Porilainen hulluus?

kertokaa mitä se on

Kertokaa nyt edes yksi saatanan esimerkki mitä sillä tarkoitetaan. En usko että tulee yhtäkään. No vihjeenä, että voisiko se olla sitä, että peitetään järjetön tyhmyys tuollaisen typerän fraasin alle.
Porilainen hulluus? Voi helvetti. Että tiedä itsekään mitä se tarkoittaa.

4

337

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UPMMajava

      Parhaiten tajuaa kun miettii Poria sellaisena alkuasukaskylänä millainen se on. Sport-leijonan kitaankin siellä syöksytään sydämmellä!

    • tuntematon

      porilainen hulluus oli valttia joskus. Ei enää tämän päivän lammaslaumassa ja sen paimenesta on hulluus vähän helvetin kaukana . muistaakseni ton lauseen keksi virtasen janne ja muita hulluja oli porissa siihen aikaan levosen japa korpisalon jari , fanduls ja muutama muu jotka todella pelasivat koko sydänmellä porilaisen kiekon puolesta valmentajina mainittakoon ässälegenda v-p ketola ja vassili tihhonof ja ehkä mölli keinonen näistä herroista löytyi sitä porilaista hulluutta . puhumattakaan 1970 luvun ässä pelaajista joista kaikki olivat hulluja porilaisia .

      • arska tehtaalla

        Hulluus? Kuulostaa todella tyhmältä. Vain porilainen voi keksiä jotain tuollaista, ja itse pitävät sitä jotenkin "coolina". Tiäksää tuanoini nyte katotaa pellii mestikses. Nii hulluu se o.


      • tuntematon
        arska tehtaalla kirjoitti:

        Hulluus? Kuulostaa todella tyhmältä. Vain porilainen voi keksiä jotain tuollaista, ja itse pitävät sitä jotenkin "coolina". Tiäksää tuanoini nyte katotaa pellii mestikses. Nii hulluu se o.

        tunnetko itsesi kovinkin viisaaksi , kun tuollaista kehtaat huutaa . ota selvää asioista ennen kuin rupeat huutamaan näistä asioista .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2763
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2110
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1874
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1731
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1725
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 103
      1676
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1487
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe