Anna on aikamoinen hutsu

hahahahahehehehahahah

Anna se vaan jättää poikaystäviä,
kuin kiitorata..

Anna seurusteli idolssin ensimmäisestä finaalista viidenteen finaaliin asti yhden Vietnamilaisen pojan kanssa ja jätti sen, kun ''Rakastu'' Panuun
Keneenköhän Anna on nyt rakastunut, kun piti jättää Panu??

Luulenpa, että Annaa hävetti, kun Panu ei menestynyt musiikillaan, vai?

Kumma juttu on muuten se, että vielä viime viikolla Panulla ja Annalla meni hyvin ja nyt yhtäkkiä muka elämät on erilaisia.. :D

6

813

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö.

      Ei oo seurustellu muuta kuin Panun kaa...

      sitä paitsi ne jotka kirjoittelee lehtiin niitä juttuja ne toimittajat,niin ne saattaa tekaista niitä juttuja ja väärennellä niitä.

      mun mielestä julkkiksillakin on oikeus yksityiselämään mutta eihän ne mulkkupäät sitä tajua pitää vaa levitellä toisten asioita.

      • ylistävään sävyyn, niin

        on ANNAN HYVÄ YSTÄVÄ!!!

        Tuollaisen pitäis kieltää lailla!

        Koska eihän se tomppeli muuta teekään, kun ylistää Annaa ja haukkuu muut pystyyn!


      • meliini

        "...mun mielestä julkkiksillakin on oikeus yksityiselämään mutta eihän ne mulkkupäät sitä tajua pitää vaa levitellä toisten asioita."

        Etköhän sääkin ihan miälelläs noita juorujuttuja lue...


      • tyttö.
        meliini kirjoitti:

        "...mun mielestä julkkiksillakin on oikeus yksityiselämään mutta eihän ne mulkkupäät sitä tajua pitää vaa levitellä toisten asioita."

        Etköhän sääkin ihan miälelläs noita juorujuttuja lue...

        kyllähän niitä tulee luettua pakostikin,kun seiskaakin tulee luettua niin ei niiltä voi välttyä...mutta enpä niitä aina sitte luekaan.


      • tajuaisi olla hiljaa!

        Itepähän kertoo lehdille omasta yksityiselämästään. Ei kukaan muu kerro heille.


    • Aikuinen ihminen

      En mitenkään erityisemmin tykkää Anna Abreusta tai muistakaan kotimaisista artisteista. Silmiini osui tämän aloituksen otsikko, joka on aivan pöyristyttävä.

      Onko nuori nainen, kuten Anna, muka "hutsu", jos hänen seurustelu- tai avosuhteensa jostain syystä päättyy? Ei voisi millään uskoa, että nykypäivänä esiintyisi näin kaksinaismoralistista hutsuttelua.
      Eikö Panu ole hutsu, kun "jätti" sen Heidin, jonka kanssa seukkasi julkisesti.

      Kuka sen tietää, missä on seurustelun loppumisen syy ja kuka jätti kenet? Yököttävää nimittelyä, häpeä! Noin nuoret ihmiset kuin Panu ja Anna ehtivät olla vielä monia kertoja erilaisissa suhteissa, eikä siinä ole mitään kummallista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2753
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2520
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2111
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1439
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe