Ostetaan kesy fretti, sukupuolella, iällä ja värillä ei väliä, kunhan on terve. Saa asustaa vapaana, eli ei häkkieläimeksi.
Soita, tekstaa tai lähetä sähköpostia, niin puhutaan enempi:)
O: FRETTI
11
1158
Vastaukset 11
- varnasti
enemmän vastauksia jos laittaisit jtn yhteystietoja=)
- Nimetön
Apua, unohdin ihan yhteystiedot:DD Kiitoksia muistutuksesta!^^
[email protected] tai 044-3858505 - pakko sanoa
Nimetön kirjoitti:
Apua, unohdin ihan yhteystiedot:DD Kiitoksia muistutuksesta!^^
[email protected] tai 044-3858505Että harvemmin jos ihminen joutuu fretistään luopumaan niin tulee etsimään mahdollisia ostajia täältä, enemmänkin laittaa myynti-ilmoituksen ja etsii sitä kautta hyvän kodin.. mutta voihan se oma pötkylä näinkin löytyä, ei siin ainakaan mitään häviä että yrittää =)
- Nimetön
pakko sanoa kirjoitti:
Että harvemmin jos ihminen joutuu fretistään luopumaan niin tulee etsimään mahdollisia ostajia täältä, enemmänkin laittaa myynti-ilmoituksen ja etsii sitä kautta hyvän kodin.. mutta voihan se oma pötkylä näinkin löytyä, ei siin ainakaan mitään häviä että yrittää =)
Oon jo vaikka kuinka kauan katsellut ilmoituksia ympäri nettiä monta kertaa päivässä, ja ainakun olen löytänyt niin on fretti mennyt saman päivän aikana, ja koska muutamien osto ilmoituksiin on vastattu niinpä itsekkin ajattelin lisänä kysyä mm. täältä :)
- löytyy
Nimetön kirjoitti:
Oon jo vaikka kuinka kauan katsellut ilmoituksia ympäri nettiä monta kertaa päivässä, ja ainakun olen löytänyt niin on fretti mennyt saman päivän aikana, ja koska muutamien osto ilmoituksiin on vastattu niinpä itsekkin ajattelin lisänä kysyä mm. täältä :)
katso keltaine pörssi
- --siruliina--
Nimetön kirjoitti:
Moi!
Frettien kiimakausi on käynnissä ja kasvattajilla alkaa nyt olla pentuja (pentukausi jatkuu kesän yli), mikset ota suoraan yhteyttä heihin?
P.S. Älä osta frettiä ainakaan keltaisesta pörssistä, vastuuntuntoiset ihmiset eivät kaupittele frettiään sitä (tai tätäkään) kautta - Nimetön
--siruliina-- kirjoitti:
Moi!
Frettien kiimakausi on käynnissä ja kasvattajilla alkaa nyt olla pentuja (pentukausi jatkuu kesän yli), mikset ota suoraan yhteyttä heihin?
P.S. Älä osta frettiä ainakaan keltaisesta pörssistä, vastuuntuntoiset ihmiset eivät kaupittele frettiään sitä (tai tätäkään) kauttaläpi:) Eli olen jokaselle kasvattajalle lähettänyt postia mutta jonot tuppaavat olemaan aiiivan hirveän pitkät:/
- Mie vaan...
Nimetön kirjoitti:
läpi:) Eli olen jokaselle kasvattajalle lähettänyt postia mutta jonot tuppaavat olemaan aiiivan hirveän pitkät:/
Olet ihan kaikki Suomen kasvattajat käynyt läpi? Itse suosittelisin kuitenkin kasvattajia, vaikka joutuisikin odottamaan. Käy vaikka frettitapaamisissa odotellessa, näin pääset tutustumaan eri fretteihin ja mahd opit käsittelemään niitä. Kotia vaihtavat fretit voivat olla toki vain pakon edessä muuttavia mussukoita, tai sitten pinnan alla on piilossa ongelmia. Tuttuni oli haaveillut fretistä, ja hankki fretin mukavalta naiselta, joka kehui frettiä maasta taivaaseen, vähän vain kuulemma näykki.. Pikku näykkiminen paljastui pelkopuremiseksi, jossa fretti tarrasi kiinni koko voimalla, ja löi leuat lukkoon. Eläin pelkäsi ihmisiä, muita frettejä...Kaikissa sille epämiellyttävissä tilanteissa se puri täysillä... En tietenkään halua yleistää ja pelotella, kyllä frerttipennussakin tulee olemaan haastetta opettaa sille laatikollakäynnit ja ettei saa purra, mutta pennuilla ei ole "pimeää" historiaa... Soita vielä kasvattajille,tutustu fretteihin, käy läpi listoja, ilmoita itsesi jonoon ja Odota :)
- Fretti....
Kannattaa ettiä netistä fretti kasvattajia (Luotettava sellainen). Ennen fretin hankintaa kannattaa ottaa selvää.....
- Nimetön
Olen jo löytänyt fretin. Ketjun voi poistaa.
- Fretin
Nimetön kirjoitti:
Olen jo löytänyt fretin. Ketjun voi poistaa.
Kiva kun löysit fretin!! Onnea!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu561234- 16845
- 68742
- 63735
- 47704
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69698Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131625Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31585Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.9570Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i8520Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45518- 4492
Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �119492Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24483Pitäisikö seksille asettaa huvivero?
(ja jos hankkisi todistuksen sen harrastamisesta velvollisuudesta tai lisääntymistarkoituksessa, saisi siitä vapautuksen113444- 36435
- 16431
Olet pelottava ilme vakavana
Sitä alkaa ajatella äkkiä kaikenlaista. Synkkiäkin juttuja. Kai tässä oma mielikuvitus kun laukkaa. 🤔😳26427- 70418
- 34414