Hei
Onko kukaan lukenut Hulda Clarkin kirjaa Hoito Kaikkiin Sairauksiin? Entä onko kukaan käyttänyt hänen laitettaan tai käynyt muualla bioresonanssi-hoidoissa? Miten hyvin bioresonanssihoito tehoaa parkinson tautiin, kokemusta?
Tekeekö kukaan muu Bioresonanssi hoitoja suomessa kuin Marjo Urbanski.
Olen kuulut niin paljon hyvää mitä hän on hoidoillaan tehnyt että meinaan nyt viimeinkin mennä.
Uskokoon ken tahtoo mutta ei siitä haittaakaan ole ja sittenhän näen miten hyvin sitä voi vai vaikuttaako minuun.
Bioresonanssi-hoito, auttaako Parkinsonin?
5
6572
Vastaukset
- tpi
suurimpia kusetuksia mitä maailmassa löytyy.
Ei pikkuruisintakaan järkeä koko jutussa, hoitoa antavat ovat joko täysiä typeryksiä, tai täysiä rikollisia, jotka syyllistyvät tietoiseen petokseen.- Parkkista
Itse en tunne tätä resonanssia, mutta on raivostuttava ajatus, että sairaita ihmisiä huijataan häpedämättä. Kyllä siinä sairaudessa on takkaa aivan kantaa asti. On helppo kuvitella, että usein jo iäkkään tekee mieli kokeilla kaikkea "ihmeitä"tekevää.
- Anonyymi
Ihan täyttä kusetusta tuo temppuilu. Valitettavasti hädän hetkellä minäkin haaskasin rahojani siihen Tampereella.
- Anonyymi
Aloittajaan ei ole hoidot auttaneet , kun ei ole positiivista kirjoitanut,
Tuo sama aloitus oli useammalla palstalla.- Anonyymi
Vanha keskustelu. Näistä erilaisten vaihtoehtohoitojen tehoista on suomalainen kirjakin. Bioresonanssi on täyttä häränpyllyä, ei vaikuta mitään mihinkään. Ainoastaan köyhdyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt505207Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.752990Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?2901504Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh721163Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok781136Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391114Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611085- 1291072
- 1711044
- 49934