Ja vakituinen työpaikkakin. Kiukkuinen vastaus, heillä ei ole mitään syytä ilmoittaa mitään asiaan liittyen. Hain sitten sammolta mastercardia 1500 euron rajalla, jonka sain heti. Ja kaikista huvittavinta on se, että olen s-ryhmän henkilökuntaa. Jos ei edes henkilökunnalle myönnetä visaa, niin kenelle sitten? :D


      • ÄssäVisa
        minulle.. kirjoitti:

        Hain tätä muistaakseni ainakin kaksi kertaa, välissä oli monen monta kuukautta. Ensin ajattelin että ehkä ei myönnetty siksi kun ei ollut vakituista työpaikkaa. Sitten kun sama työpaikka muuttuikin vakituiseksi, hain uudestaan, ei myönnetty. Ja siis kyse oli jostain pienimmästä mahdollisesta rajasta, olisikohan nyt ollu 800 euroa. Kysyin myös syytä tälle, ei lainoja, ei velkoja, ei mitään. Ja vakituinen työpaikkakin. Kiukkuinen vastaus, heillä ei ole mitään syytä ilmoittaa mitään asiaan liittyen. Hain sitten sammolta mastercardia 1500 euron rajalla, jonka sain heti. Ja kaikista huvittavinta on se, että olen s-ryhmän henkilökuntaa. Jos ei edes henkilökunnalle myönnetä visaa, niin kenelle sitten? :D

        Eipä myönnetty minullekaan.

        4500k kuukausitulot ja luottoraja mitä hain oli 2000€ ja juuri tuon takia, että valtaosa kauppareissuista tulee tehtyä S-ryhmän kauppoihin ja olisi kätevää, jos voisi maksaa yhdellä kortilla ja kerryttää maksutapaetua tms. Visassa taitaa olla korotonta maksuaikaakin jonkun aikaa.

        Kaikkein huvittavinta on se, että tämä oli toinen kerta kun hain korttia eikä taaskaan myönnetty. Mutta tämä poika meinaakin hakea joka kerta uudestaan ja uudestaan ja uudestaan... Katsotaanpas kuinka kauan jaksavat hakemukseni "käsitellä" eli lähettää hylättyjä päätöksiä. :-D

        Onkohan S-Visaa edes olemassa vuoden päästä?


      • kummastelija-----
        ÄssäVisa kirjoitti:

        Eipä myönnetty minullekaan.

        4500k kuukausitulot ja luottoraja mitä hain oli 2000€ ja juuri tuon takia, että valtaosa kauppareissuista tulee tehtyä S-ryhmän kauppoihin ja olisi kätevää, jos voisi maksaa yhdellä kortilla ja kerryttää maksutapaetua tms. Visassa taitaa olla korotonta maksuaikaakin jonkun aikaa.

        Kaikkein huvittavinta on se, että tämä oli toinen kerta kun hain korttia eikä taaskaan myönnetty. Mutta tämä poika meinaakin hakea joka kerta uudestaan ja uudestaan ja uudestaan... Katsotaanpas kuinka kauan jaksavat hakemukseni "käsitellä" eli lähettää hylättyjä päätöksiä. :-D

        Onkohan S-Visaa edes olemassa vuoden päästä?

        Onkohan nämä edelliset tarinat edes tosia. Itse omistan sekä osuuspankin että s-pankin visat, sekä vieläpä nordean mastercardin. Minkään näistä saamisessa ei ole ollut minkäänlaisia vaikeuksia.

        Outoa että tänne ne vaikeudet sitten kasaantuvat? Olisikohan ehkä syytä katsoa peiliin, eikä haukkua s-pankkia?


      • 4+4
        ÄssäVisa kirjoitti:

        Eipä myönnetty minullekaan.

        4500k kuukausitulot ja luottoraja mitä hain oli 2000€ ja juuri tuon takia, että valtaosa kauppareissuista tulee tehtyä S-ryhmän kauppoihin ja olisi kätevää, jos voisi maksaa yhdellä kortilla ja kerryttää maksutapaetua tms. Visassa taitaa olla korotonta maksuaikaakin jonkun aikaa.

        Kaikkein huvittavinta on se, että tämä oli toinen kerta kun hain korttia eikä taaskaan myönnetty. Mutta tämä poika meinaakin hakea joka kerta uudestaan ja uudestaan ja uudestaan... Katsotaanpas kuinka kauan jaksavat hakemukseni "käsitellä" eli lähettää hylättyjä päätöksiä. :-D

        Onkohan S-Visaa edes olemassa vuoden päästä?

        Olet jättänyt kertomatta, että luottotiedoissasi on vikaa. Et saa mistään pankista luottokorttia näin ollen.


      • Yrittäjä_Espoo
        ÄssäVisa kirjoitti:

        Eipä myönnetty minullekaan.

        4500k kuukausitulot ja luottoraja mitä hain oli 2000€ ja juuri tuon takia, että valtaosa kauppareissuista tulee tehtyä S-ryhmän kauppoihin ja olisi kätevää, jos voisi maksaa yhdellä kortilla ja kerryttää maksutapaetua tms. Visassa taitaa olla korotonta maksuaikaakin jonkun aikaa.

        Kaikkein huvittavinta on se, että tämä oli toinen kerta kun hain korttia eikä taaskaan myönnetty. Mutta tämä poika meinaakin hakea joka kerta uudestaan ja uudestaan ja uudestaan... Katsotaanpas kuinka kauan jaksavat hakemukseni "käsitellä" eli lähettää hylättyjä päätöksiä. :-D

        Onkohan S-Visaa edes olemassa vuoden päästä?

        Samankaltaisia kokemuksia täällä. Putipuhtaat luottotiedot, ei ikinä mitään vaikeuksia saada luottokortteja muista pankeista. Vuositulot 2009 yli 60 tuhatta. No meni sitten Prismat, Alepat IF:t ABC:t ja kaikki muutkin firmat jotka s-ryhmään ovat kytköksissä vaihtoon samantien :)

        Toinen mainitsemisen arvoinen asia ko puulaakista oli se kun yritin ensi kertaa tilin avaamisen jälkeen kirjautua verkkopankkiin: eihän se onnistunut. Maksullisesta asiakaspalvelusta sanoivat vaan että johtui siitä kun syntymäaikani oli syötetty järjestelmään jotenkin jälkikäteen ja lupasivat lähettää seuraavaksi päiväksi kertakäyttöisen salasanan. Eipä ole salasanaa näkynyt mutta eipä sillä ole enää väliäkää.

        Seuraavaksi katsotaan onko Kesko luottamuksen arvoinen...


      • en siis ainoa
        Yrittäjä_Espoo kirjoitti:

        Samankaltaisia kokemuksia täällä. Putipuhtaat luottotiedot, ei ikinä mitään vaikeuksia saada luottokortteja muista pankeista. Vuositulot 2009 yli 60 tuhatta. No meni sitten Prismat, Alepat IF:t ABC:t ja kaikki muutkin firmat jotka s-ryhmään ovat kytköksissä vaihtoon samantien :)

        Toinen mainitsemisen arvoinen asia ko puulaakista oli se kun yritin ensi kertaa tilin avaamisen jälkeen kirjautua verkkopankkiin: eihän se onnistunut. Maksullisesta asiakaspalvelusta sanoivat vaan että johtui siitä kun syntymäaikani oli syötetty järjestelmään jotenkin jälkikäteen ja lupasivat lähettää seuraavaksi päiväksi kertakäyttöisen salasanan. Eipä ole salasanaa näkynyt mutta eipä sillä ole enää väliäkää.

