yhtenä päivänä olin ihan tavallisesti ratsastamassa kun yht äkkiä mun hevonen sai jonku niin sanotun "kohtauksen"! se vaan yritti heittää mut sen selästä pois mutta mä vaan pidin siitä vaab kiinni ja yritin rauhoitella sitä. sitte mun kaveri ku oli siin kattoo, se yritti kans rauhotella sitä. sitte se mun hevone paavo potkas sitä mun kaveria ja se löi ssitä hevosta sillä ratsastuspiiskalla mikä sil sattu olee käes just sillo.. se paavo vaan lähti iha sika kovaa juoksemaan tielle päin enkä saanu sitä pysähtym´ään . Sieltä tuli iso rekka-auto, huomasin just sen ja hyppäsin pois. rekka yritti jarruttaa mut ajo Paavon päälle. Paavolta "katkesi" jalka. olisiko oikeutettua vaatia kaveria maksamaan kulut? koska se tavallaan aiheutti asian.. ?? mullakin siinä tohinassas käsi murtu ://
:((
6
767
Vastaukset
- TiD33
Mielestäni kaverisi tulisi korvata kulut. Miksi ihmeessä hän alkoi edes lyömään sitä hevosta?? Paljon pahempaakin olisi voinut käydä, kuin murtuneet luut. Olisitte molemmat voineet kuolla... Kehotan, että vaadit kaveriasi korvaamaan jok'ikisen pennin joka kuluu paranteluun...
- tosi-heppahullu
sun kaveris pitäisi maksaa suuret korvaukset , sullä sun hevosella saattaa jäädä traumoja siitä piiskasta;(
- niijajuu
Käskisin kamun maksaa, sehän niin kuin oli sen syytä alusta saakka :-|
- it's me
Jos siltä jalka katkes niin hevonen on jo lopetettu nyt.
Eli lopetuspiikin maksuako aiot kaveriltasi vaatia?
Ja kai sulla sentäs vakuutus oli hevosellasi?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2453343
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1322418Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta151935Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2251842Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!3381749Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita491364- 551355
- 1111120
- 1011077
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan601056