Onko Suzuki V-strom 1000 hyvä pyörä? Vikoja ja hyviä puolia? Kannattaako tälläistä ostaa, ei sillä taida pystyä oikein sen enempää maastossa ajamaan kuin vaikka jollain katupyörämaisemmalla matkapyörällä?
V-strom DL 1000
9
1742
Vastaukset
- strommi
Osta pois, huippupeli
- sakuu4
onhan se ok pappapeliksi. tehoton kone
- STROMMI
sakuu4 kirjoitti:
onhan se ok pappapeliksi. tehoton kone
Nykyisillä nop.rajoituksilla ja sinunkaan ajotaidoilla sekä vinkulelullasi et tonnista pysty jätättämään. On kokemusta virivinkukyykyistä ja muista tarpeeksi sanoakseni tämän.
- se sama
STROMMI kirjoitti:
Nykyisillä nop.rajoituksilla ja sinunkaan ajotaidoilla sekä vinkulelullasi et tonnista pysty jätättämään. On kokemusta virivinkukyykyistä ja muista tarpeeksi sanoakseni tämän.
Miten toi korkea ajoasento toimii mutkateillä ja kaupungissa? Kyllähän strommilla näyttävät keulivan tai olen omin silmin nähnyt, joten tuskin se aivan tehoton on.
- STROMMI
se sama kirjoitti:
Miten toi korkea ajoasento toimii mutkateillä ja kaupungissa? Kyllähän strommilla näyttävät keulivan tai olen omin silmin nähnyt, joten tuskin se aivan tehoton on.
Toimii, eikä ole ranteet janiska kipeänä niinkuin kyykyllä ajaessa. Pisin päivärupeama 900 kilsaa ja lisää olisi mennyt, mutta kaverit väsyi kyykyillään.
- agfsdgfsd
STROMMI kirjoitti:
Toimii, eikä ole ranteet janiska kipeänä niinkuin kyykyllä ajaessa. Pisin päivärupeama 900 kilsaa ja lisää olisi mennyt, mutta kaverit väsyi kyykyillään.
mistä saa slipareita strommin ja paljon maksavat?
äänet ovat vähän heikot vakiona - rtomppa
agfsdgfsd kirjoitti:
mistä saa slipareita strommin ja paljon maksavat?
äänet ovat vähän heikot vakionahttp://www.motorradteile-hamburg.de/index.html?main.htm
Tuola taitaa olla halvimmat Leo Vincet,ittellä ei kokemusta kaupasta.
Moottoripyörä.org foorumilla ainaki joku kehu että homma toimii.
- strom1k
menee,kunhan alkuperäiset renkaat (Bridgestonet) vaihdettu parempiin. Ajoasento tonnisessa hyvä,korkeempi kuin 650.Niihin vaihtaneet penkkiä tai "koiranluita" takaiskareihin. Paras päivälenkki 1690 km/ 22h. Tavaraa mahtuu mukaan,ja jaksaa vääntää 2 päälläkin. Putket vois vaihtaa äänekkäämmiksi.
- on hyvä
hyvä pyörä, mutta vaihdoin sen kun ulkonäkö oli niin goretex/pappamainen :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1354625- 1643821
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1123550Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia432881- 1361816
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta401628Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk261269Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi211241Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?431184Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌231183