        Seuraavaksi katsotaan onko Kesko luottamuksen arvoinen...

        Täällä sama juttu. Liekö syynä, että olemme yrittäjiä? Minulle sanottiin, että hakemus on oikein täytetty, ei merkintää maksuhäiriöistä - mutta emme voi sanoa, miksi hakemus hylättiin. Lupasivat lähettää vielä jonkun selityksen netti-pankkiin.
        Mutta yllätys yllätys - minullakaan ei salasana enää toiminut ??? Saa nähdä saanko uuden postissa, kuten lupasivat? Sen verran tyhmä olin, että ehdin jo palauttaa Visa Goldin pankkiin. No onneksi on vielä Mastercard.


      • kun ei saanut
        en siis ainoa kirjoitti:

        Täällä sama juttu. Liekö syynä, että olemme yrittäjiä? Minulle sanottiin, että hakemus on oikein täytetty, ei merkintää maksuhäiriöistä - mutta emme voi sanoa, miksi hakemus hylättiin. Lupasivat lähettää vielä jonkun selityksen netti-pankkiin.
        Mutta yllätys yllätys - minullakaan ei salasana enää toiminut ??? Saa nähdä saanko uuden postissa, kuten lupasivat? Sen verran tyhmä olin, että ehdin jo palauttaa Visa Goldin pankkiin. No onneksi on vielä Mastercard.

        -80 luvulta oli OP Nordean, pankkikortti/VISAT, molemmat oli vuosia euroaikana,
        Osuuspankin, siihen saakka kun oli ilmainen,
        Nordean siihen sakkaa kun sai 30 €/vuosi.

        2007-2009 haettiin neljä ilmaista luottokorttia, aluksi olin 1100 € päivärahoilla
        ja
        lopussa 1200 € eläkkeellä, kaikille on saatu haettu 2500-4000 luotto,
        eikä mitään ole kyselty.

        luulen että luottotiedoissa on ollut joskus vikaa jos ei saa,
        pitää myös huomioida, vaikka luottotiedot saakin takaisin,
        ei se mitenkään tee heti henkilöä täysin luotettavaksi
        ja korttiyhtiön silmissä tuottavaksi,

        Vai.
        Jos joku istuu linnassa parista kuoleman tuottamuksesta vajaa 10 vuotta,
        onko hän silmissäsi aivan tasavertaisen luotettava kuin me muutkin,
        kun on tuomionsa kärsinyt,
        .,,,,sama lienee korttien kanssa
        .


      • en siis ainoa
        kun ei saanut kirjoitti:

        -80 luvulta oli OP Nordean, pankkikortti/VISAT, molemmat oli vuosia euroaikana,
        Osuuspankin, siihen saakka kun oli ilmainen,
        Nordean siihen sakkaa kun sai 30 €/vuosi.

        2007-2009 haettiin neljä ilmaista luottokorttia, aluksi olin 1100 € päivärahoilla
        ja
        lopussa 1200 € eläkkeellä, kaikille on saatu haettu 2500-4000 luotto,
        eikä mitään ole kyselty.

        luulen että luottotiedoissa on ollut joskus vikaa jos ei saa,
        pitää myös huomioida, vaikka luottotiedot saakin takaisin,
        ei se mitenkään tee heti henkilöä täysin luotettavaksi
        ja korttiyhtiön silmissä tuottavaksi,

        Vai.
        Jos joku istuu linnassa parista kuoleman tuottamuksesta vajaa 10 vuotta,
        onko hän silmissäsi aivan tasavertaisen luotettava kuin me muutkin,
        kun on tuomionsa kärsinyt,
        .,,,,sama lienee korttien kanssa
        .

        Ei ole ollut koskaan luottotiedoissa vikaa, eikä maksuhäiriöitä!
        Löysin toistaalta vinkin (muroBBS). Syynä voi olla se, että s-tilillä ei ole tarpeeksi rahaa?
        Kuulemma pisteyttävät jotenkin tilin saldoa ja haettua luottorajaa.

        No eihän siellä olekaan vielä kuin muutama euro, jotka ovat tulleet bonuksista.
        Täytyy kokeilla siirtää sinne lisää rahaa ja kokeilla hakea uudestaan.


      • uusi asiakas
        en siis ainoa kirjoitti:

        Ei ole ollut koskaan luottotiedoissa vikaa, eikä maksuhäiriöitä!
        Löysin toistaalta vinkin (muroBBS). Syynä voi olla se, että s-tilillä ei ole tarpeeksi rahaa?
        Kuulemma pisteyttävät jotenkin tilin saldoa ja haettua luottorajaa.

        No eihän siellä olekaan vielä kuin muutama euro, jotka ovat tulleet bonuksista.
        Täytyy kokeilla siirtää sinne lisää rahaa ja kokeilla hakea uudestaan.

        Itse kyllästyin kivijalkapankkien palvelumaksuihin ja päädyin etsimään ilmaiset pankki- ja sijoituspalvelut. Olen vuosia pätkätöissä ollut n. 2800 kuukausitulot omaava ihminen. S-pankin visaan hain 4000 luottorajaa ulkomaan työmatkojen takia. Visan sain, mutta luottorajaksi annettiin 2000. Täytyy yrittää nostaa sitä muutaman kuukauden päästä. Luottoa en ole käyttänyt vanhoissakaan korteissa ikinä, mutta ulkomaan (työ)matkoilla korttia ja "isompaa" luottorajaa tarvitsee.

        Kakkoskortiksi hain Stockan masteria netistä samalla 4000 rajalla. Sieltä (Nordealta) päätös tuli n. viikossa: "Valitettavasti emme voi myöntää teille hakemaanne korttia." Ihmettelin asiaa ja soitin Nordearahoituksen asiakaspalveluun. Siellä puheluni siirrettiin yhdelle luottohakemusten käsittelijälle ja tämä henkilö katsoi hakemustani ja sanoi, että hakemuksessani kaikki näyttää erittäin positiiviselta. Hän kehoitti minua hakemaan korttia uudestaan Stockalla paikanpäällä. Nyt hakemukseni hyväksyttiin, tosin 3500 luottorajalla.

        Edulliset rahastot ja arvo-osuustilit saan Seligsonin rahastoista ja E*tradelta. Nordnettiä en käytä enää sen parin viikon takaisen käsittämättömän hintojen korotuksen ja lehdistössä ylimielisen kommnetoinnin takia.

        Nyt saan ilmaiset palvelut hajauttamalla. Ei siis keskittämällä, kuten pankit yleensä mainostavat.

        S-pankista on tähän asti erittäin positiiviset kokemukset. Verkkopankki pitää sisällään kaiken tarvittavan, eikä mitään turhaa sälää. Asikaspalvelu Hakaniemen sokosella oli erittäin ystävällistä tiliä avatessani. Visan toiminnasta ulkomailla tai laajemmin suomessakaan ei vielä ole kokemusta, koska pankin vaihto-operaationi on niin tuore. Kaiken kaikkiaan tällä hetkellä olen erittäin tyytyväinen s-pankin asiakas. Katsotaan miten tulevaisuudessa. Lisäksi olen olen hoitanut itselleni edullisimmat mahdolliset pankki- ja rahoituspalvelut hajauttamalla.


      • tohtorisnainen
        uusi asiakas kirjoitti:

        Itse kyllästyin kivijalkapankkien palvelumaksuihin ja päädyin etsimään ilmaiset pankki- ja sijoituspalvelut. Olen vuosia pätkätöissä ollut n. 2800 kuukausitulot omaava ihminen. S-pankin visaan hain 4000 luottorajaa ulkomaan työmatkojen takia. Visan sain, mutta luottorajaksi annettiin 2000. Täytyy yrittää nostaa sitä muutaman kuukauden päästä. Luottoa en ole käyttänyt vanhoissakaan korteissa ikinä, mutta ulkomaan (työ)matkoilla korttia ja "isompaa" luottorajaa tarvitsee.

        Kakkoskortiksi hain Stockan masteria netistä samalla 4000 rajalla. Sieltä (Nordealta) päätös tuli n. viikossa: "Valitettavasti emme voi myöntää teille hakemaanne korttia." Ihmettelin asiaa ja soitin Nordearahoituksen asiakaspalveluun. Siellä puheluni siirrettiin yhdelle luottohakemusten käsittelijälle ja tämä henkilö katsoi hakemustani ja sanoi, että hakemuksessani kaikki näyttää erittäin positiiviselta. Hän kehoitti minua hakemaan korttia uudestaan Stockalla paikanpäällä. Nyt hakemukseni hyväksyttiin, tosin 3500 luottorajalla.

        Edulliset rahastot ja arvo-osuustilit saan Seligsonin rahastoista ja E*tradelta. Nordnettiä en käytä enää sen parin viikon takaisen käsittämättömän hintojen korotuksen ja lehdistössä ylimielisen kommnetoinnin takia.

        Nyt saan ilmaiset palvelut hajauttamalla. Ei siis keskittämällä, kuten pankit yleensä mainostavat.

        S-pankista on tähän asti erittäin positiiviset kokemukset. Verkkopankki pitää sisällään kaiken tarvittavan, eikä mitään turhaa sälää. Asikaspalvelu Hakaniemen sokosella oli erittäin ystävällistä tiliä avatessani. Visan toiminnasta ulkomailla tai laajemmin suomessakaan ei vielä ole kokemusta, koska pankin vaihto-operaationi on niin tuore. Kaiken kaikkiaan tällä hetkellä olen erittäin tyytyväinen s-pankin asiakas. Katsotaan miten tulevaisuudessa. Lisäksi olen olen hoitanut itselleni edullisimmat mahdolliset pankki- ja rahoituspalvelut hajauttamalla.

        ..."kiva" kuulla, että muilla samantapaisia kokemuksia... Minulla on ollut jokin luottokortti 20-vuotiaasta asti, ei koskaan mitään ongelmia lainojen tai luottojen kanssa. Asuntoni olen perinyt edesmenneeltä isältäni, ei lainoja sen takia. Tohtorinpaperit on viittä vaille valmiit. Ainoa "ongelma" minkä keksin on se, että olen tutkija joka työllistää itsensä tällä hetkellä olosuhteiden pakosta apurahoilla, minulla ei siis ole varsinaista työnantajaa eikä palkkatuloja. Hain S-etukortin VISAA Mastercardini (jonka muuten sain pari vuotta sitten hakiessani Stokkalta, ihan ilman mitään kummempia ihmettelyjä, ILMAINEN sekin) rinnalle, koska hiffasin että olen matkoilla hieman kusessa jos se yksi ja ainut kortti ei toimaakaan. Olin kanssa melkoisen yllättynyt kun korttia ei myönnetty, samaan aikaan huvittunut ja loukkaantunut. Ja syytä ei kerrottu, vaikka koitin selvittää. Mutta ei siinä mitään, menettivät tämän mahdollisen asiakkaan kyllä, äänestän jaloillani. Mietin kyllä, että minkälaisia ihmisiä he haluavat asiakkaakseen?


      • uusi asiakas kirjoitti:

        Itse kyllästyin kivijalkapankkien palvelumaksuihin ja päädyin etsimään ilmaiset pankki- ja sijoituspalvelut. Olen vuosia pätkätöissä ollut n. 2800 kuukausitulot omaava ihminen. S-pankin visaan hain 4000 luottorajaa ulkomaan työmatkojen takia. Visan sain, mutta luottorajaksi annettiin 2000. Täytyy yrittää nostaa sitä muutaman kuukauden päästä. Luottoa en ole käyttänyt vanhoissakaan korteissa ikinä, mutta ulkomaan (työ)matkoilla korttia ja "isompaa" luottorajaa tarvitsee.

        Kakkoskortiksi hain Stockan masteria netistä samalla 4000 rajalla. Sieltä (Nordealta) päätös tuli n. viikossa: "Valitettavasti emme voi myöntää teille hakemaanne korttia." Ihmettelin asiaa ja soitin Nordearahoituksen asiakaspalveluun. Siellä puheluni siirrettiin yhdelle luottohakemusten käsittelijälle ja tämä henkilö katsoi hakemustani ja sanoi, että hakemuksessani kaikki näyttää erittäin positiiviselta. Hän kehoitti minua hakemaan korttia uudestaan Stockalla paikanpäällä. Nyt hakemukseni hyväksyttiin, tosin 3500 luottorajalla.

        Edulliset rahastot ja arvo-osuustilit saan Seligsonin rahastoista ja E*tradelta. Nordnettiä en käytä enää sen parin viikon takaisen käsittämättömän hintojen korotuksen ja lehdistössä ylimielisen kommnetoinnin takia.

        Nyt saan ilmaiset palvelut hajauttamalla. Ei siis keskittämällä, kuten pankit yleensä mainostavat.

        S-pankista on tähän asti erittäin positiiviset kokemukset. Verkkopankki pitää sisällään kaiken tarvittavan, eikä mitään turhaa sälää. Asikaspalvelu Hakaniemen sokosella oli erittäin ystävällistä tiliä avatessani. Visan toiminnasta ulkomailla tai laajemmin suomessakaan ei vielä ole kokemusta, koska pankin vaihto-operaationi on niin tuore. Kaiken kaikkiaan tällä hetkellä olen erittäin tyytyväinen s-pankin asiakas. Katsotaan miten tulevaisuudessa. Lisäksi olen olen hoitanut itselleni edullisimmat mahdolliset pankki- ja rahoituspalvelut hajauttamalla.

        Nimimerkkin "uusi asiakas"

        Hait isoa luottorajaa "ulkomaan työmatkojen takia".

        Jos et ole yksityisyrittäjä, niin eikö teillä työpaikalla saa esim. Nordean tarjoamaan First Card korttia työmatkoja varten?

        Jos työmatkoja on siis paljon / pitkiä.

        Vuosimaksu on jotain 25 euroa, ja sen maksaa työantaja.

        Eihän työmatkojen kuluja tarvitse kenenkään itse maksaa?!


