mites kun asun joka toisen viikon äidillä joka
toisen viikon isällä niin voinko hankkia 2 tai
useampia frettejä isän kotiin niin että joka
toisella viikolla olen todella aktiivisesti
niiden kanssa ja useimpina päivinä käyn niiden
kanssa leikkimässä (vanhempani asuvat n 1km
päästä toisiaan) jos veljeni (joka asuu isäni
luona) ja isäni kattoisivat niitä kun en ole
paikalla ja olisivat niiden kanssa. Masentuvatko
fretit jos en ole joka toinen viikko yhtä paljon
niiden kanssa jos veljeni(20v) ja isäni kuitenkin
niiden kanssa seurustelisi ja niillä olisi seuraa
toisistaankin kun niitä hankkisin siis
vähintään 2.
ja vielä se että voivatko ne olla samassa
huoneessa yöllä vapaana kun nukun vai tulevatko
herättelemään useinkin. Jos tulevat ajattelin
tehdä niille huoneen nurkkaan aitauksen jossa
voisivat olla yöllä siitä tulisi n 120cm x120cm
ja n 1metrin korkea
Itse olen muuten 15v. Fretit hankkisin ehkä ens
vuonna. Kaverini hankkisi samalla joten jos
joudun lähtemään matkalle hän voi katsoa niiden
perään ja minä hänen frettiensä jos hän joutuu
lähtemään jonnekkin
fretteihin liittyvä kysymys
3
512
Vastaukset
- wegw
nii jotai tämmöstäkin häkkiä ajattelin yöks jos ne tulee kauheest herättelemään yöllä http://www.ferretsonlystore.com/ferretplaycenter.html
- jmca
olet ajatellut asiaa huolella. Itse fretin omistavana voin kertoa että ainakin öisin tuo meidän ihana karvatorpedo rakastaa mönkiä sänkyyn. Mikään ei ole ihanampaa kuin ihmisten unien terrorisointi. Toki eroja on yksilöiden välillä varmasti paljonkin mutta omasta kokemuksesta voin kertoa että näykkäisyt ympäri kehoa herättää tehokkaasti, vaikka muuten meillä ei purra (edes vieraita). Lisäksi kannattaa muistaa, että meistä ihmisistä monet pyörivät unissaan ja pieni mötkylä sänkyyn viereen kiivetessään voi siis olla hengen vaarassa sitä tahtomattamme.
Fretti on kovin seurallinen eläin ja rakastaa olla huomion ja tapahtumien keskipisteessä, se että jos muu perheesi sitoutuu huomioimaan jaloissa hyörivää kamua, tuskin fretille tulisi ahdistusta yhden ihmisen välillä hieman pidemmistä poissaoloista. Fretti on koko perheen yhteinen harrastus! =) - www sivulla
jmca kirjoitti:
olet ajatellut asiaa huolella. Itse fretin omistavana voin kertoa että ainakin öisin tuo meidän ihana karvatorpedo rakastaa mönkiä sänkyyn. Mikään ei ole ihanampaa kuin ihmisten unien terrorisointi. Toki eroja on yksilöiden välillä varmasti paljonkin mutta omasta kokemuksesta voin kertoa että näykkäisyt ympäri kehoa herättää tehokkaasti, vaikka muuten meillä ei purra (edes vieraita). Lisäksi kannattaa muistaa, että meistä ihmisistä monet pyörivät unissaan ja pieni mötkylä sänkyyn viereen kiivetessään voi siis olla hengen vaarassa sitä tahtomattamme.
Fretti on kovin seurallinen eläin ja rakastaa olla huomion ja tapahtumien keskipisteessä, se että jos muu perheesi sitoutuu huomioimaan jaloissa hyörivää kamua, tuskin fretille tulisi ahdistusta yhden ihmisen välillä hieman pidemmistä poissaoloista. Fretti on koko perheen yhteinen harrastus! =)näyttää sellaselta että fretti kiipeää / hyppää ylös ennemmin tai myöhemmin, ja sen jälkeen aina kun se sinne laitetaan, ehkä parikuukautista pentua vielä pidättelee :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!3652128- 571588
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?1551200Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi2771149Voisiko olla jopa niin
Että kumpikin vähän pelkää totaalista heittäytymistä, koska tiedetään että se olisi menoa sen jälkeen. Samaan aikaan hal67939- 86915
Varkaita kuhmossa
Miksi kuhmolaiset ei tee mitään varkaille ja huumehörhöille, teloittaa pitäisi kaikki.33873Arto Satonen ja kokoomus 2020: Poliittiset virkanimitykset ovat koruptiota
2025: Kokoomus on junttaamassa Arto Satosta Kelan johtoon ohi pätevämpien hakijoiden. https://www.hs.fi/politiikka/art-112850Saara Aalto ja Teemu Roivainen paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaus kietoi meidän kohtalomme..."
Oho! Ex-pari on palannut yhteen musiikin merkeissä. He tekevät Rakkaustarina-nimeä kantavan 20-vuotisjuhlakiertueen syks11847K&T: Harvinainen haastattelu: Susanna Laine avaa suhdetta Petri Nygårdiin: "Olin sinkku vuosia..."
Susanna Laine ei ole kertonut suhteestaan Petri Nygårdiin (Petri Laurila) julkisuudessa juurikaan. Aktiivisesti sosiaali8826