fretteihin liittyvä kysymys

muutakin saa kertoa freteistä

mites kun asun joka toisen viikon äidillä joka

toisen viikon isällä niin voinko hankkia 2 tai

useampia frettejä isän kotiin niin että joka

toisella viikolla olen todella aktiivisesti

niiden kanssa ja useimpina päivinä käyn niiden

kanssa leikkimässä (vanhempani asuvat n 1km

päästä toisiaan) jos veljeni (joka asuu isäni

luona) ja isäni kattoisivat niitä kun en ole

paikalla ja olisivat niiden kanssa. Masentuvatko

fretit jos en ole joka toinen viikko yhtä paljon

niiden kanssa jos veljeni(20v) ja isäni kuitenkin

niiden kanssa seurustelisi ja niillä olisi seuraa

toisistaankin kun niitä hankkisin siis

vähintään 2.


ja vielä se että voivatko ne olla samassa

huoneessa yöllä vapaana kun nukun vai tulevatko

herättelemään useinkin. Jos tulevat ajattelin

tehdä niille huoneen nurkkaan aitauksen jossa

voisivat olla yöllä siitä tulisi n 120cm x120cm

ja n 1metrin korkea


Itse olen muuten 15v. Fretit hankkisin ehkä ens

vuonna. Kaverini hankkisi samalla joten jos

joudun lähtemään matkalle hän voi katsoa niiden

perään ja minä hänen frettiensä jos hän joutuu

lähtemään jonnekkin

3

468

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wegw
      • jmca

        olet ajatellut asiaa huolella. Itse fretin omistavana voin kertoa että ainakin öisin tuo meidän ihana karvatorpedo rakastaa mönkiä sänkyyn. Mikään ei ole ihanampaa kuin ihmisten unien terrorisointi. Toki eroja on yksilöiden välillä varmasti paljonkin mutta omasta kokemuksesta voin kertoa että näykkäisyt ympäri kehoa herättää tehokkaasti, vaikka muuten meillä ei purra (edes vieraita). Lisäksi kannattaa muistaa, että meistä ihmisistä monet pyörivät unissaan ja pieni mötkylä sänkyyn viereen kiivetessään voi siis olla hengen vaarassa sitä tahtomattamme.

        Fretti on kovin seurallinen eläin ja rakastaa olla huomion ja tapahtumien keskipisteessä, se että jos muu perheesi sitoutuu huomioimaan jaloissa hyörivää kamua, tuskin fretille tulisi ahdistusta yhden ihmisen välillä hieman pidemmistä poissaoloista. Fretti on koko perheen yhteinen harrastus! =)


      • www sivulla
        jmca kirjoitti:

        olet ajatellut asiaa huolella. Itse fretin omistavana voin kertoa että ainakin öisin tuo meidän ihana karvatorpedo rakastaa mönkiä sänkyyn. Mikään ei ole ihanampaa kuin ihmisten unien terrorisointi. Toki eroja on yksilöiden välillä varmasti paljonkin mutta omasta kokemuksesta voin kertoa että näykkäisyt ympäri kehoa herättää tehokkaasti, vaikka muuten meillä ei purra (edes vieraita). Lisäksi kannattaa muistaa, että meistä ihmisistä monet pyörivät unissaan ja pieni mötkylä sänkyyn viereen kiivetessään voi siis olla hengen vaarassa sitä tahtomattamme.

        Fretti on kovin seurallinen eläin ja rakastaa olla huomion ja tapahtumien keskipisteessä, se että jos muu perheesi sitoutuu huomioimaan jaloissa hyörivää kamua, tuskin fretille tulisi ahdistusta yhden ihmisen välillä hieman pidemmistä poissaoloista. Fretti on koko perheen yhteinen harrastus! =)

        näyttää sellaselta että fretti kiipeää / hyppää ylös ennemmin tai myöhemmin, ja sen jälkeen aina kun se sinne laitetaan, ehkä parikuukautista pentua vielä pidättelee :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      203
      4872
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      281
      2997
    3. 134
      1777
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      225
      1592
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1431
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1206
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1154
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1139
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1107
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      77
      1092
    Aihe