      • oooookkkei
        Yrittäjä_Espoo kirjoitti:

        Samankaltaisia kokemuksia täällä. Putipuhtaat luottotiedot, ei ikinä mitään vaikeuksia saada luottokortteja muista pankeista. Vuositulot 2009 yli 60 tuhatta. No meni sitten Prismat, Alepat IF:t ABC:t ja kaikki muutkin firmat jotka s-ryhmään ovat kytköksissä vaihtoon samantien :)

        Toinen mainitsemisen arvoinen asia ko puulaakista oli se kun yritin ensi kertaa tilin avaamisen jälkeen kirjautua verkkopankkiin: eihän se onnistunut. Maksullisesta asiakaspalvelusta sanoivat vaan että johtui siitä kun syntymäaikani oli syötetty järjestelmään jotenkin jälkikäteen ja lupasivat lähettää seuraavaksi päiväksi kertakäyttöisen salasanan. Eipä ole salasanaa näkynyt mutta eipä sillä ole enää väliäkää.

        Seuraavaksi katsotaan onko Kesko luottamuksen arvoinen...

        Vaihdoit kauppaa koska eivät antaneet sinulle visaa....ookooo...


      • er
        minulle.. kirjoitti:

        Hain tätä muistaakseni ainakin kaksi kertaa, välissä oli monen monta kuukautta. Ensin ajattelin että ehkä ei myönnetty siksi kun ei ollut vakituista työpaikkaa. Sitten kun sama työpaikka muuttuikin vakituiseksi, hain uudestaan, ei myönnetty. Ja siis kyse oli jostain pienimmästä mahdollisesta rajasta, olisikohan nyt ollu 800 euroa. Kysyin myös syytä tälle, ei lainoja, ei velkoja, ei mitään. Ja vakituinen työpaikkakin. Kiukkuinen vastaus, heillä ei ole mitään syytä ilmoittaa mitään asiaan liittyen. Hain sitten sammolta mastercardia 1500 euron rajalla, jonka sain heti. Ja kaikista huvittavinta on se, että olen s-ryhmän henkilökuntaa. Jos ei edes henkilökunnalle myönnetä visaa, niin kenelle sitten? :D

        No tämä oli jo todella säälittävää!


      • jeppejeejeejee
        kummastelija----- kirjoitti:

        Onkohan nämä edelliset tarinat edes tosia. Itse omistan sekä osuuspankin että s-pankin visat, sekä vieläpä nordean mastercardin. Minkään näistä saamisessa ei ole ollut minkäänlaisia vaikeuksia.

        Outoa että tänne ne vaikeudet sitten kasaantuvat? Olisikohan ehkä syytä katsoa peiliin, eikä haukkua s-pankkia?

        Ihan samaa ihmettelen. Itse olen työttömänä ja liityin juuri s-ryhmän asiaksomistajaksi. Ei minkäänlaisia ongelmia ollut. Hain Visa Debit maksukorttia, koska luotto-ominaisuuksia en tarvitse. Olisiko nimenomaa siitä johtuvaa että useimpien hakemukset on hylätty, että ovat hakeneet LUOTTOkorttia? Luulen asian olevan näin. Eihän ne voi myöntää kelle tahansa luottokorttia, ja ihan sama pätee kaikissa pankeissa. Muutenkin koko luottokortti on keksitty tyhmille! Lisäkustannuksia siitä vain tulee kun höylää tilinsä miinukselle.


    • omistaja jäsen

      Itsellä on vuonna 2008 haettu visa debit.

      Tuosta hakemuksesta vain sen verran. Olin omalla s-marketilla ja kysyin kassalla debit korttia. Kassa sanoi, että hyppää autoon ja käy prismassa kysymässä, että siellä o palvelua tätä varten.

      Menen prismaan asiakaspalveluun ja kysyn debitiä, niin saan lomakkeen. Sanon, että tulen kohta tekeen sen, että käyn kaupassa sisällä. Takasin tullessa niin "virkailija" pyytää pankin tiskille sivuun ja tekee sen lomakkeen nettiin ja kortti tulee postissa.

      ei mitää ongelmaa... mä oikee ymmärrä tota luottokortti härdeliä, ku tavallinenkin kortti toimii hyvin.

      • 12+3

        pankit myönnä sori vaan.Visa on oma kansainvälinen yhtiö joka myöntää ne tai on myöntämättä ja pankin suositus tietenkin ratkaisee jonkin verran.Syytä ei tarvitse kertoa lain mukaan jos ei korttia saa.Palkka voi olla vaikka mitä,mutta jos aina nostaa palkan tilipäivänä kokonaan niin eivät nykyisin myönnä kortteja koska persaukinen jos heti tili tyhjäksi kun rahaa on tullut.Pitäisi olla yhtä tarkka noiden asuntolainojenkin kanssa niin ei pääsisi ylivelkaantuun porukat.
        Eräs sanoi tarttee vain netti ostoksiin niin minä olen jo 2 vuotta käyttänyt netissä op-visaelectronia koska kaikki paikat hyväksyy sen ulkomaillakin eli jos visa käy niin käy electron vaikka tietenkin katetta pitää olla silloin tilillä.


      • ammattituristi
        12+3 kirjoitti:

        pankit myönnä sori vaan.Visa on oma kansainvälinen yhtiö joka myöntää ne tai on myöntämättä ja pankin suositus tietenkin ratkaisee jonkin verran.Syytä ei tarvitse kertoa lain mukaan jos ei korttia saa.Palkka voi olla vaikka mitä,mutta jos aina nostaa palkan tilipäivänä kokonaan niin eivät nykyisin myönnä kortteja koska persaukinen jos heti tili tyhjäksi kun rahaa on tullut.Pitäisi olla yhtä tarkka noiden asuntolainojenkin kanssa niin ei pääsisi ylivelkaantuun porukat.
        Eräs sanoi tarttee vain netti ostoksiin niin minä olen jo 2 vuotta käyttänyt netissä op-visaelectronia koska kaikki paikat hyväksyy sen ulkomaillakin eli jos visa käy niin käy electron vaikka tietenkin katetta pitää olla silloin tilillä.

        Jonkin verran elämää eläneenä ja kokeneenakin voin todeta - mitään pankkia mainostamatta - että jokainen pankki myötää kortin jos kaikki on kunnossa.
        Ei kaikki todellakaan ole kunnossa silloin kun lähdetään maaliskuussa hakemaan visaa pääsiäisen matkalle! No, pankit tekevät bisnestä eivätkä ole aina kiinnostuneita riskiryhmistä.
        Turhaa on valittaa etteikö markkinatalouspankit toimi jos kaikki edellytykset ovat OK.
        Jokainen joka haluaa maksaa visastaan vuosimaksuja tehkööt niin mutta paskanjauhanta on paskanjauhantaa.
        Itselläni on kokemuksia monista eri korteista jotka toimivat ja eivät toimi. Sama kortti saattaa olla toimimatta ST1 asemalla Suomessa mutta toimiikin hyvin Miamissa. Tai päivastoin. Itse en koskaan läde maailmalle yhden kortin varassa, sen olen oppinut. Niinkuin senkin että joillekin on vaikeaa ymmärtää ihan faktoja asioita.


    • Yksi vihainen myös

      Avasin juuri samasta aiheesta uuden, kun en tätä hoksannut.

      Ei myönnetty meillekkään yhteisVISAa S-pankista. Toki määräaikaiset työsuhteet mut tulot yhteensä 9000 euroa ja ei velkaa ei mitään häiriöitä.
      Itsellekkin tuli ekaksi ketutus ja tunne etteivät ilmeisesti halua asiakkaita.

      TULI mieleen, et onkohan niillä ongelma liian suuressa luottojen määrässä, koska itse myöntävät ja monet jotka hakee kortteja niin ei ole talletuksia S-pankissa. Voisiko tässä olla syy?

      TOki eivät uusia asiakkaita tällä menolla saakkaan.

      Tympeäähän se on, kun kovasti mainostavat ilmaista VISAA ja sitten eivät myönnä. Osuuspankissa homma onneksi toimii opiskelijanakin sen saa vaikka ei ole tulojakaan, kunhan pisteet kasassa.

      Ihme hommaa kyllä S-pankilta! Kannattaisi muuttaa toimintatapoja pikaisesti.

    • S-pankissame tanssit

      Yksi outous näissä puheissa on:

      S-pankki ei myönnä kuten ei yksikään muukaan pankki yhteisluottokortteja. On aina kortti, jolle haetaan rinnakkaiskortti.

      S-pankissa myös tilit ja debit-kortit ovat henkilökohtaisia, tilille voi saada käyttöoikeuden mutta rinnakkais-debittiä hakiessa hakijan tiedot määrittävät saako tämä rinnakkaiskorttia toisen tilille vai ei. Eli jos ei ole luottotiedot kunnossa, rinnakkaiskorttia ei heru. Debit-online-rinnakkaiskortin voi saada, jos merkinnät vanhoja ja asiakastiedossa merkintä niiden maksusta.

      Eli veikkaanpa että jompakumpa salailee jotain historiastaan ja pääsee hommasta sillä helppoudella ettei pankki oikeasti kerro hylkäyksen syytä.

      Itse hain paikallisen S-marketin kassalta määräaikaisella työsopimuksella tonnin debit/credit kortin ja se tuli parissa viikossa ilman kyselyjä. Samaan aikaan Sammolle määräaikaisuus oli liian suuri ongelma myöntämiseen.

    • ei kiitos salailulle

      Pitääkö S-pankin tilillä on paljon rahaa, ennen kun myöntävät sen S-pankin Visa Debit Creditin?
      Tämä lienee se syy, että korttia ei saa, vaikka tulot ja taustat, työpaikat olisi kunnossa.
      Mutta reilumpaa olisi S-pankilta kertoa suoraan, miten paljon he olettavat asiakkaalla olevan s-tilillä rahaa.
      Pitääkö siellä olla joka päivä 100e vai 1000e vai kerran kuukaudessa jokin tilitapahtuma tms?
      Luulisi, että parempi tiedoitus kortin myöntämisperusteissa olisi hyvä puolin toisin. Ihmiset eivät hakisi turhaan, tai voisivat siirtää s-tilille vaaditut summat jne ja virkailijat pääsisivät vähemmällä. Varsinkin tuo, ettei päätöksiä tarvitse perustella, on ihna jostain tsaarin ajan muinaisuudesta. Kaikki päätökset pitäisi perustella, näin toiminta olisi reilua ja avointa!

    • S-pankki PARAS

      "Mutta sitten saat päätöksen että korttia ei myönnetä...tiedon saat itse soittamalla ja ihmettelemällä missä kortti luuraa...

      Heidän ei tarvitse kertoa miksi korttia ei myönnetä."

      JUURI sen takia S-pankki on paras, kun minkäänlainen kassaneiti ei kerro miksi et saanut korttia,
      jos jossain pankissa kerrotaan syy,
      SE VARMAAN leviää omalle paikkakunnallesi ja juuri tuollaiset ikävät asiat muistetaan kertoa eteenpäin.

      TOISEKSI,
      kun olen pikkuvarakas, ei tosiaan ole yhtään häirinnyt vaikka S-pankissa ei olekaan huippuosaajia sijoitusneuvonnassa, yms, kaverin pankissa oli,
      suosittelivat että laittaisi paremmin tuottamaan, vuoden kuluttua oli pääoma pienentynyt 20 %.

      toinen kaveri on niin sitoutunut omaan pankkiinsa, että olisi ottanut sieltä ylihintaisen lainankin, jos en olisi itse toisesta pankista kysellyt, hänelle lainaa talokauppaan.

      • Ns. pankki

        No S-pankkihan ei olekkaan mikään asuntolaina- tai sijoituspankki ja on todella pieni tekijä koko pankkimaailmassa. Kyllä pankin pitää pystyä sanomaan onko asiakkaan hakema luottomäärä liian korkea tuloihin nähden jos ei luottokorttia myönnetä ja asioista pitäisi voida neuvotella, varsinkin jos kyse ei ole mistään maksuhäiriömerkinnästä tai varattomuudesta. Tähän ei S-pankki kykene.

        Itselläni ollut vuosikymmeniä muiden pankkien kortteja ilman ongelmia ja niitä olen käyttänyt matkoilla ja nettitilauksia tehdessäni. S-pankki on kohdallani ensimmäinen pankki joka ei korttia ole myöntänyt ja minulla ei todellakaan ole ollut koskaan maksuhäiriöitä tai maksukyvyttömyyttä. En tiedä millä perusteella S-pankki itselleen asiakkaat valitsee, sillä äitinikään ei saanut heidän korttiaan. On omistusasunnot, ei velkoja, ei maksuhäiriöitä koskaan.


      • 0987654

        S-Pankin korttiehdoissa:

        5. PANKIN VELVOLLISUUDET JA OIKEUDET
        Pankki ei ole velvollinen perustelemaan korttihakemuspäätöksiä. Hakijalla kuitenkin ilmoitetaan jos hylkäämisen syynä ovat hakijan luottotiedot.


    • ei visaa työntekijä

      Miten S-pankki takaa henkilökuntaedut, jos se ei myönnä sitä Visaa?

      Minua kiinnostaa S-ketjun työntekijänä, miten konserni aikoo jatkossa menetellä henkilökuntaetujen suhteen?

      Vuoden 2012 alusta kun edut siirtyvät sirulle, eli Visakortti on kaikilla pakollinen.
      Tarroista luovutaan niiden helpon väärentämisen ja henkilökuntaedun runsaan ja jatkuvan väärinkäytön takia.

      Minulla on kyllä toisen pankin MC ja Visa, mutta en myöskään saanut Visaa S-pankista.
      Ja ei todellakaan ole mitään luottohäiriöitä, ikinä eläessäni en ole maksanut yhtään laskua myöhässä tai ylittänyt tiliäni jne.

      Olen ilmeisesti vain liian pienipalkkainen (kuten 90% S-ketjun työntekijöistä), joten evätäänkö meiltä myös S-ketjun helkilökuntaedut näin kätevästi?

    • Pöhölöä

      Niin eihän S-ryhmä lähetä jatkossa edes asiakaspostia jos ei ostoja ole kertynyt 3 kk:n aikana ryhmässä. Eli olen asiakasomistaja mutta en ole oikeutettu asiakaspostiin mikäli en osta heidän ryhmästään? Eipä tuollainen politiikka kyllä jatkossakaan houkuta S-ryhmässä asioimaan. Kyllä se 100 euron osuusmaksu vaan näyttää kelpaavan. Kyllä on ketku ryhmä ja jatkossa kyllä kartan tuota kuin ruttoa. No eipä tuo nyt vaikeata ole muutenkaan, kun hinnatkin on nousseet monen tuotteen osalta kalliimmaksi kuin muualla, eikä siinä enää edes bonukset auta. S-ryhmä on vain Matti Vanhasille ja kumppaneille tarkoitettu osuusleikkilaatikko.

      Jäsenyys vain irti tuollaisesta ryhmästä ja rahat pois.

