Kannabinoidit, Kipu

ja Kuopio.

Ja taas, lukekaa Helsingin Sanomat eiliseltä eli 7.4. ja sieltä osa D otsikolla "Kannabis lievittää tehokkaasti hermokipuja".

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Kannabiksen käyttö lääkkeenä yleistyy/1135244996965

Kannabiksen kipua lievittävä ominaisuus on tunnettu jo neljätuhatta vuotta.
Ja Kuopiossa eräs lääkefirma tutkii täyttä häkää kannabista ja sen lääkkeeksi saattamista.
Kasvattaakohan ne sen "huume-kannabiksensa" salaa yliopiston komeroissa kun se kerran on kiellettyä??
Ja onko poliisille kerrottu asiasta? Olisiko syytä ratsata nyt perusteellisesti, myös työntekijät (ovat kuitenkin työntäneet hanuriinsa töistä lähteissäin hamppua..)?
Mitä?
Onko siis todella näin, että poliisin (Kokoomuksen valitsemat johtajat) näyttävät kannabis-takavarikot ympäri Suomen ovat täydellisen epäoikeudenmukaisia!? Miksi joku yhtiö saa kasvattaa, mutta kansalainen ei?
Olisiko tässä jollain lakimiehellä/ naisella upea tilaisuus kyseenalaistaa koko poliisin toiminta ja hakea rangaistuksia laittomista kotietsinnöistä, vainosta ja muusta?
Mitä hallituksen ja sisäministeri Anne Holmlundin päässä raksuttaa?
Kuria ja ruoskaa?
Entäpä kun se iskee takaisin? Toivottavasti ei iske kuten Jokelassa ja Kauhajoella...

Mä en jaksa tän maan fantastista kaksinaamaisuutta, kansalaisten kiduttamista (terveyden ja vanhustenhuolto), disinfoamista, asenteiden fasistumista (kokoomuslaistumista), poliitikkojen peliä, median peliä, puoluekirjan perusteella valittuja johtajia (poliisi/supo/yle jne), itsepetosta, väkivaltaistumista, alkoholisoitumista... ...koulusurmia, lapsiministereitä... (lista olisi liian pitkä)...

Innolla, oikein, odotan kansanedustaja, lääkäri Sirpa Asko-Seljavaara (kok.) ulostuloa, jossa hän botaksuine naamoineen rupee paasaamaan "huumeesta" ja "rikollisuudesta", porttiteoriasta ja ottaa taas sen ylituomarin ilmeen, hän kun on duunaria "viisaampi" ja siten tietää mikä on heille hyväksi... valtion viina!
Niin, kuinka moni itseasiassa juo kipuun? olen kuullut niin monta kertaa kuinka ihmiset sanovat juovansa kipuun ja unettomuuteen. Ja kyllä valtio sen tietää. absolutisti Matti Vanhanen oikein kannusti siihen ensimmäisen hallituksensa aikoihin. Vaikka tiesi tulevat haitat. Kenties taka-ajatuksena tietyn väestöryhmän tietoinen "pois"juottaminen..?

Miksi minulla on tunne kuin eläisimme jossain 70-luvun kommunismissa?
Asenteellisesti (porvarillinen totalismi), valvonta-yhteiskunta (lex-nokia ym.), luokkaerojen jyrkkä kasvu,
struktuurin ja ympäristön rapistuminen (säästöt/leikkaukset jne.),
naapureiden kyylääminen,
median propagandistuminen ....

Emmää vaan ymmärrä.
Mun rikkaat kaverit nauraa kokkelipäissään purjeveneillään aluevesirajan ulkopuolella tälle kaikelle, ja mä ymmärrän.
Ne onkin lääkefirmoilla töissä....

T.krooninen kipupotilas ja hullu, tramalista serotoniinioireyhtymä, kiitos masennuslääkkeet, olen nyt imponentti!

7

427

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • soailistit haisee paskalle

      ites en polta pilveä yhdenkään demarin tai kommarin kanssa, enkä mitään muitakaan huumeita.

      punikit vittuun suomesta

      • Demokratius

        Se saatanan lahtaripuolue tulee kieltää & sen jäsenet tulee pistää linnaan.


      • ideologia
        Demokratius kirjoitti:

        Se saatanan lahtaripuolue tulee kieltää & sen jäsenet tulee pistää linnaan.

        kaikki rahat mulle heti!


      • lllllllllllllllllllllllllllll
        ideologia kirjoitti:

        kaikki rahat mulle heti!

        Kokoomuksenmalli.
        Tule minulle töihin, sinä teet duunit minä otan rahat.


