Vääristä kiinnostuminen

Eräs Nainen

Mistäköhän johtuu, että kiinnostun aina niistä miehistä jotka eivät minusta välitä, mutta en kiinnostu niistä jotka minusta voisivat välittää. Omituinen miesmaku tosiaankin.

En voi pakottaa itseäni ihastumaan kivaan, mukavaan, fiksuun ja hyvännäköiseen mieheen, joka olisi minusta kiinnostunut. Sitä vastoin saatan kiinnostua jostain ihan täysin sopimattomasta henkilöstä, jolle en merkitse yhtään mitään. Ongelma tämäkin.

Ehkä joskus vielä onnistun tai sitten en.

Hyvää kevättä kaikille lukijoille.

10

1589

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tilanne kyllä

mutta usein naiset ihastuvat joko komeisiin/menestyneisiin/taiteellisiin/renttumaisiin miehiin ja sitten valittavat kun heistä ei kiinnostu kukaan jolloin "miehillä" hän tarkoittaa tätä erikoispientä ryhmää naisia.

Minulla taas ongelma on se ettei kukaan välitä minusta joten ei aivan sama kenestä kiinnostun.

• Eräs Nainen.

Älä nyt sano etteikö kukaan välittäisi.
        Jollekin sinä olet arvokas ja ainutlaatuinen. Ei saa itsestään ajatella tuolla tavalla. Olet tavannut vääriä ihmisiä, kuten minäkin.

Niin, noista mainitsemistasi miehistä minulle tulee mieleen tuo naisen esineellistäminen. Sanelevat ehdot millainen naisen tulee olla. En tykkää heistä, mutta he ovat minusta kiinnostuneita ulkonäköni takia. Pelimiehiä suurin osa. Yäk. Renttua en ikinä katselisi, töissä pärjääminen nyt ehkä menettelee. Urakomeetoista en tykkää. Liian pinnallisia.

Tarkoitan, että kiinnostun aina jostain kummallisista tyypeistä. Minä en kyllä kiinnosta heitä, siinäpä ongelma.

Älä ajattele itsestäsi negatiivisesti, jookos.

• *nainen**

Nää on näitä elämän pikku vittumaisuuksia.
      Itselleni mielenkiintoiset tyypit ovat niitä, jotka eivät ole kiinnostuneita minusta. Tai jos joku suhteen tynkä tulee, niin äkkiä se sitten lopahtaa.
      Sitten on niitä miehiä, joista tulee todella rasitteita siinä vonkaamisessaan.

Jotenkin olen tullut niin araksi edes tutustumaan kehenkään, kun ennakkoasenteeksi on muodostumassa itsekritiikki ja leipiintyminen. Vaikkakin hyvännäköisiä miehiä on kiva katsella ;-)
      Lesboksi tässä pitänee ryhtyä, jos nyt sielläkään puolella onnistuisi...

Huhtikuu on kuukausista julmin, koska se pistää ihmisen selkä seinää vasten ja tunnustamaan että oma naama on vino. :-/
      Anyway, hyvää kevättä :-)

• Taidan kiinnostua vääristä naisista, jotka ei nähtävästi välitäkään, vaikka niin aluksi on luullut.Mut minkäs sitä vaistoilleen ja hormooneilleen voi?
      Aina ei voi voittaa ja minä olen syntynyt häviämään..

• H....

Mulle käy yleensä samalla tavalla. Viimeisimmän ihastuksen kohdalla kävi niin että ensin luulin hänen myös ihastuneen mutta aika nopeasti selvisi että se olikin ihastunut johonkin toiseen naiseen.

• "Hanna"

vielä vähän jatkaa. Onneksi mun ihastumiset menee loppujen lopuksi aika nopeasti ohi. Vähän aikaa kirpaisee mutta sitten hymyä huuleen vaikka pakolla. Ja kohta huomaa että osaa taas katsella ympärilleen.

• ..............................

Opettele ihan oikeasti tutustumaan ihmisiin ja lopeta se 10v tarkoitettu James Bond kulttuuri.

Aluksi voit opetella sen miten sanotaan "päivää" toiselle ihmiselle.

• tuttu juttu

Samankaltaisia tuntemuksia on välillä itsellänikin. Ne, jotka kiinnostuvat minusta, eivät sytytä minua. Ne, joista minä kiinnostun, ovat joko epäsopivia minulle tai eivät kiinnostu minusta. Ironiaa parhaimmillaan.