    • JP84tku

      Samaa täällä - ei myönnetty.. Itsellä on Visa ja Master ja tarkoitus oli lopettaa toinen niistä ja siirtää kaikki s-ryhmän ostokset S-pankin visalle maksutapaetua silmällä pitäen.. Vaikkei se montaa kymppia vuodessa olisikaan, mutta samalla olisi lähtenyt sampopankin visan vuosimaksu..

      En tajua, luottotiedot ok, tulot min. 3300e / kk oman firman satunnaiset tulot (n.1000e / kk), tilillä ei ole kuin 140e mikä on bonuksista tullut ja välillä sieltä ostellut jouluostoksia. Voisiko se sitten olla syynä hylkäämiseen?

    • Zepian

      Itse yritin kanssa vaihtaa päivittäisasiointipankkia S-pankkiin muttei onnistunut. Visaa ei myönnetty. Tulot 3500, luottotiedot ok, määräaikainen (katkeamaton) työsuhde, korkeakoulututkinto. Yritin selvittää miksi sitä visan rimpulaa ei heiltä myönnetä, mutta eivät pystyneet sitä minulle kertomaan. Päätin sitten jatkaa vanhan pankin asiakkaana.

      Ilmoitin muutin lopulta sinne paskapankkiin että "Pitäkää tunkkinne". He heh!

      • rikas24

        Hei homopää taidat olla vähän köyhä kun et saa visaa. Turhia maistereita ei tarviikaan luotottaa!


    • JP84tku

      Jep jep, fiksua keskustelua. Ajattelin vain sanoa että sain sen luoton 1000e luottorajalla 10% kk-lyhennyksellä.. Pistin uuden (1000e raja) hakemuksen samantien kun luin netpostista että se 2000e rajalla oli hylätty. Varmaan helpompi tuota nostaa kun saa vähän respectiä ensin.

      • JP84tku

        Näin vastasi aspa kun kyselin miksei 2000e rajaa hyväksytty. Kuten odotettua:

        "Luotto hakemuksessa kokonaisuudessaan kysytyt tiedot vaikuttavat luottopäätöskäsittelyssä. Valitettavasti takuuttomia luottohakemuksia ei perustella."


    • ihmetyttää

      Perkele tässä mitään saa mistään. Onpa huvittava juttu tuo velkajärjestelykin nykyään. Pankeilla omat valvontajärjestelmät, joissa näkyy velkajärjestely 10 vuotta että eiku kokeilemaan vaan mutta ei niistä oikein mitään saa vaikka olisi järjestely loppunut kaksi vuotta aikaa niin homma jatkuu edelleen samana kun velkajärjestelyn aikana.

    • E.M

      Asiakaspalvelussa työskennelleenä voin kertoa, että S-Pankki ei myönnä sinkkutalouksille luottokorttia. Aivan sama vaikka tulot olisi 7000/kk. S-kauppa on aikoinaan tehnyt tällaisen linjauksen, vaikka ei siitä julkisuudessa mitään hiiskukaan

      • kortillinen

        Tarkoitatko, että S-Pankki ei ENÄÄ myönnä sinkkutalouksille luottokorttia. Edustan itse sinkkutaloutta ja Visa C/D on ollut melkein alusta alkaen.


      • kortillinen2
        kortillinen kirjoitti:

        Tarkoitatko, että S-Pankki ei ENÄÄ myönnä sinkkutalouksille luottokorttia. Edustan itse sinkkutaloutta ja Visa C/D on ollut melkein alusta alkaen.

        Sama täällä, kyllä niitä alkuun sai mutta on näköjään linja kiristynyt


      • sinkkuja ei s-kauppa

        Mielenkiintoista, jos tuo tosiaan on totta, että S-pankki ei myönnä mitään kortteja, edes asiansa hoitaville ja hyvätuloisille yhden talouksille.
        Varsinkin, kun Suomessa yli 60% talouksissta on näitä sinkkutalouksia!
        Miten näin suuri osa potentiaalisia asiakkaita on varaa syrjäyttää?
        Olisi mielenkiintoista kuulla, ihan S-ryhmältä itseltään kommenttia esim tähän ketjuun.
        Vastavetona kaikkien sinkkujen pitää siis lopettaa ostaminen kaikista s-ketjuista?


      • plop plop
        sinkkuja ei s-kauppa kirjoitti:

        Mielenkiintoista, jos tuo tosiaan on totta, että S-pankki ei myönnä mitään kortteja, edes asiansa hoitaville ja hyvätuloisille yhden talouksille.
        Varsinkin, kun Suomessa yli 60% talouksissta on näitä sinkkutalouksia!
        Miten näin suuri osa potentiaalisia asiakkaita on varaa syrjäyttää?
        Olisi mielenkiintoista kuulla, ihan S-ryhmältä itseltään kommenttia esim tähän ketjuun.
        Vastavetona kaikkien sinkkujen pitää siis lopettaa ostaminen kaikista s-ketjuista?

        itse ainakin vähennän ostamista, periaatteen vuoksi
        sitäpaitsi Keskon plussa-alennukset ovat konkreettisempia


    • Tavan riviukko

      Hain S-visaa 2000e luotolla. Luottohakemus hylättiin.

      - Ei asuntolainaa, velaton asunto
      - Ei muita lainoja
      - Tulot 4550e/kk
      - Parisuhteessa
      - Ei lapsia

      Tästä on helposti pääteltävissä, että S-pankki ei myönnä Visa-korttiaan sellaisille asiakkaille joilla on maksukykyä ilman Visaa. Toisinsanoen haistaavat tilanteen, että kortti ei tulisi aktiiviseen käyttöön ja nimenomaan luotto-ominaisuuksiltaan.

      Köyhien ja p#rsaukisten pankki ja kortti ja pisten.

      Vähänkin itseään arvostava pysyy kaukana kyseisestä leikkipankista.

      • 2+10

        "- Ei asuntolainaa, velaton asunto
        - Ei muita lainoja
        - Tulot 4550e/kk
        - Parisuhteessa
        - Ei lapsia"

        Mitä jäi kertomatta...? Rikostausta?


    • 619

      Vai onko niin, että S-Pankki ei enää myönnä ollenkaan uusia luottokortteja? Siis ei kenellekään.

      • keijo_

        Siinä tapauksessa tämä leikkipankki voisi edes mainita asiasta.


    • 5+20

      S-Pankki ei myönnä visaa, haloo!!!!! Visan myöntää luottokorttiyhtiö, eikä pankki, joten haukutte väärää puuta. Pankki kyllä suosittelee jos on suositellakseen, päätöksen tekee luottokorttiyhtiö.

      • keke__

        Tietämätön moukka.

        S-Pankki tekee päätökset. Eivätkä he perustele päätöksiään kenellekkään. Näin asiakasta juoksutetaan ja laitetaan koko asiakaskunta naurunalaiseksi.

        Näin erottuu markkinoilla selkeästi Pankija ja leikkipankit.


    • Emmä vaan tiedä

      Ehkä Luottokuntaa ei kannata haukkua kuin sen myöntämistä korteista.

      Luottokunnan myöntämät Visa-kortit

      Tapiolan kautta: Issued by LUOTTOKUNTA
      Hypo Pankin kautta: Issued by LUOTTOKUNTA

      S-pankin kautta: Issued by S-Pankki Oy

      Noissa Luottokunnan myöntämissä hakemus meni Luottokuntaan. S-Pankin myöntämissä S-Pankkiin. Luottokunnan myöntämissä kaikki kirjeenvaihto oli Luottokunnan kanssa, samoin laskut tuolevat sieltä. S-Pankin myöntämissä kirjeenvaihto on S-Pankin kanssa ja laskut tulevat sieltä.

