Ostetaan kesy fretti, sukupuolella, iällä ja värillä ei väliä, kunhan on terve. Saa asustaa vapaana, eli ei häkkieläimeksi.
Soita, tekstaa tai lähetä sähköpostia, niin puhutaan enempi:)
O: FRETTI
11
1101
Vastaukset
- varnasti
enemmän vastauksia jos laittaisit jtn yhteystietoja=)
- Nimetön
Apua, unohdin ihan yhteystiedot:DD Kiitoksia muistutuksesta!^^
[email protected] tai 044-3858505 - pakko sanoa
Nimetön kirjoitti:
Apua, unohdin ihan yhteystiedot:DD Kiitoksia muistutuksesta!^^
[email protected] tai 044-3858505Että harvemmin jos ihminen joutuu fretistään luopumaan niin tulee etsimään mahdollisia ostajia täältä, enemmänkin laittaa myynti-ilmoituksen ja etsii sitä kautta hyvän kodin.. mutta voihan se oma pötkylä näinkin löytyä, ei siin ainakaan mitään häviä että yrittää =)
- Nimetön
pakko sanoa kirjoitti:
Että harvemmin jos ihminen joutuu fretistään luopumaan niin tulee etsimään mahdollisia ostajia täältä, enemmänkin laittaa myynti-ilmoituksen ja etsii sitä kautta hyvän kodin.. mutta voihan se oma pötkylä näinkin löytyä, ei siin ainakaan mitään häviä että yrittää =)
Oon jo vaikka kuinka kauan katsellut ilmoituksia ympäri nettiä monta kertaa päivässä, ja ainakun olen löytänyt niin on fretti mennyt saman päivän aikana, ja koska muutamien osto ilmoituksiin on vastattu niinpä itsekkin ajattelin lisänä kysyä mm. täältä :)
- löytyy
Nimetön kirjoitti:
Oon jo vaikka kuinka kauan katsellut ilmoituksia ympäri nettiä monta kertaa päivässä, ja ainakun olen löytänyt niin on fretti mennyt saman päivän aikana, ja koska muutamien osto ilmoituksiin on vastattu niinpä itsekkin ajattelin lisänä kysyä mm. täältä :)
katso keltaine pörssi
- --siruliina--
Nimetön kirjoitti:
Moi!
Frettien kiimakausi on käynnissä ja kasvattajilla alkaa nyt olla pentuja (pentukausi jatkuu kesän yli), mikset ota suoraan yhteyttä heihin?
P.S. Älä osta frettiä ainakaan keltaisesta pörssistä, vastuuntuntoiset ihmiset eivät kaupittele frettiään sitä (tai tätäkään) kautta - Nimetön
--siruliina-- kirjoitti:
Moi!
Frettien kiimakausi on käynnissä ja kasvattajilla alkaa nyt olla pentuja (pentukausi jatkuu kesän yli), mikset ota suoraan yhteyttä heihin?
P.S. Älä osta frettiä ainakaan keltaisesta pörssistä, vastuuntuntoiset ihmiset eivät kaupittele frettiään sitä (tai tätäkään) kauttaläpi:) Eli olen jokaselle kasvattajalle lähettänyt postia mutta jonot tuppaavat olemaan aiiivan hirveän pitkät:/
- Mie vaan...
Nimetön kirjoitti:
läpi:) Eli olen jokaselle kasvattajalle lähettänyt postia mutta jonot tuppaavat olemaan aiiivan hirveän pitkät:/
Olet ihan kaikki Suomen kasvattajat käynyt läpi? Itse suosittelisin kuitenkin kasvattajia, vaikka joutuisikin odottamaan. Käy vaikka frettitapaamisissa odotellessa, näin pääset tutustumaan eri fretteihin ja mahd opit käsittelemään niitä. Kotia vaihtavat fretit voivat olla toki vain pakon edessä muuttavia mussukoita, tai sitten pinnan alla on piilossa ongelmia. Tuttuni oli haaveillut fretistä, ja hankki fretin mukavalta naiselta, joka kehui frettiä maasta taivaaseen, vähän vain kuulemma näykki.. Pikku näykkiminen paljastui pelkopuremiseksi, jossa fretti tarrasi kiinni koko voimalla, ja löi leuat lukkoon. Eläin pelkäsi ihmisiä, muita frettejä...Kaikissa sille epämiellyttävissä tilanteissa se puri täysillä... En tietenkään halua yleistää ja pelotella, kyllä frerttipennussakin tulee olemaan haastetta opettaa sille laatikollakäynnit ja ettei saa purra, mutta pennuilla ei ole "pimeää" historiaa... Soita vielä kasvattajille,tutustu fretteihin, käy läpi listoja, ilmoita itsesi jonoon ja Odota :)
- Fretti....
Kannattaa ettiä netistä fretti kasvattajia (Luotettava sellainen). Ennen fretin hankintaa kannattaa ottaa selvää.....
- Nimetön
Olen jo löytänyt fretin. Ketjun voi poistaa.
- Fretin
Nimetön kirjoitti:
Olen jo löytänyt fretin. Ketjun voi poistaa.
Kiva kun löysit fretin!! Onnea!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5957846Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3413013Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3952116- 1281317
- 311273
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51199Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1061105- 911063
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h641033- 46913