Valkeneeko hampaat?

Bigbackbox

Onko kukaan kokeillut noita mainostettuja omakonstiliemiä, tai istunut ammattilaisen harjattavana jenkkihymyn vuoksi?

20

732

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on niin et jos haluut hampaasi valkoisemmiksi ku ne käytössä ovat tummuneet, niin hammashoitajan tai nykyjään kait huoltajan penkille se on istuttava. Ei ne kotikonstein valkene.

• Bigbackbox

Taidan ostaa vaan sellaista maalia, mikä valkasee. Kun vois hoita homman niinku kuvankäsittelyssä.

• Bigbackbox kirjoitti:

Taidan ostaa vaan sellaista maalia, mikä valkasee. Kun vois hoita homman niinku kuvankäsittelyssä.

taalanhan se tietenkin maksaa, mutta tulos on kaunis ja samallahan siinä rapsitaan hammaskivetkin.

Maalia...kauankohan se suussa pysyis :)

• Bigbackbox
        Nittaminax kirjoitti:

taalanhan se tietenkin maksaa, mutta tulos on kaunis ja samallahan siinä rapsitaan hammaskivetkin.

Maalia...kauankohan se suussa pysyis :)

Kun kuvan otto kestää.

• Bigbackbox kirjoitti:

Kun kuvan otto kestää.

se yks hammastahna se Pepsodent White NOW, mutta sen vaikutus kestää vain noin muutaman tunnin ja jos syöt niin se häviää.

• Bigbackbox
        Nittaminax kirjoitti:

se yks hammastahna se Pepsodent White NOW, mutta sen vaikutus kestää vain noin muutaman tunnin ja jos syöt niin se häviää.

Jos syö, niin se yleensä häviää.

• Eiks ne puhumalla saa kaiken mustan näyttämään vitivalkoiselta? :))

• norMix kirjoitti:

Eiks ne puhumalla saa kaiken mustan näyttämään vitivalkoiselta? :))

nyt oikein tiiä, kun ne saa sen näyttämään myös toisinpäin. Riippuu tosin sianajasta. :)

• Bigbackbox
        norMix kirjoitti:

Juristit on annettava sellaiselle, joka osaa pyydystää lapamatoa teipillä.

• norMix kirjoitti:

hampaat? :D

• Nittaminax kirjoitti:

nyt oikein tiiä, kun ne saa sen näyttämään myös toisinpäin. Riippuu tosin sianajasta. :)

etenkin jos ei maksa jättilaskua ajoissa! :)

• TaikisN kirjoitti:

hampaat? :D

pyyhitään pers...ikat! :))

• joskus valkaisevaa hammastahnaa, ilman mainittavia tuloksia.
      Kovasti kiinnostaisi kokeilla liemiä, mutta toistaiseksi ollut niin saamaton, että ajatuksen tasolla vaan muhinut kokeilu.

• Puhurix

Yotuelia. Kyllä se valkaisee.

• Puhurix kirjoitti:

Yotuelia. Kyllä se valkaisee.

mä olen kokeillut, en huomannut eroa tavalliseen hammastahnaan verrattuna.

• Puhurix
        TaikisN kirjoitti:

mä olen kokeillut, en huomannut eroa tavalliseen hammastahnaan verrattuna.

Mulla toimii hyvin. Katos ku kahvi ja punaviini tummentaa hampaita ja ku mä olen käyttäny sitä viikon verran, on ihan eri hampaat. Mä kyllä purskuttelen sitä kauan suussani. Ens pesen hampaat ja sit suihkuun ja annan tahnan olla monta minuuttia suussani ennen ku huuhtelen sen. Oikein hyvä näin.

• Puhurix kirjoitti:

Mulla toimii hyvin. Katos ku kahvi ja punaviini tummentaa hampaita ja ku mä olen käyttäny sitä viikon verran, on ihan eri hampaat. Mä kyllä purskuttelen sitä kauan suussani. Ens pesen hampaat ja sit suihkuun ja annan tahnan olla monta minuuttia suussani ennen ku huuhtelen sen. Oikein hyvä näin.

punaviiniä enkä polta, oikeestaan hampaissani ei ole tummentumia joten voi johtua siitä ettei tapahdu mitään tuolla tahnalla.

• Puhurix
        TaikisN kirjoitti:

punaviiniä enkä polta, oikeestaan hampaissani ei ole tummentumia joten voi johtua siitä ettei tapahdu mitään tuolla tahnalla.

ihan säihkyhampaat.

• Puhurix kirjoitti:

ihan säihkyhampaat.

hammasluu, kestävä, valkeahko mutta ei säihkyvän valkoinen. :(
        Jos laitattaisi posliinikuoret, niinhän ne julkutkin tekevät :))

• Puhurix
        TaikisN kirjoitti:

hammasluu, kestävä, valkeahko mutta ei säihkyvän valkoinen. :(
        Jos laitattaisi posliinikuoret, niinhän ne julkutkin tekevät :))

Ei me sua arvostella hampaista, jos ne on noinkin hyvät.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      167
      2096
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2002
    3. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      99
      1409
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      120
      1403
    5. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      455
      1248
    6. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      69
      986
    7. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      881
    8. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50
      876
    9. En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita

Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä
      Maailman menoa
      223
      780
    10. Syntymän ja kuoleman aallot

Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa
      Hindulaisuus
      354
      759
    Aihe