      Kaikki Luottokunnnan myöntämiä koskevat asiat hoidetaan Luottokunnan asiakaspalvelun kanssa, S-pankin myöntämän kortin asiat S-Pankin asiakaspalvelun kanssa.

      Aikaisemmin minulla oli Sampo Pankin kortti. Se oli myös Luottokunnan myöntämä. Siirryttyään Danske Bankin omistukseen, Sampo Pankki alkoi itse myöntää Visa-kortteja.

      • edellinen

        Vielä sen verran, että Luottokunta ei myönnä henkilölle kahta Visa-korttia. Minullakin tuo Tapiolan kautta saatu kortti poistuu käytöstä 30.9 ja jäljelle jää Hypon.

        Sen sijaan eri pankkien myöntämien korttien määrälle ei ole rajoituksia. Näin ollen ennestään muuta kautta saatu Visa-kortti ei estä saamasta esimerkiksi S-Pankista Visa-korttia.


    • apps

      S-ketju on hujausta. aivan käsittämätön huijaus.

    • imeks mun pimppiä?

      taidat itse olla huijausta kenties?

    • masa

      Lukekaapa vastaavat keskustelut muista pankeista. Aivan samaa paskanjauhantaa.

    • Pena5457

      S-pankki myöntää visa korttinsa myös sinkkutalouteen. Tiedän koska olen sinkku ja olen sellaisen saanut. Osa kavereistani ei ole saanut s-pankin korttia ja yhteisenä tekijänä näissä tapauksissa näyttäisi olevan että et he eivät pitäneet s-tiliä palkkatilinä. Itse otan palkkani s-pankkiin jolloin pankki tietää varmasti että minulla on säännöllisiä tuloja eivätkä joudu uskomaan pelkkiin puheisiin. Kaikki ne kaverini jotka kortin saivat käyttivät tiliänsä myös palkkatilinä. Yhdelläkään ei ole luottohäiriöitä.

    • onnellinen mummo

      Asut varmaan eri nimisen asunto kaverin kanssa. S-pankki vaatii, täytyy omistaa talo tai huoneisto ainakin nimellisesti. Minä sain S-Pankin Visa kortin kun asuin tyttäreni talossa. Kadun nimi ja numero. Sittemmin muutin sisareni kanssa asumaan hänellä on eri sukunimi. S pankin kortti lopetti toiminnan En saanut uutta. Syynä oli osoite. Olin ikään kuin alivuokralainen OSOITTEEN MUKAAN?? Asiakas palvelu on, aivan oliken hidas, jos jättää jonkin selvityksen S-pankin Aleksanterinkadulle Helsinkiin, asiakas palvelu sanoo, että se menee nopeammin postitse??? Huomasin ei voi pitää suurempia summia S pankin tilillä, jos kortin numero joutuu vääriin käsin esim. internetin kautta. S-pankki ei auta millään tavalla asiakkaitaan, saaman rahansa takaisin. Jokainen muu PANKKI autta kaikella tavalla lähettää täytettävä kaavakkeita ja jne. S Pankki ei haluaa auttaa. Siis VAROITUS.

      • Verisure

        Tilillä oleva raha ei vaikuta kyllä mitenkään luottokortin väärinkäyttö mahdollisuuteen ja siitä seuraaviin maksuihin..., eli pankki/debit ominaisuus on eri asia kuin luotto/credit...

        Samaa mieltä avusta, kun jokin laskuttaja sählää ylimääräisiä kuluja, niin pankki viis veisaa. Valitettavasti Luottokunnan Visoja on harvalla pankilla enää tarjolla.


    • 56

      Niinpä. Viikko siten täytin hakemuksen, ei ole kuulunut vastausta vielä. Onpa hidasta toimintaa. Tai voi olla jouluruuhkat tietysti päällä.

      No onneksi on Visa, ni ei ole hätää vaikka ei myöntäisikään. Mutta meinasin ilmaista Visaa koittaa sieltä jotta voin heittää tämän maksullisen pois.

      • 56

        No nyt on outoa. Verkkopankissa ei näy korttia. Mutta asiakasomista onlinissa näkyy visa debit/credit kortti.

        Saa nähdä tuleeko sitten joskus.


      • Plug&Pray
        56 kirjoitti:

        No nyt on outoa. Verkkopankissa ei näy korttia. Mutta asiakasomista onlinissa näkyy visa debit/credit kortti.

        Saa nähdä tuleeko sitten joskus.

        Niin hakemuksen käsittely vaatii aikansa ja hyväksyntä, sen jälkeen kortin teko ja postitus jne... se ei ole plug and play homma.


    • Outo on

      Omituinen pankki. Vaimo haki Visa-korttia muutama viikko sitten. Ei saanut. Hänellä on ollut ja on edelleen kyseisessä pankissa määräaikaisia talletuksia jotka nytkin (valitettavasti sanon minä) yli 10000 euroa

      Itselläni oli makaamassa kyseisen pankin tilillä noin 50t osakkeista kotiutettuja varoja, lähtivät toki eteenpäin välittömästi.

      Minulla on varallisuutta varsin reippaasti.

      Kummallakaan ei maksuhäiriöitä, ei ole ollut koskaan. Minulla on sekä S-pankin että kahden muun pankin Visa, Mastercard ja Diners. Vaimolla erään toisen vakavaraisen pankin Visa.

      Mikä ongelma? Vaimo sattui olemaan huom. määräaikaisessa työsuhteessa
      ennen äitiyslomalle jäämistään. Siis ei juuri nyt PALKKA-tuloja.

      Entä muut syyt, arvauksia?

      Osoite ja surkeassa maineessa oleva kaupunginosa jossa asutaan? Profiloiko S-Pankki ihmisiä myös sen perusteella mitä ostoksia tekevät eli miten käytetään S-etukorttia??? On käyty Prismassa harvoin, vaikuttaako? No kaikkihan siellä on kallista, ei käydä jatkossakaan.

      Kuinkahan helposti korruptiohallitusten jäsenet ja niiden sukulaiset saavat Visa-kortteja? HOK-Elanto? Ainakin tontteja tuntuvat saavan helposti.

      • kortti poikki

        Tuohon haluaisin kyllä selkoa, vaikka tietosuojavaltuutetulta asti: käyttääkö S-pankki ostostietojakin profiloidessaan asiakkaita?

        Jos näin on, niin kuten Petteri Järvinenkin sanoi, kannattaisi olla näistä veijareista enemmän huolissaan kuin Googlesta.


      • Vielä tääkin

        Unohtui vielä firma ja sen kortit, joten perheellämme on salavarallisuutta jota ainakaan S-Pankki ei osaa arvostaa :D

        Osuuskassa mikä osuuskassa.


    • sini46

      23.04 avasin tilin Viikin Prismassa Helsingissä. Kamala määrä allekirjoitettavia papereita. Sanoivat, että seuraava BONUSRAHA menee tilille. Posti kopsahti 30.04 ja bonusrahaseteli 57,87 euroa. Soitin S-pankkiin, että ollaan lähdössä mökille Jaalaan. Sanoivat, että Kouvolan Prismassa voi tuon tallettaa S-pankin tilille. No 40 kilometriä ajettiin. Eipä onnistunut. Kouvolan S-pankki, kai ihan eri firma. Kehoittivat ajamaan Hyvinkäälle, tai Riihimäelle. No ei mennä.Kai tuo boonusseteli menee saunanuuniin, tai takkaan. Helsinkiin vasta syyskuun lopusssa. Seteli vanhenee 30.06.