    • kuten vaaditaan

      Hamppuahan Kuopion yliopistolla on kasvatettu kaikessa hiljaisuudessa jo vaikka kuinka pitkään, siitä vaan ollaan oltu turpa kiinni. Laki kun on aivan erilainen eri yhteiskuntaluokille, tavallinen kansalainenhan saa sakot jo siitä kun katsoo kukkaruukkua sillä silmällä. Lääkekäyttö kun oli pakko ottaa käytännöksi EU:n yhdenvertaisuus säädösten vuoksi, se vaan tehtiin melkein mahdottomaksi sotkemalla byrokratiaan. Järkyttää tätien lausunnot lääkehampusta, kun se on pahempi asia edes puhua kuin opiaatit! Kipuunhan on jo lääkkeitä olemassa, eihän uusia silloin edes harkittaisi käyttöön, varsinkin kun patentointimahdollisuus on suur konserneilta kielletty hedelmä! Harmittaa todella paljon itseänikin, kipuihini joudun käyttämään vahvoja huumeita, vähähaittaisempaa ei voi edes kokeilla. Toki tarjosivat vieläkin vahvempia lääkkeitä, en vain uskaltanut ottaa kun työkykyni pelkäsin lopullisesti menettäväni. Näinä aikoina tosin silläkään enää ei taida mitään tehdä... Virkamiesten kuuluisi kantaa virkavastuu päätöksistään, suurten ikäluokkien päätökset liian usein ovat jopa vahingollisia kansalaisille, kukaan vaan ei välitä mistään! Jakansalaisten siltikin kuuluu lakeja noudattaa, vaikka kukaan muu ei ole siihen velvollinen!

    • Muutosta

      Itse olen ollut tuolla Kuopion yliopiston puutarhalla kasvattamassa kannabista tutkimustarkoitukseen. Kasvit vietiin hyvissä ajoin, ennen päihdyttävien aineiden kehittymistä, piiloon puutarhan työntekijöiltä.

      Täällä on tullut taas niin perustelemattomia "kokoomus on perseestä, koska se on perseestä" -tyyppisiä argumenttejä. Vaikka en kokoomusta millään muotoa kannatakkaan, niin vähän nyt ajatusta peliin. Jos kritisoi jotain, niin voisi kritiikillä olla edes yksi kantava ajatus.

      Eliitti tulee aina sortamaan mielestään alempiarvoisia, ja niin kauan kun lampaat tekee sen niille helposti paimentamalla toisiaan. (minun mustassa kirjassa on kaikki tukarit, vasikat ja muut nilviäiset jotka silmä kovana vahtivat kanssaeläjiään)

      Ja te lampaat, jotka tätä luette: Avatkaa ne silmät ja kyseenalaistakaa. Älkää nielkö purematta edes itsestäänselvyyksiä.

      Mustan ja valkosen välissä on iso skaala harmaan sävyjä.

      • kok. on perse...

        ...eestä koska se on perseestä?

        Kirjoittaja arvostelee yhteiskunnan nykytilaa ja sen menosuuntaa. Osoittaa kysymyksen sitten hallitukselle ja sen vastaaville ministereille, jotka sattuu olemaan kokoomuslaisia.
        Mutta aivan varmasti kesKUSTAlaisissa on samaa sarvikuonomaista PERSU-käyttäytymistä, jolla tätä nyky-suomea ankeutetaan hirvittävää tahtia.
        Kohta on jaettava heroiinipillereitä talvisodan hengessä, jotta kansa pysyy rauhallisena... :D

        Mutta ongelma on varmasti läpi poliittisen kentän. Suomalainen konservatiivinen perkele-pettuleipä-puukko -strategia kun on jo museotavaraa. Sillä kuitenkin painetaan henkisellä tasolla. Raksoilla duunarit vetää unileipää ja bongia ja piriä, jotta jaksaa painaa pitkää päivää. Älkää pakottako paljastamaan mistä tiedän. Minulla on vaitiolovelvollisuus.
        Mutta kohta ei paineta kuin 357 ohimolle...

        Sinällään täyttä asiaa.
        Poliitikot vaativat aina keskustelua ja sanovat että se on hyväksi. Käytännössä esim. Nato-keskustelua ei poliitikot käy. Ja kun kansalaiset sitä käy, niitä sitten sensuuretaan, esimerkkiä lopussa.
        Nähtyäni suomalaisen yhteiskunnan nuorison pahoinvoinnin ja aikuisväestön itsetuhoisuuden voimakkaan kasvun, olen syvästi pettynyt valtiomme johtoon ja markkinatalouteen.
        Tilanteen on muututtava.

        http://korpiporvari.blogspot.com/


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      108
      7826
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2872
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2452
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2175
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1845
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1599
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1449
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1446
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1364
    Aihe