Ihastuin syvästi mieheen, jonka nyt tiedän olleen kiinnostuneen minusta. Juttu ei vain edennyt koskaan silmiin katselua pidemmälle. Ehkä minä jarruttelin liikaa, koska tunne oli niin voimakas. Ehkä hän ei lähestynyt selvemmin, koska ei kuitenkaan halunnut mitään sen kummempaa. Ken tietää. Nykyään hän seurustelee ja minuun sattuu. Ei niin kovasti kuin silloin, kun sain tietää hänen seurustelevan, mutta kuitenkin. Onneksi näemme nykyään todella harvoin, koska hänen näkemisensä repii haavat rikki.

Ainoa asia mikä enää kiusaa minua on se, että en ymmärrä miksi hän ei halunnut tuntea minua paremmin, jos oli kiinnostunut. Miksi minä en kelvannut. Heh, aivan kuin siihen voisikin saada vastauksen.

Tunsin häntä kohtaan jotain sellaista mitä en ole koskaan ennen tuntenut. Nyt pelkään, että sitä tunnetta ei tule enää uudelleen vastaan. Minä kun ihastun niin harvoin ylipäätään.

Höh, olipa vuodatus.

• yleensä

melkein jokainen elämänsä aikana kiinnostuu väärästä tai vääristä ihmisistä.

• Allu 13
        yleensä kirjoitti:

melkein jokainen elämänsä aikana kiinnostuu väärästä tai vääristä ihmisistä.

Yleensä puhuu aivan totta.

Itse olen ollut kaksi kertaa elämäni aikana rakastunut. Ensi rakkaus oli kuin unta loppuun saakka. Tavattiin 17-15 vuotiaina ja oltiin yhdessä lähes 7 vuotta.
        Sitten se loppui ja olin aivan rikki yli vuoden, sydän murtui todella pahasti. Tuntui että kaikki mitä olin rakentanut suhteen varaan oli turhaa. Turvallinen koti, tulevaisuus ja kaikki tuntui menetetyltä.
        Olen vielä sukuni tyypillinen mies, kaikki täytyy niellä ja sulkea sisään, mitään ei toisille kerrota.
        Reilu vuosi siinä sitten meni ennen kuin sain itseäni niskasta kiinni ja annoin itseni unohtaa menneet ja avata silmät.
        Sen jälkeen mulla onkin ollut säpinää monen eri naisen kanssa mutta mikään ei ole tuntunut miltään.
        Ihan mukavaa on ollut ollaan joidenkin kanssa pari kuukautta ns. seurusteltukin. Mutta se kipinä on mun puolelta jäänyt puuttumaan.
        Ehdin jo ajatella että, se ensi rakkauden repimä sydän on piloilla lopullisesti, kunnes tapasin unelmieni tytön.

Törmäsin tyttöön yhteisen ystävämme syntymäpäivillä. Tulimme juhliin kaverini kanssa hieman myöhässä. Siinä sitten laulettiin jokainen vuorollaan sing-staria ja pelattiin jotain pelejä ja tanssitettiin päivän sankaria.
        Huomasin jossain vaiheessa tumman tytön katselevan minua tavallista pidempään. Ajattelin että kuvittelen vaan. Tämä silmiin katselu kuitenkin jatkui vaan.
        Tyttö oli vienyt jo jalat altani kun seurue päätti siirtyä kaupungille jatkamaan juhlia.
        Päädyttiin kaikki samaan pikku baariin. Sain päivän sankarilta tiedon että kiinnostukseni ei ollut yksi puolista.
        Koska olen niin pirun ujo en uskaltanut silti mennä suin päin yksin jututtamaan tätä tummaa kaunotarta. Kaverini suostui mennä avaamaan keskustelua, johon sitten minä tulin ikäänkuin vahingossa mukaan ja kaveri vetäytyi pois. Siitä kiitos kaverille.
        Illan päätteeksi sain tytön lähtemään mukaani, nukuimme yön lähekkäin ja olemme tapailleet siitä lähtien lähes päivittäin. Nyt jo lähes kolme kuukautta.

Kuten ehkä arvaatte että tämä on nyt se toinen rakastamani tyttö. Lopullisesti tuhoutuneeksi luultu sydän oli sittenkin parannettavissa.
        Epäonekseni hän ei olisi valmis vakavaan suhteeseen. Ja häntä ahdistaa kun on mennyt ihastumaan minuun.
        Tuntuu todella hyvältä kun hän kertoo kuinka paljon minusta tykkää. Mutta sitten kun hän muistuttaa ettei haluaisi mitään vakavaa ja pelkää satuttavansa mua. Se tuntuu kuin joku työntäisi veitsen rintaan.

Kiusaanko vain itseäni jos jatkan tätä leikkiä tämän ihanuuden kanssa joka saa mun elämän maistumaan niin hyvälle. Tämän kauniin tumman prinsessan joka saattaa repiä mun sydämmen taas riekaleiksi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      139
      7840
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      41
      2019
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1960
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1663
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1585
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1040
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      989
    8. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      50
      945
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      822
    Aihe