Minulla on sellainen ongelma, että kone alkoi yhtäkkiä ilmoittamaan, että koneen turvallisuus on uhattuna. Tai siis siihen tuli sellainen firewall varoitus ja sitten se käskee estää jonkun tunkeutumis yrityksen tai jotain. Sitten se tyrkyttää sitä win defenderiä, mutta jotenki se ei vaikuta ihan normaalila, koska se menee sitten jonnekki kummallisille nettisivuille. Lisäksi windowsin tietoturvakeskus ei toimi, koska ei ole käynnistetty tai se on keskeytetty. Ja sitten siihen tulee aina välissä näkymään englanniksi semmoinen ikkuna missä näkyy tuo tietoturvakeskus ja se siinä väittää että virustorjunta ei ole päällä ja että koneessa on win defender, jossa on jotain vikaa. Virustorjuntana koneessa on Norton.
Anteeksi ku oli niin huonosti selitetty, mutta en oikeen voi nyt kattoa sieltä koneelta, että mitä se tarkalleen tekee kun se aina jumii kun sillä yrittää jotain tehdä..Mutta ois erittäin kiva, jos joku osais sanoa mitä tuolle tehdä tai pitääkö se viedä jonnekki korjattavaksi.
Mikä hätänä?
avuton100
1
198
Vastaukset
yleensä tuo on sen merkki, että koneella on joku pöpö.
käynnistä vikasietotilaan ja skannaa full scan nortonilla.
laitevikaa sulla ei ole, joten ei kannata viedä korjaamolle. ne osaa asentaa korkeintaan käyttiksen uusiksi ja maksaa hunajaa.
sulla on varmaankin joku kaveri tai kaverinkaveri jolla on homma hanskassa. osta sille mäyris, niin oletettavasti hän tsekkaa konees kuntoon :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621208- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 99613
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56574