Mitä kaikkea tyhmää joku on tehnyt tai on tapahtunut pikkujouluissa? Olisi kiva nauraa oikein kunnolla!
Viime pikkujouluissa joulupukki innostui strippaamaan ja ette usko kuinka oli hyvä kroppainen mies nutun alla! Sattuihan siellä paljon muutakin mutta tuo nyt oli mieleenpainuvin,saa stripata kyllä ensi vuonnakin.
Kertokaa kömmähdyksiä
6
3586
Vastaukset
- jäi mieleen..
Olin työporukan kanssa pikkujouluissa, ja hauskaa oli. Olimme varanneet risteilyn silja europalle. Ilta kului iloisesti viinin ja drinkkien juomisessa, kunnes ruvettiin ihmetteleen että "missäs Leena on". Risteilyt alkoi tehdä jo loppuaan eikä Leenaa vieläkään näkynyt. Saavuimme satamaan ja helsinkiin jäävien oli jäätävä satamaan. Jäimme vielä satamaan odottelemaan Leenaa. Tuloksetta. Vuorokauden päästä selvisi että ruotsalainen mies oli raiskannut Leenan ja kuristanut autokannelle. Olen ehkä sairas mutta ilonen olin, koska Leena oli vokotellut aviomiestäni, ja nyt sitä pelkoa ei enää ole! Olen päässyt Leenasta lopullisesti, hauskaa on vaikka en sitä ääneen myönnäkään työpaikallani! Terkkuja jos joku tunnisti tarinan.
- Pera
Sairasta
Sitäpaitsi ukollas on jo uusi pano. - Toiseksi
Pera kirjoitti:
Sairasta
Sitäpaitsi ukollas on jo uusi pano.Silja Europa ajele turusta tukholmaan ja takas
- joo
Toiseksi kirjoitti:
Silja Europa ajele turusta tukholmaan ja takas
No turku vai tukholma-jotain väliä? No turku tai helsinki-SO WHAT??
- ulla
Toiseksi kirjoitti:
Silja Europa ajele turusta tukholmaan ja takas
europa ajaa turku-tukholmaväliä.
- MERILI & MARI
No ainakin yks sellanen kömmähdys kävi Tampereella.Oltiin ramada-hotellissa ja minä
kaaduin kaikkien nähden itku pyrki silloin ja
NOLOTTI!!!!!!!!!!!!"#¤%&/()=? t:MERILI & MARI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982