      • aweaewe

        Ensinnäkin: tilin avaaminen ei ole vaatinut sinulta kuin yhden allekirjoituksen.

        Ja sitten asiaan: bonusrahasi voidaan Kouvolan Prisman kautta lähettää HOK-Elantoon, joka kirjaa setelin arvon tilillesi. Bonusrahaseteleitä liikkuu HOK-Elannon alueen ulkopuolella niin harvoin ettei olisi ihme jos ei Kouvolassa olisi sellaista ikinä nähtykään. Kannattaa siis mennä sinne uudestaan ja pyytää, että soittavat sieltä vaikka HOK-Elantoon ja kysyvät toimintaohjeita.


    • ei ymmärrä taas

      No eikö sitä "seteliä" voi käyttää ihan päivittäislaupassa normiostoksiin? Mitään järkeä lähteä tallettamaan jotain 60 euroa.....
      Tai laita takaisin postin mukana sinne, mistä sen lähettivätkin.

    • Pankin vaihtaja

      Tikkurilan Aktiassa Suomen paras pankkipalvelu, onkuin menis kotiin, saa yksilöllistä palvelua niin kuin entisaikaan. Asiakkaita kohdellaan asiakkaina, kunnioittavasti, eikä niin kuin karjaa viereisessä Nordea-pankissa. Ei ole liikaa ruuhkia. SUOSITTELEN!!!

    • hahahahhahahahahah

      Outo on: Miksi sitten haet luottoa jos kerran varallisuutta? eikö ole kivempi elää ilman velkaa ja ottaa rahaa suoraan PANKKI tililtä ;DDD se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.. Naurua paljon sanon minä.

    • rampenauk

      Onpa kyllä outoja luottopäätöksiä, mä sain s-pankin visan tosta vaan, vaikka pa. olenkin. Nordea on kyllä tarjonnut tähän mennessä oudoimman systeemin, nettipankissa vaan luki" olemme korottaneet korttisi luottorajaa 5000€:n, klikkaa tästä jos hyväksyt uuden rajan". aika omatoimista

      • s-paniikki

        Nyt sitten selvisi asia, piti täältä tulla katsomaan. Sain eilen postissa kirjeen, jossa korttihakemukseni hylättiin? Ihmettelin miksi, no ei kyllä enää kiinnosta koko juttu. Hain ainoastaan korttia, jolla voin kerätä bonukset ja minulle sanottiin, että ei ole muita kuin sirukortteja ja otin sitten sellaisen hmm tai hain. Sanottiin että kannattaa ottaa se Kredit myöski kun on ilmainen, no mietin kyllä, että jos vaihdan palkkapankikseni s-pankin, otan sen sitten luotollisena. Ei tullut sitten vaihtamisesta mitään, kun ei mitään korttia myönnetty. Kirjeessä oli, että jos HUOM jos haluan debit kortin minun pitää hakea sitä sitten. No niin sitten päätin lopettaa koko hakemusrumban ei kiinnosta asia enää.


      • luottokorttk
        s-paniikki kirjoitti:

        Nyt sitten selvisi asia, piti täältä tulla katsomaan. Sain eilen postissa kirjeen, jossa korttihakemukseni hylättiin? Ihmettelin miksi, no ei kyllä enää kiinnosta koko juttu. Hain ainoastaan korttia, jolla voin kerätä bonukset ja minulle sanottiin, että ei ole muita kuin sirukortteja ja otin sitten sellaisen hmm tai hain. Sanottiin että kannattaa ottaa se Kredit myöski kun on ilmainen, no mietin kyllä, että jos vaihdan palkkapankikseni s-pankin, otan sen sitten luotollisena. Ei tullut sitten vaihtamisesta mitään, kun ei mitään korttia myönnetty. Kirjeessä oli, että jos HUOM jos haluan debit kortin minun pitää hakea sitä sitten. No niin sitten päätin lopettaa koko hakemusrumban ei kiinnosta asia enää.

        Vaikka S-pankkia pidetään hankalana saada luottokorttia, ei se ollut helppoa omallakaan pankilla. Sain vasta kolmannella kerralla opiskelija-Visan Osuuspankista. Vasta, kun opintopisteet/viikot riittivät, kortti tuli.


      • 2+10
        luottokorttk kirjoitti:

        Vaikka S-pankkia pidetään hankalana saada luottokorttia, ei se ollut helppoa omallakaan pankilla. Sain vasta kolmannella kerralla opiskelija-Visan Osuuspankista. Vasta, kun opintopisteet/viikot riittivät, kortti tuli.

        Ei sitten tullut mieleen tarkastaa/kysyä mitkä ne rajat opiskelijavisaan on, vaan piti ihan kolmesti kokeilla että josko nyt riittäis?


    • luottokortti

      No kyllä tiesin, mutta halusin koittaa, missä kohden menee läpi.

    • viivi18

      S- MAINOSTAA kannata ei uskoa. ei ole pankin henkilökunta edes pankki ammattilaisia.

      Olenn kokenut omin tutkien..

    • Debit

      Mihin luottokorttia tarvitsee, jos on tilillä riittävästi rahaa? Silloin Visa/Debit riittää.
      Jos ei ole rahaa tilillä, tarvitsee Visa/Credit kortin, jos sen vain saa.

      • Ostomies

        Ainahan creditllä ostetaan hölmöähän se on korotonta maksuaikaa jättää käyttämättä.Samoin kamat joita ulkomailta tilailee (käytännössä Paypalin kautta maksu,sekin creditin kautta)


      • htrothojho

        Luottokortti antaa turvaa nettiostoksissa, päinvastoin kuin debit-kortti.


    • Kyrsä-3

      Liity vapaamuurareihin, niin saat S-kortin.

    • OPnAsiakas

      Täällä sama juttu, olisin vaihtanut pankkini OP:sta S-Pankkiin, mutta S-Pankki ei myöntänyt visaa, vaikka olen työsuhteessa. Tosin juuri työpaikkaa vaihtanut. Toisaalta olen tyytyväinen Osuuspankkiin ja tottunut S-Bonukset kuittaamaan debit-kortiltani ennen OPn kortilla maksamista.
      Saattoi olla hyväkin juttu, että jäin omaan pankkiini.

    • Kylläpäjuu

      S-Pankin "neuvoja" ei yhtään tiennyt mitä tekee. Kauhea myötähäpeä ja ärsytys asiakkaana, kun toinen oli ihan pihalla, ja itsellä ei todellakaan olisi ollut aikaa odotteluun. Yritti myös peitellä osaamattomuuttaan, raivostuttavaa! Kysyn kysymyksen monta kertaa ja toinen ei saa mitään ymmärrettävää vastausta annettua. Asia jäi sitten hoitamatta kokonaan :D

    • KullarinKenkku

      Joo-o..... nämä postaukset menee aina just näin. "Mä en saanu luottokorttia", "henkilö ei osannut hommiaan". Voi hellan duudeli sentään! Näitä sattuu omien ja tuttavieni kokemusten mukaan monessa muussakin pankissa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1356
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe